Nainen mitäs jos sulla on haluton mies?

Anonyymi

Kauanko aiot pitää halutonta miestä?

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se oo täysin haluton, sil ei vaa seiso.

    • Loppuelämän

      • Anonyymi

        No meinaatko tosiaan jos mies ei halua seksiä niin et itsekkään halua sitten seksiä. Ei ole mikään rakkaussuhde.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No meinaatko tosiaan jos mies ei halua seksiä niin et itsekkään halua sitten seksiä. Ei ole mikään rakkaussuhde.

        Kaikkeen tottuu


      • valtakunta kirjoitti:

        Kaikkeen tottuu

        Olen ymmärtänyt että tykkäsit puuhailla miehesi kanssa. Eikö hän voisi tyydyttää sinua muilla tavoin (jos ei meinaa ottaa eteen)?Ja onhan niitä seksuaaliterapeutteja tms.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt että tykkäsit puuhailla miehesi kanssa. Eikö hän voisi tyydyttää sinua muilla tavoin (jos ei meinaa ottaa eteen)?Ja onhan niitä seksuaaliterapeutteja tms.

        Kyllä sillä ottaa eteen😱
        Oon ollut ottamatta niih se tulee aina etumus edellä koputtelemaan selkää sillä sykkiällä ja oon sanonut että älä nyt innostu tai juokset ja ruiskit seinillä.

        Joka kerta on nyt riski kun se ei käytä kumia.
        Tossa kohta 3 vuoden välein jos ei hillitse halujaan. Kai se vaisto joka pistää himoitsee ja alitanunnassa tahtoo vaan astuttavaa.

        Kerrankin taas pystyn juoksee, ei oikein innoista olla jatkuvasti kivuissa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä sillä ottaa eteen😱
        Oon ollut ottamatta niih se tulee aina etumus edellä koputtelemaan selkää sillä sykkiällä ja oon sanonut että älä nyt innostu tai juokset ja ruiskit seinillä.

        Joka kerta on nyt riski kun se ei käytä kumia.
        Tossa kohta 3 vuoden välein jos ei hillitse halujaan. Kai se vaisto joka pistää himoitsee ja alitanunnassa tahtoo vaan astuttavaa.

        Kerrankin taas pystyn juoksee, ei oikein innoista olla jatkuvasti kivuissa.

        Ai siitä ottaa kiinni. Kierukka tai jokin muu ehkäisy? Tai sitten otat niskalenkin ja rullaat kortonkin paikoilleen 🤔


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä sillä ottaa eteen😱
        Oon ollut ottamatta niih se tulee aina etumus edellä koputtelemaan selkää sillä sykkiällä ja oon sanonut että älä nyt innostu tai juokset ja ruiskit seinillä.

        Joka kerta on nyt riski kun se ei käytä kumia.
        Tossa kohta 3 vuoden välein jos ei hillitse halujaan. Kai se vaisto joka pistää himoitsee ja alitanunnassa tahtoo vaan astuttavaa.

        Kerrankin taas pystyn juoksee, ei oikein innoista olla jatkuvasti kivuissa.

        Siis kolme vuoden välein noin pikkuiset sit.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ai siitä ottaa kiinni. Kierukka tai jokin muu ehkäisy? Tai sitten otat niskalenkin ja rullaat kortonkin paikoilleen 🤔

        Tietkö kun pitää olla vahva ja en sitä ole tässä asiassa joka kerta riski iolen kyllä lipsuja tässä.

        Niskaote taitaa lipsua sylijalkakahleeksi puhutaan minun heikkoudesta enkä pysty vastustelemaan kiusausta kunnolla.
        Voiko luottaa täysimetykseen saaneen vaan tiedostella kun kuulemma niiden munasarjojen kehittymistä pitäisi olla estämässä imetys.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ai siitä ottaa kiinni. Kierukka tai jokin muu ehkäisy? Tai sitten otat niskalenkin ja rullaat kortonkin paikoilleen 🤔

        Sillä on haluja ja on se nyt taas vuorostaan hyvä minua kiusoitella että olen pihi kun en heti anna ja tuollaiseen miehen pitää sit vielä päästää kadulle ilman valjaita.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ai siitä ottaa kiinni. Kierukka tai jokin muu ehkäisy? Tai sitten otat niskalenkin ja rullaat kortonkin paikoilleen 🤔

        Jalkakahleessa se on kyllä pidettävä, JälkitarkastuksesSa se ehkäsy katsotaan.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ai siitä ottaa kiinni. Kierukka tai jokin muu ehkäisy? Tai sitten otat niskalenkin ja rullaat kortonkin paikoilleen 🤔

        Miten kuvittelet minun edes saavan sitä niskaotteeseen? Se on minua voimakkaampi.
        Kätenikin näyttää pieneltä hänen kädessään kuin lapsen kädessä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ai siitä ottaa kiinni. Kierukka tai jokin muu ehkäisy? Tai sitten otat niskalenkin ja rullaat kortonkin paikoilleen 🤔

        Ilman häntä olisi pesukorkki jäänyt kiinni en edes hampailla saanut auki ja pyykit olisi jäänyt pesemättä nämä ihme säästöpakkauksien korkit hyvin pieniä ja tiukasti kiinni.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ai siitä ottaa kiinni. Kierukka tai jokin muu ehkäisy? Tai sitten otat niskalenkin ja rullaat kortonkin paikoilleen 🤔

        Muuten kierukka pistää miehen valtikkaa. kärjessä kun laukee, joten se on pois suljettu.


      • valtakunta kirjoitti:

        Muuten kierukka pistää miehen valtikkaa. kärjessä kun laukee, joten se on pois suljettu.

        Olen huomannut kans. Se on kuitenkin kortsun lisäksi kai ainoa ei-hormonaalinen ehkäisy.

        Aika varmana sitä pidetään, mut mun mutsini on tullu kaks kertaa paksuksi kun käytti kuparikierukkaa.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Olen huomannut kans. Se on kuitenkin kortsun lisäksi kai ainoa ei-hormonaalinen ehkäisy.

        Aika varmana sitä pidetään, mut mun mutsini on tullu kaks kertaa paksuksi kun käytti kuparikierukkaa.

        On ollut muutaman kerran kierukka mutta juurikin sen vuoksi ollaan päädytty olla ilman kun i kestä katsoa toisen kipua.

        Ainakin tällä hetkellä vielä on todella vaikea tietää minkä vaihtoehdon ottaa.


    • Anonyymi

      Täs olis mies, jolla seisoo, vaikka kokoajan. Käyn 4-5x viikossa salilla, 120min/päivä, jotta saan tuon vempeleen kuriin.
      Toivoo 31v mies

    • Anonyymi

      Minun kanssani yksikään mies ei ole haluton.

      • Anonyymi

        Ootko varma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma

        Tää on vissi.


    • Anonyymi

      Sitten haluton mies ulos ja halukas mies sisään. En ala katselee miestä jota ei läheisyys kiinnosta. Pari kertaaa olikin haluttomia miehiä ja aloin sitten käymään baareissa koska olin puutteessa. Siellä olikin yksi mies joka kertoi suoraan että etsii panoseuraa kun kysyin mitäs mies baarissa tekee. Otin miestä takista kiinni ja vein suoraan kotiini ja siellä on pysynyt.

      • Läheisyys taitaa kuitenkin olla vähän eri asia kuin (seksi)halukkuus.
        Musta läheisyyttä voi olla (ja onkin) ilman seksiäkin.


      • Anonyymi

        Niinpä.


    • Tuokaan ei välttämättä ole niin mustavalkoinen asia. Ite kullakin on varmaan kausia ettei ole ensimmäisenä mielessä, ressaaminen, lääkitys, melkein mikä vain voi vaikuttaa. Enemmän kuitenki ratkasee se, haluaako niitä ongelmia selvittää ja ratkasta. Toki jotku vaan on haluttomia eikä niillä kiinnosta, vaikka mitä yrittäis, mutta sitä kyllä jaksais sitte kauhean kauan kattoakaan.

      • Uskoisin, et jos rakastat puolisoasi, niin hyväksyt asian jos tuohon joku syy, mut pitäähän se syy selvittää.

        Ratkaisujahan voi myös löytyä.


    • Anonyymi

      Jätän hänet. Parisuhteessani tärkeimpiä mieskriteereitä ovat kantasuomalainen, savuton, kohtuus alkoholissa, seksuaalisten ja sosio-emotionaalisten tarpeiden tyydyttäminen, koti maaseudulla.

    • Anonyymi

      Loppuun asti. Oon luvannut. Naimisiin mennessäni tiesin, että ikäero voi jossain kohtaa alkaa näkyä ja sairauksia tulla, mutta lupasin olla myötä- ja vastamäessä mukana ja tukena. Nyt on huonompi aika ja minusta tuntuu, että olen kadottanut naiseuteni kokonaan ja välillä esim. miespuolisen työparin lähellä en pysty ajattelemaan muuta kuin sitä, miltä tuntuisi painautua häntä vasten ja haluta ja olla halun kohteena, fyysinen kaipaus ja puute tuntuu ihan kipuna alavatsalla ja alapäässä. Tämän asian kanssa on kuitenkin vain elettävä ja mietittävä kaikkea sitä hyvää ja kaunista, mitä suhteessamme on muuten. Terkuin A

    • Anonyymi

      En sano pahasti.
      Sanon HYVÄSTI..!!!

    • Anonyymi

      Kyllä sitten olisi taas rakastaja otettava. Mutta hienotunteisesti pitäisin asian tietysti salassa. Mitä sitä hyvää miestä jättämään. Ennenkin on rakastaja ollut, tosin eri syistä. Hyvin toimii ja mieskin tykkää, kun olen paremmalla tuulella.

    • Anonyymi

      Jollei mies ole impotentti niin naisessahan se vika on jollei ukkoa kiinnosta. Ja jos on jotain vikaa niin sitten sen voi myös korjata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      113
      1391
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      53
      1049
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      940
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      89
      825
    5. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      35
      772
    6. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      765
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      713
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      701
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      29
      665
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      646
    Aihe