Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jantni
profiilit
jantni
jantni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minkälaisista+tunteista+on+kyse?+Pelko,+ahdistus?
16.11.2018 22:41
Kiitos+kommenista.+Olenkin+parhaillaan+etsimässä+traumaterapeuttia.+Jonkin+verran+olen+päässyt+itsekin+jo+eteenpäin+juuri+tuon+dissosiaationäkökulman+avulla.+Ilmeisesti+olen+jotenkin+sulkenut+pelottavat+asiat+ja+hankalat+tunteet+mielestäni+ja+se+on+johtanut+tilanteeseen,+jossa+tunne-+ja+ajatumaailmani+ei+ole+enää+yhtenäinen+vaan+se+on+jakautunut+erilaisiin+"olotiloihin".
12.11.2018 22:39
Kiitos+kommentista!+"Kohtalotoverit"+ja+vertaistuki+auttavat+tässäkin+asiassa.+Ahdistus+on+monimutkainen+asia,+jonka+alkusyitä+näyttää+olevan+vaikea+tavoittaa.+Erilaiset+elämän+kuormitustekijät+näyttäisivät+lisäävän+herkkyyttä+"tippua"+ahdistustilaan.+Toisaalta+turvallisuudentunnetta+lisäävät+tekijät+selvästi+vähentävät+ahdistumisen+todennäköisyyttä.
Sain+hiljattain+linkin+juuri+turvallisuudentunteen+keskeistä+asemaa+valottavaan+videodokumenttiin.+Siinä+esitetyt+asiat+ja+disso+ry:n+sivuilta+löytyvät+kirjoitukset+ovat+antaneet+minulle+toivoa+vähemmän+ahdistavasta+huomisesta.+Kannattaa+tutustua+jos+asia+kiinnostaa:+https://www.disso.fi/tietoa_traumasta_ja_dissosiaatiosta/kirjoituksia-ammattilaisilta/videodokumenttisarja-traumasta-psykiatri-anssi-leikola-peaceful-impact/
09.11.2018 17:18
1 / 1