- Kolme vuotias
- Kaks, koira ja kani. Mutta tuolla nyt kyllä tarkotin muuta laumaa.
- Niinhän se on. Pois päästy, nyt hakeen "lauma" kasaan ja kotiin nauttimaan tästä kesäsestä raekuurosta.
- Voisin melkein väittää, että iteki tekisin mielummin yksin hommia.
- No toki tuoki on semmonen asia, että ainaki minun työssä riippuu paljon myös toisesta ihmisestä miten aika kuluu.
- Miksi minusta tuntuu että se on aina se pisin.
- Vajaa tunti vielä jäljellä.
- Töissä ainaki ite tällä hetkellä.
- Hulluja on monenlaisia.
- Näinpä. Jos se ei itellä kiinnosta niin miksi pitäis väkisin lähteä kun tietää ettei sieltä hyvinkään todennäköisesti mitään löydy. Itelle ainaki tulee tosi paljon muilta sitä kommenttia, että pitäis lähteä niin saattais jotain löytääki, mutta mielummin lukittaudun neljän seinän sisälle ja ootan ihmettä.
- Olen. Munaton mies on siinä vaiheessa jos yhtäkkiä ilman selvittelyä kadotaan. Minun mielestä nyt vaan asiat pitäis jollain tapaa selvittää ennenkö tehdään näitä katoamistemppuja, vaikka ois kuin pienestä asiasta kiinni tai tiedä itekään selitystä niin pitäis olla edes sen verran pokkaa, että sanoo sen suoraan.
- Paljonkin on varmaan asioita mitä toiset pitää epäolennaisena, mutta itelle ne saattaa olla semmosia asioita joiden takia pysyy pää kasassa.
Monet aina vauhkoaa näistä yöseuroista, ite ainaki mielummin nukun yksin kuin, että huolisin jonku yöksi ihan vaan todennäkösesti yhen asian takia. - Tuskin kukaan kellekään on todellinen riesa, mutta tottakai jos on parisuhteessa niin pitää osata ottaa se toinen huomioon. Ja omalle kohalle, tuo koiraki on väliin yhenlainen riesa, mutta en mie siltikään siitä luopuis mistään hinnasta.
Mutta nuissa tilanteissa asiat tuppaa selviään ajan kanssa ja toivottavasti saitte asiat keskenään puhuttua, koska vielä ärsyttävämpää on tämä omalle kohalle sattunu tilanne, että toinen ei suostu puhumaan, selittämään, eikä edes näyttämään naamaansa. - Pakko avautua kuitenki. Oot ny muutaman päivän kaihertanu mielessä jostain syystä, en tiedä miksi, vaikkei mulla ole yhen mitään hajua oikeastaan edelleenkään sinusta.
- Sitten en ihmettele yhtään
- Sen mieki haluan tietää jos se muualta löytyy.
- Laittaa puoliksi niin ei välttämättä ole tunnistettavissa, mutta kuitenki saa jonku näkösen käsityksen mitä on v
- Uskaltaako ees kysyä mikä on sinun koko elämä?
- Nopeammin mie sain arvion yhen kommentin perusteella mutta se mielikuva oli kyllä täysin päin vastanen, jonka mukaan olen tosikko, äkänen ja pahansuopanen. Ja ei, en halua omaa naamaani kokonaan kaikkien näkyville, niinkö ei jotkut edes nimeään.
- Eiköhän siihen jossain vaiheessa sanat löydy mikä on se joku. Jos kaiken toivomansa voi saada niin ite en sitä ainakaan ole löytänyt.