Mitä saa sanoa

Olen saanut useammalta palstalaiselta palautetta, että pyrkisin lirkuttelemaan jokaiselle palstan naiselle. Tämähän saa luonnollisesti minussa reaktion aikaan, että apua mitä vittua on tullut sitten sanottua?

Olen aina pitänyt kauneudesta. Kohtelen ihmisiä kuin taideteoksia. Mieleeni ei ole tullutkaan että on jollain tavalla paha asia sanoa mietteitäni ääneen, tai että niillä pitäisi olla jokin suurempi merkitys tai tavoite.

118

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleinen käsitys nyt vaan tuntuu olevan, että jos mies menee jotain kehumaan niin on vaan yhtä asiaa vailla, kun taas naisten antamat kehut yms on normaalia.

    • Anonyymi

      Kateellisten ”panetteluja”
      Ihan asia tekstejä tulee sulta, näin palstaa sivullisena muutamia viikkoja seuranneelta naiselta tää viesti

    • Anonyymi

      Palstan miehistä suurin osa ei ole ollut lähelläkään naista, joten saattaa tuntua vieraalta, että joku osaa kohdella naista naisena ja ihmisenä. Täällä kun yleisesti kaikki naiset ovat läskejä, vanhoja ja jakorasioita.
      Pidän sun kirjoitustyylistä, vaikutat hyvältä tyypiltä 😊

      • Anonyymi

        Sanoihan tuo pönttistäkin v.tun ämmäksi, haistatti paskat ja kertoi vihaavansa.

        Herrasmies.


      • Anonyymi

        No jos pöntis on v.tun ämmä. Saa kai sitä mielipiteensä sanoa. Ja jos on eri mieltä, niin ei tarvitse mielistellä.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä tuosta hyvästä tyypistä. Selasin jokusia kirjotuksia läpi, koska yhen kommentin perusteella jossain kiinnitti huomion ja sen ansiosta en välttämättä olekaan ihan täysin menettäny uskoani miehiin enää, vaan lähinnä tuli olo, että haluan tietää lisää tuosta tyypistä kuka, mikä, mistä ja voiko tuommosia olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä tuosta hyvästä tyypistä. Selasin jokusia kirjotuksia läpi, koska yhen kommentin perusteella jossain kiinnitti huomion ja sen ansiosta en välttämättä olekaan ihan täysin menettäny uskoani miehiin enää, vaan lähinnä tuli olo, että haluan tietää lisää tuosta tyypistä kuka, mikä, mistä ja voiko tuommosia olla.

        Kirjoitteli ennen naisvihakommentteja.


      • Anonyymi

        Eipä sattunu niitä silmään mistään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä tuosta hyvästä tyypistä. Selasin jokusia kirjotuksia läpi, koska yhen kommentin perusteella jossain kiinnitti huomion ja sen ansiosta en välttämättä olekaan ihan täysin menettäny uskoani miehiin enää, vaan lähinnä tuli olo, että haluan tietää lisää tuosta tyypistä kuka, mikä, mistä ja voiko tuommosia olla.

        No nyt minä jo punastun 😶


      • Anonyymi

        Punastu vain, eiköhän nuo asiat joskus selviä jotenki, koska edelleen haluan tietää enemmän.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        No nyt minä jo punastun 😶

        Mielenkiinnolla kyllä ootan koska saa tietää sinusta lisää.


      • Jep. Minun ovat.


    • Anonyymi

      No on tämä parempi kuin se, että kerroit kirjoitelleesi aiemmin naisvihamielisiä kommentteja, Ehkä. Haukuista täyskäännös kehuihin!

      • Alunperin tarkoitukseni oli vain trollailla, mutta tykästyin palstan tyyppeihin ja olen sitten jatkanut omalla persoonalla :)


    • Anonyymi

      Palstinkaisilla on niin erikoinen käsitys sananvapaudesta, että eipä tuosta kannata paljon välittää.

      -flowersreally-

    • Anonyymi

      :( Voi sinua. "Partakaveri", tuo nikkikin on hellyyttävä.

    • Anonyymi

      Sano mitä vaan, ja kiitos että olet palstalla! (Syrjäytit Iku-Turson. Tai oikeastaan sehän ajettiin vit..tuilemalla pois.) Et ole millään tavalla ärsyttävä.

      • Turso on tullut takaisin. Hyvä tyyppi omalla oudolla tavallansa.

        Mutta kuka sinä olet? Joku vanhoista tutuista?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Turso on tullut takaisin. Hyvä tyyppi omalla oudolla tavallansa.

        Mutta kuka sinä olet? Joku vanhoista tutuista?

        Miten pahasti pitää olla mieli jakautunut.


    • Anonyymi

      Pertti-Mariaaaaa posliinin poika. Mikä syöpä sulla tänään on?

      • Anonyymi

        Viikonloput menee parisuhteessa, ja vaihtelevasti yksi arkipäivä. Ei tämä enää minun paikkani niin ole, koska en ole sinkku. (Muistin yli 5v vanhoja asioita palstalutkasta, joita pertsa ei voi tietää.)

        T: Mariaaaaaa


    • Jaha kissa tappeluitako taas...? 😅
      Vaiko vain sanovat..
      Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa kai jos kohtelee hyvin tai yms.

    • Mjaa

      En ole antanut sinulle minkäänlaista palautetta.

      Mistään.

      (hirn)

    • Anonyymi

      Sinun kannattaisi hankkia muutakin elämää kuin palsta.

      • Anonyymi

        Ei Pertillä ole muuta sisältöä elämässä kuin palsta.


      • Toiset käy töissä röökillä, jotkut höpöttävät kahvihuoneessa, minä palstailen. Eikö se ole pääasia mikä kenestäkin on mukavaa ja rentouttavaa?


    • Anonyymi

      Taidat tässä lirkutella itsesi kanssa?

    • En minä nyt niin ihana ole. Veiikkaan jonkun trollaavan minua, mutta leikitään mukana.

      • Anonyymi

        No itseasiassa kyllä ihan oikeasti nuin ajattelin, mutta lienee sitte parempi heittää toivo nurkkaan ja palata omaan epätoivoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No itseasiassa kyllä ihan oikeasti nuin ajattelin, mutta lienee sitte parempi heittää toivo nurkkaan ja palata omaan epätoivoon.

        Tällä palstalla oppii skeptiseksi. Mutta elä vaivu epätoivoon. Jutustellaan ja tutustutaa. Rekkaa vaikka nimimerkki alkajaisiksi 😊


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tällä palstalla oppii skeptiseksi. Mutta elä vaivu epätoivoon. Jutustellaan ja tutustutaa. Rekkaa vaikka nimimerkki alkajaisiksi 😊

        No se löytyy jo, mutta aina helpompi huuella nimettömänä.


      • hannnaa- kirjoitti:

        No se löytyy jo, mutta aina helpompi huuella nimettömänä.

        Anteeksi neiti, mutta pudotin juuri silmäni 😍


      • Partakaveri kirjoitti:

        Anteeksi neiti, mutta pudotin juuri silmäni 😍

        No sitten sinusta ei enää olekaan kauheasti hyötyä.


      • hannnaa- kirjoitti:

        No sitten sinusta ei enää olekaan kauheasti hyötyä.

        Kävelykepit ovat ihan tyylikkäitä 🤔


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kävelykepit ovat ihan tyylikkäitä 🤔

        Riippuu toki vähän käyttäjästä, mutta kyllä ehkä kuitenki opaskoirat vie enemmän huomiota entä kepit, ellei niistä saa ite päin näköä.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Riippuu toki vähän käyttäjästä, mutta kyllä ehkä kuitenki opaskoirat vie enemmän huomiota entä kepit, ellei niistä saa ite päin näköä.

        Olen koirille allerginen *pärks*, mutta ovathan ne kieltämättä suloisempia.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olen koirille allerginen *pärks*, mutta ovathan ne kieltämättä suloisempia.

        No tuo kyllä alkaa olemaan jo aikalailla maailmanlopun ongelma, ite en ilman koiraa selviäis.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Anteeksi neiti, mutta pudotin juuri silmäni 😍

        Tähän väliin ehkä hyvä heittää epäilyksen siemen, ettei vain hannaaa olis pertsan luoma trollinikki? Jos jokaisen palstalle ilmestyvänuuden naisen kohdalla niin epäilee niin jotain kahdeksan kertaa kymmenestä varmaan osuu :D


      • hannnaa- kirjoitti:

        No tuo kyllä alkaa olemaan jo aikalailla maailmanlopun ongelma, ite en ilman koiraa selviäis.

        Damn...


      • hannnaa- kirjoitti:

        No tuo kyllä alkaa olemaan jo aikalailla maailmanlopun ongelma, ite en ilman koiraa selviäis.

        Mistä päin olet?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tähän väliin ehkä hyvä heittää epäilyksen siemen, ettei vain hannaaa olis pertsan luoma trollinikki? Jos jokaisen palstalle ilmestyvänuuden naisen kohdalla niin epäilee niin jotain kahdeksan kertaa kymmenestä varmaan osuu :D

        Me voitaisiin olla ihan nätti pari Pertin kanssa :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        Sanotaanko nyt vaikka tällei laajasti, että lapista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tähän väliin ehkä hyvä heittää epäilyksen siemen, ettei vain hannaaa olis pertsan luoma trollinikki? Jos jokaisen palstalle ilmestyvänuuden naisen kohdalla niin epäilee niin jotain kahdeksan kertaa kymmenestä varmaan osuu :D

        Tottahan toki jokainen nainen joka kiinnostuu jostain toisesta on vaan keksittyä tarua, jota ei voi olla olemassa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Me voitaisiin olla ihan nätti pari Pertin kanssa :D

        Te kyllä olisitte varsinainen pari :D


      • hannnaa- kirjoitti:

        Tottahan toki jokainen nainen joka kiinnostuu jostain toisesta on vaan keksittyä tarua, jota ei voi olla olemassa.

        Joo ei voi. Jos ei palstan muut naiset ole lämmenneet partiksen avauksessa mainituille lirkutteluille niin miten sitten muka jostain puskista ykskaks poukkoaisi nainen kiinnostusmielessä?


      • hannnaa- kirjoitti:

        Sanotaanko nyt vaikka tällei laajasti, että lapista.

        Se onkin huonompi juttu allergian kannalta, kun välimatka on pitkä... Jättää vähemmän pelivaraa esim. koiran hoidon ja majoituksen kanssa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo ei voi. Jos ei palstan muut naiset ole lämmenneet partiksen avauksessa mainituille lirkutteluille niin miten sitten muka jostain puskista ykskaks poukkoaisi nainen kiinnostusmielessä?

        Pitää tunkea pää takas puskaan


      • Partakaveri kirjoitti:

        Se onkin huonompi juttu allergian kannalta, kun välimatka on pitkä... Jättää vähemmän pelivaraa esim. koiran hoidon ja majoituksen kanssa.

        Tottakai minun tuurilla välimatkan pitää olla pitkä.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Pitää tunkea pää takas puskaan

        No älä nyt h...ssä heti luovuta. Kunhan härnäsin :D Minun puolesta tervetuloa joukkoon epämääräiseen :)


      • Partakaveri kirjoitti:

        Se onkin huonompi juttu allergian kannalta, kun välimatka on pitkä... Jättää vähemmän pelivaraa esim. koiran hoidon ja majoituksen kanssa.

        Tosimies hommaa morsiamen koiralle majoituksen koirahotellista :) sitäpaitsi, jos sun parranturjake ei aiheuta oireita ei kai nyt joku hauvakaan sitä tee?


      • hannnaa- kirjoitti:

        Tottakai minun tuurilla välimatkan pitää olla pitkä.

        Ja minun tuurilla :(. Aikoinaan asuin Ivalossa, mutta nyt olen ihan toisella puolella Suomea.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ja minun tuurilla :(. Aikoinaan asuin Ivalossa, mutta nyt olen ihan toisella puolella Suomea.

        Jokunen vuosi itellä tuli testattua etelän elämää, mutta kyllä se vain niin on että täällä on parempi olla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tosimies hommaa morsiamen koiralle majoituksen koirahotellista :) sitäpaitsi, jos sun parranturjake ei aiheuta oireita ei kai nyt joku hauvakaan sitä tee?

        Minulla taas on koko elämä täällä :(


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No älä nyt h...ssä heti luovuta. Kunhan härnäsin :D Minun puolesta tervetuloa joukkoon epämääräiseen :)

        No sun sanomisista osannu ottaa itteeni ja näky olevan jos pariin otteeseen sanoo sanottavansa niin saa p*skat niskaan.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minulla taas on koko elämä täällä :(

        Uskaltaako ees kysyä mikä on sinun koko elämä?


      • hannnaa- kirjoitti:

        Uskaltaako ees kysyä mikä on sinun koko elämä?

        Minulla on läheisiä rakkaita ihmisiä joista en voisi luopua. Olen pitänyt heidät poissa palstalta. Mutta lapsia minulla ei ole.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minulla on läheisiä rakkaita ihmisiä joista en voisi luopua. Olen pitänyt heidät poissa palstalta. Mutta lapsia minulla ei ole.

        Sitten en ihmettele yhtään


    • Anonyymi

      Enpä ole huomannut Partakaverin lirkuttelua. Olet pysynyt hyvin asialinjalla. Sitäpaitsi jos on itse sinkku ja vastapuoli on sinkku, niin miksi ei saisi lirkutella.

    • Anonyymi

      Onneksi palstan naiset/naista esittävät miehet heti huomasivat Partikset juonitteluyritykset ja laittoivat TOPin!

      • Juonittelut?


    • Anonyymi

      Pertti puhuu koko ketjun läpi itselleen. Omille luomillensa merkeilleen.
      "hannaa-" on tismalleen samaa menoa kuin aiempi mariaaaaaa.

      Joku menee halpaan, kaikki ei.

      • Ois vissiin pitäny elää elämä tämän kautta niin tietäis ite mitä on, tai siis mitä toiset luulee että on. Mielenkiintosta ois saaha vähän selvennystä siihen mitä se aiempi on ollu.


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        Ois vissiin pitäny elää elämä tämän kautta niin tietäis ite mitä on, tai siis mitä toiset luulee että on. Mielenkiintosta ois saaha vähän selvennystä siihen mitä se aiempi on ollu.

        Kaikki selviääää lukemalla ja arkistohauilla.
        Pertille tulee aina sopivaan ajankohtaan naisnikki, jota kukaan muu ei ole aiemmin nähnyt ja alkaa intensivinen keskustelu. Joo tätä pskaa ei kovin moni niele-


      • hannnaa- kirjoitti:

        Ois vissiin pitäny elää elämä tämän kautta niin tietäis ite mitä on, tai siis mitä toiset luulee että on. Mielenkiintosta ois saaha vähän selvennystä siihen mitä se aiempi on ollu.

        Jokainen uusi tulija on Pertti. Toiset, kuten minä, eivät pääse siitä nimestä koskaan eroon :D


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Jokainen uusi tulija on Pertti. Toiset, kuten minä, eivät pääse siitä nimestä koskaan eroon :D

        Omien kommenttien vahvistusta. Sekin asia on nähty.
        Keksipä välillä jotain uutta ettei levy pyöri samassa kohtaa.
        Säväytä palstalukijoita.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Jokainen uusi tulija on Pertti. Toiset, kuten minä, eivät pääse siitä nimestä koskaan eroon :D

        Jokainen uusi tulija on Lapista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omien kommenttien vahvistusta. Sekin asia on nähty.
        Keksipä välillä jotain uutta ettei levy pyöri samassa kohtaa.
        Säväytä palstalukijoita.

        Naah, olen mielummin seinäruusu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen uusi tulija on Lapista.

        Voisko johtua siitä, ettei täällä ole muuta elämää, saati sitten kunnollisia miehiä.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Naah, olen mielummin seinäruusu.

        Nyt kun koulujen kesälomat ovat alkaneet, nimimerkkikavalkaadia on kiva pyörittää. On aikaa ja tarmoa siellä.

        Eipä siinä, saa ainakin elämän kyllyydestä nauraa toisen järjestämälle teatterille.
        Ja seurata kuka tajuaa ja kuka ei.


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        Voisko johtua siitä, ettei täällä ole muuta elämää, saati sitten kunnollisia miehiä.

        Partakaveri odottaa sinua. Kohta on elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun koulujen kesälomat ovat alkaneet, nimimerkkikavalkaadia on kiva pyörittää. On aikaa ja tarmoa siellä.

        Eipä siinä, saa ainakin elämän kyllyydestä nauraa toisen järjestämälle teatterille.
        Ja seurata kuka tajuaa ja kuka ei.

        Mieti sitä ja ole onnellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Partakaveri odottaa sinua. Kohta on elämää.

        Toivottavasti


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Mieti sitä ja ole onnellinen.

        On niin lapsellista, että oksettaa.


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        Toivottavasti

        Hyvä. Nopea vastaus. Siitä se alkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On niin lapsellista, että oksettaa.

        No minä ainakin olen tyytyväinen :D. Kukin tyylillään.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        No minä ainakin olen tyytyväinen :D. Kukin tyylillään.

        Anna mennä vaan. Sun takia palsta on jo kauan aikaa ollut pilalla. Mut eihän sille kukaan mahda mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna mennä vaan. Sun takia palsta on jo kauan aikaa ollut pilalla. Mut eihän sille kukaan mahda mitään.

        Ei mahdakkaan. Minä olen minä, ja jos se jonkun elämää haittaa, kannattaa siirtyä muualle ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mennä vaan. Sun takia palsta on jo kauan aikaa ollut pilalla. Mut eihän sille kukaan mahda mitään.

        Tämä palsta on ollut pilalla jo pitkään, täällä on enää miehiä jotka koiranpennun tavoin mielistelevät palstan naisia. Johtuuko sitten siitä että oikeita naiskontakteja ei ole, niin kuka tahansa uusi naisnikki saa pojat innostumaan. Ei tarvi olla edes kovin kummoinen. Mitään asiakeskustelua ei ole enää, ketjut koskevat toisia palstalaisia, tai jos eivät koske niin eiköhän sinne kohta tule pari palstalaista selvittämään välejään. Kyllä Sinkut-palsta alkaa olla tässä... Jopa naisasialooseria lukee mieluummin kuin näitä lässytyksiä.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Ei mahdakkaan. Minä olen minä, ja jos se jonkun elämää haittaa, kannattaa siirtyä muualle ;)

        Sun toimies takia palsta ei toimi. Mitä järjetöntä hyötyä feikkaamisesta ja tietojen utelusta saat? Mietipä yön mustinpana hetkenä.

        On ääretöntä typeryyttä pitää kanssakeskustelijoita niin helvetin hoopoina etteivätkö nämä älyä.

        Oksetat.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Ei mahdakkaan. Minä olen minä, ja jos se jonkun elämää haittaa, kannattaa siirtyä muualle ;)

        Mä en jaksa katella enää päivääkään sun nimimerkkejäs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en jaksa katella enää päivääkään sun nimimerkkejäs.

        *Huiskuttaa* Tule kohta taas takaisin :)


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Ei mahdakkaan. Minä olen minä, ja jos se jonkun elämää haittaa, kannattaa siirtyä muualle ;)

        Ei kellekään mee läpi kirjotustyylin vaihtelut. Vittu, että koko vuoden on ärsyttänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun toimies takia palsta ei toimi. Mitä järjetöntä hyötyä feikkaamisesta ja tietojen utelusta saat? Mietipä yön mustinpana hetkenä.

        On ääretöntä typeryyttä pitää kanssakeskustelijoita niin helvetin hoopoina etteivätkö nämä älyä.

        Oksetat.

        Onpas täällä tänään vihamielisiä puskailijoita. Koittakaa olla vähän positiivisempia. Kesä on parhaimmillaan!


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Onpas täällä tänään vihamielisiä puskailijoita. Koittakaa olla vähän positiivisempia. Kesä on parhaimmillaan!

        Painu hevov.ttuun säveltämästä siitä-.


      • Sekin haisee kesällä, mutta se on myös hyvä kasvatusalusta kauniille kukille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Painu hevov.ttuun säveltämästä siitä-.

        Millainen sinfonia saisi herrasväelle olla?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Onpas täällä tänään vihamielisiä puskailijoita. Koittakaa olla vähän positiivisempia. Kesä on parhaimmillaan!

        Pertti se vaan vastailee itselleen, että ketjuissa puhetta piisaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pertti se vaan vastailee itselleen, että ketjuissa puhetta piisaa.

        Oikeasti, nyt vähän positiivisuutta hei. Pitääkö tulla kutittamaan, että saa edes pienen hymyn aikaiseksi *kuti kuti kuti*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pertti se vaan vastailee itselleen, että ketjuissa puhetta piisaa.

        No onhan se nähty...kaverilla muuta ole. Hölisköön. Vielä ilmanen toiminto niin mikä ettei :D


      • Kaunis ajatus, kiitos :)


    • Anonyymi

      Pertti, Turso ja Partakaverit yksi ja sama mies.
      Onpa jännä nähdä, mitä hän tällä kertaa keksii.

      Saaga jatkuu ja Lapin taiat.

      • Jos se maustaa elämääsi, niin hyvä.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Jos se maustaa elämääsi, niin hyvä.

        Kyllähän näitä tylsinä hetkinä lukee. Ja nauraa muille, jotka menee halpaan.


    • Anonyymi

      Naisille pitää lirkutella jotta pillua on mahdollisuus saada.

      • Anonyymi

        Mitään vitun lirkutteluja tarvita, suoraan vaan asiaan.


    • Miten minusta nyt jotenki tuntuu, että mie oon syyllinen johonki, mistä mullei ole mitään hajua.

      • Et missään nimessä ole, elä edes ajattele tuollaista. Tämä on ihan perus palstamenoa.

        Sinä olet todella kaunis ja fiksun oloinen tyyppi.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Et missään nimessä ole, elä edes ajattele tuollaista. Tämä on ihan perus palstamenoa.

        Sinä olet todella kaunis ja fiksun oloinen tyyppi.

        Naisesta ei näy koko naama ja on kirjoittanut pari täysin tavallista kommenttia, niin on heti kaunis ja fiksu? Nopeasti teet arvion... tai itse asiassa et edes tee sitä, kuka tahansa nainen on aina mielistelyjesi kohde. :D Sinulta meni nyt uskottavuus viimeistään partakaveri.

        Ei pahalla hannaaa, olet syytön tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisesta ei näy koko naama ja on kirjoittanut pari täysin tavallista kommenttia, niin on heti kaunis ja fiksu? Nopeasti teet arvion... tai itse asiassa et edes tee sitä, kuka tahansa nainen on aina mielistelyjesi kohde. :D Sinulta meni nyt uskottavuus viimeistään partakaveri.

        Ei pahalla hannaaa, olet syytön tilanteeseen.

        Korjaan, kuka tahansa rekisteröitynyt jolla näkyy enintään 1/2 naamasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisesta ei näy koko naama ja on kirjoittanut pari täysin tavallista kommenttia, niin on heti kaunis ja fiksu? Nopeasti teet arvion... tai itse asiassa et edes tee sitä, kuka tahansa nainen on aina mielistelyjesi kohde. :D Sinulta meni nyt uskottavuus viimeistään partakaveri.

        Ei pahalla hannaaa, olet syytön tilanteeseen.

        Kaikissa ihmisissä on kauneutta. Ei kauneus ole keneltäkään pois. Joku kolahtaa sitten ihan omalla tasollaan :)


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Kaikissa ihmisissä on kauneutta. Ei kauneus ole keneltäkään pois. Joku kolahtaa sitten ihan omalla tasollaan :)

        Ei puolikkaasta tai 1/4 naamasta voi sanoa oikein mitään. Ja mitään mielikuvaa et ole voinut saada fiksuudestakaan parista tavanomaisesta kommentista. Sinä mielistelet mielistelyn vuoksi. Olet yksinäinen ihminen jolla ei ole oikeita naiskontakteja, siksi heilutat häntää kuin koiranpentu jos naiset juttelevat kanssasi netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puolikkaasta tai 1/4 naamasta voi sanoa oikein mitään. Ja mitään mielikuvaa et ole voinut saada fiksuudestakaan parista tavanomaisesta kommentista. Sinä mielistelet mielistelyn vuoksi. Olet yksinäinen ihminen jolla ei ole oikeita naiskontakteja, siksi heilutat häntää kuin koiranpentu jos naiset juttelevat kanssasi netissä.

        Palstalla on kahdenlaisia miehiä: naisvihaajia ja mielisteleviä miehiä. Missä ne järkevät ja mielenkiintoiset miehet ovat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei puolikkaasta tai 1/4 naamasta voi sanoa oikein mitään. Ja mitään mielikuvaa et ole voinut saada fiksuudestakaan parista tavanomaisesta kommentista. Sinä mielistelet mielistelyn vuoksi. Olet yksinäinen ihminen jolla ei ole oikeita naiskontakteja, siksi heilutat häntää kuin koiranpentu jos naiset juttelevat kanssasi netissä.

        Teillä ei taida olla minkäänlaista kokemusta kokemusta naisihmisten kanssa keskustelemisesta?

        Kiitos huolenpidosta, mutta minulla on tärkeitä ihmisiä elämässä.

        Miksi palstalaiset mököttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on kahdenlaisia miehiä: naisvihaajia ja mielisteleviä miehiä. Missä ne järkevät ja mielenkiintoiset miehet ovat?

        Varattuja ja älyissään eli poissa täältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on kahdenlaisia miehiä: naisvihaajia ja mielisteleviä miehiä. Missä ne järkevät ja mielenkiintoiset miehet ovat?

        Teillä on aika jäykkä ja ahdas maailmankuva 🤔.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Teillä ei taida olla minkäänlaista kokemusta kokemusta naisihmisten kanssa keskustelemisesta?

        Kiitos huolenpidosta, mutta minulla on tärkeitä ihmisiä elämässä.

        Miksi palstalaiset mököttää?

        Eikö sulle jo sanottu, että painu vttuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulle jo sanottu, että painu vttuun.

        Kuka sanoo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisesta ei näy koko naama ja on kirjoittanut pari täysin tavallista kommenttia, niin on heti kaunis ja fiksu? Nopeasti teet arvion... tai itse asiassa et edes tee sitä, kuka tahansa nainen on aina mielistelyjesi kohde. :D Sinulta meni nyt uskottavuus viimeistään partakaveri.

        Ei pahalla hannaaa, olet syytön tilanteeseen.

        Nopeammin mie sain arvion yhen kommentin perusteella mutta se mielikuva oli kyllä täysin päin vastanen, jonka mukaan olen tosikko, äkänen ja pahansuopanen. Ja ei, en halua omaa naamaani kokonaan kaikkien näkyville, niinkö ei jotkut edes nimeään.


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        Nopeammin mie sain arvion yhen kommentin perusteella mutta se mielikuva oli kyllä täysin päin vastanen, jonka mukaan olen tosikko, äkänen ja pahansuopanen. Ja ei, en halua omaa naamaani kokonaan kaikkien näkyville, niinkö ei jotkut edes nimeään.

        "Ja ei, en halua omaa naamaani kokonaan kaikkien näkyville, niinkö ei jotkut edes nimeään. "

        Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, jos ei halua omaa naamaa näyttää niin miksi se pitää laittaa puoliksi? :D Kukaan ei ole antanut vielä järkevää vastausta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja ei, en halua omaa naamaani kokonaan kaikkien näkyville, niinkö ei jotkut edes nimeään. "

        Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, jos ei halua omaa naamaa näyttää niin miksi se pitää laittaa puoliksi? :D Kukaan ei ole antanut vielä järkevää vastausta...

        Laittaa puoliksi niin ei välttämättä ole tunnistettavissa, mutta kuitenki saa jonku näkösen käsityksen mitä on v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja ei, en halua omaa naamaani kokonaan kaikkien näkyville, niinkö ei jotkut edes nimeään. "

        Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, jos ei halua omaa naamaa näyttää niin miksi se pitää laittaa puoliksi? :D Kukaan ei ole antanut vielä järkevää vastausta...

        Koska ne on daijuja ja toikin kuva löytyy muualta netistä- voi luoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja ei, en halua omaa naamaani kokonaan kaikkien näkyville, niinkö ei jotkut edes nimeään. "

        Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, jos ei halua omaa naamaa näyttää niin miksi se pitää laittaa puoliksi? :D Kukaan ei ole antanut vielä järkevää vastausta...

        Koska feikkiprofiili.


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        Laittaa puoliksi niin ei välttämättä ole tunnistettavissa, mutta kuitenki saa jonku näkösen käsityksen mitä on v

        Ahaa, ok. Etsit siis seuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, ok. Etsit siis seuraa?

        Etsii etsii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska ne on daijuja ja toikin kuva löytyy muualta netistä- voi luoja.

        Sen mieki haluan tietää jos se muualta löytyy.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kaikissa ihmisissä on kauneutta. Ei kauneus ole keneltäkään pois. Joku kolahtaa sitten ihan omalla tasollaan :)

        Pakko avautua kuitenki. Oot ny muutaman päivän kaihertanu mielessä jostain syystä, en tiedä miksi, vaikkei mulla ole yhen mitään hajua oikeastaan edelleenkään sinusta.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Pakko avautua kuitenki. Oot ny muutaman päivän kaihertanu mielessä jostain syystä, en tiedä miksi, vaikkei mulla ole yhen mitään hajua oikeastaan edelleenkään sinusta.

        Kiitos. Tuo todella saa minut tuntemaan lämpöä. Netissä ei koskaan tiedä mitä toinen lopulta on, mutta voin samaistua tuohon. Me ollaan niitä maailman mielestä omituisia kulkijoita, jotka etsivät jotain aitoa joka tuntuu häviävän nykyisyydestä.

        Nyt kuitenkin hyviä öitä, se on aikainen aamu edessä. Nukutaan ihanasti.


    • Kuin sanoin olet rakastettava.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe