Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
1.+En+ole+sitä+mieltä,+että+Mooseksen+aikana+juutalaiset+toimivat+väärin+kivittäessään+sapattina+puita+koonneen+miehen.
2.+Paavali+ei+uhrannut+mitään.+Hän+oli+vain+aikeissa+uhrata.+Ehkä+asiasta+oli+vielä+tuolloin+epätietoisuutta+hänelläkin.
3.+Kysyt:"Taidat+olla+hengellisesti+hieman+herkkä,+no+toivotaan,+että+sinun+seurakunnassasi+on+sinulle+kelpaavia+tarpeeksi+pyhiä+henkilöitä."
Se+on+oikea+havainto,+että+olen+hengellisesti+herkkä.+Hyvä+K.n!+Siksi+olen+kykeneväinen+sinunkin+sisimpäsi+täällä+paljastamaan,+vaikka+pukeudut+taitavasti+jumaliseen+kaapuun.+Siksi+olen+kykenevä+Uriah+Heepin+paljastamaan+saatanalliseksi.+Siinäpä+sinulle+kriteeriä+kerrakseen,+jota+kannattaa+miettiä.+Minulla+ei+ole+seurakuntaa.+Ihmisten+ei+tarvitse+minulle+kelvata,+vaan+Luojalleen.
4.+"Joka+hylkää+Mooseksen+lain,+sen+pitää+armotta+kahden+tai+kolmen+todistajan+todistuksen+nojalla+kuoleman"+(Hepr.+10:28)+-->+10:29+kuinka+paljoa+ankaramman+rangaistuksen+luulettekaan+sen+ansaitsevan,+joka+tallaa+jalkoihinsa+Jumalan+Pojan+ja+pitää+epäpyhänä+liiton+veren,+jossa+hänet+on+pyhitetty,+ja+pilkkaa+armon+Henkeä!++-++Että+olehan+nyt+tarkkana,+että+et+syyllisty+tuohon+mistä+heti+seuraava+jae+(10:29)+varoittaa.
YAH+(Jeesus)+ei+kivittänyt+syntistä+naista,+eikä+antanut+syntisille+siihen+lupaa.+Tässä+kumotaan+syntiseltä+oikus+tappaa+toista.+Sinä+teet+itsesi+synnittömäksi,+koska+kivittäisit+lain+rikkojat.+Sinä+olet+tappaja+sisimmässäsi!+Ja+jokainen+joka+tekee+itsensä+synnittömäksi,+hänessä+ei+touutta+ole.+1.+Joh.+1:8+
5.+Voit+kysellä+minulta+jatkossa+mitä+vain,+tässä+olen,+mutta+toivon,+että+et+enää+kierrätä+noita+samoja+kysymyksiäsi+uudelleen.+Hyvä,+että+korotat+Sapattia+ja+Herran+juhlia.
15.12.2018 11:32
Jumala+voi+käyttää+tavoitteidensa+saavuttamiseen+myös+rock+musiikkia.+Mutta+se+ei+poista+sitä+tosiasiaa,+että+suurin+osa+rockia+on+vihollisesta.+Kuka+pastori?+Onko+adventisti?
15.12.2018 10:42
Olen+ihan+varma,+että+sellainen+henkilö,+joka+kuuntelee+saatanallista+Uriah+Heepia,+ei+voi+olla+Pyhän+Hengen+johdossa.+Ja+näkeehän+sen+jo+Kristitty.netin+ihanteista.+Plussat+ja+miinukset+hänestä+luettelin+jo+yllä.
Ei+nämä+musiikkiasiat+ole+makuasioita.+Maailmassa+taistelee+hyvä+ja+paha.+Jokainen+musiikki+kappale+menee+jompaan+kumpaan+kategoriaan.+Uriah+Heep+menee+bändinä+pahuuden+kategoriaan.+
Tästä+musiikista+minun+on+turha+tällä+palstalla+tämän+enempää.+Itse+en+heviä+kuuntele.+Mielenkiinnolla+odotan+Yksi_uskon+kommenttia+:)
14.12.2018 17:31
Hyvä+kirjoitus+sinulta.+Olen+tuota+Naamiona+terve+mieli+-kirjaa+lukenutkin.+Alussa+on+pakko+olla+tietoisesti+vähän+hyväuskoinen+ihmisten+suhteen,+jotta+ei+heti+heitä+lyttäisi.+Haluan+antaa+mahdollisuuden.+Haluan+uskoa+ihmisestä+hyvää.+Ja+Kristitty.netillä+oli+valeasunaan+Jumalan+Laki,+ja+tämä+upposi+kieltämättä+minuun+alussa+aika+hyvin.+Sitten+viikkojen+kuluessa+alkoi+ilmaantumaan+enemmän+ja+enemmän+hälyttäviä+signaaleja,+että+kaikki+ei+nyt+tämän+kaverin+tapauksessa+ole+kohdallaan.+Eli,+plussat+ja+miinukset+(vale)Kristitty.netillä:
++Korottaa+Jumalan+lakia+ja+sapattia
-+Olisi+valmis+tappamaan+lain+rikkojat,+jos+saisi+siihen+maallisjuridisen+mahdollisuuden.
(sairasta+varsinkin+evankeliumin+valossa)
-+Vaatii+eläinuhrijärjestelmän+palautusta,+eli+väheksyy+YAHUSHUAN+Uhria.
-+Hänellä+ei+ole+rakkautta
-+On+fariseus
-+Tuijottaa+lain+kirjainta
-+Ei+omaa+Pyhää+Henkeä
-+On+hevimusiikin+ystävä+(linkki+Facebook+sivuillaan)
14.12.2018 13:28
Terve.+Sanoudun+julkisesti+irti+kaikesta+siitä+saastasta+mitä+K.n+on+tänne+levittänyt+koskien+eläinten+uhraamista+ja+ihmisten+kivittämistä.+Näitä+K.n+todellakin+odottaa,+että+pääsee+suorittamaan+ja+tämä+tuli+minulle+eilen+järkytyksenä.+Lisäksi+hänen+Facebook+sivuillaan+on+linkki+URIAH+HEEP+SUOMI+FINLAND+RY:N+sivuille.+Käykääs+kaikki+vilkaisemassa+tämän+hevi+miehen+fanituksen+kohdetta.+Eipä+ihme,+että+rakkautta+ei+Laurin+postauksiin+mahdu.+Hän+ei+tunne+Israelin+Pyhää+Jumlaa.+Messiaan+kieltävät+juutalaiset+rabbit+ja+saatanallinen+hevi+musiikki+ovat+Laurin+sokaisseet.+Laurille:+Kirjain+kuolettaa,+mutta+Henki+tekee+eläväksi.
14.12.2018 09:44
-+Uhrit+on+ikuinen+säädös+ja+ikuinen+Jumalan+antama+Uhri+on+annettu,+Hepr.+10:14,+tässä+se+sanotaan+AINIAAKSI,+IKUISESTI.
-+Daniel+ei+sano,+että+uhrit+lakkaavat+määräajaksi,+vaan,+että+lakkaavat.
-+Heprealaiskirjeessä+sanotaan,+että+uhreja+ei+enää+tarvita+10:18+esim.
-+Esiripun+repeäminen+on+voimakas+Jumalan+teko,+osoittaakseen+sen,+että+kaikkein+pyhimpään+oli+nyt+vapaa+pääsy+kaikille,+Hepr.+10:19.
-+Jumalan+apostoli+tiesi,+että+uhrit+on+kumottu.+Hän+itse+kirjoitti+Heprealasikirjeen.+Ehkä+Paavalillakin+oli+alkuaikoina+epätietoisuutta.+Eikä+hän+uhrannut,+vaan+oli+aikeissa+uhrata.+Eli+ei+Paavali+häväissyt+Jumalan+Karitsan+uhria.
-Yahushua+ei+sano,+että+laista+ei+katoa+pieninkään+piirto,+vaan,+että+laista+ja+profeetoista.+Dan.+9:27+on+profeettoja.++Dan.+9:27+on+Jumalan+Sanaa+ja+sitten+tuo+sama+Jumala+vahvistaa+Sanansa+Matt.5:17-19.+Mitään+risti+riitaa+ei+ole.
Pidätkö+URIAH+HEEPIN++musiikista?+Kuunteletko+HEVIÄ+muutenkin+paljon?+Onko+hevi+musiikki+soveliasta+uskovalle?+Voiko+Pyhä+Henki+ja+SAATANALLINEN+URIAH+HEEP+-henki+asua+yhtä+aikaa+sinussa+Lauri+Rantala?
14.12.2018 08:21
Nyt+minusta+alkaa+näyttämään+siltä,+että+sinä+todella+olet+täysin+sokaistunut,+etkä+pysty+näkemään+koko+Raamattua+ja+niitä+lukuisia+kokonaisia+lukuja+Heprealaiskirjeessä+(7-10+luvut)+ja+kohtia+Pietarin+kirjeessä,+jotka+kumoavat+eläinuhrit.+Esim.+tässä+vain+yksi+kymmenistä+paikoista:
Mutta+missä+nämä+ovat+anteeksi+annetut,+siinä+ei+uhria+synnin+edestä+enää+tarvita.+Hepr.+10:18
Miten+voit+enää+sanoa:
"yksikään+profeetoista+ei+ennusta,+että+uhrit+tulevat+Jumalan+toimesta+päättymään,+eikä+UT+missään+kohtaa+sano,+että+uhrit+nyt+on+lakkautettu."
(Katso+yllä+Hepr.+10:18!)
Miten+ihmeessä+voit+edes+kirjoittaa+noin?+Dan.+9:27+sanoo,+että+uhrit+tulee+lakkaamaan.+Tämä+on+Jumalan+sanaa+Enkeli+Gabrielin+välittämänä.+Eli+profeetta+Daniel+ennustaa,+että+uhraus+loppuu.+Sana+ikuisiksi+ajoiksi+toki+puuttuu,+mutta+Yahushuan+uhri+on+ikuinen.+Vai+onko+sinulle+Jumalan+Pojan+uhri+ikuisesti+voimassa+oleva?
13.12.2018 19:18
Siinäkö+tosiaan+kaikki+mitä+haluat+sanoa?+Ei+tuo+nyt+anna+mitään+lisä+infoa+kenellekään,+vaan+pikemminkin+lisää+ainakin+omaa+epätietoisuuttani+mitä+mieltä+kyseisistä+asioista+olet.+
Olethan+sanonut,+että+sinä+et+ole+pyöveli,+etkä+surmaa+ketään+sekä+kosto+on+Jumalan.+Ja+nyt+sanot,+että+laissa+Jumala+käskee+surmaamaan.++Ööö+.+.+.tuota?
Kysynkin+nyt:+Jos+sinä+olisit+nyt+v.+2018+maan+kuningas,+jolla+on+kaikki+valta,+kuten+kuningas+Daavidilla+oli,+niin+surmauttaisitko+sapatin+rikkojat?
13.12.2018 18:58
Kiva+kuulla+kun+kerrot,+koirista+ja+itsestäsi+ym.+:)+Vaihteeksi+vähän+muutakin+kun+tätä+haudan+vakavaa+settiä,+mitä+tällä+palstalla+yleensä.+Ei+me+varmaan+kukaan+täällä+mitään+mörköjä+olla.+Omalaatuisia+marginaali-ihmisiä+ehkä+ja+välillä+vaan+hieman+kuohahtaa.+Ihan+tässä+ihmisiä+ollaan+kaikki.+Samat+murheet+ja+samat+ilot+kaikilla.+
Ja+on+elämässä+paljon+muutakin+kuin+uskonto.+Osaan+minäkin+ottaa+rennosti.+Voi+saunoa+ja+ottaa+parit+oluet+siinä.+Mökillä+kesällä+uida,+marjastaa+ja+luonto+on+muutenkin+mukava.+Pöllön+pönttöjä+olen+tehnyt+paljon+ja+asukkaitakin+on+ollut.
Lähes+kaiken+raskaamman+liikunnan+olen+joutunut+jättämään+moninaisten+vaivojeni+takia,+mutta+kyllä+vielä+pientä+juoksulenkkiä,+kävelyä+ja+hiihtoa+tulee+harrastettua.+Nyt+tästä+varmaan+saa+sellaisen+kuvan,+että+olen+joku+ikäloppu,+mutta+ei+kai+40+v.+vielä+ole+:)
13.12.2018 18:48
Järkyttävän+kokoisia+koiria.+Tuollaisen+kanssa+kun+kävelisit,+niin+siinä+voisi+jo+muutama+"kulttuurin+rikastuttaja"+katsoa+parikin+kertaa+kenen+kimppuun+hyökkää.
13.12.2018 14:08
Tuo+on+ihan+hyvä+valinta.+Itse+kuuntelin+heitä+30+v.+ja+se+saa+luvan+riittää.+Jos+kuuntelee+adventisti+pastoria+oppii+korkeintaan+saman+minkä+hän.+Mutta+kun+tutkii+Pyhiä+Kirjoituksia+kotona+Yahushuan,+Täydellisen+kanssa,+oppii+paljon+enemmän+kuin+adv.pastorilta.+Vain+HÄN+Yahushua+juutalaisten+Kuningas+on+tie,+totuus+ja+elämä.+Joh.+14:6
Niin+juutalaisten+ylipapit+sanoivat+Pilatukselle:+"Älä+kirjoita:+'Juutalaisten+kuningas',+vaan+että+hän+on+sanonut:+'Minä+olen+juutalaisten+kuningas'.+Joh.+19:21
Kuulutko+sinä+tämän+kuningasten+Kuninkaan+kansaan?
13.12.2018 13:55
Raamattu+täytyy+ymmärtää+kokonaisuutena.+Et+voi+perustaa+koko+uskoasi+yhden+irrallisen+jakeen+varaan.+Olen+tuonut+sinulle+esiin+kattavasti+VT:n+ja+UT:n+puolelta+sen,+että+uhrit+oli+tarkoitettu+jo+profeetoissa,+loppuvaksi+Yahushuan+ristin+kuolemaan.+Pietari+ja+Paavali+todistavat+tämän+sitten+vielä+UT:n+puolella.+Yksi+paikka,+jossa+enkeli+Gabriel+profetoi+eläinuhrien+loppuvan+on+Dan.+9:27.+Lukekaas+kaikki+tämä+biblia+1776+ja+englanninkielisistä+käännöksistä.
13.12.2018 08:46
Hyvät+Raamatun+paikat+olet+löytänyt+ja+asian+oikein+ymmärtänyt.+Mutta+mitä+vikaa+tässä+minun+parrassani+on?+Kyllä+miehellä+kuuluu+parta+olla.+Itse+en+ymmärrä+näitä,+kun+ajelevat+leukansa+pehmeeksi,+kuin+vauvan+peppu.
13.12.2018 08:36
Sinä+mietit+paljon+asioita+ja+syvällisesti.+Arvostan+sitä+:)+Tämä+on+jotain+hyvin+poikkeavaa+ihmisessä.+Kaltaisiasi+ei+ole+paljon,+ja+juuri+tämä+ominaisuutesi+voi+hyvinkin+olla+se+avain+totuuteen.+Ehkäpä+tuo+sapatti+-asiakin+sinulle+nyt+vähän+selkeni.+Kantani+on,+että+yhteiskunta+ei+saa+tuomita+enää+uuden+liiton+aikana+ketään+kuolemaan,+ei+ketään,+ei+mistään+rikoksesta.+Sitä+paitsi+pitkä+elinkautinen+jossain+surkeassa+vankilassa+on+tavallaan+pahempi+rangaistus+kuin+kuolema.+Tämä+on+myös+Raamatun+kanta,+joten+ota+nyt+vain+rohkeasti+tuo+kirja+ohjenuoraksesi.
Yritin+jo+kysellä+K.n:ltä,+että+missä+1000-vuotinen+valtakunta+hänen+mielestään+sijaitsee,+eli+että+onko+tuo+tulevaisuuden+juutalainen+ihanne+yhteiskunta+taivaassa+vai+maan+päällä.+Ei+ottanut+mitään+kantaa,+joten+en+tiedä+millaista+yhteiskuntaa+hän+nyt+sitten+odottaa.+
Tulkoon+K.n+tänne+nyt+itse+selittämään+ja+avaamaan+meille+noita+kivityslausuntojaan+ja+tätä+yhteiskunta+asiaa!+Esim.+näitä:
Kerettiläinen+kirjoitti:
"Tämä+sinun+hyvä+uskonveljesi+ValeKn+on+myös+sanonut+suoraan,+että+hän+hyväksyisi+sapatinrikkojien+kivittämiset,+jos+tällainen+toraistinen+yhteiskunta+syntyisi."
Kristitty.net+kirjoitti:
"Jeesus+ei+kivittänyt+syntistä+naista,+koska+kaikki+todistajat+pakenivat+paikalta+jostakin+syystä."
13.12.2018 08:24
Minäkin+olen+lopen+kyllästynyt+niihin+lukemattomiin+uskoviin,+jotka+väittävät,+että+PH+johtaa+heitä.
Mutta+sinua+johtaa+PH+kyllä+tällä+hetkellä+ihan+tosissaan+totuuden+äärelle,+koska+olet+onnistunut+satojen+joukosta+noin+menestyksekkäästi+poimimaan+kolme+hyvää+nimimerkkiä+;)
Ja+johan+sanoin+sinulle+aikaisemmin,+että+et+löydä+tässä+ajassa+maan+päältä+sellaista+yhteisöä,+joka+olisi+Jumalan+mielenmukainen+ja+kaikki+jäsenet+yksimielisiä.+Siksi+tulee+olla+vain+sinä+ja+Yahushua+Messias.+Vain+sinä+ja+HÄN.+Lopeta+jo+tuo+ihmisiin+katsominen.
12.12.2018 15:24
Sähkö+on+voimaa+kuten+härkäkin.+Molemmat+on+ruokittava+Sapattinakin.+
Tarkoitan+tällä,+että+välttämättömät+työt+saa+ja+pitää+tehdä+myös+sapattina.+Sähköntuotanto+on+varmistettava.+On+paljon+sellaisia+työtehtäviä,+jotka+on+tehtävä+sapattinakin.+Jokainen+ihminen+ratkaisee+sitten+viimekädessä+henkilökohtaisesti+Herransa+edessä,+mikä+on+välttämätöntä.
12.12.2018 15:12
Niin,+Jumalan+Lait+väistyvät+vasta+sitten,+kun+taivas+ja+maa+katoaa.+Että+kyllä+se+sitten+ohi+menee.
Matt.+5:17-18+!
Mutta+toki+Jari+saat+pyhittää+ilmestyskirjan+pedon+kanssa+hänen+juhlansa,+mutta+niskuroinnista+Korkeinta+vastaan+ei+seuraa+koskaan+mitään+hyvää.
12.12.2018 14:49
Ja+kristikunta+päätteli+petoa+seuraten,+että+sapatti+on+kumottu.+
Ja+adv.+päätteli+petoa+seuraten,+että+ajanlasku+on+kumottu.
Voi+tätä+ihmisen+päättelykykyä!+Dan.+7:25
Eipäs+Jari,+mitään+ei+päätellä,+vaan+kaikki+pitää+perustua+Raamattuun,+eli+näytä+nyt+vaan+ne+jakeet,+jossa+ajanlasku+ja+juhlat+kumotaan.+Ainiin,+aikaisemminhan+sanoit,+että+et+ole+perehtynyt+aiheeseen+ja+et+jaksa+tällä+päätäsi+vaivata.+Tällä+palstalla+on+paljon+tietoviisaita,+jotka+tulevat+tänne+väittämään+jotain+asiaa,+mihin+eivät+ole+edes+perehtyneet.+Sinä+kuulut+nyt+tässä+asiassa+tuohon+joukkoon.+"onneksi+olkoon"
12.12.2018 09:29
No+joo,+K.n+ei+nyt+uskaltanut++sanoa+tuossa+suoraan+sitä+syytä,+miksi+porukka+häipyi+paikalta.+Ei+K.n,+eikä+kukaan+koskaan+voi+kuitenkaan+kiistää+sitä,+että+porukka+häipyi,+koska+eivät+olleet+synnittömiä.+Näin+Herramme+teki+täysin+selväksi,+että+syntinen+ihminen+ei+saa+kivittää+toista+syntistä.+Tuomio+ei+ole+meidän.+Mutta,+sanoihan+K.n,+että+kosto+on+Jumalan.+Ja+sanoi+myös,+että+itse+ei+kivittäisi.+Tässä+on+miehen+sana+ja+siihen+luotan.
Ja+kyllä,+jos+porukka+ei+olisi+häipynyt,+ja+joku+olisi+heittänyt+tuon+ensimmäisen+kiven,+nainen+olisi+kuollut.+Yahushuahan+oikein+kehoitti+noita+syyttäjiä,+että+no+hyvä+on,++antaas+mennä+pojat.+Joka+on+synnitön+heittäköön+ensimmäisen+kiven.+Tämä+on+seikka,+jota+taas+sinä++et+voi+kiistää.+
Oi+tätä+Jumalan+valtavaa+suuruutta+ja+viisautta+!++Kuka+voi+sen+käsittää+!
12.12.2018 09:03
Esitit+pelkkiä+saivartelevia+esimerkkejä+sapatin+viettämisestä.+Aikaisemmin+kommentoit:
"Joo,+ja+arvaan,+että+nyt+tulee+jotain+höpinää+Pyhän+Hengen+muuttavasta+voimasta,+mutta+…"
Sanopa+nyt+itse,+miksi+keskustelisin+sinun+kanssasi+hengellisistä,+koska+et+pidä+Raamattua+Jumalan+Sanana+ja+kutsut+puhettani+Pyhästä+Hengestä+höpinäksi?
Sinä+häpäiset+minua+ja+Isääni+!+!+!
12.12.2018 08:42
23 / 34