nainen annatko rahaa

ghanan.kultasi

olen mies chilestä ja tulli takavarikoi omaisuuden kun olen siirtämässä sen suomeen eli 50 000 000 puntaa arvo osakkeet ja olen korkeastikoulutettu aristokraatti bisnes mies niin antaisitko tai lainaisitko 50 000 euroa ja saat takaisin heti kun saavun luoksesi ja mennään naimisiin ja rakastan sinua a niin ranskan tulli on ikävä kun noin tekee olen tällä hetkellä singaporessa työ asioilla

22

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LinssitOn

      Niin varmasti,
      Tälläisessä huijausviestit on jo yleisesti tiedossa.
      Jossa rakkauden nimissä yritetään huijata ihmisiä.
      Chile on varmasti hyvä maa ja tarvitsee Kristuksen sisäistä tuntemusta,
      Niinkuin sinäkin, vapaudut tällaisista huijauksien tehtailuista.
      Ja jos oisit Chilestä, kirjoittaisit jollain muullakielellä kuin suomella.
      Sillä suomenkieli ei taida olla missään opetuskielenä Chilessä, on niin toisessa nurkassa maapallolla

      • 154metrin.jahdilta

        onko tosiaan noin helppoa saada rahaa naisilta jos olis kirjoittanut englanniksi niin olisi mennyt täydestä tai mietitkö jos kummiskin olen rikas mies chilestä niin menetät nyt 50 000 000 puntaa ja osakkeiden arvon joka on 120 000 000 euroa ja lisää tulee joka päivä


      • JesusIsTheBest

        Ei no ei todellakaan
        Eihän kukaan tollasta summaa tullin kautta osakkeita siirrä.
        Ja sit vielä ois korkeasti koulutettu bisneksessä, ja siirtäisi tuollaisia summia suomeen. Ja omais vielä aristokraattisuvun, satusetä sanon minä.
        Ja jos tollanen summa ois, niin kyllä varmaan bisnes miehenä jo osaa 5 0000e tullit hoitaa. Ihan ite
        """"Rakkaus"""" lentää tuollaisen miehen mukana ulos heti rahojen kera.
        Siis huijaus, näitähän on aika ajoin viestiä netissä ja mediassa.

        Mies Chilestä tuskin osaa suomea. Taitaa olla tosi vähässä,

        Eipä oo mitään niin,mitä menettää,
        Mulla on vaan tuolla Taivaassa tili, kerään sinne aarteita,
        Ne on niitä Jlan rakkaita joita Hän etsii joiden puolesta Jeesus kuoli Golgatala

        LUE : VUORISAARNA

        Joten moi


    • tili.nro.saat

      minä puho tae kirjotae huono soome minä musta miies senegalista and muslim annatko 72000 euroa että pääsen luoksesi

      • sun.tyynesi

        Nyt kyllä epäilen suuresti. Kerroppa senekalista lisää?


    • Ikisinkkunainen

      Mies sitä rahaa kylvää. Eihän parisuhdehuoria muuten olisi olemassa.

      • Niin totta. Olen sivusta seurannut kuinka eräs tuttu nainen on lypsämässä jo kolmatta miestä varattomaksi. 10 vuotta olen tarkkaillut hänen toimintaansa, koska meillä on yhteisiä tuttuja. Yksinäinen mies on todella helppo saalis, mutta jokainen käyttää varansa miten tahtoo.

        Luultavasti vastaavia miehiäkin on paljon. Ehkäpä mies joutuu näkemään vaivaa enemmän kuin nainen, jolloin on helpompaa vain käydä töissä.


    • Zirppuliini

      Tottakai laitan kaikille rahaa tulemaan..tilinumeroita kehiin!!

      • olen.sinun

        saat mustan miehen sydmmen fi85 9874 5471 1154


      • vitsinä
        olen.sinun kirjoitti:

        saat mustan miehen sydmmen fi85 9874 5471 1154

        älä oikeasti maksa vaan on itse keksitty ja leikki tilinnumero


      • Zirppuliini

        Jihuuu..tarkista heti tiliotteesi ja tule !!!


      • haluatko.timantikorun
        Zirppuliini kirjoitti:

        Jihuuu..tarkista heti tiliotteesi ja tule !!!

        niin mutta tarvis vielä saada 5000e lisää passia ja lentolippuja varten ja vähän extraa että voin tuoda sinulle tuliaisia ja omaisuuteni saan vasta viikon päästä takaisin


      • Zirppuliini

        Oijoi..no mutta hyvää tiedossa nii toki laitoin ;)


      • piannaimisiinmenoa
        Zirppuliini kirjoitti:

        Oijoi..no mutta hyvää tiedossa nii toki laitoin ;)

        Kultaiset kengän nauhani ovat kadonneet. Saisinko 5000 euroa jotta saan uudet. Omaisuudet ovat jo matkalla ja kun saan lakimiestä varten 43.700 euroa, niin hän pääsee neuvottelemaan naapurin koiran kanssa yhteisistä lauluharjoituksista.
        Epäiletkö että koira ei osaisi laulaa?
        https://www.youtube.com/watch?v=aUOILy6t06U


      • zirppuliini

        omg kamalaa tuollainen..ehdottomasti tarvitset uudet kengän nauhat! Lauletaan yhdessä koiran kanssa kun tavataan..laita tlinro. niin asia järjestyy!


    • Euroelisapet

      Olen kaunis nuori nainen ja haluan turvallisen parisuhteen vanhemman herrasmiehen kanssa. Olen rehellinen eikä minulla ole aikaisempia suhteita.

      • Euroelisapet

        Mieluiten lapseton leskimies.


      • tsaarrinperintö

        Upeaa! Mennäänpä tuhlaamaan rahojani. Otetaan kunnollinen vauhti loppuelämään.
        Pikavippejä saan vielä runsaasti, koska osittain luottotiedot on kunnossa vielä.


    • lihavihatipunen

      Ootko nyt siis Ghanasta vai Chilestä? Se on hyvin ratkaiseva asia. Lompuukini on jo melkein auki, ja niin minäkin.

    • Zirppuliini

      No helvete, mihin mun maksetut mustat miähet katosivst??

    • Totuus-

      Kyllä naiset antaa helposti rahaa jännämiehille ja sitten ne naiset suuttuu kun poliisi kertoo naiselle että sitä on huijattu. Eivät usko että komea mies voisi huijata naisia.

      • annetaan

        Ei kukaan vahingossa rahaa anna. Ei mieskään naisille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      94
      994
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      750
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe