Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hannnaa-
profiilit
hannnaa-
hannnaa-
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
82
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+saatoin+ehkä+selailla+sinun+vanhoja+viestejä+ja+saatoin+ehkä+kiinnittää+tuohon+huomiota,+pisti+kyllä+hetkeksi+miettimään+että+onko+joku+yleinenki+tapa+vai+sattumaa.
12.06.2019 00:53
No+täällä+jo+aiemmin+sen+verran+paljastanu+suurpiirteisesti,+että+lapissa.+Rovaniemellä+jos+tarkkoja+ollaan+ja+se+varmaan+on+sanomattakin+selvää,+että+mie+olen+aikalailla+sidoksissa+tänne+tietyistä+syistä.
12.06.2019 00:20
Niinhän+se+on+ja+muutenkin+elämää+pitää+miettiä+joka+asiassa+lapsen+kannalta+ensin,+sen+jälkeen+vasta+ne+omat+tarpeensa.+
Loppujen+lopuksi+kyllä+vaikutat+ihan+tutustumisen+arvoselta+tyypiltä+niin+sinällään+harmi,+että+asustat+melkein+toisella+puolella+suomea.
11.06.2019 23:51
Tuokaan+ei+välttämättä+ole+niin+mustavalkoinen+asia.+Ite+kullakin+on+varmaan+kausia+ettei+ole+ensimmäisenä+mielessä,+ressaaminen,+lääkitys,+melkein+mikä+vain+voi+vaikuttaa.+Enemmän+kuitenki+ratkasee+se,+haluaako+niitä+ongelmia+selvittää+ja+ratkasta.+Toki+jotku+vaan+on+haluttomia+eikä+niillä+kiinnosta,+vaikka+mitä+yrittäis,+mutta+sitä+kyllä+jaksais+sitte+kauhean+kauan+kattoakaan.
11.06.2019 23:44
Joo+kyllähän+tuon+kolme+veen+joku+kerkesi+mennä+möläyttämään+ja+juurikin+sen+takia+se+on+pakko+olla+katto+pään+päällä.
11.06.2019 23:32
Se+on+minun+vauva+ja+valitettavasti+kyllä+väliin+kuvittelee+olevansa+sylikoira,+sen+jälkeen+ei+itellä+kulje+happi.+Onneksi+on+kuiten+suht+pieni+kokonen+rotusekseen(n.50kg,+säkä+n.+75).+On+se+jo+kohta+viis+vuotias,+mutta+henkinen+pentu.+Telttaki+vois+olla+ihan+hyvä+vaihtoehto,+mutta+elämän+tilanteesta+johtuen+ei+mahollinen.
11.06.2019 23:11
Sitä+mie+just+tarkotin,+mutta+onneksipa+sen+tietää,+ettei+tuota+päin+naamaa+viitti+kukaan+tulla+sanomaan.
11.06.2019 22:44
Minua+ei+kyllä+saa+enää+kerrostaloon+asumaan,+ellei+jostain+käsittämättömästä+syystä+ois+ihan+pakko.+Koira+on+pyreneittenmastiffi,+monet+sanoo+vasikaksi,+eli+kyllä+sillä+sitä+kokoa+löytyy,+mutta+se+kyllä+kuvittelee+olevansa+pienempi+mitä+on.
11.06.2019 22:43
Mie+en+toisaalta+yhtään+ihmettele+sitä,+että+täällä+kukaan+sais+mitään+järkevää+oikeastaan+aikaseksi,+koska+kukaan+tuskin+jaksaa+kauhean+pitkään+lukea+nuita+loputtomia+salaliittoteorioita+ja+anonyymien+pään+aukomista,+ellei+sitten+osaa+tosi+hyvin+suodattaa+suurinta+osaa+lukemastaan.
11.06.2019 22:36
Ite+asun+kans+tällä+hetkellä+rivitalossa,+toki+tässä+ei+ole+yhtäkään+kerrostaloa+lähellä+ja+pihalle+menee+niin+kuulu+kyllä+yhtään+mitään+yhtään+mistään,+jokunen+satunnainen+auton+ääni+hyvällä+tuurilla,+päivällä+toki+vähän+enemmän+elämää.+Koira+on+siis+suunnilleen+samaa+kokoa+mitä+minun+koiran+pelkkä+pää.
11.06.2019 22:24
Just+tuosta+alempaa+kattelin+tuota+sinun+kommenttia,+että+mahtavan+kuulonen+juhannus+tulossa,+koska+ite+jos+ois+mahollista+niin+varmaan+painuisin+johonki+keskelle+ei+mitään+rauhaan+ja+koirasta+olin+kyselemässä,+että+mikä.
11.06.2019 22:00
Sepä+se+ko+löytäis+semmosta+seuraa,+mutta+ei+tosiaan+ole+kauhean+helposti+löydettävissä+niin+parempi+nauttia+yksin+olosta,+mutta+toki+se+väliin+ei+ole+se+paras+vaihtoehto.
11.06.2019 19:55
Mie+en+ole+vielä+edes+suunnitellu+nuin+pitkälle,+mutta+juhannusheila+ois+kyllä+kiva+jos+semmosen+löytäis.
11.06.2019 19:34
Ite+nostin+kaikki+niin+korkealle+ettei+saa+ko+pyytämällä+niin+on+säilyny+vielä+tähän+asti.
11.06.2019 18:58
Sekin+kyllä+on+aika+yleistä+😂
11.06.2019 18:57
Ellei+ole+jo+iteki+unohtanu+miksi+huutaa.+Seki+on+käyny.
11.06.2019 18:39
Varsinki+jos+kyseessä+on+tuntematon+tai+puoli+tuttu,+mutta+eipä+tuota+ole+tullu+koskaan+välitettyä+siitä+mitä+joku+toinen+sanoo.
11.06.2019 18:33
Onneksi+on+ainaki+tähän+mennessä+jääny+meillä+nuo+huutokilarit+kotiin,+mutta+oli+kotona+tai+missä+vain+niin+huutamalla+kyllä+ei+saa+tahtoaan+läpi.+Viimisin+konsertti+tais+kestää+puol+toista+tuntia,+syystä+että+saippua+pulloa+ei+saanu+tyhjentää,+eikä+minun+repeily+toisen+huutoon+ainakaan+auttanu+asiaa.
11.06.2019 18:31
Mullei+ole+kyseisestä+ihmisestä+oikeastaan+mitään+hajua.+Lähinnä+tuo+tuli+siitä,+että+oon+jopa+ite+kuullu+olevani+hullu+joskus.
11.06.2019 18:00
Mie+saatan+parin+vuoden+päästä+olla+samaa+mieltä+tuosta+hauskasta+iästä.
11.06.2019 17:59
2 / 5