Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Olenko uhkaillut sinua ? Koska ? Minä vain kysyin sinulta, koska kirjoituksesi eksyi silmieni eteen. Välillä täällä on niin kauheita kirjoituksia, että jätän lukemisen kesken. En mielelläni lue sellaisia kirjoituksia, missä haukutaan hirveillä sanoilla.

Vaikka on biologian kirjoja, mutta onko selvitetty, miksi ihminen näkee. Miksi ihminen kuulee ? Osaako ihminen sanoa, miksi solut alkaa jakautua. Se on se sana: Miksi ? Osaako ihminen sen selittää. Minä lukiossa valitsin psykologian, en biologiaa, joten en ole opiskellut biologiaa. Olisiko lukion biologian tunnilla opettaja selvittänyt sen, miksi solu jakaantuu. Mikä sen solun jakaantumisen saa aikaan ? Sitä minä vain ihmettelen. Ja sitä minä ihmettelen, miten ajatus syntyy.

Minä uskon vedenpaisumukseen. Uskon siihen, että tämä ihmiskunta on Nooan ja hänen vaimonsa jälkeläisiä. Gilgames - eepoksessa on voitu kertoa aivan tästä samasta tapauksesta.

Kaskelotilla on niin iso nielu, että se voi kuulemma nielaista ihmisen. Luin jostain sellaista.
  2. Kyllä ovat sellaisia murusia, että oksat pois.