Palsta on jotenkin hidas

Missä kaikki ovat?

47

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töissä ainaki ite tällä hetkellä.

      • Iltavuoro? Uudessa työssä mulla on toimistoaika. Tein aiemmin kolmivuorotyötä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Iltavuoro? Uudessa työssä mulla on toimistoaika. Tein aiemmin kolmivuorotyötä.

        Vajaa tunti vielä jäljellä.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Vajaa tunti vielä jäljellä.

        Onneksi viimeinen tunti menee aina äkkiä :)


      • Partakaveri kirjoitti:

        Onneksi viimeinen tunti menee aina äkkiä :)

        Miksi minusta tuntuu että se on aina se pisin.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Miksi minusta tuntuu että se on aina se pisin.

        Minusta taas tuntuu siinä kahdentoista maissa että iskee väsy, mutta sitten sitä kummasti piristyy viimeiseksi tunniksi kun tietää että kohta on päivä lusittu.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minusta taas tuntuu siinä kahdentoista maissa että iskee väsy, mutta sitten sitä kummasti piristyy viimeiseksi tunniksi kun tietää että kohta on päivä lusittu.

        No toki tuoki on semmonen asia, että ainaki minun työssä riippuu paljon myös toisesta ihmisestä miten aika kuluu.


      • hannnaa- kirjoitti:

        No toki tuoki on semmonen asia, että ainaki minun työssä riippuu paljon myös toisesta ihmisestä miten aika kuluu.

        Meillä taas kaikki pakertaa toimistohommia rivissä, eikä puhetta juuri kuule. Sopii minulle täydellisesti. En ole kovin seurallinen ihminen paitsi läheisten seurassa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Meillä taas kaikki pakertaa toimistohommia rivissä, eikä puhetta juuri kuule. Sopii minulle täydellisesti. En ole kovin seurallinen ihminen paitsi läheisten seurassa.

        Voisin melkein väittää, että iteki tekisin mielummin yksin hommia.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Voisin melkein väittää, että iteki tekisin mielummin yksin hommia.

        Se on niin luonnekysymys. Tein aiemmin asiakastyötä, mutta en nauttinut siitä yhtään. Jotkut taas saa voimaa toisista ihmisistä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Se on niin luonnekysymys. Tein aiemmin asiakastyötä, mutta en nauttinut siitä yhtään. Jotkut taas saa voimaa toisista ihmisistä.

        Niinhän se on. Pois päästy, nyt hakeen "lauma" kasaan ja kotiin nauttimaan tästä kesäsestä raekuurosta.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Niinhän se on. Pois päästy, nyt hakeen "lauma" kasaan ja kotiin nauttimaan tästä kesäsestä raekuurosta.

        Onko sulla montakin karvaturria?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Onko sulla montakin karvaturria?

        Kaks, koira ja kani. Mutta tuolla nyt kyllä tarkotin muuta laumaa.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Kaks, koira ja kani. Mutta tuolla nyt kyllä tarkotin muuta laumaa.

        Aa, no nyt tajusin. Minkä ikäisiä?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Aa, no nyt tajusin. Minkä ikäisiä?

        Kolme vuotias


      • hannnaa- kirjoitti:

        Kolme vuotias

        Hauskassa iässä. Joskus ei voi kuin nauraa uhmaikäisten jutuille, ellei sitten itseltä mene hermot 😂


      • Partakaveri kirjoitti:

        Hauskassa iässä. Joskus ei voi kuin nauraa uhmaikäisten jutuille, ellei sitten itseltä mene hermot 😂

        Mie saatan parin vuoden päästä olla samaa mieltä tuosta hauskasta iästä.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Mie saatan parin vuoden päästä olla samaa mieltä tuosta hauskasta iästä.

        Minä olen maailman huonoin lastenhoitaja. Kun lapsi alkaa kapinoimaan, niin koppaan sen vaan kainaloon ja annan huutaa siinä. Kyllähän porukka katsoo ihmeissään kaupassa kun kiikutan huutavaa lasta, mutta katsokoon. Tosin nyt ne ovat jo oppineet ettei itkemällä saa kummin kanssa tahtoa läpi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä olen maailman huonoin lastenhoitaja. Kun lapsi alkaa kapinoimaan, niin koppaan sen vaan kainaloon ja annan huutaa siinä. Kyllähän porukka katsoo ihmeissään kaupassa kun kiikutan huutavaa lasta, mutta katsokoon. Tosin nyt ne ovat jo oppineet ettei itkemällä saa kummin kanssa tahtoa läpi.

        Onneksi on ainaki tähän mennessä jääny meillä nuo huutokilarit kotiin, mutta oli kotona tai missä vain niin huutamalla kyllä ei saa tahtoaan läpi. Viimisin konsertti tais kestää puol toista tuntia, syystä että saippua pulloa ei saanu tyhjentää, eikä minun repeily toisen huutoon ainakaan auttanu asiaa.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Onneksi on ainaki tähän mennessä jääny meillä nuo huutokilarit kotiin, mutta oli kotona tai missä vain niin huutamalla kyllä ei saa tahtoaan läpi. Viimisin konsertti tais kestää puol toista tuntia, syystä että saippua pulloa ei saanu tyhjentää, eikä minun repeily toisen huutoon ainakaan auttanu asiaa.

        Klassista 😂. Välillä on vaikea pitää pokkaa ja sitten harmittaa kun toinen on niin tosissaan.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Klassista 😂. Välillä on vaikea pitää pokkaa ja sitten harmittaa kun toinen on niin tosissaan.

        Ellei ole jo iteki unohtanu miksi huutaa. Seki on käyny.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Onneksi on ainaki tähän mennessä jääny meillä nuo huutokilarit kotiin, mutta oli kotona tai missä vain niin huutamalla kyllä ei saa tahtoaan läpi. Viimisin konsertti tais kestää puol toista tuntia, syystä että saippua pulloa ei saanu tyhjentää, eikä minun repeily toisen huutoon ainakaan auttanu asiaa.

        Meilläkin tehdään säännöllinen tyhjennys pesuaineilla, melkein joka viikko ja sille ei kerkeä mitään tekee. Viimeksi jättivät korkin auki ja tottakai valu yön aikana lattialle.Noh sellaiseen menee turhaa rahaa.

        Nyt se on hilliintynyt mutta varmaan johtuu vain siitä ettei ole päänpesuaineita ostettu.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Ellei ole jo iteki unohtanu miksi huutaa. Seki on käyny.

        Tai sitten vaihtaa mielipidettä kesken kaiken. Eka itketään "puistoon". Sitten kun lähdetään puistoon itketään "kotiin, ei puistoon".


      • hannnaa- kirjoitti:

        Onneksi on ainaki tähän mennessä jääny meillä nuo huutokilarit kotiin, mutta oli kotona tai missä vain niin huutamalla kyllä ei saa tahtoaan läpi. Viimisin konsertti tais kestää puol toista tuntia, syystä että saippua pulloa ei saanu tyhjentää, eikä minun repeily toisen huutoon ainakaan auttanu asiaa.

        Kokeilemme vain pumppu pesuainetta tällä kertaan ettei ole lapsilla muuta saatavana.😁
        Vielä siellä ainetta on sisällä. Puolillaan.
        Annostus määräkin on helpompi kun painalunna tulee vain tietty määrä eikä liikaa.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Onneksi on ainaki tähän mennessä jääny meillä nuo huutokilarit kotiin, mutta oli kotona tai missä vain niin huutamalla kyllä ei saa tahtoaan läpi. Viimisin konsertti tais kestää puol toista tuntia, syystä että saippua pulloa ei saanu tyhjentää, eikä minun repeily toisen huutoon ainakaan auttanu asiaa.

        Kerran puristelulla ne kalliit pääpesuaineet olisi kerralla käytettyjä, eivät ymmärrä ettei ole yhden ihmisen annoskokoa ja viilliinnytään saippua lattialla pyörimään ja tehdään partoja saippua hiuksia ja sit kun niiden päästävä päivittäin.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tai sitten vaihtaa mielipidettä kesken kaiken. Eka itketään "puistoon". Sitten kun lähdetään puistoon itketään "kotiin, ei puistoon".

        Sekin kyllä on aika yleistä 😂


      • valtakunta kirjoitti:

        Kokeilemme vain pumppu pesuainetta tällä kertaan ettei ole lapsilla muuta saatavana.😁
        Vielä siellä ainetta on sisällä. Puolillaan.
        Annostus määräkin on helpompi kun painalunna tulee vain tietty määrä eikä liikaa.

        Ite nostin kaikki niin korkealle ettei saa ko pyytämällä niin on säilyny vielä tähän asti.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Ite nostin kaikki niin korkealle ettei saa ko pyytämällä niin on säilyny vielä tähän asti.

        Meillä isommat hakee ylhäältäkin . On tippunut ovia kun niitäkin pitkin hakevat kaikki koluttu ja pienemmät ottaa mallia ja ovat nekin katon rajassa.
        Myös huonekaluja joutunut katsomaan lasten huoneeseen kun niitäkin ylös pitää mennä ja laitettava kaapit seinii kiinni kun nekin tippuu ja naulakkokin tipahti kun siinäkin keksi roikkua meidän silloin 3vuotias( nyt se vasta 4vuotta täytti tän vuoden puolella)

        Kyllä saa olla petonia joka seinä että kestää tän
        tuholaisparven🤔


    • Mä olen ainaskin kotona, istun läppärin vieressä ja läppäri on tämmösen saarekepöydän päällä. Istun mustalla nahkaisella baarituolilla ja yritän saada pään tyhjäksi päivän huhkimisista. :)

      Kahvia ja palstaa hetki, kohta taas jo kotihommiin. Pyykit pyörii jo, mutta ruokaa tarttisi tehhä. :)

      Vaan lapsi pyytää nyt mukaansa ulos, joten heippa! :)

      • Moikka :)

        Ihan kun näet tämän jossain vaiheessa, niin onko sinulla pieniäkin lapsia?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Moikka :)

        Ihan kun näet tämän jossain vaiheessa, niin onko sinulla pieniäkin lapsia?

        Älä kysele Pertti kun tiedät senkin jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä kysele Pertti kun tiedät senkin jo.

        Joskus olen kysynyt, mutta muisti pettää...

        Ja tähän varmaan pitäisi vääntää sepustus kuinka en ole Pertti tms.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Moikka :)

        Ihan kun näet tämän jossain vaiheessa, niin onko sinulla pieniäkin lapsia?

        Juuh, alle kouluikäisiä. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juuh, alle kouluikäisiä. :)

        Törkeetä kun kaikilla palstalaisilla tuntuu olevan nykyään lapsia. Sitä alkaa miettimään että josko itsekkin jossain vaiheessa 🤔


      • Partakaveri kirjoitti:

        Törkeetä kun kaikilla palstalaisilla tuntuu olevan nykyään lapsia. Sitä alkaa miettimään että josko itsekkin jossain vaiheessa 🤔

        Nii, ei sentäs kaikilla ole. :)

        Ja eihän niitä pidä tehdä siksi, kun muillakin. Mutta jos lapsia haluat, eikö sun tarttis etsiä se emäntä niille äidiksi? :)

        Mä olin jo ajatellut, etten ikinä tule olemaan äiti. varoittelin miestänikin, kun alettiin pitää yhtä että en sitten saa lapsia, että jos niitä mielit saada..kannattaa harkita jatkatko mun kanssa. Mun ei pitänyt eräiden lääkärien mukaan saada lapsia. Mutta näköjään ne sitten tulikin ihmeen kaupalla, luomusti vieläpä. :P

        Vähän ehdin olla jo iäkäs ensimmäistäkin odotellessa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Jos multa kysytään, on ne kumminkin jotenkin koko maailman tärkein asia ja ihmiset.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Nii, ei sentäs kaikilla ole. :)

        Ja eihän niitä pidä tehdä siksi, kun muillakin. Mutta jos lapsia haluat, eikö sun tarttis etsiä se emäntä niille äidiksi? :)

        Mä olin jo ajatellut, etten ikinä tule olemaan äiti. varoittelin miestänikin, kun alettiin pitää yhtä että en sitten saa lapsia, että jos niitä mielit saada..kannattaa harkita jatkatko mun kanssa. Mun ei pitänyt eräiden lääkärien mukaan saada lapsia. Mutta näköjään ne sitten tulikin ihmeen kaupalla, luomusti vieläpä. :P

        Vähän ehdin olla jo iäkäs ensimmäistäkin odotellessa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Jos multa kysytään, on ne kumminkin jotenkin koko maailman tärkein asia ja ihmiset.

        Ei mutta sitä vaan alkaa miettiä... Joo se äiti olisi kyllä varmaan ensin löydettävä hmm... Vaikeita kymysyksiä. Amor tuntuu välttelevän minua.

        En voi kuvitella sitä tunnetta kun on aina luullut ettei se ole mahdollista ja sitten tajuaa olevansakkin raskaana. Siinä on voinut muutama ilon kyynel kirvota.

        Kylläpä tuli hyvä mieli tuota lukiessa 😊


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei mutta sitä vaan alkaa miettiä... Joo se äiti olisi kyllä varmaan ensin löydettävä hmm... Vaikeita kymysyksiä. Amor tuntuu välttelevän minua.

        En voi kuvitella sitä tunnetta kun on aina luullut ettei se ole mahdollista ja sitten tajuaa olevansakkin raskaana. Siinä on voinut muutama ilon kyynel kirvota.

        Kylläpä tuli hyvä mieli tuota lukiessa 😊

        Ymmärrän, itsekin mietti monesti sinkkuna ja lapsettomana millaista se olis jos oliskin omia lapsia. Olin maalaillut mielikuvia perheestä.

        Ekan kerran oli mietteissä jo 21 ikäisenä hankkia lapsia. Mutta jo vuotta vanhempana selvisi, ettei niitä olekaan helppoa saada, jos lainkaan.

        Ekan plussantestin sain jo 22-vuotiaana. Mutta se oli ns. kemiallinen raskaus. Antaa plussan muttei mitään vauvaa ole tulossakaan, siitä alkoi vimmattu katkeruus joksikin aikaa. Raskaana olevia kohtaan.

        On niitä plussia muutama ollut ennen näitä syntyneitä, mutta ne on menneet kesken.

        Yhdellä munanjohtimella, endometriiosi ja siitä tullutta arpikudosta, pcos...liki nelikymppinen nainen...onhan se ihme. 😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ymmärrän, itsekin mietti monesti sinkkuna ja lapsettomana millaista se olis jos oliskin omia lapsia. Olin maalaillut mielikuvia perheestä.

        Ekan kerran oli mietteissä jo 21 ikäisenä hankkia lapsia. Mutta jo vuotta vanhempana selvisi, ettei niitä olekaan helppoa saada, jos lainkaan.

        Ekan plussantestin sain jo 22-vuotiaana. Mutta se oli ns. kemiallinen raskaus. Antaa plussan muttei mitään vauvaa ole tulossakaan, siitä alkoi vimmattu katkeruus joksikin aikaa. Raskaana olevia kohtaan.

        On niitä plussia muutama ollut ennen näitä syntyneitä, mutta ne on menneet kesken.

        Yhdellä munanjohtimella, endometriiosi ja siitä tullutta arpikudosta, pcos...liki nelikymppinen nainen...onhan se ihme. 😃

        Olisiko sinulla mitään vinkkejä noihin endometrioosi ja pcos kipuihin? Läheiselläni on diagnosoitu ne ja on hyvin kivulias.

        Minä ajattelin aina perustavani perheen, mutta sitten tuli noita terveysjuttuja. Eihän se myöhäistä ole, mutta aika menee äkkiä.

        Monta mutkaa on sinulla ollut matkassa. Varmasti on saanut kitkeriä tunteita aikaan, kun luulee jäävänsä jostain niin tärkeästä asiasta paitsi. Ja sitten toiset ovat raskaana, vain kuin hieroakseen sitä kasvoihisi.

        Mutta niin se Luoja tai äiti luonto (tai mikä tahansa onkaan vakaumus) meistä viimekädessä huolen pitää. Voisi tosiaan puhua ihmeestä. Ihana kun jaoit tämän kanssani 😊


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Törkeetä kun kaikilla palstalaisilla tuntuu olevan nykyään lapsia. Sitä alkaa miettimään että josko itsekkin jossain vaiheessa 🤔

        No täällä on kyllä monta lapsetontakin. Lapselliset tuntuu vaan olevan eniten äänessä...


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olisiko sinulla mitään vinkkejä noihin endometrioosi ja pcos kipuihin? Läheiselläni on diagnosoitu ne ja on hyvin kivulias.

        Minä ajattelin aina perustavani perheen, mutta sitten tuli noita terveysjuttuja. Eihän se myöhäistä ole, mutta aika menee äkkiä.

        Monta mutkaa on sinulla ollut matkassa. Varmasti on saanut kitkeriä tunteita aikaan, kun luulee jäävänsä jostain niin tärkeästä asiasta paitsi. Ja sitten toiset ovat raskaana, vain kuin hieroakseen sitä kasvoihisi.

        Mutta niin se Luoja tai äiti luonto (tai mikä tahansa onkaan vakaumus) meistä viimekädessä huolen pitää. Voisi tosiaan puhua ihmeestä. Ihana kun jaoit tämän kanssani 😊

        Mulla tehtiin laparoskopia ja siinä poistettiin niitä pesäkkeitä samalla minkä pystyivät. Mutta onhan niitä siellä kuulemma paljon sittenkin. Suolen syrjässäkin, sitten on kiinnikkeitä kuulemma lääkärin sanoin hirmu paljon.

        Kohtu ja suoli mm.kiinni toisissaan niillä kiinnikkeillä.😑

        Mulla auttaa kierukka hyvin. Ei ole kuukautisia, niin ei ole endometrioosikipujakaan. Joillain voi siltikin olla..

        Munasarjakystat vaan sitten yksi riesa..vielä, kun yks asia ok..toinen vaiva tulee. Mutta hormooneilla hoitavat ja laparoskopiassa leikkaus tai poltto..

        Pcos mulla aiheutti lähinnä epäsäännöllisiä kuukautisia ja ettei munasolut aina irtoa ja voivat olla ns. liian pieniä hedelmöittyäkseen. Ja vaikuttaa myös mun sokeriaineenvauhduntaan yms. Metabolista oireyhtymää siis. Keskivartalolihavuuteen taipumus muun muassa.

        Onhan noita mutkia ollut paljon. Tähän ikään. Terveyden saralla eritoten..koko elämäni. Mutta on mulla onnellisiakin asioita elämässäni tapahtunut. Ne kyllä auttaa niiden ikävien hallinnassa ja mielialassa.😃

        Nää nyt on mun " ristini". Jollain jotakin muuta raskasta ja koettelevaa.

        Eniten ehkä kuitenkin alitajunnassa kalvaa mun maksasairaus ja sisäelinten muutama kasvain. Mihin päin ne kehittyy vai pysyykö aloillaan, niin etten ole pulassa vielä niiden kanssa.😣

        Sulla on ehkäpä miehenä iän puolesta enempi " pelivaraa" mitä tulee lapsiin. Toki eihän se ole aina miehillekään sanottua, että onnistaa vaikka yrittäs. Mutta onhan elämä sulla itelläsikin elettävänä. Arvokas elämä onkin.

        Mä opin ajattelemaan sen niin, että elämä jatkuu itsellä tuli lapsia tai ei. Olen syntynyt niin eletään sitten ittelle, jos ei muille ole elettävää..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mulla tehtiin laparoskopia ja siinä poistettiin niitä pesäkkeitä samalla minkä pystyivät. Mutta onhan niitä siellä kuulemma paljon sittenkin. Suolen syrjässäkin, sitten on kiinnikkeitä kuulemma lääkärin sanoin hirmu paljon.

        Kohtu ja suoli mm.kiinni toisissaan niillä kiinnikkeillä.😑

        Mulla auttaa kierukka hyvin. Ei ole kuukautisia, niin ei ole endometrioosikipujakaan. Joillain voi siltikin olla..

        Munasarjakystat vaan sitten yksi riesa..vielä, kun yks asia ok..toinen vaiva tulee. Mutta hormooneilla hoitavat ja laparoskopiassa leikkaus tai poltto..

        Pcos mulla aiheutti lähinnä epäsäännöllisiä kuukautisia ja ettei munasolut aina irtoa ja voivat olla ns. liian pieniä hedelmöittyäkseen. Ja vaikuttaa myös mun sokeriaineenvauhduntaan yms. Metabolista oireyhtymää siis. Keskivartalolihavuuteen taipumus muun muassa.

        Onhan noita mutkia ollut paljon. Tähän ikään. Terveyden saralla eritoten..koko elämäni. Mutta on mulla onnellisiakin asioita elämässäni tapahtunut. Ne kyllä auttaa niiden ikävien hallinnassa ja mielialassa.😃

        Nää nyt on mun " ristini". Jollain jotakin muuta raskasta ja koettelevaa.

        Eniten ehkä kuitenkin alitajunnassa kalvaa mun maksasairaus ja sisäelinten muutama kasvain. Mihin päin ne kehittyy vai pysyykö aloillaan, niin etten ole pulassa vielä niiden kanssa.😣

        Sulla on ehkäpä miehenä iän puolesta enempi " pelivaraa" mitä tulee lapsiin. Toki eihän se ole aina miehillekään sanottua, että onnistaa vaikka yrittäs. Mutta onhan elämä sulla itelläsikin elettävänä. Arvokas elämä onkin.

        Mä opin ajattelemaan sen niin, että elämä jatkuu itsellä tuli lapsia tai ei. Olen syntynyt niin eletään sitten ittelle, jos ei muille ole elettävää..

        Kiitos vinkeistä. Pitää kysyä onko kaikki kokeiltu. Lääkärit kun tuntuu vähättelevästi tuohon suhtautuvan.

        Niin ne ristit. Sitä aina miettii miksi omalle kohdalle sattuu ja tapahtuu. Omalla kohdalla ei ole tietoa lisääntymiskyvystä. Ne lapsuuden sairastelut kun ovat jättäneet pientä kränää kroppaan, mutta ainahan sitä voi vaikka adoptoida jos ei onni ole myötä.

        Mutta vaikeita asioita sinulla on mietittävänä. Tai joskus voi olla parempi kun ei mieti... Mutta hyvä asenne sulla on elämään. Siinä on vielä itsellä opettelemista. Mutta kun en osaa mitään sanoa, lähetän sinulle lämpimiä ajatuksia.


    • Mä olin nakuttaa sitä liiteriä. Alaparrut on jo vaaterissa ja suorassakulmassa. Nyt tulin syömään ja oon ihan kahden vaiheilla, että vetäsenkö vähän lepiä, vai meniskö takas haahuilee. Vähän tällänen haahuilupäivä ollut.... ukko ja ajatukset haahuilee tänään. 😬

    • Oon ollut liikkeellä koko päivä. Nyt oon rintapumpulla.

      • Äitiltä ei koskaan lopu työt.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Äitiltä ei koskaan lopu työt.

        Ei ne lopu ja sit tuo yksivuotias vie mun kännyn. 😕


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei ne lopu ja sit tuo yksivuotias vie mun kännyn. 😕

        En muistanut että hän oli noin pieni. Mahtaa olla kamppailu äitin huomiosta. Ja senhän saa varsin hyvin viemällä äitin puhelimen.


      • Partakaveri kirjoitti:

        En muistanut että hän oli noin pieni. Mahtaa olla kamppailu äitin huomiosta. Ja senhän saa varsin hyvin viemällä äitin puhelimen.

        Se itse käyttää sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      50
      1255
    2. ''Jokainen,joka antaa luottamuksensa Rydmanille,antaa hyväksyntänsä tälle toiminnalle!''

      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010507069.html Onko ala-ikäisten tyttöjen lähentely sekä alkoholin tuputtaminen he
      Perussuomalaiset
      107
      1010
    3. Nainen, varmaan järkyttyisit jos saisit tietää tunteeni

      että vieläkin olen sinuun ihan hulluna, niin että tunnen olevani jatkuvasti sekaisin. On hajamielisyyttä, unohtelua ja s
      Ikävä
      43
      983
    4. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      315
      933
    5. Teen aloitukset minkälaisia te sinkku miehet ovat? Ja naiset saavat kommentoida?

      Minusta oli hausta tämä Rosa Tanin miehet on hänen mukaan haluavat vain alle 30 vuotiaita ja sitten varsinkin haluavat 2
      Sinkut
      127
      852
    6. Onko välillämme tunteiden telepatiaa

      Nainen, sano mitä tämä on? Tunnen välillä sinut niin elävästi, tunnen yhteyden, tunnen rakkauden ja hyväksynnän. Olisi h
      Ikävä
      40
      845
    7. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      81
      789
    8. Jo 2-vuotiailta joudutaan poistamaan hampaita

      Huolestuttavaa, ei ole ruokailutavat kunnossa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010491761.html Huolestuttava ilmiö leviä
      Maailman menoa
      32
      766
    9. Jos molemmat tykkää

      niin miksi se on niin vaikea sanoa suoraan? Kumpikaan ei pysty, vaikka tunteita on. Onko jotenkin helpompi ilmaista se y
      Ikävä
      33
      738
    10. Tulta ja tulikiveä, sarvia ja häntiä

      Koska kristilliset ääriainekset pelottelevat tavallisia ihmisiä, on välttämätöntä puhua tästä aiheesta. Siis helvetistä
      Hindulaisuus
      377
      674
    Aihe