Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
XtraMan
profiilit
XtraMan
XtraMan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
27
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hienoa!+Muistan+kuinka+lapsena+leikin+nappikokoelmalla,+jonka+äitini+oli+saanut+kasvattajaltaan+tai+jostain.+Niissä+oli+upea+tuoksu!+Mitä+lie+myrkkyjä.
Aloitukseen...+Niin,+minut+on+kahdesti+vaihdettu+parempaan.+Yritin+erota+huonoista+suhteista,+mutta+se+ei+onnistunut+ennenkuin+olivat+löytäneet+uuden,+aina+änkivät+takaisin+kun+tiesivät+että+olen+yksinäinen.+Olisi+henkisesti+ollut+paljon+helpompaa+toisin...+Jotenkin+minua+häiritsee+se,+etten+leikkinyt+muiden+kanssa,+yritin+rakentaa,+mutta+toinen+etsikin+uutta.
30.06.2018 13:47
Voi+olla+vaikeaa+arvostaa+ihmistä+joka+on+mukavuudenhalun+vuoksi+suhteessa+ja+katselee+muita.+Jos+nykyinen+on+huono,+voisihan+siitä+erota.+Suhteesta+toiseen+hyppijät+ovat+oma+lajinsa,+monet+kokevat+sellaiset+epäluotettaviksi.+Olet+varmaankin+tutustunut+´kunnolliseen+mieheen´,+ainakin+jollain+tasolla.+Tiedät+kyllä+mitä+pitäisi+tehdä,+ennenkuin+on+liian+myöhäistä.
22.06.2018 16:03
Niin+totta.+Olen+sivusta+seurannut+kuinka+eräs+tuttu+nainen+on+lypsämässä+jo+kolmatta+miestä+varattomaksi.+10+vuotta+olen+tarkkaillut+hänen+toimintaansa,+koska+meillä+on+yhteisiä+tuttuja.+Yksinäinen+mies+on+todella+helppo+saalis,+mutta+jokainen+käyttää+varansa+miten+tahtoo.
Luultavasti+vastaavia+miehiäkin+on+paljon.+Ehkäpä+mies+joutuu+näkemään+vaivaa+enemmän+kuin+nainen,+jolloin+on+helpompaa+vain+käydä+töissä.
22.06.2018 13:42
Jotta+keskipituutta+lyhempiä+ei+olisi,+kaikkien+pitäisi+olla+samanpituisia.+Hanki+ominaisuuksia+joista+voit+olla+ylpeä,+äläkä+murehdi+piirteitä+joille+et+mitään+voi.+Vaikka+olisit+lyhyt+miehenä,+voit+olla+jättiläinen+ihmisenä.
17.06.2018 15:55
Kyllä+sydämesi+kertoo+mitä+vastata+tai+olla+vastaamatta.+Luultavasti+hänellä+on+ikävä.+Nuo+seksikommentoijat+voit+jättää+huomioimatta,+siihenkin+liittyy+paljon+paljon+muutakin.
15.06.2018 13:49
Joo,+se+siinä+hyllyssä+tuo+jolla+on+kauniit+tummat+hiukset.+Oikealle.+Se+rehevämpi,+kaunishymyinen.+Eikun+lempeähymyinen!++Kiitos.+Jee!!
Myöhemmin...
Mikä+olikaan+se+takuu?+Tämä+on+rikki.+Aijaa...+tulin+liian+myöhään.+No+yritän+myydä+jollekin.
15.06.2018 13:42
Töissä+juodaan+Juhlamokkaa,+se+on+kai+aika+neutraalin+makuista.+Kotona+tulee+juoda+Xtra-kahvia.+Halpaa+ja+riittoisaa+kuin+mikä.+Se+pitää+kuitenkin+muistaa+sulkea+ilmatiiviiseen+astiaan,+ettei+aromi+tartu+muihin+elintarvikkeisiin.+Jos+kumppanisi+juo+sitä,+suhde+on+kestävä.
09.06.2018 12:33
2 / 2