toimivat miehelle osoitettuina:
https://www.ruskeattytot.fi/representaatiot/13iskurepliikkia
Nainen kokeili miten miesten iskurepliikit
59
1481
Vastaukset
- villipillu.chocha
Simppelisti toimii:Asun tässö samaassa talossa
mennääx panemaan?
Ei ol vielä pettänyt kertaakaan- neronleimaus.chocha
Wwuwuw kirjoitti:
Noin sisarusten kesken vai?
Noh, nythän Wuffelilta oikein älynvälähdys tulikin
Kainuun insesti kairoilta
antoi jopa itsekin peukun - jepulisjee
neronleimaus.chocha kirjoitti:
Noh, nythän Wuffelilta oikein älynvälähdys tulikin
Kainuun insesti kairoilta
antoi jopa itsekin peukunIhan hyvä välähdyd
- nainen.saa.aina
Taitaa vähän valedella, kun vain pari miestä muka oli valmis heti panoille. Todellisuudessa jokainen olis lähtenyt.
Jos nainen olisi sanonut minua komeaksi/seksikkääksi/upeaksi, niin lupaan, että naisen ilta on pilalla.
Ei tartte vittuilla.
PS. Ei kyllä kukaan koskaan mitään tuollaista ole kyllä sanonutkaan.- tyhjennä.ittes
Sun kanssas kukaan ei haluais panoille
- Mietin.vaan
PalstaTrolli kirjoitti:
Jos nainen olisi sanonut minua komeaksi/seksikkääksi/upeaksi, niin lupaan, että naisen ilta on pilalla.
Ei tartte vittuilla.
PS. Ei kyllä kukaan koskaan mitään tuollaista ole kyllä sanonutkaan.No mutta jos sen ymmärtääkin vain iskureplana? Eihän sekään mies jota maailman komeimmaksi sanotaan oikein uskonut:
"Minä: Sä oot kyllä maailman komein mies.
Kauluspaitainen mies: Sä oot laskenu riman matalalle"
Naiset on opetettu uskomaan, että jos mies sanoo naista maailman kauneimmaksi, niin se haluaa sänkyyn kanssasi.
Miehet on opetettu uskomaan, että jos nainen sanoo miestä maailman komeimmaksi, niin se haluaa vittuilla sinulle. - Naisasialooser11
Korjaus: vain nuori ja kaunis nainen saa aina ja vain surkeaa seksiä ja vain vähemmän komeilta miehiltä. Jos kokeen teki nuori ja kaunis nainen niin silloin toki suurin osa miehistä olisi halunnut tyhjentää kassit.
Vanha homepillu ei saa enää mitään - just_joo
Naisasialooser11 kirjoitti:
Korjaus: vain nuori ja kaunis nainen saa aina ja vain surkeaa seksiä ja vain vähemmän komeilta miehiltä. Jos kokeen teki nuori ja kaunis nainen niin silloin toki suurin osa miehistä olisi halunnut tyhjentää kassit.
Vanha homepillu ei saa enää mitäänSinä olet vanha ja ruma vajakki, joka ei saa miehiltä eikä naisilta
- Pillujen--asiantuntija
Yksi miljoonasta naisesta yrittää iskeä koska on epätoivoinen. Muuta 999 999 naista saa aina isku yrityksiä miehiltä ja pakkeja voivat antaa kaikille rumille.
- NaisillaEiRohkeutta
Kyllä naisella on helppoo, siinä vaan ootellaan, kun miehiä ilmestyy tekemään aloitteita naiselle.
Jokainen aloitteen tekevä mies on naisesta oikeasti kiinnostunut ja haluaa suhdetta naisen kanssa.
Mutta mitä tekee nainen, jakelee vaan pakkeja miehille, ei arvosta millään tavoin miestä, joka yrittää tehdä aloitteita naiselle.
Nainen jättää miehelle suurimman työn eli naisen lähestymisen ja kaiken sen muun työn, mitä miehen on tehtävä naisen eteen viehättääkseen naista.
Nainen on paljon arempi, ei edes uskalla lähestyä miestä, jos uskaltaisi, niin naisethan tekisivät aloitteita.
Nainen vaan selittää, että se on miehen tehtävä lähestyä naista, joten nainen perustelee asian näin, koska naisessa ei ole yksinkertaisesti niin paljon rohkeutta lähestyä miestä.
Jos nainen huomaa miehen, johon on yltä päältä ihastunut, niin mitä tekee nainen, odottaa vaan, että mies tekisi aloitteen.
Nainen saattaa ajatuksissaan huutaa, että tässä olen, tee aloite, olen sinuun ihastunut.
Sitten nainen itkee ja valittaa, kun mies ei tehnyt aloitetta.
Mies ei tehnyt aloitetta, koska olettaa, että nainen antaa pakit. - teinilikka
Ku ylkä antaa tenilikalle pakit
tulee tytöllä housuun kakit - hienoahienoa
NaisillaEiRohkeutta kirjoitti:
Kyllä naisella on helppoo, siinä vaan ootellaan, kun miehiä ilmestyy tekemään aloitteita naiselle.
Jokainen aloitteen tekevä mies on naisesta oikeasti kiinnostunut ja haluaa suhdetta naisen kanssa.
Mutta mitä tekee nainen, jakelee vaan pakkeja miehille, ei arvosta millään tavoin miestä, joka yrittää tehdä aloitteita naiselle.
Nainen jättää miehelle suurimman työn eli naisen lähestymisen ja kaiken sen muun työn, mitä miehen on tehtävä naisen eteen viehättääkseen naista.
Nainen on paljon arempi, ei edes uskalla lähestyä miestä, jos uskaltaisi, niin naisethan tekisivät aloitteita.
Nainen vaan selittää, että se on miehen tehtävä lähestyä naista, joten nainen perustelee asian näin, koska naisessa ei ole yksinkertaisesti niin paljon rohkeutta lähestyä miestä.
Jos nainen huomaa miehen, johon on yltä päältä ihastunut, niin mitä tekee nainen, odottaa vaan, että mies tekisi aloitteen.
Nainen saattaa ajatuksissaan huutaa, että tässä olen, tee aloite, olen sinuun ihastunut.
Mies ei tehnyt aloitetta, koska olettaa, että nainen antaa pakit.Tuo on totta. Naiset ovat nössöjä eivätkä tee aloitteita.
hienoahienoa kirjoitti:
Tuo on totta. Naiset ovat nössöjä eivätkä tee aloitteita.
Noh...
"naiset ovat nössöjä eivätkä tee aloitteita."
hehheh...Jaa
tuosta ei ainakaan minua pääse syyttämään :'D
(naurua vesissäsilmin)
Yritän pikemminkin rauhoittua...
P.s. Olkaapa kunnolla tänään, koska tänään on Äitienpäivä eli samalla kaikkien naisten päivä automaattisesti. Pönttö ei ole äiti, mutta minä vietän äitienpäivää siinä, missä muutkin...
Nyt pojat kunnioitusta. Joka viestin on oltava kohtelias ja siisti, nih..- ruusuja.chocha
misspönttöuuni kirjoitti:
Noh...
"naiset ovat nössöjä eivätkä tee aloitteita."
hehheh...Jaa
tuosta ei ainakaan minua pääse syyttämään :'D
(naurua vesissäsilmin)
Yritän pikemminkin rauhoittua...
P.s. Olkaapa kunnolla tänään, koska tänään on Äitienpäivä eli samalla kaikkien naisten päivä automaattisesti. Pönttö ei ole äiti, mutta minä vietän äitienpäivää siinä, missä muutkin...
Nyt pojat kunnioitusta. Joka viestin on oltava kohtelias ja siisti, nih..Muistaako Pönttis isänpäivänä antaa isännälle ne akryylivillasukat
Eurolla 2paria kuluu pävässaä puhki Kontiosaappaissa
ku mun Äiti jo kuoli hoitovirheeseen
Voisi söpöläinen tulla isänpäiväkaffelle Monnet pullon kaa
voisin ilahtuneena sekottaa punasen tukan,
rutistella ja pölliä peiton yöllä siolloin ku söpö nukkuu
Tulis Äiti söpöstäkin NaisillaEiRohkeutta kirjoitti:
Mies ei tehnyt aloitetta, koska olettaa, että nainen antaa pakit.Niin se on naisella helppoa, kaikenlaista tossun kuluttajaa olisi tyrkyllä, mutta ei parane sitoutua liian helposti, nurkan takana luuraa aina parempi saalis. Siksipä kannattaa pitää mahdollisuudet avoinna, joku päivä se komea ja rikas mies tulee vastaan ja vie jalat alta! Ehkäpä jo huomenna, jos ei sitten tänään.
ruusuja.chocha kirjoitti:
Muistaako Pönttis isänpäivänä antaa isännälle ne akryylivillasukat
Eurolla 2paria kuluu pävässaä puhki Kontiosaappaissa
ku mun Äiti jo kuoli hoitovirheeseen
Voisi söpöläinen tulla isänpäiväkaffelle Monnet pullon kaa
voisin ilahtuneena sekottaa punasen tukan,
rutistella ja pölliä peiton yöllä siolloin ku söpö nukkuu
Tulis Äiti söpöstäkinEi taas...
Sulla on palstalähestymiskielto minuun.- NaisillaEiRohkeutta
Keto.neilikka kirjoitti:
Niin se on naisella helppoa, kaikenlaista tossun kuluttajaa olisi tyrkyllä, mutta ei parane sitoutua liian helposti, nurkan takana luuraa aina parempi saalis. Siksipä kannattaa pitää mahdollisuudet avoinna, joku päivä se komea ja rikas mies tulee vastaan ja vie jalat alta! Ehkäpä jo huomenna, jos ei sitten tänään.
Jaa, tämän takia nainen ei siis halua sitoutua mieheen, joka tekee aloitteen naiselle.
Koska nurkan takaa voi tulla komeampi ja naisen unelmien mies.
Naisen mielestä on siis parempi antaa miehelle pakit, kun seuraava mies on jo tulossa valloittamaan naista ja sen jälkeen taas seuraava.
Eikös nainen tajua, että tuolla tavalla voi tulla narun pää vastaan, eikä enää oelkaan parempia ehdokkaita, vaan alkaakin ehdokkaan laatu heikkenemään siitä edellisestä, jolle nainen pakit antoi. NaisillaEiRohkeutta kirjoitti:
Jaa, tämän takia nainen ei siis halua sitoutua mieheen, joka tekee aloitteen naiselle.
Koska nurkan takaa voi tulla komeampi ja naisen unelmien mies.
Naisen mielestä on siis parempi antaa miehelle pakit, kun seuraava mies on jo tulossa valloittamaan naista ja sen jälkeen taas seuraava.
Eikös nainen tajua, että tuolla tavalla voi tulla narun pää vastaan, eikä enää oelkaan parempia ehdokkaita, vaan alkaakin ehdokkaan laatu heikkenemään siitä edellisestä, jolle nainen pakit antoi.Ei suinkaan, aina on parempi tarjolla, jos vähänkin tuntuu, ettei kemiat kohtaa.
- komentelija.chocha
Ei taas...
Sulla on palstalähestymiskielto minuun.Suomen oikeuskäytäntö ei ole karjalaisten slaavilainen oikeus
Lähestyskiellon määrää käräjäoikeus, jos pyyntö on perusteltua
kielto kestää tavallisesti 6kk ja on molemminpuolinen
ex anoppi haki lähestymiskieltoa tyttäreensä..
Oikudessa pyysin pidempää aikaa, ettei anoppikaan voi jatkaa
puhelinterroriansa.. mut morsmaikku usein pyysi apuun
heittämään ryyppyjengi ulos
Pitää itse katsoa missä ketjussa linssiluteena huomiohuoraa
ja omia söpötyxiänsä nostelee
Palstahahmo äärimmäisen harvoin vasta todellisuutta
Kadettaako nyt. ku mun avaus on nyt luettimpuna
kerää eniten mainosrahaa Suolistolle?
btw. kommentti ei tarkoita komentelua komentelija.chocha kirjoitti:
Suomen oikeuskäytäntö ei ole karjalaisten slaavilainen oikeus
btw. kommentti ei tarkoita komenteluaSua ärsyttää kun mä vaan pompin tiellä ja pyöritän pyllyä kesämekossa. Saan mä täällä kikatella, kesä, kärpäset ja kaikkea! Työnnän sut otsikoista pois..
Etkö kuule enomies, että laiva jo satamassa huuteloo, ja mitä sie vielä siinä rannalla kökit?
Äkkiä kyytiin nyt, hus! Kapitääni on vihainen jos keulaköydessä mattimyöhäsenä roikut kasseines.
(naurua)komentelija.chocha kirjoitti:
Suomen oikeuskäytäntö ei ole karjalaisten slaavilainen oikeus
btw. kommentti ei tarkoita komentelua"Palstahahmo äärimmäisen harvoin vasta todellisuutta"
Kylläpä se nyt sinua kiusaa iso mies...kuulen kun sun mietintänystyrät surisee ja pelkäät, että oon sun sukulaistyttös. Sen mukkaan käyttäydykin.
Kyllä mut kuule oikeasti tunnetaan, ja tämmönen vemmelsääri nyt satun olemaan. Minkä sitä mahtaa, että kantaisät oli runonlaulajia! Äijää ärsyttää kun pönttö minihameessa viilettää :)- thaaa
NaisillaEiRohkeutta kirjoitti:
Mies ei tehnyt aloitetta, koska olettaa, että nainen antaa pakit.Tokkopa jokainen aloitteentekijä on oikeasti kiinnostunut ja toivoo suhdetta. Miten jostain ventovieraasta voisi edes olla kiinnostunut.
- hunni.chocha
"Palstahahmo äärimmäisen harvoin vasta todellisuutta"
Kylläpä se nyt sinua kiusaa iso mies...kuulen kun sun mietintänystyrät surisee ja pelkäät, että oon sun sukulaistyttös. Sen mukkaan käyttäydykin.
Kyllä mut kuule oikeasti tunnetaan, ja tämmönen vemmelsääri nyt satun olemaan. Minkä sitä mahtaa, että kantaisät oli runonlaulajia! Äijää ärsyttää kun pönttö minihameessa viilettää :)Ei Jalosukuisilla ole punapäisiä sukulaisia
Pönttö on Valamon luostariin jätetty abandon toukka
Jonkun kasakan äpärä, ehkä Hunni Attilan nusaseman udmurttiakan tytär hunni.chocha kirjoitti:
Ei Jalosukuisilla ole punapäisiä sukulaisia
Pönttö on Valamon luostariin jätetty abandon toukka
Jonkun kasakan äpärä, ehkä Hunni Attilan nusaseman udmurttiakan tytärKatokin ettet oo kesällä mun sukukokouksessa karjalanpiirakkaa järsimässä kahvipöydän toisella puolella. Mites sitten suut pannaan. Kauan kadoksissa ollut merikarhusetä.
Jojensuusta sinä Turkuun oot pätkähtänyt? Kakaise nyt ulos vaan, ja mikä se tankkerin nimi olikaan? Vai Ro-Ro-alusko oli?
Oikeesti näin jälkikäteen ihmettelen, että kun paperilla/netissä on kaikesta tehty niin vaikean oloista teoriassa, että miten mä olen ikinä onnistunut tapaamaan ketään, seurustelemaan ja harrastamaan seksiä..
Tai edes lähtenyt melomaan..Elä muuta viserrä (naurua vesissäsilmin).
Kyllä jos tämän varassa olisi, kaikki olisi liian kammottavaa kokeiltaviksi :D
Säälittää nykynuoriso. Lisäks me kuollaan sukupuuttoon.misspönttöuuni kirjoitti:
Elä muuta viserrä (naurua vesissäsilmin).
Kyllä jos tämän varassa olisi, kaikki olisi liian kammottavaa kokeiltaviksi :D
Säälittää nykynuoriso. Lisäks me kuollaan sukupuuttoon.Tuosta melomisestakin kun aloin tarkemmin lukemaan, niin kaikenlaista tekniikkaa.. vaikka eihän siinä muuta kuin vedellään melalle edes ja takas, niin eteenpäin pääsee..
..Eli periaatteessa sama asia kuin siinä toisessakin hommassa :DWwuwuw kirjoitti:
Tuosta melomisestakin kun aloin tarkemmin lukemaan, niin kaikenlaista tekniikkaa.. vaikka eihän siinä muuta kuin vedellään melalle edes ja takas, niin eteenpäin pääsee..
..Eli periaatteessa sama asia kuin siinä toisessakin hommassa :DSulla on nyt aika hyvä vire päällä.
Olen nauranut joka kommentille. :D
Melomista, elämä on melomista siskoseni :D
Ihmisten ja etenkin nuoremman palstaväen olisi hyvä muistaa, että luonto se tikanpojankin kanoottiin ajaa.
Eikä se loppupeleissä vaikeaa ole. :'D
Mä luulen, että jääkiekko, se on vaikeampaa- 76ke5ryk6rakryka
No miten sen nyt ottaa, itse netissä saan aika usein naiset pervoilemaan ja pyytämään panemaan, joskus muutamankin samaan aikaan. Joo onhan sekin omanlaistaan kusettamista kun en kuitenkaan viitsi minnekään lähteä sen takia.
Tuota hiuksi juttua minullekin on tehty mutta en tiennyt olevan isku repliikki😁
- pitkätukka-68
Samoin.
- mitämuuta
Totta kai se on.
- Nynnerövaipelkuri
Jos miehessä ei ole miestä tehdä aloitetta, niin siinä ei ole tarpeeksi miestä mulle. Jos tahdon tytön, niin pokaan tytön. Jos itsetunto on niin hauras, ettei uskalla pakkien pelossa edes lähestyä, niin on Mikki hiiri, eikä sellaisella neidillä tee jatkossakaan mitään
Kieltämättä mukana on muutama aika erikoinen aloitus. Tuohon vielä lisätään muutaman drinksun huppeli, niin hyvin menee.
- pitkätukka-68
Kerran yks nainen tuli sanomaan mulle et "viettele mut".
Olikin sillä kertaa aika helppo nakki.
Melko harvinaista se kyllä on et nainen ois yrittänyt iskeä, mut joskus on joutunut ihan pakkejakin antaa.
- omaniinjajemeniin
En ottaisi noita "ruskeita tyttöjä" niin vakavasti
- hullut
Uskaltaako joku muka avata noin epämääräisiä linkkejä. itse en koskaan. kerran sain täält viruksen.
- kiinnoztaisi
Tarjoavatko ruskeat tytöt ruskeaa reikää?
- whiteonblack
kiinnoztaisi kirjoitti:
Tarjoavatko ruskeat tytöt ruskeaa reikää?
Aivan varmasti
- 203135123131313
Miten noistakin nyt mitään toimivuutta voi sanoa kun likka on liennut paikalta heti. Vaikka sinänsä ihan hauskoja, naisen tekemänä. Mutta jos mies noita tekisi niin se on aika sou not.
● Miehen tulisi reippaasti ja rohkeasti tehdä aloite siksi, jotta voisi heti antaa naiselle sellaisen kuvan ettei hän ainakaan ole vässykkä - vaikka ehkä oikeasti olisikin. Kyllä nainen sitten antaa sulle rukkaset varsin nopeasti jos käy ilmi ettet ollutkaan oikeasti ihan sitä mitä annoit aluksi ymmärtää. Ja jos saat pakit niin siitä ei kannata loukkaantua vaan yrittää ottaa opikseen ja tajuta, miksi sait rukkaset. Että olisiko jatkossa paikallaan käyttäytyä vähän miehekkäämmin(?)
● Pitkän tähtäimen parisuhdetta tosimielellä etsivän naisen ei kannattaisi tehdä aloitetta miehelle ennen kuin hän voi olla tarpeeksi varma siitä, ettei mies ole vässykkä eikä VARSINKAAN kusipää! Miehet, asettukaa hetkeksi naisen asemaan. Kuinka kauan sulla kestäisi selvittää tämä asia?- ihantyhmää
Hölmöä
- 556533
Miksi? Hölmöjä ne ovat miehenkin suusta.
- oliskivasaada
Oletteko koskaan saaneet "ruskealta tytölä"
- matka_mies
Olen mutta en Suomessa
- hmmmmmm
matka_mies kirjoitti:
Olen mutta en Suomessa
Rahallako sait?
- kakkonenykkönen
matka_mies kirjoitti:
Olen mutta en Suomessa
Saitko "ruskeaa reikää"
- senkunkokeili
Mikäs siinä?
- Peffis
Oli hauska 😀
Osoittaa sen, ettei miehetkään ihan noin vain lähde vauvoja tekemään, varsinkaan jos ehdotus tulee yhtäkkiä aivan puskista.
Siksi siis tarvitaan hiukan esilämmittelyä, puolin ja toisin.
Toim. Huom. Sen kerran kun olen jonkun pokannut, oli se tuota puskatyyliä "meille vai teille?" Ja sitä reissua kesti vuoden.
Eli yrittää kannattaa aina.- koko.ajan.pitää.yrittää
Juu nii n kannattaa. Pillun saaminen on massa bisnestä. Kun tarpeeksi paljon laukoo, joku laukaus osuu aina maaliin.
- 4556776
koko.ajan.pitää.yrittää kirjoitti:
Juu nii n kannattaa. Pillun saaminen on massa bisnestä. Kun tarpeeksi paljon laukoo, joku laukaus osuu aina maaliin.
Tuollainen toiminta on lähinnä säälittävää
- pilluapillua
Hmmm ..... vaikea uskoa, että mies kieltäytyisi tarjotusta pillusta, jos ei ole homo tai tarjoaja ruma
- poikuus.ja.kunnia.tallel
On olemassa periaatteen miehiä, jotka eivät likaiseen pilluun koske
- miksvitussa
Miks vitussa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150