Helteet sotkenut palstatrollien päät

Huomaan että palstan jo entuudestaan heikko taso on laskenut entisestään.

Surullista luettavaa, kertakaikkiaan..

50

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanoppa muuta. Onneksi trollit älysivät hiljentyä.

      • Miksi luonnehtisit itseäsi?



      • Iku-Turso kirjoitti:

        Miksi luonnehtisit itseäsi?

        Hyväntahtoinen tosielämän trolli, jolla on asiallinen puolensa. Olen siis oma itseni :D




      • Partakaveri kirjoitti:

        Hyväntahtoinen tosielämän trolli, jolla on asiallinen puolensa. Olen siis oma itseni :D

        Olet oma trollaava itsesi.



      • Partakaveri kirjoitti:

        Anteeksi neiti, mutten ole nähnyt teitä ennen täällä. Kuka olette? Emme ole ainkaan tainneet puhua?

        Joo joo *en jaksa kuin nauraa*


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Vie se pois asiakeskusteluketjustani.

        Minä asiakeskustelut näytän.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä asiakeskustelut näytän.

        Huomasin että "Pujottelija" oli tatuoinut k.rvän varteen sydämen ja sinun nimesi.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Huomasin että "Pujottelija" oli tatuoinut k.rvän varteen sydämen ja sinun nimesi.

        Sepä ei ollut "se".

        Mutta herttainen teko. Onneksi fairy auttaa miestä mäessä :)


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Huomasin että "Pujottelija" oli tatuoinut k.rvän varteen sydämen ja sinun nimesi.

        Tatuoi sinä siihen kyseiseen paikkaan ja lähetä meille kaikille nähtäväksi.

        Hetkinen, mitä minä sanoin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tatuoi sinä siihen kyseiseen paikkaan ja lähetä meille kaikille nähtäväksi.

        Hetkinen, mitä minä sanoin.

        Stressiä. Sori.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tatuoi sinä siihen kyseiseen paikkaan ja lähetä meille kaikille nähtäväksi.

        Hetkinen, mitä minä sanoin.

        Heh, pertsa taisi sen pymppykuvankin laittaa yllytettynä, en yllättyisi jos sanomastasi koituisi seurauksia :D Jos ei muuta niin pymppy pönttislogoilla voidaan vielä nähdä :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Heh, pertsa taisi sen pymppykuvankin laittaa yllytettynä, en yllättyisi jos sanomastasi koituisi seurauksia :D Jos ei muuta niin pymppy pönttislogoilla voidaan vielä nähdä :D

        Öh...köh.. :D

        Joo, nyt on jo sieltä liian pitkä hiljaisuus ja vastaus näyttää kestävän.
        Ohhoh. kunhan nyt ei vaan. Mitähän se siellä nyt tekee?

        Juu en halua nähdä, lipsahti vaan tuolleen

        *naur*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Öh...köh.. :D

        Joo, nyt on jo sieltä liian pitkä hiljaisuus ja vastaus näyttää kestävän.
        Ohhoh. kunhan nyt ei vaan. Mitähän se siellä nyt tekee?

        Juu en halua nähdä, lipsahti vaan tuolleen

        *naur*

        Siellä kaiverruskone surisee kannikassa :D Varmaan myös tuommosen aurinkotatskan vois pertsa pymppyseen laittaa :D

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/alyton-ilmio-ihmiset-polttavat-itselleen-auringossa-tatuointeja-monet-riskeeraavat-terveytensa-valiaikaisen-muotivillityksen-takia/7444586#gs.htick8



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä naurata :'D

        Mulla on semmonen tunne, että se nauraa itekin puskassa :D

        Saatiinpahan "asiakeskustelua".
        Taso nousee heti tässä se nähdään. :D

        Joo, aina pitää asiallinen ja pysyä aiheessa :D No nyt minä maltan mennä nukkumaan, hyviä öitä & kauniita unia :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, aina pitää asiallinen ja pysyä aiheessa :D No nyt minä maltan mennä nukkumaan, hyviä öitä & kauniita unia :)

        Hyvää yötä ja vielä sulosempia unia... ...:)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo joo *en jaksa kuin nauraa*

        Pääasia että naurattaa. Kaikesta huolimatta toivon sinulle hyvää.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pääasia että naurattaa. Kaikesta huolimatta toivon sinulle hyvää.

        No kiitos jos toivot. Samoin täältäkin, miksipä ei.


    • Mjoo

      Hiljaisuus ei ole hyväksi kuin silloin, kun joku villieläin saalistaa sinua. Tämä on kaupallinen alusta, jolla tapahtuu kaupallis-älyllistä eskapismia, joka viittaa suoraan kaupankäyntiin itseensä, eli kuiskauksiin kulutushysteriassa sen näennäisverbaalisessa muodossa.

      Itse tyydyn vain piilomainostamaan Camparia ja BMW:tä.

      (hihitystä)

      • Onko palstalla muita sinun ja minun lisäksi?


      • Köh

        Kaksi asiaa on tänään jäänyt vaille selvitystä, ja toinen niistä on se että mitä Chralize Theron tekee näin huonossa leffassa, ja toinen se että onko reaalikukka bipolaari?

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Köh

        Kaksi asiaa on tänään jäänyt vaille selvitystä, ja toinen niistä on se että mitä Chralize Theron tekee näin huonossa leffassa, ja toinen se että onko reaalikukka bipolaari?

        (Hirn)

        Charlize

        Eli siis kyllä Campari toimii.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Köh

        Kaksi asiaa on tänään jäänyt vaille selvitystä, ja toinen niistä on se että mitä Chralize Theron tekee näin huonossa leffassa, ja toinen se että onko reaalikukka bipolaari?

        (Hirn)

        Taidat itse olla reaalitukka.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Taidat itse olla reaalitukka.

        Mjaa-a

        Kuten jo sanoin niin sanottuani tämän esimerkiksi miljoona kerttaa, jollain taholla on miljoona kertaa enemmän rahaa.

        Capische?

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa-a

        Kuten jo sanoin niin sanottuani tämän esimerkiksi miljoona kerttaa, jollain taholla on miljoona kertaa enemmän rahaa.

        Capische?

        (hihitystä)

        En vain osaa hahmottaa syitä jotka johtivat siihen että jämähdit tavan palstatrolliksi.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        En vain osaa hahmottaa syitä jotka johtivat siihen että jämähdit tavan palstatrolliksi.

        "Jämähdin"

        Ensinnäkään en tunne jämähtäneeni mihinkään, toiseksi tämä mesta oli jämähtänyt jo saapuessani tänne.

        Itse katson että olen ollut ainoa sisältöä muuttava voima pitkään... pitkään aikaan.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        "Jämähdin"

        Ensinnäkään en tunne jämähtäneeni mihinkään, toiseksi tämä mesta oli jämähtänyt jo saapuessani tänne.

        Itse katson että olen ollut ainoa sisältöä muuttava voima pitkään... pitkään aikaan.

        (hirn)

        Huomasitteko että tuo oli purukumimainos?

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        "Jämähdin"

        Ensinnäkään en tunne jämähtäneeni mihinkään, toiseksi tämä mesta oli jämähtänyt jo saapuessani tänne.

        Itse katson että olen ollut ainoa sisältöä muuttava voima pitkään... pitkään aikaan.

        (hirn)

        Ainoa "sisältö" joka kaipaisi tuuletusta, on sinun trollailusi.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Ainoa "sisältö" joka kaipaisi tuuletusta, on sinun trollailusi.

        Mjaa-a

        Trollailu nettisaiteilla on eräänlainen must, sillä ne eivät muuten toimi.

        Tämän varmaan ymmärrät, sillä olet täällä.

        Ainoa pikku ongelma tässä on se että minä en sitä tee, vaan vedän kaiken ihan nudena ja omalla naamalla.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa-a

        Trollailu nettisaiteilla on eräänlainen must, sillä ne eivät muuten toimi.

        Tämän varmaan ymmärrät, sillä olet täällä.

        Ainoa pikku ongelma tässä on se että minä en sitä tee, vaan vedän kaiken ihan nudena ja omalla naamalla.

        (naurua)

        Kaipa trollailusi saa sinut tuntemaan olevasi merkityksellinen.

        Ilman palstaa hukkuisit taustameteliin.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kaipa trollailusi saa sinut tuntemaan olevasi merkityksellinen.

        Ilman palstaa hukkuisit taustameteliin.

        Noups

        Kirjoittaminen pöytälaatikkoon ja esmes tälle ruudulle on kaksi täysin eri asiaa.

        Täällä mikään ei pölyynny.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Noups

        Kirjoittaminen pöytälaatikkoon ja esmes tälle ruudulle on kaksi täysin eri asiaa.

        Täällä mikään ei pölyynny.

        (hihitystä)

        Ei täällä mikään jää elämään, kaikki katoaa kun ketju putoaa pois etusivulta.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Ei täällä mikään jää elämään, kaikki katoaa kun ketju putoaa pois etusivulta.

        Mjoo

        Se oli huumoria ja tarkoitin sinua.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Se oli huumoria ja tarkoitin sinua.

        (Reps)

        Seliseli.

        Minä sentään kehtaan kirjoitella kaikki kirjoitukseni tunnistettavalla nikillä, sinä käytät lukemattomia eri nikkejä.


    • Anonyymi

      Yksinkertainen ratkaisu: ÄLÄ LUE!

      Ilmeisesti olet niin tylsä ihminen, että tarvitset jotain viihdykettä ja yrität hakea siltä täältä, ja sitten valitat kun palsta ei ole tarpeeksi sinua viihdyttävä. Palsta ei ole ainoastaan sinua varten....

      • Päläpälä.

        Koeta aikuistua.


    • Anonyymi

      Mutta Turso! Minä kun olen odottanut, että sinä viihdytät minua. Et ole tehnyt mitään järkeviä aloituksia pitkään aikaan.

      • Mikäs tämä aloitus on? Tää on järkevä aloitus.


    • Mie en toisaalta yhtään ihmettele sitä, että täällä kukaan sais mitään järkevää oikeastaan aikaseksi, koska kukaan tuskin jaksaa kauhean pitkään lukea nuita loputtomia salaliittoteorioita ja anonyymien pään aukomista, ellei sitten osaa tosi hyvin suodattaa suurinta osaa lukemastaan.

      • Ainoa salaliittoteoria joka palstalla kiertää, kertoo että sinä olet kotoisin sian p.rsiistä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Ainoa salaliittoteoria joka palstalla kiertää, kertoo että sinä olet kotoisin sian p.rsiistä.

        Sitä mie just tarkotin, mutta onneksipa sen tietää, ettei tuota päin naamaa viitti kukaan tulla sanomaan.


    • Anonyymi

      Turso, turso, älä tursoile, tee joskus miehen työö.
      Turso, turso, älä sanojasi syööö.

    • Anonyymi

      Aloittaja tuli niin palstan taso laski pohjaan. Palstalla puhutaan kaieksata muusta paitsi sinkkuudesta että mitä sinkkuudelle pitäisi tehdä.

      • Palstan taso on pohjassa.


    • Anonyymi

      No nostetaan sitten tasoa. Eli saako reppua pestä jos siinä ei ole minkäänlaisia pesuohjeita. Luulisi että ei.

    • Voisit jo aloittaa kunnon trollijahdin, en oo pitkiin aikoihin päässyt sua edes härnäämään mistään. Sori kun olin down tuossa eron kynnyksellä, etten lähtenyt sulla lakaisemaaan lattiaa, mut mä voisin taas alkaa luututa jos haluut! 😬👌

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      113
      1341
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      52
      1026
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      920
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      89
      815
    5. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      35
      762
    6. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      749
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      713
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      701
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      29
      655
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      636
    Aihe