Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Messiaan+kieltävä+juutalaisuus+on+se+hedelmätön,+joka+luulee,+että+sillä+ei+ole+lapsia,+Jes.+49:14-23,+54:1,+13.+Ja+eihän+sillä+tänä+päivänä+näyttäisi+olevankaan.
Mutta+tiesitkö,+että+sillä+on+kolme+lasta.+Ne+löytyvät+Hoosean+kirjan+luvusta+1.+Ne+ovat:+Jisreel,+Lo-Ruhama+ja+Lo-Ammi.+1.+Poika+on+syntyperäisten+jutalaisten+oikeamielinen+jäännös,+2.+Tyttö+on+pakanoista+sinetöity+neitsyt+morsian+ja+3.+Poika+on+loput+pelastuvat+pakanat.+Näistä+muodostuu+sitten+aikojen+lopussa+se+Taivaallinen+Uusi+Jerusalem.
Uskotko,+että+Jesaja+sai+sanomansa+Jumalalta?
02.12.2018 11:12
Oletkos+tosiaan+sitä+mieltä,+että+tuossa+paikassa,+jossa+Yahushua+opetuslapsineen+seisoi,+ei+voisi+Hänen+takaisin+tullessan+olla+seisomassa+ihmisiä?
Hän+ei+sanonut,+että+siinä+seisoisi+opetuslapsia.+Aika+rohkeasti+syytät+Jumalaa+valehtelusta.+Tutki,+ennenkuin+hutkit.
02.12.2018 10:55
Minä+uskon,+että+kaikki+VT:n+juhlat+ovat+voimassa,+koska+Herra+Messias+Yahushua+itsekin+uskoo.+1.+Moos.+1:14,+3.+Moos.+23,+Dan.+7:25,+Matt.+5:17-18
No+niin.+Näyttäkääpä+se+kohta+Raamatusta,+jossa+Herra+kumoaa+ajanlaskunsa+ja+juhlansa.+Eipä+löydy.+Sinullakin+tuossa+pitkä+selostus+omista+ja+Timon+mielipiteistä.+Antaisito+sen+Raamatun+paikan,+jossa+juhlat+kumotaan.
02.12.2018 10:48
Sinulla+kerettiläinen+on+tooosi+paljon+tietoa+tästä+babylon/portto+asiasta.+Hyvin+taas+kirjoitit.+Kaikki+perusten+vieläpä+Raamattuun.+Ajattele,+Jesaja+on+kaiken+tämän+jo+tuhansia+vuosia+sitten+ennustanut.+Olisko+tuo+Raamattu+kuitenkin+ihan+todellista+Jumalan+Sanaa,+johon+voi+luottaa+ja+jonka+mukaan+orientoitua?
Siunausta+sinulle+:)
01.12.2018 15:46
Tekstihän+ei+sano,+että+aina+joka+tapauksessa+joutuu+Messiaan+tähden+luopumaan+näistä+kaikista+maallisista.+Näin+voi+kuitenkin+käydä.+Monelle+on+käynyt,+kuten+nyt+nimimerkille+"perheellisenpakkorikkoa".+Herra+kysyy+häneltä:+Kumpi+on+tärkeämpi+sinulle,+Minä+vai+työpaikkasi?
Nämä+maalliset+asiat+eivät+saisi+mennä+Yahushuan,+Jumalan+Pojan+edelle.+Nämä+tulisi+luovuttaa+Hänelle,+jos+Hän+niitä+pyytää.+Muistakaa+Raamatun+vertaus+rikkaasta+nuorukaisesta,+Luuk.+18:18-27.
Minuakin+on+elämässäni+koeteltu+ja+olen+ollut+ja+olen+valmis+luopumaan+näistä+kaikista+Herrani+tähden.+Jokaista,+joka+haluaa+seurata+suurta+Mestaria+tullaan+koettelemaan.+Siunausta+kaikille.
01.12.2018 15:07
Joo,+vaikeassa+paikassa+olet.+Todellinen+usko+vaatii+kyllä+monesti+tosi+paljon.+Kuuntele+sisintäsi+ja+tee+sen+mukaan.+Tee+oikein.
Ja+jokainen,+joka+minun+nimeni+tähden+on+luopunut+talostaan,+veljistään+tai+sisaristaan,+isästään,+äidistään+tai+lapsistaan+tai+pelloistaan,+saa+satakertaisesti+takaisin+ja+perii+iankaikkisen+elämän.+Matt.+19:29
01.12.2018 11:35
No+katsotaan+uskaltaako+vastata.+Pieniä+pakanuuden+rippeitä+Yksi_uskolla+vielä+on,+mutta+ei+paljon,+ei+paljon+ja+se+on+hyvä.
01.12.2018 11:27
Minä+uskon,+koska+Herra+Messias+Yahushua+itsekin+uskoo.+1.+Moos.+1:14,+3.+Moos.+23,+Dan.+7:25,+Matt.+5:17-18
No+niin.+Näyttäkääpä+se+kohta+Raamatusta,+jossa+Herra+kumoaa+ajanlaskunsa+ja+juhlansa.+Eipä+löydy.
01.12.2018 11:12
Kyllä+kerettiläinen+on+tuossa+alotuksessaan+aivan+oikeassa.+
+
Ja+minä+kuulin+toisen+äänen+taivaasta+sanovan:+"Lähtekää+siitä+(kirkosta)+ulos,+te+minun+kansani,+ettette+tulisi+hänen+synteihinsä+osallisiksi+ja+saisi+tekin+kärsiä+hänen+vitsauksistansa.+Ilm.+18:4
01.12.2018 11:03
Hyviä+kommentteja+tässä+ketjussa.+Jumalalla+on+kyllä+tosin+muitakin+käskyjä,+kuin+sapatti.+Joku+adv.+voisi+minulle+näyttää+sen+Raamatun+kohdan,+jossa+jo+luomisessa+(1.+Moos.+1:14)+asetettu+ajanlasku+ja++(3.+Moos.+23)+juhlat+on+kumottu.+No+eipä+sitä+kohtaa+ole.
Vaan+päin+vastoin,+se+on+se+petovalta,+joka+pyrkii+muuttamaan+juhla-ajat+ja+lain.+Dan.+7:25
01.12.2018 10:45
Totta,+mutta+oletko+sinä+Yksi_usko+Aabrahamin+siementä?+Mikäs+tässä+nyt+on+niin+vaikeaa+vastata.
01.12.2018 09:53
Vastaisitko+kysymykseeni+:)+Uskon,+uskon,+uskon+.+.+.+Odotan+sinulta+enemmmän.+Älä+lähde+nyt+tuolle+helluntailaisten+linjalle+hokemaan+tuota+perustotuutta,+että+omat+teot+ei+pelasta.+Ei+tietenkään+pelasta,+mutta:+Usko+ilman+tekoja+on+kuollut.+Jaak.+2:26
Teemmekö+siis+lain+mitättömäksi+uskon+kautta?+Pois+se!+Vaan+me+vahvistamme+lain.+Room.+3:31
He+vastasivat+ja+sanoivat+hänelle:+"Aabraham+on+meidän+isämme".+Jeesus+sanoi+heille:+"Jos+olisitte+Aabrahamin+lapsia,+niin+te+tekisitte+Aabrahamin+tekoja.+
Joh.+8:39+
Mutta+jos+tahdot+päästä+elämään+sisälle,+niin+pidä+käskyt."+Matt.+19:17
01.12.2018 09:43
Mulla+on+adventistien+Andrews+yliopistossa+laaditty+pitkä+teksti+suomennettuna,+jossa+adventisti+professorit+ja+gurut+naulitsee+Herran+juhlat+ristiin.+Postaisin+mielelläni+tuon+tekstin,+mutta+on+aika+pitkä.+Toisekseen+se+on+aivan+järkyttävän+sekava+kehäpäätelmä,+että+ei+siitä+kukaan+mitään+tajua.+Yksi_uskolle+voisi+olla+mielenkiintoista+luettavaa.
Israelin+Pyhän+puheesta+kyllä+tajuaa+paljon+helpommin+-->+3.+Moos.+23+!
01.12.2018 09:12
Sinä+olet+asetuksesi+säätänyt,+että+niitä+tarkasti+noudatettaisiin.+Ps.+119:4
Sillä+totisesti+minä+sanon+teille:+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+ei+laista+katoa+pieninkään+kirjain,+ei+ainoakaan+piirto,+ennenkuin+kaikki+on+tapahtunut.+
Matt.+5:18+
Eri+asia,+jos+olet+sellaisessa+välttämättömässä,+auttavassa+työssä,+jota+on+pakko+ja+hyvä+suorittaa+sapattinakin.+Näitähän+on+paljon.+Päätös,+oletko+töissä+sapattisin+vai+et,+on+sinun+ja+Jumalan+välinen.
01.12.2018 08:47
Niin+siis:
Kirjoittaahan+Mooses+siitä+vanhurskaudesta,+joka+laista+tulee,+että+ihminen,+joka+sen+täyttää,+on+siitä+elävä.+Room.+10:5
Mutta:
kaikki+ovat+poikenneet+pois,+kaikki+tyynni+kelvottomiksi+käyneet;+ei+ole+ketään,+joka+tekee+sitä,+mikä+hyvä+on,+ei+yhden+yhtäkään.
Room.+3:12
Lopputulema:+
Jos+me+tunnustamme+syntimme,+on+hän+uskollinen+ja+vanhurskas,+niin+että+hän+antaa+meille+synnit+anteeksi+ja+puhdistaa+meidät+kaikesta+vääryydestä.+1.+Joh.+1:9
Kuinka+siis+on?+Saammeko+tehdä+syntiä,+koska+emme+ole+lain+alla,+vaan+armon+alla?+Pois+se!+Room.+6:15
30.11.2018 11:02
Hanukka,+mitä+merkitsee+kristitylle?+
Vastaus:+Ei+mitään,+mutta+oksastetulle+sisimmässään+juutalaiselle+merkitsee+:)+Room.+2:25-29
Kristityt+ja+todelliset+oksastetut+juutalaiset+ovat+kuin+yö+ja+päivä.+Valitettavasti.
30.11.2018 10:37
:)++:)+.+.+.+Eikäku+kysyin+vaan,+että+oletkos+Aabrahamin+siementä.+Ole+nyt+tarkkana+mitä+vastaat.
30.11.2018 09:20
Totesit,+että+su+pyhittäjät+eivät+kuulu+todellliseen+Jumalan+srk,+koska+ei+ole+uskollisia+Karitsalle.+Oikein.
Entäpä+kuuluuko+ihminen+morsiameen=srk,+silloin,+jos+opettaa,+että+3.+Moos.+23+Jumalan+Juhlat+on+kumottu+ristillä?
30.11.2018 09:14
Olepa+tarkkana,+ettet+syyllisty+Jumalan+Pojan+Sanojen+vääristelyyn.
Ja+hän+sanoi+heille,+”amen,+minä+sanon+teille,+että+on+ihmisiä,+jotka+seisovat+tässä;+jotka+eivät+tule+maistamaan+kuolemaa,+ennen+kuin+näkevät+Jumalan+kuningaskunnan,+joka+tulee+voimalla.”+
Mark.+9:1
30.11.2018 08:58
"Jeshua+on+sulhanen,+joka+tulee+hakemaan+morsianta."
Oikein.+Ja+mistä+voimme+lukea+morsiamen+kriteerit.+No+mm.+Ilm.+14:1-5.+Seurakunta+seuraa+Karitsaa,+ei+valhetta,+ei+tahrannut+itseään+naisten+eli+kirkkojen+opeilla.
Eli+vieläkin+minä+kysyn:+Mikä/kuka+on+seurakunta?+Onko+sunnuntain+pyhittäjä+Karitsalle+uskollinen?
30.11.2018 08:27
27 / 34