Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jonnam
jonnam
jonnam
Liittynyt 6v sitten
0
aloitusta ·
14
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Naisellinen housupuku valkoisin paita puseroon sen ja solmio/ huivi sekä matalakorkoiset naisten kengät. Ei herätä liikaa huomiota ahdasmielisisissä Oulaisissa ja vainajan muissa tuttaviensa.
01.07.2026 01:26
Ole oma itsesi ja mene hameessa. Toki vaihtoehtona housupuku. Käytätkö korkkareita?
Itse Oon aateloi menevän Äitini hautajaisiin sitten joskus pukeutuen paita puseroon, maxihameeseen halkiolla, blaiseriin ja korkkareihin. Mulla sp -muutosprosessi vielä vähän kesken, mutta ikäni oon tuntenut olevani tyttö, nykyään nainen miehen olemuksessa. Kuitenkin Mulla naisellinen vartalo ollut kaiken aikaa eli koko ikäni.
01.07.2026 01:22
Välttämättä vastaantulijat ja perässä tulevat eivät huomaa kuka hameessa astelee tai eivät välitä. On jo sen verran yleistä. Ja kun olet pukeutunut ja laittautunut tyylikkäästi, kukaan ei edes huomaa olevasi mies naisten vaatetuksessa. Me transhenkilöt olemme samanlaisia kuin heterotkin: syömme, nukumme, käymme wc:ssa.
Jotkut ihmiset katsovat meitä jopa ihaillen olemustamme naisena.
01.07.2026 01:06
Kirpputoreilta sekä kaupoista ale-myynnistä löytää toisinaan muodikkaita ja hyvälaatuisia hameita, mekkoja ja leninkejä ja jopa sopivan kokoisia. Itselleni koko 36 tai S Just ok. Mulla muutenkin naisellinen kroppa, vaikka en syntyjäni ole nainen.
01.07.2026 00:55
Kysyjältä erittäin hyvä kysymys.
01.07.2026 00:48
Puolihameena puen ylleni kynähameen. Käytän myös minihametta sekä leninkejä. Mulla leningit halun ja tilanteen mukaan joko polven yläpuolelle ylettyvä, kynäleninki halkiolla tai Maxi leninki halkiolla. Hameet topin kanssa.
01.07.2026 00:45
legginsit+ja+korkkarit!!!+Mahtava+yhdistelmä+-+Hame+tai+pitkä+toppi+käy+myös.+:)
21.11.2019 03:44
Nykyään+tietääkseni+EI+ole+erikseen+miesten+tai+naisten+sovituskoppeja.+:)
21.11.2019 03:33
Ole+gynegologiisi+yhteydessä.+Hän+ainoastaan+voi+muuttaa+annostusta.+:)
21.11.2019 03:28
Mulla+jatkuvasti+-+kesäaikaa+lukuun+ottamatta+-+sukkikset+jalass+pikkareitten+lisäks.+:)+ja+hame+ja+toppi/+mekko/+olkaimeton+leninki+++korkkarit+ja+tietysti+rintsikat+ja+irtotissit+ja+korvikset,+meikit,+ym.+:)
21.11.2019 03:18
Minullakin+on+lakatut+("huoran+punaiset")+varpaan+kynnet+jatkuvasti+ja+toisinaan+myös+sormien+kynnet+lakattuina+sekä+muutenkin+meikattuna+ja+koruissa.++Pukeudun+jatkuvasti+myös+naiseksi,+vaikka+juridisesti+olen+vielä+mies.+:)
21.11.2019 03:07
Odota+ihan+rauhassa+HUSiin+tai+TAYSiin+pääsyä+oman+tk:n+lääkärin+kautta.+Aikaa+toki+menee,+mutta+prosessi+ei+ole+mikään+100m+pikajuoksu,+;)+:)+-+ennemminkin+loppuelämänpituinen+maraton....+kävely.+:)
22.09.2019 09:30
Maistraatin+virallisella+vahvihtuksella+saat+nykyisellä+nimelläsi+uudet+koulu-+ja+työtodistukset+sekä+myös+passin,+henkilökortin,+ajokortin+ym.+viralliset+henkilöasiapaperi,+joten+älä+stressaa.+:)
22.09.2019 09:20
Ole+ylpeä+itsestäsi.+Arvostat+itseäsi+ja+muita+juuri+sellaisina+kuin+Sinä+ja+He+ovat.+Olisivatpa+muutkin+samankaltaisia.
22.09.2019 09:10
1 / 1