Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aina+kun+Yahushua(Jeesus)+ylennetään+Jumalaksi,+se+on+Advikselle+käännösvirhe.
Nooh,+mikä+käännösvirhe+tässä+on?
Joh.+20:28+
Tuomas+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Minun+Herrani+ja+minun+Jumalani!"
15.01.2019 11:47
Sillä+lapsi+on+meille+syntynyt,+poika+on+meille+annettu,+jonka+hartioilla+on+herraus,+ja+hänen+nimensä+on:+Ihmeellinen+neuvonantaja,+Väkevä+Jumala,+Iankaikkinen+isä,+Rauhanruhtinas.+Jes.+9:5
HalleluYah,+Aamen
15.01.2019 09:18
Huomatkaa+myös,+että+nämä+pää+käärmeet+ovat+Advis,+Rakastettu+ja+No_häh.+Nämä+ovat+pukeutuneet+kristillisyyden+valekaapuun.+Kieltävätpä+jopa+Herransakin.+Näitä+tukee+vain+ateistit+ja+Allah+ja+Koraani+!
15.01.2019 08:54
Olen+koko+ajan+tiennyt,+että+et+usko+Raamattuun+Jumalan+erehtymättömänä+sanana.+Siellä+Sanassaan+Jumala+itse+VAROITTAA+helvetistä.+Tämä+kadotustuomion+todellinen+uhka+tulee+siis+ihan+Raamatusta,+eikä+uskovaisten+omasta+päästä.+Mutta+sinä+et+olekaan+uskovainen,+vaan+samasta+puusta+veistetty,+kuin+Kerettiläinen.+No+onnea+valitsemallasi+tiellä.
13.01.2019 11:25
Olen+ollut+palstalla+n.+4+kk+ja+olen+koko+tämän+ajan+odottanut+tätä+kysymystä.+Yritän+noudattaa+niitä+kaikkia.+Tosin+en+edes+tiedä+niitä+kaikkia.+Ja+siellä+on+joitain+kohtia,+joita+en+ymmärrä.+PH+paljastaa+vilpittömälle+totuuden+etsijälle+miten+kutakin+säädöstä+tulee+tänä+päivänä+2019+toteuttaa.+Järjen+käyttö+siis+sallittu.+Voidaan+soveltaa.+Lain+periaatteet+eivät+kuitenkaan+häviä+minnekään,+ennekuin+taivas+ja+maa+katoaa+:)
On+kolme+asiaa,+jotka+ovat+täyttyneet+Messiaassa.+Näitä+ei+saa+enää+suorittaa:
1.)+Temppelipalvelus+ja+eläinuhrit
2.)+Ympärileikkaus
3.)+Ihmiselle+annettu+tuomion+käytäntöönpanovalta+(esim.+kivitystuomio)
13.01.2019 11:14
No+niin,+paljastihan+se+"Rakastettukin"+sen+oikean+MUSTAN+värinsä,+kun+vähän+provosoi.+Tässä+sitten+taas+näkee+koko+palsta,+että+sinä+kiellät+Herrasi,+Jumalan+Pojan+Jumaluuden.+Oikein+siis+teistä+kolmesta+(Advis,+No_häh+ja+sinä)+kirjoitin.
Ja+oikein+teistä+kirjoitti+myös+Juudas:
Sillä+teidän+keskuuteenne+on+pujahtanut+eräitä+ihmisiä,+joiden+jo+aikoja+sitten+on+kirjoitettu+tulevan+tähän+tuomioon,+jumalattomia,+jotka+kääntävät+meidän+Jumalamme+armon+irstaudeksi+ja+kieltävät+meidän+ainoan+valtiaamme+ja+Herramme,+Jeesuksen+Kristuksen.+Juud.+1:4
Vielä+on+silti+armon+aikaa+vähän+jäljellä.+Katukaa+syntejänne+(Sapatti),+jotta+pelastuisitte!+Olkaa+varoitetut+!+Katukaa+!
13.01.2019 11:00
Sanot:"Pyhä+henki+ei+ole+siis+itsenäinen+Jumala+eikä+persoona.+Pyhä+Henki+ON+Isä+Jumala,+hänen+ilmentymänsä+maan+päällä."
Tästä+mitä+tämä+lause+sisältää+olen+kanssasi+samaa+mieltä.+Aivan+kuten+Poika+Yahushuakin+oli+Isän+ilmentymä+maan+päällä.+Eli+Poika+on+siis+JUMALA.
Tämän+syvällisemin+en+ota+vieläkään+osaa+tähän+kolmiyhteys+-keskusteluun,+koska+et+vastaa+kysymykseeni.+Tästä+lähtien+alan+pitämään+sinua+ihmisenä,+joka+kieltää+Pojan+Jumaluuden.+Surku+sinulle.
13.01.2019 10:29
Mitenkäs+olet+tuota+testannut?+Ei+tuo+viimeinen+2000+v.+ole+ihan+vielä+täyttynyt.
13.01.2019 10:13
Yahushua+Messias+on+myös+perustus.+Mooseksen+laki+on+Yahushuan+laki.+Mooses+ei+keksinyt+yhtään+lakia+omasta+päästään.+Mooseksen+kautta+Jumala+antoi+meille+lain,+joka+osoittaa+meidän+syntisyytemme.+Ja+koska+emme+kykene+kukaan+tuota+lakia+pitämään,+Jumala+lähetti+Poikansa+tuomaan+meille+armon.
Se+ihminen,+joka+katuu+syntiään+Golgatan+miehen+jalkojen+juuressa+saa+armon+ja+pelastuu.+Valitettavasti+kristikunta+on+jo+kauan+sitten+lähtenyt+toiselle+tielle.+Se+on+alkanut+poistelemaan+noita+Jumalan+lakeja.+Silloin+he+eivät+kadu,+synti+jää+ihmiseen+ja+tuottaa+lopulta+helvetin+kuoleman.
Esiin+nostamasi+paikka,+Matt+7:21-29+vahvistaa,+että+meidän+tulee+tehdä+Jumalan+tahto,+jos+haluamme+taivaaseen+!+Mene+siis+Golgatalle+ja+tee+parannus+ja+kadu+syntiäsi.+Siunausta+sinulle.
13.01.2019 10:09
No+eihän+meillä+ole+mitään+muutakaan+perustusta.+YAH+sanoi:
Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään.+Sillä+totisesti+minä+sanon+teille:+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+ei+laista+katoa+pieninkään+kirjain,+ei+ainoakaan+piirto,+ennenkuin+kaikki+on+tapahtunut.+Matt.+5:17,18
Tässä+Herra+viittaa+Tooraan+ja+VT:n+profeettoihin.+Asia+käy+selväksi,+kun+luet+koko+luvun+loppuun.++Eli+Mooseksen+laki+on+oikea+perustus.
12.01.2019 19:00
Ok.+Exap+vaikka+oletkin+pilkkaaja+ja+Raamatun+kieltäjä,+annan+sinulle+ison+kellon:+2000+2000+2000=6000
12.01.2019 18:49
Et+ymmärtänyt+oikein+:)+Minä+en+ole+sanonut+sanaakaan+kolminaisuuden+puolesta,+enkä+sitä+vastaan.+En+ole+osallistunut+tähän+keskusteluun+laisinkaan.+Kolminaisuus+ei+ole+minulle+mikään+ongelma.+Raamattu+sanoo+myös,+että+"Kuule+Israel,+sinun+Jumalasi+on+yksi."+Näin+ollen+käsitys+yhdestä+Jumalasta+on+raamatullinen+ja+hyväksyttävä.+Olen+vain+kysynyt+sinulta+yhden+kysymyksen:
Onko+Yahushua+(Jeesus)+sinulle+No_häh+Jumala?++Vastausta+odotellaan+.+.+.
12.01.2019 18:30
Minä+en+ole+näissä+eri+ketjuissa+aloittanut+yhtään+keskutelua+aiheesta+Jumalan+Nimi.+Ne+on+nämä+minun+kanssakeskustelijani,+joita+on+tämä+käyttämäni+Nimi+Yahushua+kovasti+kiinnostanut,+ja+hyvä+niin+:)
En+ole+koskaan+sanonut,+että+Jumalan+Nimen+oikein+lausuminen+pelastaa.+Ei+yksin+se+ainakaan+pelasta.+Pitää+pyrkiä+pitämään+koko+laki+ja+koko+totuuteen.
Näyttää+siltä,+että+nimimerkeillä+No_häh,+Rakastettu+ja+Advis+on+paljon+vakavampiakin+puutteita+uskossaan,+kuin+väärän+Nimen+käyttö.+Perustus+on+mätä.
12.01.2019 18:07
Mitä+kummaa+tällä+tarkoitat,+kun+sanot,+että+saatana+on+pyrkinyt+aina+saamaan+ihmisiä+tunnustamaan+Yahushuan+(Jeesuksen)+Jumalaksi+?+?+?+
Kyllä+asia+on+täysin+päinvastoin.
12.01.2019 14:32
Sanot+"Jos+Poika+olisi+eri+Jumala+kuin+Isä,+.+.+."+Tästä+nyt+haluan+tulkita,+että+pidät+Poikaa+Yahushuaa+Jumalana+:)+OK.+Hyväksyn+vastauksen.+Olet+tunnustanut+Yahusuan+Herraksi+ja+Jumalaksi.+Tämän+perus+totuuden+päälle+on+hyvä+rakentaa.+
Siunaukset+sinulle+:)
12.01.2019 14:22
Mitä+ihmettä+sinä+nyt+oikein+kirjoitat.+Selittäisitkö+hieman?
Sanot:+".+.+.näyttäisi+siltä+tällä+hetkellä,+että+Pyhä+Henki+ei+ole+Jumala.+Minusta+näyttää+siltä,+että+Pyhä+Henki+on+itseasiassa+sama+kuin+Jumala,+ei+eri+persoona."
Sanot,+että+PH+ei+ole+Jumala+ja+sitten+heti+perään,+että+on+sama+kuin+Jumala.
Alkuperäinen+kysymykseni+oli+siis:
Onko+Jeesus+sinulle+Jumala?+Vastaisitko+nyt+tähän?
12.01.2019 14:13
Aloitus+on+täyttä+timanttia.+Kyllä+nyt+vielä+pilkkaajia+riittää,+mutta+kohta+teillä+alkaa+alahuuli+väpättää+!+Ei+mene+enää+kauan,+ei+mene+kauan+!
12.01.2019 10:21
Kaksi+ketkä+eivät+ole+tunnustaneet+Yahushuaa,+Jeesusta+Jumalaksi+ovat:
Rakastettu+ja+no_häh.
Yksi,+joka+hänet+on+julkisesti+kieltänyt+on:++-->Advis
Mitä+te+oikeen+kolmiyhteydestä+käytte+keskustelua?+Koska+TEILLE+Jumalan+Poika+ei+ole+Jumala,+sillähän+kolmiyhteys+jo+kumoutuu+TEILLE.
12.01.2019 09:55
Etkö+todelkakaan+halua+vastata+tässä+kaikkien+nähden+onko+Yahushua+Jumala?
Luuk.+12:8+
Mutta+minä+sanon+teille:+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+myös+Ihmisen+Poika+tunnustaa+Jumalan+enkelien+edessä.
1.+Joh.+2:23+
Kuka+ikinä+kieltää+Pojan,+hänellä+ei+ole+Isääkään.+Joka+tunnustaa+Pojan,+hänellä+on+myös+Isä.
1.+Joh.+4:2+
Tästä+te+tunnette+Jumalan+Hengen:+jokainen+henki,+joka+tunnustaa+Jeesuksen+Kristukseksi,+lihaan+tulleeksi,+on+Jumalasta;
1.+Joh.+4:15+
Joka+tunnustaa,+että+Jeesus+on+Jumalan+Poika,+hänessä+Jumala+pysyy,+ja+hän+Jumalassa.
12.01.2019 09:19
Ei+tule+viestit+läpi.+Kaikki+poistetaan+!+Vastaisitko+uudestaan+siihen+kysymykseeni,+että+oletko+tehnyt+syntiä+koskaan+elämäsi+aikana?
11.01.2019 18:37
12 / 34