Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hattiwatti_
profiilit
hattiwatti_
hattiwatti_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä+on+teidän+mielenpainuvin+muisto/kokemus+hypnoosiin+liittyen?+Löytyykö+jotain+isoja+onnistumistarinoita,+tai+onko+sattunut+jotain+kommelluksia?
22.10.2019 13:22
Kovin+kaksipiippuinen+juttu.+Nuorison+jatkuva+haukkuminen+vastuuttomiksi+ja+helpolla+kaiken+saaneiksi+ei+sekään+ole+kovin+fiksua.+Nuorisolla+on+myös+monelta+suhteelta+asiat+huonommin+kuin+ennen.+Kasvavat+mielenterveystilastot+todisteena,+jatkuvan+epävarmuuden+kanssa+eläminen.+Harvalla+on+enää+tänä+päivänä+helppoa,+Avoin+vuoropuhelu+ja+empatian+lisääminen+puolin+ja+toisin+olisi+tärkeää.
27.08.2019 17:10
Voisin+oikein+hyvin+asua+minikämpässä,+mutta+en+ihan+noin+pienessä.+Kamoja+olisi+kiva+vähentää,+mutta+rahkeet+ei+riittäisi+karsimiseen,+jota+tuota+varten+pitäisi+tehdä.
Jos+muuttaisin+miniasuntoon,+valkkaisin+selkeästi+halvemman+ratkaisun,+koska+säästöähän+sellaisessa+pitäisi+kaiken+järjen+mukaan+tehdä.
27.08.2019 17:02
Joutuuko+maahanmuuttajien+suosimassa+koulussa+ottamaan+vastaan+lasten+vanhemmilta+jatkuvaa+sättimistä,+vai+ymmärtävätkö+he+missä+mennään?
29.07.2019 11:25
Mulla+Helsingissä+erään+asuntoliiton+kautta+saatu+pieni+vuokrakaksio+650+€/kk.+Olisi+yksityisillä+markkinoilla+varmaan+parisen+sataa+kalliimpi.+Ei+vain+ole+kovin+kätevässä+paikassa,+joten+harkitsen+muuttoa+lähemmäs+keskustaa+–+kustannukset+kyllä+tulee+nousemaan+reippaasti.+
Kimppakämppä-asuminen+koettu+pari+kertaa,+luulen+että+jäi+siihen.+Joku+yhteisöllinen+talo+kyllä+kiinnostaisi,+sellainen+jossa+olisi+mahdollisuus+sosialisoida+mutta+olisi+oma+asunto.
04.07.2019 10:49
Juuri+lukaisin+Sisko+Savonlahden+Ehkä+tänä+kesänä+kaikki+muuttuu.+Olen+kohderyhmää,+joten+joitain+hauskoja+ja+lohduttavia+yhtäläisyyksiä+kirjasta+ja+päähenkilön+fiiliksistä+löysin+omaan+itseeni.+Kirja+tuskin+jää+mieleen+kovin+pitkäksi+aikaa,+mutta+oli+mukavaa+ja+helppoa+luettavaa.
03.07.2019 13:12
1 / 1