Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

676

  1. 1.+En+ole+sitä+mieltä,+että+Mooseksen+aikana+juutalaiset+toimivat+väärin+kivittäessään+sapattina+puita+koonneen+miehen.2.+Paavali+ei+uhrannut+mitään.+Hän+oli+vain+aikeissa+uhrata.+Ehkä+asiasta+oli+vielä+tuolloin+epätietoisuutta+hänelläkin.3.+Kysyt:"Taidat+olla+hengellisesti+hieman+herkkä,+no+toivotaan,+että+sinun+seurakunnassasi+on+sinulle+kelpaavia+tarpeeksi+pyhiä+henkilöitä."Se+on+oikea+havainto,+että+olen+hengellisesti+herkkä.+Hyvä+K.n!+Siksi+olen+kykeneväinen+sinunkin+sisimpäsi+täällä+paljastamaan,+vaikka+pukeudut+taitavasti+jumaliseen+kaapuun.+Siksi+olen+kykenevä+Uriah+Heepin+paljastamaan+saatanalliseksi.+Siinäpä+sinulle+kriteeriä+kerrakseen,+jota+kannattaa+miettiä.+Minulla+ei+ole+seurakuntaa.+Ihmisten+ei+tarvitse+minulle+kelvata,+vaan+Luojalleen.4.+"Joka+hylkää+Mooseksen+lain,+sen+pitää+armotta+kahden+tai+kolmen+todistajan+todistuksen+nojalla+kuoleman"+(Hepr.+10:28)+-->+10:29+kuinka+paljoa+ankaramman+rangaistuksen+luulettekaan+sen+ansaitsevan,+joka+tallaa+jalkoihinsa+Jumalan+Pojan+ja+pitää+epäpyhänä+liiton+veren,+jossa+hänet+on+pyhitetty,+ja+pilkkaa+armon+Henkeä!++-++Että+olehan+nyt+tarkkana,+että+et+syyllisty+tuohon+mistä+heti+seuraava+jae+(10:29)+varoittaa.YAH+(Jeesus)+ei+kivittänyt+syntistä+naista,+eikä+antanut+syntisille+siihen+lupaa.+Tässä+kumotaan+syntiseltä+oikus+tappaa+toista.+Sinä+teet+itsesi+synnittömäksi,+koska+kivittäisit+lain+rikkojat.+Sinä+olet+tappaja+sisimmässäsi!+Ja+jokainen+joka+tekee+itsensä+synnittömäksi,+hänessä+ei+touutta+ole.+1.+Joh.+1:8+5.+Voit+kysellä+minulta+jatkossa+mitä+vain,+tässä+olen,+mutta+toivon,+että+et+enää+kierrätä+noita+samoja+kysymyksiäsi+uudelleen.+Hyvä,+että+korotat+Sapattia+ja+Herran+juhlia.
  2. Sähkö+on+voimaa+kuten+härkäkin.+Molemmat+on+ruokittava+Sapattinakin.+Tarkoitan+tällä,+että+välttämättömät+työt+saa+ja+pitää+tehdä+myös+sapattina.+Sähköntuotanto+on+varmistettava.+On+paljon+sellaisia+työtehtäviä,+jotka+on+tehtävä+sapattinakin.+Jokainen+ihminen+ratkaisee+sitten+viimekädessä+henkilökohtaisesti+Herransa+edessä,+mikä+on+välttämätöntä.