Tukimielenilmaus Israelin valtion puolesta?
Onko omalla paikkakunnallasi 28.11. Klo 16
Anonyymi-ap
78516
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 78
Vanhimmat
29.11. Klo 16
Tästä on kysymys.
https://suomi-israel.fi/juutalaisvaltion-puolesta-29-11/
Kyllä on ja suuri Israelin lippu odottaa tuossa silittämistä. 🇮🇱🇫🇮
onko se sinulla aina ikkunalla ?
Kyllä vain! Lippu on jo valmiina. 😺
Täällä Äkväjoella ei ole ole.
Me pidämme huolta kaikista ihmisistä, muita rajaamatta pois.
Jossain vaiheessa täällä oli joku aitolainen mielenilmaisu rasismin puolesta, mutta tuo porukka lähti Käpälämäkeen.
Pe.ku
Olet aina niin hupaisa. 😹
Antisemitismin keksivät juutalaiset.
Gazan tämän hetkinen teurastus ja 75v kestänyt Apartheid.
nostavat Antisemitismia eli israelin sotilas hallitus saa syyttää siitä itseään.
Nojaa eihän sitä toki tee koska tämä rajojen jatkuva kasvattaminen
on niille ihan simppeli homma.
Se sun henkimentori korpraali jarno näkynen on inspiroinut sua jo sivu 20 vuotta, onko sulla, BTW, tavoitteena tulla joku der Führer sun omaan vasemmistolaiseen lahkoon tai pioneereihin.
Älä valehtele. Syyllisiä ovat islamuskoiset terroristit, jotka ovat pommittaneet juutalaisia ja siinä sivussa myös palestiinalaisia monien vuosien ajan. Nämä terroristit haluavat vain tappaa ja rauhan teitä he eivät tunne. Murhan himo silmissä kiiluen he hyökkäävät ihmisten kimppuun. Terroristien sydän on täynnä vihaa ja heidän ainoa halunsa on tappaa kaikki muut kuin islamistit.
Jos islamuskoiset eivät vihaisi niin paljon juutalaisia, siellä olisi paljon parempi ihmisten olla. Mutta, kun islamuskoiset palvelevat paholaista, niin he tekevät myös sen tekoja.
Hyvä, sinä tiedät miten asiat ovat.
Eikä järkevämpää olisi kerätä rahaa millä ostatte panoksia jotta Israel voi tappaa lisää siviilejä.
Eikös se ollut Hamas joka vaati tulitaukoa aseiden hankintaan?
Jännää kun suurimman osan Gazan siviileistä on tappanut Hamas.
Ei ole. Israel on ollut ylivoimaisesti suurin tappaja alueella koko olemassaolonsa ajan.
Höpöhöpö! Muslimiterroristit tappavat omiaankin.
palestiinalaiset varmasti järjestävät vastamiekkarin ?
Ihan vapaasti!
Juu, ei se meitä haittaa.
käyvät kimppuunne 🤣
Kyllä on ja osallistun siihen.
Kristitty ei osallistu tuollaisiin apartheidin puolesta järjestettyihin esittäytymistilaisuuksiin.
Ne ovat muinaisjuutalaisuuteen vajonneille moraalittomille eläjille.
Toki on ja osallistun siihen.
Hienoa, että näitä järjestetään.
Porissa on. Kokoontuminen klo 16 Eetun aukiolla.
Kuka hullu lastentappajia fanittaa?
No, miten meni? 🌹👀
Tuskin mitään yleisöryntäystä oli, kun ei näytä ylittäneen uutiskynnystä.
Se on vasta tänään klo 16.
Ainakin 23:lla paikkakunnalla.
No niin tietenkin mutta innokkaimmat oli jo eilen seistä töksöttämässä torien laidoilla. Vähän niin kuin kenraaliharjoitus.
Sekös sinua taas vitutti.
Eikös tämä järjestetä vasta tänään.
Kyllä jos lukee ketjun alun niin tietäisi.
Aloituksessa olet kyllä lipsauttanut väärän päivän innostuksissasi mutta eihän siinä mitään voihan sitä osoittaa mieltään vaikka viikonkin tuolla. Ottaa vaan piimää ja leipää mukaan.
Ei onneksi ollut. Siitä Luojalle kiitos.
Toreille ja aitovierille asiattomilta on kulkeminen suljettu 😂🤣😅
Olin ja oli hieno tilaisuus!
Kansallinen häpeä tuollaisen on. Varsinaiset valopäät miksette samantien järjestä tukimielen osoitusta muille murhaaja kansoille.
"miksette samantien järjestä tukimielen osoitusta muille murhaaja kansoille."??
Kyllähän vihervasemmistolaiset yrittivät järjestää tuki mielenosoituksen Venäjän puolesta, mutta taisi osanotto olla laimeaa. Luulisi, että entiset kommunistit, Honkasalo ja Kontula olisivat kiinnostuneita puolustamaan entisiä aatteitaan.
Arhisalo taitaa olla jo niin deegiksellä, että häneltä on puhti pois.
Eikö palestiinalaiset murhaajakansoista ykkösen puolesta tukimielenosoituksia ole jo riittävästi maailmassa, nehän hilluu puukkojen, pyssyjen ja pommien kanssa joka maassa vasemmiston erittäin vahvalla tuella.
Eikö demokratius riitä rahojen loppuen.
Kävelin yhdellä paikkakunnalla tilaisuuden ohitse. Eipä siellä porukkaa ollut jonoksi saakka.
lutteri kääntyisi haudassaan 🤣
Seuraava tukimiekkari Aatulle.
https://www.youtube.com/shorts/k-imsGxG0n0
https://www.youtube.com/watch?v=rkbwUyycop8
https://www.youtube.com/watch?v=pa6igKc1M9s
https://www.youtube.com/shorts/vio53jUpJz0
ja tämä...
https://www.youtube.com/watch?v=z581dbGqr08
Ehkä teidän kristittyjen pitäisi hieman avata niitä ummessa olevia silmiä?
Pitäisikö?
Se on jostain syystä niin kovin vaikeata kristikunnan ymmärtää, että juutalaiset vihaavat teitä eniten koko maailmassa.
Siis. Eniten. Koko. Maailmassa.
Minä olin ja oli paljon porukkaa. 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇫🇮🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇫🇮🇮🇱🇮🇱🇫🇮🇮🇱🇮🇱🇫🇮
Mikä on paljon?
Porissa oli hieno tilaisuus!
Kääntyikö maailman arvio ymmärtävämmäksi Israelin hirmutekoja kohtaan? 🌹👀
Kaltaisiasi pääseekö ei mikään käännä.
Palstalla ainakin kehutaan jo jopa Stalinia.
Kyllä. Maailma tajusi, että nuo hirmuteot olivatkin Hamasin aikaansaannoksia.
Israel vain puolusti kansalaisiaan.
Eikös se Puttekin jorissut taannoin että Venäjä vaan itseään puolustaa.
Näinkö onkin tapahtunut? Minulle kun on jäänyt sellainen kuva, että Israelia Gazan siviileihin kohdistuvien kostopommitusten jälkeen ymmärtävät yhä harvemmat. 🌹👀
Olin minäkin lukevinani Putinin sanoneen jotakin tuollaista. 🌹👀
Oletkin Putinin trolli.
👀🥀
Vittelyriippuvainen multinikki liikkeellä. 🌹👀
En tiedä.
Minun mielestä on aika kuvottavaa antaa tukea sotarikollisille.
Emme turhaan Hamasia.
Kyllä Hamasia pitää tukea, jotta se voi saattaa loppuun Hitlerin kesken jääneen homman.
Kiitos jokaiselle ilman tukia saapuneelle. Oikeutta on jokaisella oikeus odottaa.
Mitä heille tapahtui jotka saapuivat tukien kanssa?
Nähtävästi heitä ei ainakaan kiitellä.
Miksei?
Mistä noista tietää. Eihän tuollaisen porukan järjenjuoksulla ole pienintäkään logiikkaa.
Sinä olet itse täysin epälooginen juntti.
Niinhän sinä reppana kuvittelet mutta minä en sentään ollut tukimielenosoituksessa tukemassa lapsentappajia ja vielä päivää liian aikaisin :d
No en minäkään tue lastentappajia, vaikka se on koko ajan tosiaan ollut Hamasin päämäärä, suuret lapsiuhriluvut. Ensin tappoi juutalaisia lapsia ja sitten tapatti omia lapsiaan ihmiskilpinä lännen Israelin vastaisten voimien iloksi.
Kyllä nuo lapset on Israel tappanut. Ei tuossa ole mitään selitystä.
Miksei Hamas suojele lapsia?
Hamas käyttää lapsia ja naisia ihmiskilpinä kun niistä saa eniten huomiota.
Hamas on terrori järjestö. Samalla logiikalla saako kaikki Syyrialaiset lapset tappaa kun Isis ei niitä suojele tai saako esimerkiksi uusnatsien naapurin mukulat surmata koska nuo nahkapäät ei niitä suojele.
Syyrian valtioon tehtävä on suojella siviileitään.
No laajennetaan vähän voiko Venäjä tappaa kaikki Ukrainalaiset lapset koska jokaiselle on mahdottomuus järjestää suojelua joka hetki ja toisaalta eikö ole ihan oikein että Israelilaisiakin lapsia sitten surmataan kun Israel heitä ole suojelemassa.
Hah hah hah: " Samalla logiikalla saako kaikki Syyrialaiset lapset tappaa kun Isis ei niitä suojele"???
Olipa siinä taas neroleimaus! Kaikki ne yrittävät puolustaa terrorismia.
Kyllä se ongelma on siellä päässä mutta sellaistahan se on kun yritetään suoranaista vääryyttä pestä valkoiseksi. Lyhyesti tuolla teidän päättelyllä periaatteessa kenet tahansa saa kuka tahansa tulla tappamaan jos tuota ei suojella ja jos taas yritetään suojella niin siitä voi sitten suuttua ja yrittää tappaa lisää.
Onhan tämä kieltämättä ollut hiukan häkellyttävää seurata aitouskovien muuttumista verenhimoisiksi lastentappajien puolustajiksi kun aikaisemmin on sama porukka itkenyt palstalla vuolaasti jopa tsygoottien puolesta.
Tolkku on taas tolkuton 😹