Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

676

  1. Raamattu+sanoo,+että+toisella+kuolemalla+ei+ole+valtaa+yhteenkään+ennen+tuhatvuotiskautta+kuolleista+herätettyyn.+Miksi+opetatte+toisin?+Voinko+siis+vielä+kuolla+1000-vuotisessa,+koska+en+ole+syntyperäinen+juutalainen?+Jos+voin,+missä+kumman+ylösnousemuksessa+minä+sitten+jälleen+heräisin+henkiin?+1000-vuoden+jälkeen+ei+ole+nimittäin+kuin+tuomion+ylösnousemus+ja+kaikki,+jotka+siinä+ovat+osallisen+joutuvat+helvettiin.Olette+siis+suurissa+ongelmissa+tämän+kysymyksen+kanssa.+Jo+se,+että+et+osaa+vastata+suoraan+helppoon+kysymykseen,+osoittaa,+että+käsityksenne+on+ristiriitainen.Muutenkin+sivujenne+opetuksesta+saa+sen+käsityksen,+että+ihminen+voi+tehdä+vielä+parannuksen+1000-vuotisen+aikana.+Siellä+mm.+lukee,+että+jos+ei+tuhatvuotisessa+taivu+noudattamaan+kosher+ruokavaliota,+ihminen+heitetään+helvettiin.+Tällainen+oppi+on+äärimmäisen+vaarallista+ja+tuudittaa+ihmisen+väärään+pelastus+käsitykseen.+"Minä+tulen+kuin+varas",+"Olkaa+valmiit".+Ratkaisu+Jumalan+puoleen+pitää+tehdä+jo+tämän+uskossa+elettävän+elämän+aikana.Jos+parannuksen+voisi+tehdä+vielä+1000-vuotisen+aikana+pelastus+ei+enää+perustuisikaan+uskoon+vaan+näkemiseen.+Kuinkahan+moni+ateistikin+on+tällä+palstalla+sanonut,+että+minä+uskon+sitten,+kun+näen.+"Autuaat+ovat+ne,+jotka+uskovat,+vaikka+eivät+näe."
  2. Meinaatko,+että+et+halua+enää+keskustella+kanssani?+Ei+nuo+rääväsuut+näistä+kuitenkaan+mitään+ymmärrä+tai+välitä+mitä+kirjoittelemme.+Juu,+juu+saastunut+koko+maailma,+ihan+kypsää+tavaraa+siinä+olet+oikeassa,+mutta+älä+nyt+sen+taakse+mene+ja+lopeta+tätä+yhteyttämme.+Me+voimme+rakentua+pilkkaajista+huolimatta+:)+Tiedän,+että+sinä+haluat+palvella+Israelin+Pyhää+koko+sydämestäsi,+kuten+minäkin.+Lain+kunnioittamisessa+olemme+100%+samaa+mieltä.+Aivan+huippu+se+Mikaelin+video,+jossa+korottaa+lakia!+Niin+puhdasta+perusoppia+ei+tässä+ajassa+kuule+missään.+Olisin+siksi+todella+kiinnostunut+keskustelemaan+kanssasi+tai+jonkun+teistä.+Haluan+Totuutta.Oletko+lukenut+minkä+verran+kommenttejani?+Tunnetko+minua+yhtään?+En+ole+ihan+ekaluokkalainen+näissä+asioissa.+Minullakin+voisi+olla+teille+annettavaa.+Tutkitko+sen+Danielin+aikaprofetian+perustuksen,+jonka+tässä+ketjussa+aiemmin+esitin?+Minulla+ei+ole+seurakuntaa.+Olen+hengellisesti+yksin+täällä+metsän+keskellä.+YAH+ja+minä.+Joten,+mitäs+jos+jatkettas+vaan.Ja+juu,+"ei+helmiä+sioille".+En+minäkään+täällä+siis+voi+kaikkea+pyhää+tietoani+paljastaa.+Siksi+onkin+ikävää,+että+teidän+yhteystietojanne+ei+saa+mistään.Sivuiltanne+lainattua:"Kun+antikristus+on+astunut+esille,+niin+Israelista+tulee+luvattu+maa,+johon+on+muutettava+heti."+-->+Tämähän+on+täydellinen+ansa,+jos+ihminen+muuttaa+lopunajalla+Israeliin.+Siellä+on+antikristuskin!+Siellä+tulee+eniten+ruumiita.++Miten+sivuillanne+voi+lukea+näin?+Kyse+on+hengellisestä/+taivaallisesta+Siionista,+kuten+"MeniJo"+kirjoittaakin.Ja+sitten+tämä+kysymykseni,+johon+et+vastannut:No,+entäs+jos+en+kuolekkaan+ennen+Yahushuan+2.+näkyvää+tulemusta,+vaan+saan+tästä+jatkaa+hengissä+1000-vuotiseen,+voinko+silloin+kuolla+siellä?
  3. Kuinka+monta+kertaa+minun+täytyy+sanoa,+että+minä+en+sinua+tuomitse.+Edes+Jumalan+Poika+ei+tuomitse+sinua+vielä.+Vielä+on+armonaikaa+jäljellä.++Tee+siis+parannus.+Ai+että+mistä?!+Pojan+Jumaluuden+kieltämisestäsi.+Tästähän+olemme+viikko+tolkulla+keskustelleet.+Eikö+aihekaan+ollut+sinulle+vielä+selvillä.Ja+kyllä.+Minäkin+olen+yhtä+suuri+syntinen+kuin+sinäkin.+Tasoissa+ollaan+siinä.+Mutta+eromme+on+siinä,+että+minä+olen+katunut+ja+tehnyt+parannuksen.No+ok.+Mitä+sulle+muuta+kuuluu?+Kerro+vaan.+Pyhitätkö+sapatin?
  4. Aivan+oikein.+Siinähän+se+on+meidän+kaikkien+silmien+edessä+jakeessa+3:+"Mikä+on+sinun+tulemuksesi+ja+maailman+lopun+merkki?"+Ja+sitten+Yahushua+alkaa+kertoa+maailman+lopusta.+Eli+turmion+iljetyskin+tapahtuu+vielä+kerran+tulevaisuudessa.MUTTA+MIKÄ+SIIS+ON+TURMIONILJETYS+TULEVAISUUDESSA?++Turmion+iljetys+tulevaisuudessa+on+globaali+tapahtuma.+Opetuslapsethan+kysyivät+Yahushualta+nimenomaan+maailmanlopun+merkeistä.+Turmioniljetys+tai+joidenkin+käännösten+mukaan+hävityksenkauhistus,+(Engl.+abomination+that+causes+desolation)+on+nimenä+jo+melko+informatiivinen.+Kysymys+ei+ole+pikku+asiasta,+koska+se+on+Yahuah´lle+kauhistus+ja+aiheuttaa+tuhoa+ja+hävitystä.+Lisäksi+turmioniljetys+pystytetään+temppeliin+ylimmälle,+eli+keskeisimmälle+paikalle.+Tämä+tapahtuma+on+maailmanlaajuinen.+Raamattu+ei+ilmoita+meille+kuin+yhden+asian,+johon+edellä+mainitut+ominaisuudet+sopivat.Turmioniljetys+on+jonkinlainen+patsas+tai+pedon+kuva,+joka+asetetaan+temppeliin+eli+kristillisiin+sunnuntaita+pyhittäviin+kirkkoihin.+Se+on+myös+pakkolaki,+joka+pakottaa+kumartamaan+tätä+kuvaa+ja+näin+samalla+pyhittämään+sunnuntain,+viikon+ensimmäisen+päivän+viikoittaisena+lepopäivänä.+Sunnuntaikirkkoihin+meneminen+vaatii+pedonmerkin.+Sunnuntain+pyhittäminen+ja+pedon+palvominen+on+taivaan+ja+maan+Luojalle+iljetys.+Turmio+astuu+kuvaan+mukaan+siinä,+että+ne+jotka+pedonkuvaa+kumartavat+ja+näin+pyhittävät+sunnuntain+ja+pedon,+joutuvat+Yahuah´n+vihan+kohteeksi+ja+lopulta+helvettiin.+Niille,+jotka+eivät+kumarra+pedon+kuvaa+julistetaan+lopulta+inhimillinen+kuolemantuomio+tässä+ajassa.+Ilm.13:15-16,+Ilm.+14:9-11Ja+koska+antikristus+valloittaa+Jerusalemin+viimeisellä+vuosiviikolla,+turmion+iljetys+pystytetään+myös+Jerusalemin+temppeliin.