Maksamaan minun laskut ja etelän matkan. Kyllä minä jonkun löydän. Miehet on tosi anteliaita jo pelkästä seurasta että nainen antaa huomiota. Taidankin tinderistä etsiä itselleni rikkaan miehen vähäksi aikaa.
Tarttisin miehen
43
557
Vastaukset
- dhklvi
Älä viitsi atm32.
- sinkkumies40
No deal..!!!
- ajattelinvaan
Harmi kun palsta ätmit on köyhiä eivätkä kelpaa naisille ollenkaan.
Keto.neilikka kirjoitti:
Ne ei oo rikkaita, kuka nyt köyhän surkimuksen huolisi?
Ai ai kun susta oikein tihkuu sellainen rakkauden lähettiläisyys!
- pitkätukka-68
Aloittaja on oikeastaan maksullinen nainen.
- Hohhoijaa
Mies on maksava mies. Tyhmät miehet.
- pitkätukka-68
Täh? En minä mitään naisista maksa, en ole koskaan maksanut. Ei kiinnosta maksulliset.
Siniset silmät mulla kyllä on, muttei siinä merkityksesstä kuin tarkoitit. pitkätukka-68 kirjoitti:
Täh? En minä mitään naisista maksa, en ole koskaan maksanut. Ei kiinnosta maksulliset.
Siniset silmät mulla kyllä on, muttei siinä merkityksesstä kuin tarkoitit.No hoohhoijaa...ehkä vähän uunokin..
- pitkätukka-68
Wwuwuw kirjoitti:
No hoohhoijaa...ehkä vähän uunokin..
Se on kyllä mahdollista.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Se on kyllä mahdollista.
Siis niin että aloittaja ei ole nainen..
Etkö oikeesti muka tajunnut?
Tommosen takia ei miestä kannata ottaa, liian vaivalloista. Helpompaa mennä itse töihin ja maksella laskut ja matkat, kun rapsutella ja palvella miestä noiden takia.
Ts. mieheen ei kannata panostaa ollenkaan, jos ei siitä perkeleestä tykkää ja meinaa tykätä. Kaikki muu on hullua ja turhaa vaivannäköä. Mun miälestä...
Etkö huomaa milloin sua provosoidaan?
Jos kerta sulla ei oo tapana vaivautua tekemään turhia asioita, miksi kuitenkin vaivauduit vastaamaan tähän ketjuun, oikein kahdesti?MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Etkö huomaa milloin sua provosoidaan?
Jos kerta sulla ei oo tapana vaivautua tekemään turhia asioita, miksi kuitenkin vaivauduit vastaamaan tähän ketjuun, oikein kahdesti?Tää ketju ei ole suhde mieheen ja minä en ole hiljaa vain siksi, että joku urpo provoaa. :D
LadyZorro kirjoitti:
Tää ketju ei ole suhde mieheen ja minä en ole hiljaa vain siksi, että joku urpo provoaa. :D
Ja vastakysymys, miksi vastaaminen olis vaivautumista? Vapaaehtoistahan tämä on, kuten provoihin vastaan provoaminen ja provojen mitätöiminen ylevillä vastauksilla. :D
- tyttö.chocha
LadyZorro kirjoitti:
Tää ketju ei ole suhde mieheen ja minä en ole hiljaa vain siksi, että joku urpo provoaa. :D
No shit mää olenTäti Monica
Et Jaanakaan voi olla, ku Jaana jo tietää espanjan femiinin ja maskuliinin eron tyttö.chocha kirjoitti:
No shit mää olenTäti Monica
Et Jaanakaan voi olla, ku Jaana jo tietää espanjan femiinin ja maskuliinin eronNih, tätikin olis setä jos sillä olis munat muutenkin, kun lainassa. :D
LadyZorro kirjoitti:
Ja vastakysymys, miksi vastaaminen olis vaivautumista? Vapaaehtoistahan tämä on, kuten provoihin vastaan provoaminen ja provojen mitätöiminen ylevillä vastauksilla. :D
No tarteehan siinä kirjoitellessa liikutella sormia silleen taitavasti ja tarkkuudella. Ei onnistu ilman vaivannäköä.
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
No tarteehan siinä kirjoitellessa liikutella sormia silleen taitavasti ja tarkkuudella. Ei onnistu ilman vaivannäköä.
Ääh, se on niin pientä.
LadyZorro kirjoitti:
Ääh, se on niin pientä.
Mä en tiedä kuka sä oot, mutta mulla on jo pitkään ollut oma rakkauteni kohde, enkä tarvitse kuin yhden. Joten jos et jotenkin ihmeen kaupalla satu olemaan hän, en suosittele nyt kuvittelemaan että meidän välillemme kehittyisi mitään syvempää. Flirttailun tasolle jää.
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Mä en tiedä kuka sä oot, mutta mulla on jo pitkään ollut oma rakkauteni kohde, enkä tarvitse kuin yhden. Joten jos et jotenkin ihmeen kaupalla satu olemaan hän, en suosittele nyt kuvittelemaan että meidän välillemme kehittyisi mitään syvempää. Flirttailun tasolle jää.
Heheee, justiinsa. :D
Ei kyllä käynyt pienessä mielessäkään moinen. Flirttailen itselleni. :)
Joo, mulle kans kelpaa vain rikas ja komea. Saa olla vähän rumakin, kunhan on tosi rikas, tykkään kaikesta kalliista. Odotellessani sitä oikeaa, treffailen komeita nuoria miehiä, niitä riittää ajankuluksi, rumimpia voi huoletta käännytellä pois.
Oikea asenne.
Ps. Rikas ja vanha = impotentti..Saa edelleen treffailla niitten pitkien ja komeiden miesten kanssa.Wwuwuw kirjoitti:
Oikea asenne.
Ps. Rikas ja vanha = impotentti..Saa edelleen treffailla niitten pitkien ja komeiden miesten kanssa.Niinpä, onhan naisella tarpeensa, jos ukko ei kykene, rakastaja on välttämättömyys.
- Kaisanoasaa
Joo kyllä minä voin maksaa pillusta.
- Kysyy
No varmaan niin teetkin. Vai eikö kukaan huoli edes rahasta.?
- panzer59
Minunkin pitäisi löytää joku satunnainen venakko Uspenskin keikalle mutta kun rahasto on aina jotensakin vajaa. Ei Mariankruunu kelpaa kenellekään lyylille mikäli talli ja appeet ole viimeisen päälle! stalingrad hans...
- oikeen
ostan mielummin sillä rahalla huoran niin ei tarvii kuunella piskiä
- vanha-äijä
Tääl mää ny sit oon.Miss sää olet?
Oikein... Yrittänyttä ei laiteta.
On syytä muistaa matemaattisetkin toimitukset, että rahavirran suunta pysyy oikeana suhteessa. Harjoittele tällä alkuun:
Isännällä on 10 lehmää, palkonko maitoa hän saa viikossa, kun kustakin tulee 10 litraa päivässä?valtakunta kirjoitti:
Luulin että 70 litraa päivässä lehmästä tulee maitoa.
Mutta tarkistan vielä asian.👍No ei taida ihan tulla, mutta tuossa oli taas mun näsäilyäkin välissä...
Dissident kirjoitti:
No ei taida ihan tulla, mutta tuossa oli taas mun näsäilyäkin välissä...
Valion mukaan 30-60kg
https://www.valio.fi/yritys/artikkelit/lehman-elamaa/- lihavihatipunen
Koulussa matematiikan tunnilla tuon tyyppinen tehtävä aiheutti aikanaan naurunpyrskähdyksiä. Taisi opettaja itekin nauraa..
- Elluhalloyb
AP ....aivan oikees....
Kyl sä löydät....
Miehet mä en vaan ikinä ymmärrä...
Ei se tyhmyydestäkään johdu...
Mut miehet maksaa....AP ..pääsee matkallensa..ja mies maksaa laskut...♥👍🍀🌸SATAVARMA.... - Stadin.toivot
Ota itsellesi Suomeen tullut muslimimies. Heillä on rajattomasti rahaa, koska fattan tantat antavat harkinnanvaraista niin paljon kuin äijät ilkeävät kinuta.
- ätminelämää
Pilluaa tarttisin
Tarvitsisin onnea että saisin pohjan elämälleni
- Eimullamuuta_
Obvious rölli is obvious.
Kuinka pitkälle etelään haluat ätmi, Kuopioon?
.. NarsuMarsuna on (varmaan) HyväOlla.. Ei Paina OmaTunto, eikä Omista Perseilyistä&Outoiluista RasituPolla.. ;P
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246