Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jaakko_M
profiilit
Jaakko_M
Jaakko_M
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
30
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luin+artikkelin+ja+siinä+TM:n+toimittaja+myöntää,+että+Corolla+olisi+ollut+reilusti+vertailun+voittaja,+jos+he+olisivat+ottaneet+ylläpitolaskelmissa+polttoaineen+kulutuksen+huomioon.+Tästä+voimme+siis+päätellä,+että+näin+arveluttavalla+konstilla+he+pääsivät+haluttuun+lopputulokseen.
21.09.2019 11:22
Minulla+on+vanhimmat+kiinalaiset+invertterit+jo+yli+10+vuotta+palvelleita+ja+on+myös+näitä+uudempia.+Uskon,+että+normaalikäytöllä+ne+kestävät+aivan+hyvin.+Enkä+yhtään+ihmettelisi,+jos+Stecaa+tutkittaisiin,+niin+sekin+olisi+valmistettu+Kiinassa.
22.05.2019 11:04
Suuri+osa+ihmisistä+on+helposti+manipuloitavissa.+Kaikki+eivät+myöskään+seuraa+tekniikan+kehitystä,+autojen+luotettavuuden+mittaustuloksia,+jne.
Ps.+Olen+myös+ajanut+Suzuki+Vitaraa+varsin+perusteellisesti+ja+myös+moottoriteillä.+Ohjauksessa+ei+todellakaan+ole+mitään+ongelmaa+eikä+häpeämistä+kilpailijoihinsa+verrattuna.
14.05.2019 20:48
Kyselepä+Suzukin+omistajilta,+jotka+itse+ajavat+autollaan+päivittäin.+Heillä+ei+ole+ohjausongelmia.+Nämä+ongelmat+ovat+vain+täällä+palstalla+sellaisilla,+jotka+eivät+ole+Suzukilla+koskaan+ajaneetkaan.
Ihme+touhua.
14.05.2019 20:43
Lada+tai+Skoda,+tästä+kun+valitaan+laadukkaampi+niin+se+on+ilman+muuta+Lada.+Onhan+se+nyt+ihan+eri+auto+ja+sen+takuukin+pidempi.
26.04.2019 19:53
Jospa+siellä+oli+auton+ratissa+se+tälläkin+palstalla+ahkeroinut+Vatkaaja.+Hän+ei+ilmeisesti+pysty+autolla+ajamaan+ellei+vatkaa+rattia+edestakaisin.+Ei+siinä+auton+merkillä+ole+mitään+väliä+kun+hän+pääsee+kuskin+paikalle.+Kyllä+meno+on+sitten+sen+mukaista,+kauheaa+heittelehtimistä.
25.04.2019 17:54
Katselin+ja+etsin+pitkän+aikaa+Vitaraa+vm.+2010-2015,+mutta+jouduin+lopettamaan,+koska+niiden+hinnat+ovat+niin+korkeat.+Suzuki+Vitara+on+varmaan+yksi+parhaiten+hintansa+pitävä+automalli,+niin+kalliita+ne+ovat.
Teknisesti+auto+on+laadukas+ja+varma+kulkuneuvo.+Täytyy+vaan+säästää+lisää,+olen+myös+pienituloinen+ja+joudun+itse+rahoittamaan+autohankintani.
22.04.2019 20:31
Olen+kerran+ollut+kuskin+kyydissä,+joka+liikennevaloista+lähtiessä+kiihdytti+kovaa+ja+sitten+hetken+päästä+jarrutti+kovaa,+kun+piti+pysähtyä+punaisten+valojen+takia.+Ei+mitään+järkeä.+Perillä+emme+olleet+yhtään+aikaisemmin+kuin+muutkaan.
Lisäksi+tulin+merisairaaksi+pojan+kyydissä+enkä+halua+enää+siihen+kyytiin+mennä.
22.04.2019 09:14
On+tämä+hauskaa;+vasta+kymmenes+vastausviesti+liittyy+aloittajan+kysymykseen;+miten+akku+irrotetaan?+Tuosta+videosta+sen+voi+nähdä,+kun+vain+kärsivällisyys+riittää.
Aloittajalla+lienee+Hyundain+alkuperäisakku,+jolle+tuollainen+10-12+vuotta+on+normaali+elinikä.+Eli+kannattaa+uusia+se+ennen+seuraavaa+talvea+-+tai+sitä+seuraavaa.
Hyundaissa+yleensäkin+pätee,+että+mikään+ei+sekoa+akun+irrotuksessa,+mutta+radion+kanavat+joutuu+virittämään+uudelleen.
20.04.2019 14:10
Suosittelen:+Autola+Oy+Orivesi.
19.04.2019 10:04
2 / 2