Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamattu+sanoo,+että+toisella+kuolemalla+ei+ole+valtaa+yhteenkään+ennen+tuhatvuotiskautta+kuolleista+herätettyyn.+Miksi+opetatte+toisin?+
Voinko+siis+vielä+kuolla+1000-vuotisessa,+koska+en+ole+syntyperäinen+juutalainen?+Jos+voin,+missä+kumman+ylösnousemuksessa+minä+sitten+jälleen+heräisin+henkiin?+1000-vuoden+jälkeen+ei+ole+nimittäin+kuin+tuomion+ylösnousemus+ja+kaikki,+jotka+siinä+ovat+osallisen+joutuvat+helvettiin.
Olette+siis+suurissa+ongelmissa+tämän+kysymyksen+kanssa.+Jo+se,+että+et+osaa+vastata+suoraan+helppoon+kysymykseen,+osoittaa,+että+käsityksenne+on+ristiriitainen.
Muutenkin+sivujenne+opetuksesta+saa+sen+käsityksen,+että+ihminen+voi+tehdä+vielä+parannuksen+1000-vuotisen+aikana.+Siellä+mm.+lukee,+että+jos+ei+tuhatvuotisessa+taivu+noudattamaan+kosher+ruokavaliota,+ihminen+heitetään+helvettiin.+Tällainen+oppi+on+äärimmäisen+vaarallista+ja+tuudittaa+ihmisen+väärään+pelastus+käsitykseen.+"Minä+tulen+kuin+varas",+"Olkaa+valmiit".+Ratkaisu+Jumalan+puoleen+pitää+tehdä+jo+tämän+uskossa+elettävän+elämän+aikana.
Jos+parannuksen+voisi+tehdä+vielä+1000-vuotisen+aikana+pelastus+ei+enää+perustuisikaan+uskoon+vaan+näkemiseen.+Kuinkahan+moni+ateistikin+on+tällä+palstalla+sanonut,+että+minä+uskon+sitten,+kun+näen.+"Autuaat+ovat+ne,+jotka+uskovat,+vaikka+eivät+näe."
31.01.2019 09:27
Pystyt+auttamaan,+niin+minua,+kuin+lukijoitakin+totuuteen,+jos+vain+haluat.+Pelkäätkö,+että+paljastan+totuuden?+Pelkäätkö,+että+sivujenne+teksteistä+paljastuu+enemmänkin+epäkohtia?+Joo,+onhan+niitä+siellä+ja+ymmärrän,+että+haluat+suojella+teidän+käsitystänne+asioista,+mutta+todella+surku,+että+olet+ryhmänne+kahleissa,+etkä+uskalla+keskustalla+kanssani+ja+olla+oma+itsesi.+Teillä+on+siellä+näköjään+tiukka+ryhmäkuri.+Tämä+on+se+syy,+että+en+voi+liittyä+mihinkään+ryhmään.+Haluan+olla+vain+minä+ja+Yahushua.+Silloin+PH+pääsee+toimimaan+vapaasti+ilman+ihmiskahleita.
Israeliin+muutto+nyt+olisi+hirvittävä+virhe+ja+ansa+siksi,+jos+ei+sitten+tulisikaan+temmatuksi.+Silloin+jää+antikristuksen+pahimpaan+hyökkäykseen.+Olettekos+miettineet+tätä?++Meidän+lopunajallisella+sijainilla+ei+ole+mitään+tekemistä+pelastuksen+kanssa.+
Mikä+Danielin+aikajanassani+oli+virheellistä?+tarkista+se.+Kaikki+siinä+toimii.+Ei+virhettä+missään.+Älä+ohita+sitä.+En+minäkään+ohita+sinua.+Etsitään+yhdessä+totuutta.
31.01.2019 09:02
Mutta+pääkohta+siinä,+mistä+me+puhumme,+on+tämä:+meillä+on+sellainen+ylimmäinen+pappi,+joka+istuu+Majesteetin+valtaistuimen+oikealla+puolella+taivaissa,
tehdäkseen+pappispalvelusta+kaikkeinpyhimmässä,+siinä+oikeassa+majassa,+jonka+on+rakentanut+Herra+eikä+ihminen.+Hepr.+8:1-2
Mutta+kun+Kristus+tuli+tulevaisen+hyvän+ylimmäiseksi+papiksi,+niin+hän+suuremman+ja+täydellisemmän+majan+kautta,+joka+ei+ole+käsillä+tehty,+se+on:+joka+ei+ole+tätä+luomakuntaa,+meni,+ei+kauristen+ja+vasikkain+veren+kautta,+vaan+oman+verensä+kautta+kerta+kaikkiaan+kaikkeinpyhimpään+ja+sai+aikaan+iankaikkisen+lunastuksen.+Hepr.+9:11-12
Tämä+pappispalvelus+Karitsan+Veren+kautta+on+koko+ajan+menossa+taivaassa.+Opiskele+Hepr.+7-10,+luvut.
31.01.2019 08:45
Toinen+vastasi:+"Niin+kauan,+että+kaksituhatta+kolmesataa+iltaa+ja+aamua+on+kulunut;+sitten+nousee+pyhäkkö+taas+kunniaan."+Dan.+8:14+
Alkuperäisen+tekstin+mukaan+jae+kuuluu:+"pyhäkkö+puhdistetaan".+Eli+nyt+kun+mietit,+milloin+maanpäällinen+pyhäkkö+joka+vuosi+puhdistettiin.+Niinpä,+Yom+Kippurin+päättyessä+illalla,+joten+ensimmäinen+taivaallinen+Yom+Kippur+päättyi+1844.+Silloin+puhdistettiin+taivaan+temppeli+ensimmäisen+kerran.+Näin+sanoo+Raamattu.+Kun+457+eKr.+lisätään+2300+v.,+tullaan+vuoteen+1844.+Silloin+siis+päättyi+ensimmäinen+taivaallinen+Yom+Kippur.+Nyt+ei+ole+taivaassa+menossa+Yom+Kippur,+vaan+normaali+päivittäinen+uhripalvelus.+Nyt+mennään+hiljaista+hetkeä+ja+kohta+jysähtää+sitten+ihan+kunnolla.+Ilm.+8+luku.+Katso+siitä+mistä+puhun.+Lue+tarkasti+joka+sana+tuosta+luvusta.+Siinä+on+kuvattu+myös+tämä+hiljaisen+hetken+aikana+suoritettava+päivittäinen+palvelus.
30.01.2019 20:09
Joo,+tiedän.+Ja+katsos+ystäväni+näitä:
"Usko+minua,+nainen:+tulee+aika,+jolloin+ette+rukoile+Isää+tällä+vuorella+ettekä+Jerusalemissa.+Joh.+4:21+
Tämä+tarkoittaa+sitä,+että+rukous+paikalla+ei+ole+mitään+väliä.+On+aivan+sama+tässä+mielessä+mikä+sijaintimme+on.+Profeettojen+kieli+on+vaikeaa+ja+vertauskuvallista.+Joudumme+tekemään+valinnan+kumpaa+uskoa+kirjaimellisesti,+Hepr.+7-10+vai+Hesekiel+40-48.+Valitsen+Hepr.+7-10.
Joh.+14:3+
Minä+menen+valmistamaan+teille+sijaa+mutta+tulen+sitten+takaisin+ja+noudan+teidät+luokseni,+jotta+saisitte+olla+siellä+missä+minä+olen.+[Joh.+12:26,+Joh.+17:24]
"Noudan+teidät+luokseni".+Minä+olen+ainakin+menossa+taivaaseen.+En+edes+hamua+tänne+kivi+Jerusalemiin.+Eikä+hamunnut+Aabrahamkaan:
Hepr.+11:16+
Ei,+he+odottivat+parempaa,+taivaallista+isänmaata.+Sen+tähden+ei+Jumalakaan+häpeä+heitä,+vaan+sallii+itseään+kutsuttavan+heidän+Jumalakseen,+sillä+hän+on+heitä+varten+jo+rakentanut+valmiin+kaupungin.+[2.+Moos.+3:6;+Hepr.+2:11]
Hepr.+12:22+
Ei,+te+olette+tulleet+Siionin+vuoren+juurelle,+elävän+Jumalan+kaupungin,+taivaallisen+Jerusalemin+luo.+Teidän+edessänne+on+tuhansittain+enkeleitä
30.01.2019 18:19
Meinaatko,+että+et+halua+enää+keskustella+kanssani?+Ei+nuo+rääväsuut+näistä+kuitenkaan+mitään+ymmärrä+tai+välitä+mitä+kirjoittelemme.+Juu,+juu+saastunut+koko+maailma,+ihan+kypsää+tavaraa+siinä+olet+oikeassa,+mutta+älä+nyt+sen+taakse+mene+ja+lopeta+tätä+yhteyttämme.+Me+voimme+rakentua+pilkkaajista+huolimatta+:)+Tiedän,+että+sinä+haluat+palvella+Israelin+Pyhää+koko+sydämestäsi,+kuten+minäkin.+Lain+kunnioittamisessa+olemme+100%+samaa+mieltä.+Aivan+huippu+se+Mikaelin+video,+jossa+korottaa+lakia!+Niin+puhdasta+perusoppia+ei+tässä+ajassa+kuule+missään.+Olisin+siksi+todella+kiinnostunut+keskustelemaan+kanssasi+tai+jonkun+teistä.+Haluan+Totuutta.
Oletko+lukenut+minkä+verran+kommenttejani?+Tunnetko+minua+yhtään?+En+ole+ihan+ekaluokkalainen+näissä+asioissa.+Minullakin+voisi+olla+teille+annettavaa.+Tutkitko+sen+Danielin+aikaprofetian+perustuksen,+jonka+tässä+ketjussa+aiemmin+esitin?+Minulla+ei+ole+seurakuntaa.+Olen+hengellisesti+yksin+täällä+metsän+keskellä.+YAH+ja+minä.+Joten,+mitäs+jos+jatkettas+vaan.
Ja+juu,+"ei+helmiä+sioille".+En+minäkään+täällä+siis+voi+kaikkea+pyhää+tietoani+paljastaa.+Siksi+onkin+ikävää,+että+teidän+yhteystietojanne+ei+saa+mistään.
Sivuiltanne+lainattua:
"Kun+antikristus+on+astunut+esille,+niin+Israelista+tulee+luvattu+maa,+johon+on+muutettava+heti."+-->+Tämähän+on+täydellinen+ansa,+jos+ihminen+muuttaa+lopunajalla+Israeliin.+Siellä+on+antikristuskin!+Siellä+tulee+eniten+ruumiita.++Miten+sivuillanne+voi+lukea+näin?+Kyse+on+hengellisestä/+taivaallisesta+Siionista,+kuten+"MeniJo"+kirjoittaakin.
Ja+sitten+tämä+kysymykseni,+johon+et+vastannut:
No,+entäs+jos+en+kuolekkaan+ennen+Yahushuan+2.+näkyvää+tulemusta,+vaan+saan+tästä+jatkaa+hengissä+1000-vuotiseen,+voinko+silloin+kuolla+siellä?
30.01.2019 18:12
Muuten+ok,+mutta+tuskin+kaikki+kuolleista+herätetyt+sentään+johtajia+ovat.+No,+entäs+jos+en+kuolekkaan+ennen+Yahushuan+2.+näkyvää+tulemusta,+vaan+saan+tästä+jatkaa+hengissä+1000-vuotiseen,+voinko+silloin+kuolla+siellä?+
Sitten+toinen+kysymys.+Seuraava+sivuiltanne:
"Israelista+tulee+jälleen+kerran+luvattu+maa+kaikille+niille,+jotka+turvautuvat+Jeesukseen+Kristukseen,+Yeshua+HaMashiachiin.+Babyloniasta+tulee+poistua+(Ilm.+18:4)+ja+muuttaa+luvattuun+maahan,+Israeliin.+Egypti+ja+Babylonia+symboloivat+maailmaa,+jotka+ovat+elämä+maallisten+himojen+vallassa,+syntiset+porttokirkot+sekä+antikristuksen+aikana+Israelin+ulkopuoliset+alueet.+Kun+antikristus+on+astunut+esille,+niin+Israelista+tulee+luvattu+maa,+johon+on+muutettava+heti.+Pelastuksen+ovi+ei+ole+kauaa+auki+ja+ovi+pamahtaa+kiinni+ennen+Jeesuksen,+Yeshuan+näkyvää+paluuta+Öljymäelle,+Jerusalemiin."
Joel+3:5:+"Mutta+jokainen,+joka+huutaa+avukseen+Herran+nimeä,+pelastuu.+Siionin+vuori+ja+Jerusalem+on+turvapaikka,+niin+Herra+on+luvannut.+Ne,+jotka+Herra+kutsuu,+ne+pelastuvat."
Tarkoittaako+tämä+sitä,+että+minun+on+lopunajalla+muutettava+Israeliin+voidakseni+pelastua?
30.01.2019 13:33
Nyt+et+vastannut+kysymykseen.+Katsoisitko+sen+uudelleen.+Kysynpä+näin:
Entäpä,+jos+minä+kuolen+tänään+uskossa+ja+Jumala+herättää+minut+1000-vuotiseen+valtakuntaan,+voinko+siellä+vielä+kuolla,+jos+en+ole+johtajia?
30.01.2019 12:01
Kun+Yahushua+tulee,+hän+herättää+pyhät+kuolleista+ja+he+pääsevät+1000-vuotiseen+valtakuntaa.+Tämä+lienee+selvä.++1.+Tess.+4:16
Opetatte,+että+ihminen+voi+kuolla+vielä+1000-vuotisen+aikana+uudestaan.+Onko+hän+silloin+menettänyt+ikuisen+elämän?
Jos+ei,+niin+missä+ylösnousemuksessa+hän+seuraavaksi+herää?
30.01.2019 10:37
Äläs+nyt:
Teemmekö+siis+lain+mitättömäksi+uskon+kautta?+Pois+se!+Vaan+me+vahvistamme+lain.+Room.+3:31
Lain+pitäminen+ei+toki+ketään+pelasta+tietenkään,+mutta+ei+sitä+silti+ole+kumottu,+vaan+jopa+vahvistettu.+Lisää+voit+lukea+Matt.+5+luvusta.
30.01.2019 08:16
Juu,+:)+.+.+.+Niinhän+minä+tiedän+sen+sivuston.+Sanoisitko+edes+missä+päin+Suomea+kokonnutte?+Monta+teitä+on?+Mut+ei+ole+tartte,+jos+niin+koet.+On+aika+salamyhkäistä.
Kiitos+tästä.+Aion+nyt+paneutua+tähän+kaikkeen+mitä+kirjoitit.
30.01.2019 07:54
Kiitos+jälleen+kovasti,+että+selostat+tätä+asiaa+minulle.+Olet+perehtynyt+asiaasi,+eikä+kukaan+ole+aikaisemmin+minulle+tätä+näin+selittänyt.+Minäkin+kunnioitan+Jumalan+lakia+ja+haluan+elää+sen+mukaisesti.+Tämä+eläinten+uhraaminen+on+ollut+tähän+asti+vaan+liian+vaikea+asia+hyväksyä.+
1.)+Kertoisitko+vielä,+mihin+R+paikkaan+tällä+viittaat:
"Lakiin+oli+valmiiksi+kirjoitettu+se+muutos,+joka+tulee,+kun+Messias+tulee."
2.)+Mistä+olet+kaiken+tämän+oppinut?
3.)+Miksi+1000-vuotisessa+valtakunnassa+pitää+vielä+palata+VL:n+uhrijärjestelmään?++Onhan+ehtoollinen+asetettu+uudessa+liitossa+jo+muistoksi+Yahushuan+kuolemasta+ja+uhrista.
4.)+Pääseekö+1000-vuotiseen+valtakuntaan+uudesti+syntymättömiä+ihmisiä.+Voiko+siellä+vielä+tehdä+parannuksen?
29.01.2019 12:51
Kiitos+asiallisesta+vastauksesta.+Tämä+on+se+toinen+näkemys+asiasta.+Ymmärrän+tämän,+mutta+mitä+kirjoitit+on+ristiriidassa+Hepr.+7-10+lukujen+kanssa.+:)
29.01.2019 07:12
Tuota+.+.+.+Missä+kohdassa+sanotaan,+että+Hesekielin+temppeli+rakennetaan+1000-vuotis+kautta+varten?+Miksi+siellä+jälleen+uhrattaisiin+eläimiä,+vaikka+Hepr.+luvut+7-10+tekee+täysin+selväksi,+että+ikuinen+Synti+Uhri,+Yahushua,+Jumalan+Poika,+on+jo+kerran+annettu+Golgatalla?+Onko+Raamattu+näin+ristiriitainen?
28.01.2019 13:21
Hei,
Ihan+hyvin+kirjoitat.+Lisää+2300+iltaan+ja+aamuun+vielä+puoli+hetkeä.+Ilm.+8:1
28.01.2019 12:22
Kuinka+monta+kertaa+minun+täytyy+sanoa,+että+minä+en+sinua+tuomitse.+Edes+Jumalan+Poika+ei+tuomitse+sinua+vielä.+Vielä+on+armonaikaa+jäljellä.++Tee+siis+parannus.+
Ai+että+mistä?!+Pojan+Jumaluuden+kieltämisestäsi.+Tästähän+olemme+viikko+tolkulla+keskustelleet.+Eikö+aihekaan+ollut+sinulle+vielä+selvillä.
Ja+kyllä.+Minäkin+olen+yhtä+suuri+syntinen+kuin+sinäkin.+Tasoissa+ollaan+siinä.+Mutta+eromme+on+siinä,+että+minä+olen+katunut+ja+tehnyt+parannuksen.
No+ok.+Mitä+sulle+muuta+kuuluu?+Kerro+vaan.+Pyhitätkö+sapatin?
28.01.2019 11:57
Olemme+samaa+mieltä.+Eli+kaikki,+jotka+sinua+rakkaudessa+varoittavat+ovat+vain+Jumalan+sanansaattajia.+Ja+oikein+sanot;+heidän+ymmärryksensä+tai+valtuutensa+eivät+riitä+tuomitsemiseen,+siksi+ainakaan+minä+en+sitä+tee.+Vaan+varoitan+ja+kehoitan+parannuksentekoon,+kuten+kaikki+VT:n+profeetat+teki.+Niin,+eivät+hekään+Israelia+tuominneet,+vaan+Jumalan+oli+tuomio,+kun+lähetti+Assyrian+ja+Babylonin+joukot+tuhoamaan+Israelin.+Esim.+Jeremia+vain+varoitti+ja+kehoittti+parannukseen.+Tee+siis+parannus+!
28.01.2019 08:15
Kyllä+tuo+teidän+adventistitutkija+on+itse+aivan+hakoteillä.+Luoja,+kaiken+Alku+ja+Loppu+itse+sanoo:+Näiden+kahden+jäljessä+tuli+vielä+kolmas+enkeli,+joka+kuulutti+kovalla+äänellä:+"Se,+joka+kumartaa+petoa+ja+sen+kuvaa+ja+ottaa+otsaansa+tai+käteensä+sen+merkin,+[Ilm.+13:16,17]+joutuu+yhtä+lailla+juomaan+Jumalan+vihan+viiniä,+joka+laimentamattomana+on+kaadettu+Jumalan+vihan+maljaan.+Häntä+kidutetaan+tulessa+ja+rikin+katkussa+pyhien+enkelien+ja+Karitsan+edessä.+[Jes.+51:17;+Jer.+25:15;+Hes.+23:33+|+1.+Moos.+19:24]
Uhkaileeko+Jumala+tässä+helvetillä?+Ei+uhkaile,+vaan+suuressa+rakkaudessaan+varoittaa.+Tämähän+on+3.+enkelin+sanomaa!+Herätys!+Eikä+sinua+ole+kukaan+pilkannut+tai+haukkunut,+eikä+mihinkään+vielä+tuominnut,+vaan+varoitettu+ollaan+sinua+ja+muita+Jumalan+kieltäjiä.
27.01.2019 19:42
No+kun+luet+Ilmestuskirjan+13.+lukua,+niin+huomaat,+että+jakeessa+3+tuo+pedon+vuonna+1799+saama+haava+paranee.+Mitä+sen+jälkeen+tapahtuu?+Tuo+samainen+luku+sen+kertoo+ihan+kronologisessa+järjestyksessä.+Eli+jakeessa+5:
13:5+Pedolle+annettiin+suu,+joka+herjaa+ja+puhuu+suuria+sanoja,+ja+se+sai+tämän+vallan+neljänkymmenenkahden+kuukauden+ajaksi.
Eli+eipä+olekaan+tämä+42+kk+(3,5+v.)+jakso+vielä+mennyt.
27.01.2019 16:33
Aivan+oikein.+Siinähän+se+on+meidän+kaikkien+silmien+edessä+jakeessa+3:+"Mikä+on+sinun+tulemuksesi+ja+maailman+lopun+merkki?"+Ja+sitten+Yahushua+alkaa+kertoa+maailman+lopusta.+Eli+turmion+iljetyskin+tapahtuu+vielä+kerran+tulevaisuudessa.
MUTTA+MIKÄ+SIIS+ON+TURMIONILJETYS+TULEVAISUUDESSA?++Turmion+iljetys+tulevaisuudessa+on+globaali+tapahtuma.+Opetuslapsethan+kysyivät+Yahushualta+nimenomaan+maailmanlopun+merkeistä.+Turmioniljetys+tai+joidenkin+käännösten+mukaan+hävityksenkauhistus,+(Engl.+abomination+that+causes+desolation)+on+nimenä+jo+melko+informatiivinen.+Kysymys+ei+ole+pikku+asiasta,+koska+se+on+Yahuah´lle+kauhistus+ja+aiheuttaa+tuhoa+ja+hävitystä.+Lisäksi+turmioniljetys+pystytetään+temppeliin+ylimmälle,+eli+keskeisimmälle+paikalle.+Tämä+tapahtuma+on+maailmanlaajuinen.+Raamattu+ei+ilmoita+meille+kuin+yhden+asian,+johon+edellä+mainitut+ominaisuudet+sopivat.
Turmioniljetys+on+jonkinlainen+patsas+tai+pedon+kuva,+joka+asetetaan+temppeliin+eli+kristillisiin+sunnuntaita+pyhittäviin+kirkkoihin.+Se+on+myös+pakkolaki,+joka+pakottaa+kumartamaan+tätä+kuvaa+ja+näin+samalla+pyhittämään+sunnuntain,+viikon+ensimmäisen+päivän+viikoittaisena+lepopäivänä.+Sunnuntaikirkkoihin+meneminen+vaatii+pedonmerkin.+Sunnuntain+pyhittäminen+ja+pedon+palvominen+on+taivaan+ja+maan+Luojalle+iljetys.+Turmio+astuu+kuvaan+mukaan+siinä,+että+ne+jotka+pedonkuvaa+kumartavat+ja+näin+pyhittävät+sunnuntain+ja+pedon,+joutuvat+Yahuah´n+vihan+kohteeksi+ja+lopulta+helvettiin.+Niille,+jotka+eivät+kumarra+pedon+kuvaa+julistetaan+lopulta+inhimillinen+kuolemantuomio+tässä+ajassa.+Ilm.13:15-16,+Ilm.+14:9-11
Ja+koska+antikristus+valloittaa+Jerusalemin+viimeisellä+vuosiviikolla,+turmion+iljetys+pystytetään+myös+Jerusalemin+temppeliin.
27.01.2019 11:17
8 / 34