Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nytkö+40+vuotta+adventistina+ollut+jo+hylkää+sapatinkin+?++Matt.5:17-19+!
29.12.2018 20:15
No+kun+voisit.
29.12.2018 20:07
Hyvä+kirjoitus!+Kyllä+kerettiläinen+jaksaa+ohjeita+kysellä.+Niistä+ei+hänellä+ole+pulaa.+Alkaisi+nyt+vaan+toteuttamaan+niitä+käytännössä.
29.12.2018 20:06
Kertoisitko+mitä+Rautaisella+Valtikalla+tarkoitetaan+Ilmestyskirjassa+tai+Raamatussa+yleensäkin?
28.12.2018 18:27
Hepr.+3:15
28.12.2018 17:52
Kuten+monet+muutkin+Danielin+kirjan+ja+Ilmestyskirjan+profetiat,+myös+tämä+kohta+on+moniselitteinen.+Ei+ole+vain+yhtä+oikeaa+selitystä.+Pidän+adventistista+näkemystä+oikeana.+Eli+sitä,+että+kyseiset+tapahtumat+ovat+tietyllä+tapaa+jo+toteutuneet.+Kuitenkin,+kuten+sanoit,+koko+tekstiyhteys+huomioiden,+tässä+on+kuvaus+Herran+Yahushuan+toisesta+näkyvästä+tulemuksesta.+Ilmestyskirja+ikäänkuin+loppuu+jo+kuudenteen+lukuun,+mutta+alkaakin+sen+jälkeen+vielä+piirtää+tarkennettua+kuvaa+lopunajoista.
28.12.2018 13:50
Ehkä+et+nyt+tiedä+kaikkea+sitä+taustatietoa,+joka+Kristitty.netillä+ja+minulla+on+tästä+aiheesta+aiempien+keskustelujemme+pohjalta+:)
28.12.2018 11:27
Et+puhunutkaan+hevistä,+mutta+siitä+tällä+palstalla+oli+kyse,+ennenkuin+sinä+itse+vaihdoit+puheen+aihetta.+Minä+vaan+palasin+takaisin+heviin.+Eli+mitäpä,+jos+pysyttäisiin+aiheessa+ja+vastasit+esittämiini+kysymyksiin+:)
En+aio+pyytää+anteeksi+sitä,+että+sanoin+Uriah+Heepia+saatanalliseksi.+Enkä+ole+laittanut+sanoja+suuhusi,+vaan+kysyin+sinulta+mitä+mieltä+olet,+mutta+sinä+et+näköjään+uskalla+suoraan+vastata.+No+se+kertookin+sinusta+paljon.+Olet+ilmeisesti+hevimusiikin+kannattaja.+Korjaa+toki+olettamukseni,+jos+olen+väärässä+:)
28.12.2018 11:23
Vai+tarkoitatko,+että+silloin+kun+Galatalaiset+eivät+tunteneet+Jumalaa,+he+kuitenkin+jostain+ihmeen+syystä+osasivat+viettää+Herran+juhlia???
Tules+nyt+selittämään+Gal.+4:8+lausuntoasi.+Osaat+sen+varmasti+tehdä,+koska+olet+ollut+40+vuotta+adventisti.+Ja+ovathan+adventistit+sinut+hyvin+opettaneet+hylkäämään+Herran+juhlat.+Kyllä+se+on+se+pieni+sarvi+(katolinen+kirkko),+joka+muuttaa+ajat+ja+lain,+Dan.+7:25.+Jumala+asetti+kuun+ja+auringon+jo+luomisessa+osoittamaan+aikaa,+1.+Moos.+1:14.
hu+huuu+.+.+.mihinkäs+se+advis+nyt+hävis?!
28.12.2018 11:16
Kiitos+selonteostasi.+Olet+sanonut+itse+tuosta+enkeli+musiikista+seuraavaa:
"Tämä+laulu+ei+todellakaan+sovi+kristitylle+sen+sanoituksen+puolesta."+Olet+näin+ollen+tuominnut+tuon+musiikin.+Kysynkin+nyt:
Sopiiko+Uriah+Heep+mielestäsi+kristitylle?
28.12.2018 10:57
Olet+K.n+ihan+omalla+suullasi+tunnustanut,+että+rabbit+menivät+manipuloimaan+alkuperäistä+Kirjoitusta.+Alkuperäisessä+ei+ollut+vokaalimerkintöjä+lainkaan+ja+olet+tämän+tunnustanut+omalla+suullasi.
Kysyn:+Miksi+alkuperäiseen+piti+mennä+lisäämään+mitään?+Ainiin,+silloin+saatiin+jeh+ja+jes+-muodot.+Tämä+asia+on+täysin+selvä.+Olet+tämän+jo+myöntänyt.
Nyt+vaan+sinäkin+hyökkäät+kimppuuni,+koska+en+hyväksynyt+Uriah+Heepiä,+eläinten+uhraamista+ja+ihmisten+kivittämintä,+joita+sinä+kannatat+!+Hoh+hoijaa+.+.+.
28.12.2018 10:23
Annetaan+olla+kere.+Annetaan+olla.+Toivotan+kaikkea+hyvää+sinulle+ja+siunausta+elämääsi+ja+jospa+sitten+joskus+tulevaisuudessa+saavut+tänne+puolimatkan+majataloon.+Tavataan+sitten+täällä.
28.12.2018 10:16
Kuunteletko+sinäkin+siis+heviä?+Että+hällä+väliä+mitä+kukin+kuuntelee,+niinkö+ajattelet?+Kerrohan+mielipiteesi+rohkeasti+:)
Luuletko+sinä,+että+taivaaseen+mennään+toisessa+kädessä+Raamattu+ja+toisessa+kädessä+pirunkuvat+ja+hänen+musiikkinsa.+Mitä+Yahushua+sanoisi?+Mieti+sinä+adventisti+ja+kaikki+muutkin+täällä,+että+mitä+Jumalan+Karitsa+sanoisi+Uriah+Heepistä.+Tulisiko+hän+iloiten+adventistin+kanssa+sitä+kuuntelemaan?
28.12.2018 10:11
Kiitos+kovasti+kommentistasi.+Olet+ensimmäinen+tosi+uskova,+joka+on+täällä+palstalla+samaa+mieltä+kanssasi+tästä+Uriah+Heepistä.+Tämä+kertoo+meille+paljon+näiden+nyky+"uskovaisten"+tilasta.+Saatana+on+päässyt+sokaisemaan+heidän+hengelliset+silmänsä.+
Ja+nyt+kun+tänne+joku+joskus+eksyy+valoa+tuomaan,+he+ovat+kimpusani+kuin+hyeenat+ja+sanovat:++Ei,+ei+tässä+ole+mitään+pahaa+tässä+hevi+-musiikissa+ja+pirunmerkkejä+nyt+bändi+käsillään+näyttää,+mutta+ehei+se+mitään+pojat,+ei+se+mitään.+Me+olemme+kristittyjä,+joo+niin+me+olemme+krisittyjä.+Ei,+ei+jätä+meidät+rauhaan,+me+haluamme+jatkaa+hevi+musiikin+parissa+.+.+.
27.12.2018 10:49
Adv.+ei+ole+tuo+puolimatkan+majatalo.+Tuossa+adv.talossa+olin+30+v.+ja+siksi+tiedän+kertoa,+että+ei,+se+ei+ole+tuo+levähdyspaikka,+jota+kere+etsit.
Ja+kyllä.+Täällä+on+eräs+muu,+joka+voi+ja+on+kertonut+sinulle+kuka+on+tuo+puolimatkan+majatalalo+ja+miten+sinne+astutaan+sisään.+En+annan+sinun+ohittaa+tätä+kysymystä+helpolla+noin+vain+olan+kohautuksella.+Tämä+on+sinun+ja+jokaisen+tällä+palstalla+olevan+tärkein+kysymys.
Sinä+olet+etsinyt+ja+nyt+kolkuttavalle+avataan.+Sinun+edessäsi+on+nyt+avoin+ovi.+Nyt+on+kiinni+enää+kerettiläisestä+liikkuuko+jalkasi?+Otatko+nuo+askeleet+Yahushuan+syliin?
27.12.2018 10:19
Kyyllä+tuo+kun+sanon+Uriah+Heepia+saatanalliseksi+nosti+/+nostaa+näköjään+edelleenkin+näillä+palstoilla+aikamoisen+mylläkän+ja+sinä+olet+siinä+osallisena+puolustamassa+hevimusiikkia.+Tämä+antaa+sinusta+todella+arveluttavan+kuvan+kristittynä.+Kristittynä+miehenä+hyökkäsit+kimppuuni+ja+aloit+puolustaa+Kristitty.+netiä.+Ja+jälleen+sanot,+että+sinä+et+välitä+mitä+kukin+kuuntelee.
Ja+sitten+yritätä+saada+minua+vielä+lankaan.+Tämä+on+juuri+se+syy,+että+en+pyynnöstänne+arvioi+biisejä.+Mikä+on+motiivisi+olla+tällä+palstalla.+Sekö,+että+yrität+saada+totuuden+puolustajan+lankaan,+kuten+fariseukset+Yahushuan?+Käyttäydyt+oudosti+kristityksi.
New+Age+meditaatio+musiikki,+on+piilotetun+saatanallista,+sen+sinä+huomasit,+kun+joku+oli+sen+sinulle+kertonut.+Uriah+Heep+on+avoimen+saatanallista+ja+sitä+sinä+et+sitten+huomaan+vaikka+kerron+sen+sinulle.+Outoa,+outoa.+Missä+sinun+hengelliset+silmäsi+on?+
Ja+itse+olet+itsesi+lankaan+puhunut+sen+Gal.+4:8+osalta.+Voisit+selventää+asiaa.+Odotan.
27.12.2018 10:01
Minulla+taas+on+tunne,+että:+Oh+no,+I've+said+so+much,+but+nobody+appreciate.
26.12.2018 10:21
Minä+olen+sanonut+Uriah+Heepin+saatanalliseksi+ja+se+vielä+kaivelee+Advista,+koska+hän+ei+ole+samaa+mieltä.+Sentakia+hän+kyselee+nyt+minulta+kaiken+maailman+biisejä,+että+arvostele+tämä,+arvostele+tämä.+Siunausta+sinulle+:)
26.12.2018 10:07
Tämä+todellakin+on+maailman+tärkein+asia.+Tämä+puolimatkan+majatalo+on+Yahushua+Messias+juutalaisten+Kuningas,+jonka+koko+kristikunta+on+hylännyt+sellaisena,+kuin+HÄN+itse+haluisi+tulla+tunnetuksi.+Tulkaa+kaikki+tähän+majataloon.+Alkakaa+uskoa+HÄNEEN+ilman+minkään+seurakunnan+harhaoppeja.+Lukekaa+Matteusta+ja+Johannesta+ja+alkakaa+elää+Yahushuan+ohjeiden+mukaan+rakastaen+toisianne.+Tämä+on+se+tuo+laulussa+kerrottu+puolimatkan+majatalo.+Tästä+Pekka+Simojokikin+on+laulanut+koko+ikänsä.+Jolla+on+korva+kuulkoon!
26.12.2018 09:59
En+minä+ole+täällä+mitään+musiikki+arvosteluja+antamassa.+Koska+sinä+et+tuominnut+edes+sitä+Uriah+Heepiä,+niin+kuuntele+sitten+vaikka+sitä.+En+jaksa+olla+enää+kiinnostunut+mitä+sinä+kuuntelet.
Kun+minua+jäi+vaivaamaan,+niin+voisit+täällä+kaikkien+kuullen+selittää+mitä+tarkoitit+sillä+Gal.+4:8+tulkinnallasi.+Viittaan+tässä+keskusteluun+"Yksi_uskon+omat+juhlat".
25.12.2018 17:54
18 / 34