Miten voitte tukea terroristeja?

Anonyymi-ap

Osa suomalaisista on kiivaasti hamasin/palestiinan puolella!
Se on täysin käsittämätöntä! Eivätkö he tajua, mitä hamas/palestiina edustaa? Terroristijärjestö hamasin eli ihmismäinen peto menee Israelin puolelle.
Toinen peto mukana. Ehkä myös kolmas. Ne menevät 7.10. israelilaisen perheen kotiin. Ensin ne surmaavat miehen ampumalla. Hän selvisi helpoimmalla. Sen jälkeen ne laittavat perheen vauvan uuniin, ja laittavat uunin päälle. Lapsi kuolee karmean kuoleman. Perheen äiti pakotetaan näkemään kaikki tämä hirveys. Sen jälkeen hänetkin raiskataan ja tapetaan.
Tämä kaikki on nähtävissä hamasin omissa videoissa. Sitä ei voi kieltää. Kysyn: miksi kukaan vielä puolustaa hamasia? Tai palestiinalaisia, joista 80 prosenttia on ylpeitä ja ihastuksissaan hamasin teoista!

357

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmaan Hamasin toimia hyväksytä . Palestiinalaiset taas käyneet itsenäisyystaistelua
      70 vuotta . Israel varastanut maaalueita ja sortanut ja mielivaltaa käyttänyt . YK on tuominnut Israelin toimet satoja kertoja !!

• Anonyymi

Voitko kertoa mitä maa-alueita Israel on ryöstänyt palestiinalaisista ja koska?

• Anonyymi kirjoitti:

Voitko kertoa mitä maa-alueita Israel on ryöstänyt palestiinalaisista ja koska?

Ajattelet, että Hamas on perustettu vain siksi, että halutaan olla pahoja?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ajattelet itsekin niin.

MusIimi on aina paha.

• Anonyymi

Israelin rajat on kansainvälisesti tunnustettu Israelille. Valtioita ei tunnusteta huutoäänestyksellä eikä valheilla. Palestiinalla ei ole rajoja, muuta kuin heidän omilla väitteillä ja huutamalla saadut elintilat. Nämä Ismaelin jälkeläiset, ovat kuin villiaasit, jotka sotivat kaikkia vastaan. He ovat ampuneet Israeliin yli kymmenen vuotta ohjuksia ja YK on nauranut vieressä ja syytänyt miljardeja palestiinan johtajille. Abbaskin maksaa juutalaisista avoimesti tapporahaa ja YK nauraa vieressä. Myös UNRWA:n ja Hamasin johtajat ovat miljardöörejä. Myös YK.n Guterres vaikuttaa lahjotulta, koska hän raivoaa selkeästi Hamasin puolesta. Samoin Macron ja pelokas Niinistö raivoaa Israelia, muitten nilkkien varjossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ajattelet itsekin niin.

MusIimi on aina paha.

Olen ollut muslimien parissa jo 1993. Luulin heitä pahoiksi, mutta he olivat tavallisia.

Et voi huijata minua missään asiassa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Olen ollut muslimien parissa jo 1993. Luulin heitä pahoiksi, mutta he olivat tavallisia.

Et voi huijata minua missään asiassa.

Muslimit ovat täynnä Pahuutta, kuten sinäkin.

Tietenkin viihdyt Pahojen seurassa. OIet itsekin täynnä Pahuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Muslimit ovat täynnä Pahuutta, kuten sinäkin.

Tietenkin viihdyt Pahojen seurassa. OIet itsekin täynnä Pahuutta.

Et voi huijata minua. Tiedän kaikesta liian paljon.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Huijaat vain itseäsi.

Itse kerron miten asiat ovat.

OIet aivan TäysToIIo.

• torre3 kirjoitti:

Ei vaan, siksi ettei islamistien mukaan Lähi-idässä saa olla muita valtioita kuin arabivaltioita joiden tulee myös olla islamilaisia. Hamashan tappoi PLO:n johdon Gazassa koska nämä olivat heidän mielessään väärässä juuri siinä että pyrkivät rauhaan ja että osa heistä oli kristittyjä.
        Hamasin tavoitteet koskevat niitäkin alueita jotka aikoinaan olivat islamin hallinnassa Euroopassa, samoin muiden islamistien, siksi sopii tappaa tuosta vain pari sataa ihmistä Pariisissa ja satoja Espanjassa. Karamelleja tarjoiltiin muslimimaissa ja muslimimaahan muuttajien parissa Euroopassa 8.10 kun tuli tieto että Hamas oli onnistunut tappamaan yli tuhat juutalaista ja muuta Israelissa. Ilo verilöylystä oli suuri. Rauhan vuoksiko? Että se osa länsirantaa joka vielä on Israelin miehittämä vapautuisi? Ei tietenkään vaan sen päämäärän jossa koko Israel ja sen väestö on tuhottu joelta merelle .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelin rajat on kansainvälisesti tunnustettu Israelille. Valtioita ei tunnusteta huutoäänestyksellä eikä valheilla. Palestiinalla ei ole rajoja, muuta kuin heidän omilla väitteillä ja huutamalla saadut elintilat. Nämä Ismaelin jälkeläiset, ovat kuin villiaasit, jotka sotivat kaikkia vastaan. He ovat ampuneet Israeliin yli kymmenen vuotta ohjuksia ja YK on nauranut vieressä ja syytänyt miljardeja palestiinan johtajille. Abbaskin maksaa juutalaisista avoimesti tapporahaa ja YK nauraa vieressä. Myös UNRWA:n ja Hamasin johtajat ovat miljardöörejä. Myös YK.n Guterres vaikuttaa lahjotulta, koska hän raivoaa selkeästi Hamasin puolesta. Samoin Macron ja pelokas Niinistö raivoaa Israelia, muitten nilkkien varjossa.

Hyvin kirkoitit !

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Eihän sinua kiinnostanut minkään tiedon hankinta, mistä suuret tietosi ovat kotoisin !

• Anonyymi

Sotilasdiktaattori Netanjahu johtaa Isrealin valtiota.

• Anonyymi

Kuka presidentti johtaa terroristijärjestö Hamasia?

• Anonyymi

Alkukantainen voiman osoitus viehättää toisia.

Natseilla, kommunisteilla ja raiskaaja-murhaajillakin on omat faninsa.
      Sama se on islamisteilla.

Parempi olisi, jos Islam-positiiviset muuttaisivat itse sinne.
      Nyt pitää sitäkin tuoda tänne.

• Anonyymi

Anonyymi-ap
      2023-12-11 10:42:34
      ..........Sen jälkeen ne laittavat perheen vauvan uuniin, ja laittavat uunin päälle. Lapsi kuolee karmean kuoleman. .................Tämä kaikki on nähtävissä hamasin omissa videoissa. Sitä ei voi kieltää.

........................
      Niin mistähän niitä hamasin videoita vois kattella ?
      Niitä ei varmasti löydy ees sun pään magneetti kuvissas.

" Hurskaan sanat ovat rakkauden sanoja,
      jumalattoman puhe valhetta ja vimmaa.
      Sananlaskut 10:32 "
      Aloittaja on siis valehtelija.

• Anonyymi

Netistä tietenkin mutta ne sinun on itse etsittävä koska linkit poistetaan täältä.

• Anonyymi

Sinä olet joku Hamasin buudeli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netistä tietenkin mutta ne sinun on itse etsittävä koska linkit poistetaan täältä.

Laita yksi linkki niin katsotaan poistetaanko se?

• Anonyymi

Vasemmisto fanittaa islamia.

• Anonyymi

Vasemmisto tietää, että lähi-idän mustalaisia on helppo huijata ja käännyttää putinin marioneeteiksi.

• Uskontoja ei ole syytä ollenkaan fanittaa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Uskontoja ei ole syytä ollenkaan fanittaa.

Kaikki inhoavat sinu ja sitä toista nàismaista Paksukaista.

Eikä mikään ihme.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Uskontoja ei ole syytä ollenkaan fanittaa.

Sinä Vihreä HuumeToIIo fanitat musuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä Vihreä HuumeToIIo fanitat musuja.

Torren kimpussa oleva venäjän ihailija piru typerys

• Anonyymi

Israel edustaa valtio terrorismia pahimmillaan yhä aina vaan ja iankaikkisesti aamen.

• Anonyymi

Israel on demokraattinen valtio. Hamas on terroristijärjestö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel on murhaaja siinä kuinhamaskin, eikä kumpikaan ole hyväksi palestiinalaisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Israel on aiheuttanut erittäin monta kuolemaa. Sellainen demokratia.

• Anonyymi

Tuollaista videota ei ole olemassa. Keksit valheita omasta sairaasta mielestä.

• Anonyymi

Tottakai on. Älä syytä aloittajaa jos et osaa etsiä.

• Anonyymi

"Todistajan mukaan Hamasin terroristit raiskasivat erästä naista vuorotellen ja leikkasivat hänen rintansa irti. Yksi hyökkääjistä ampui naista lopulta päähän samalla kun vielä raiskasi tätä".

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010042597.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Todistajan mukaan Hamasin terroristit raiskasivat erästä naista vuorotellen ja leikkasivat hänen rintansa irti. Yksi hyökkääjistä ampui naista lopulta päähän samalla kun vielä raiskasi tätä".

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010042597.html

Kuuluu kulttuuriin?

Ja sairasta sairaampi Turre hyväksyy tämän.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuluu kulttuuriin?

Ja sairasta sairaampi Turre hyväksyy tämän.

Kuulostaa samalta kuin muuallakin sotatiloilla. Raakuus on vallalla.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kuulostaa samalta kuin muuallakin sotatiloilla. Raakuus on vallalla.

Hyväksyt tosiaan jopa musujen harrastamat joukkoraiskaukset.

Kuinka sairas oIetkaan, RumaJammu.
        😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😔

Vain sinä olet sairas.

Sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain sinä olet sairas.

Sellaista.

Sinä ja Turre olette tosiaan täysin sairaita.

SeIIaista.

• Anonyymi kirjoitti:

😔

En muista sellaista hyväksyneeni. Siinä kun on se hyvä esimerkki siitä mikä on pahantekoa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

En muista sellaista hyväksyneeni. Siinä kun on se hyvä esimerkki siitä mikä on pahantekoa.

Juuri tuossa ylempänä hyväksyit.

Et ikinä tuomitse musujen tekoja.

OIet Vihreä HuumeToIIo.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri tuossa ylempänä hyväksyit.

Et ikinä tuomitse musujen tekoja.

OIet Vihreä HuumeToIIo.

Missä kohtaa elämässäni olen sanonut hyväksyväni joukkoraiskaukset?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Missä kohtaa elämässäni olen sanonut hyväksyväni joukkoraiskaukset?

Itse asiassa hyväksyt kaikki musujen tekemät raakuudet.

Kuten tuossa ylempänä.

Vihasi kristittyjä kohtaan on sairasta, RumaJammu.
        😔

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten tuossa ylempänä.

😔

En kyllä sellaista näe. Inhoan kaikkea pahuutta.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

En kyllä sellaista näe. Inhoan kaikkea pahuutta.

OIet täynnä Pahuutta.

Kerro mitä musujen raakuuksia olet sanallisesti tuominnut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten tuossa ylempänä.

😔

Älähän torren kimpussa oleva ruma torkaa valehtele. Olet itse sairas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja Turre olette tosiaan täysin sairaita.

SeIIaista.

Torren kimpussa oleva ruma tausta on sairas oksennus

• Anonyymi kirjoitti:

OIet täynnä Pahuutta.

Kerro mitä musujen raakuuksia olet sanallisesti tuominnut?

On vähän arveluttavaa tuomita muunmaalaisia. Se antaa ymmärtää, että vain suomalaiset eivät tee mitään pahaa. Se on kyllä vale.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

On vähän arveluttavaa tuomita muunmaalaisia. Se antaa ymmärtää, että vain suomalaiset eivät tee mitään pahaa. Se on kyllä vale.

Totuus ei toki arveluttavaa ole, vain sinun VaIheen Orjan mielessä näin on.

Vaikka sinä olet täynnä Pahuutta, niin suurin osa suomalaisista ei sitä ole.

IsIam on täynnä Pahuutta, kuten sinäkin olet.

OIet todellinen iIjetys kaikin puolin.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

OIet täynnä Pahuutta.

Et kykene edes tuomitsemaan musujen raiskauksia.

• Anonyymi kirjoitti:

OIet täynnä Pahuutta.

Et kykene edes tuomitsemaan musujen raiskauksia.

Kaikki pahanteko on tuomittavaa. Etkö ole sen vertaa ymmärtänyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Totuus ei toki arveluttavaa ole, vain sinun VaIheen Orjan mielessä näin on.

Vaikka sinä olet täynnä Pahuutta, niin suurin osa suomalaisista ei sitä ole.

IsIam on täynnä Pahuutta, kuten sinäkin olet.

OIet todellinen iIjetys kaikin puolin.

Olen ollut sen verran tekemisissä muslimien parissa, että tiedän sinun olevan perussuomalainen valehtelija.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kaikki pahanteko on tuomittavaa. Etkö ole sen vertaa ymmärtänyt?

Et kykene tuomitsemaan musujen raakuuksia.

OIet täynnä Pahuutta kuten musIimit.

OIet kuvottava iIjetys, RumaJammu.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Olen ollut sen verran tekemisissä muslimien parissa, että tiedän sinun olevan perussuomalainen valehtelija.

MusIimit tosiaan täynnä Pahuutta, kuten sinäkin RumaJammu.

OIet Vihreä HuumeToIIo ja kuuIuisa VaIehtelija.

LäskiKuutiokin kävi sieltä taas umpikännissä örisemässä täällä.
        🤓

• Anonyymi kirjoitti:

MusIimit tosiaan täynnä Pahuutta, kuten sinäkin RumaJammu.

OIet Vihreä HuumeToIIo ja kuuIuisa VaIehtelija.

LäskiKuutiokin kävi sieltä taas umpikännissä örisemässä täällä.
        🤓

Olen ollut muslimien parissa sen verran, että tiedän sinun valehtelevan.

"Huume...". En ole koskaan edes nähnyt huumetta. "Umpikännissä" Sinulla on huono näkö.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

"Huume...". En ole koskaan edes nähnyt huumetta. "Umpikännissä" Sinulla on huono näkö.

Tiedän kaiken musIimeista.

Täynnä Pahuutta kuten sinäkin.

Ja toki hakeudut toisten Pahojen seuraan.

OIet iIjetys vailla vertaa ja täynnä Pahuutta, RumaJammu.
        😔

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

VaIheen Orja siinä.

Väität siis että uItraIihava Kuutio on selvinpäin?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Missä muslimimaissa olet asunut?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä muslimimaissa olet asunut?

En missään.

Mutta vuonna 1993 jouduin menemään päivittäin muslimien pesään. Kyllä jännitti. Aluksi.

Muslimeja on ollut sen jälkeen siellä sun täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

VaIheen Orja siinä.

Väität siis että uItraIihava Kuutio on selvinpäin?

"Umpikännissä". Miksi vaihdot sen?

• Anonyymi kirjoitti:

Et kykene tuomitsemaan musujen raakuuksia.

OIet täynnä Pahuutta kuten musIimit.

OIet kuvottava iIjetys, RumaJammu.

Ja Putinin raakuus. Tuomitsen kaiken pahuuden aina ja ikuisesti. En vaan voi mitään sille.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ja Putinin raakuus. Tuomitsen kaiken pahuuden aina ja ikuisesti. En vaan voi mitään sille.

Et tuomitse koskaan musujen raakuuksia.

Turha vaIehdella taas.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

En missään.

Mutta vuonna 1993 jouduin menemään päivittäin muslimien pesään. Kyllä jännitti. Aluksi.

Muslimeja on ollut sen jälkeen siellä sun täällä.

OIet täynnä Pahuutta kuten musIimit ja Putin.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

"Umpikännissä". Miksi vaihdot sen?

Kuutio tosiaan taas humaIassa.

Joka päivä. Huoh‼️‼️‼️

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

OIet täynnä Pahuutta.

Kahta Iihavaa ToIIoa ei todellakaan haluta tänään kirkkoon!

• Anonyymi

Helposti maksamalla kymmenykset tietylle tilille.

• Anonyymi

Onko Hamasilla tili Suomessa???

• Anonyymi

Monet nuoret palestiinan puolustajat eivät tiedä Israelista ja sen ja lähi-idän historiasta juuri mitään. Kun juttelin muutaman kanssa, eivät tienneet että Israelissa on uskonnonvapaus, TelAvivissakin soi moskeijoiden rukouskutsut kuten ympäri Israelia, hallituksessa on arabiedustusto, maa on yksi maailman edistyneimpiä ja kehittyneimpiä, ja on todellakin ainoa lähi-idän demokratia. Väestö on korkeasti koulutettu, ja Israel on alueella suurin palestiinalaisalueiden avustaja. Palestiinalaiset käyvät Israelissa töissä ja IDF puolustaa kaikkia kansalaisiaan terrori-iskuilta, myös arabeja. Väestöstä noin 25 % onkin arabeja.

Mutta ääri-islamistit ovat tehneet terrori-iskuja maahan aina, ja noin vuodesta 2000 iskut lisääntyneet kun palestiinalaiset jälleen kerran eivät suostuneet kahden valtion malliin. Hamasin otettua vallan Gazan alueella, tuhosivat Abbasin joukot ja terroristit pääsivät vaikuttamaan alueella joka asiaan. Mm sharia- laki heikensi naisten ja kansalaisten asemaa rajusti ja lasten koulukirjat muutettiin juutalaisvihamielisiksi.

• Anonyymi

Jos nyt kahden valtion malli olisi ratkaisu maailman mielestä, niin kuka takaa, ettei Hamas ja vastaavat silloinkin jatkaisi kiusaamistaan ja entistä enemmän ajaisivat Israelia pois jne?
      YK on kanssa yks kallis turhake ja noiden rikollisvaltioiden talutusnuorassa. Israelille ei ole jätetty enää muita oikeuksia puolustautumiseen kuin oman käden oikeus ja saa silti syyt. No ehkä sitten ymmärtävät kääntyä synteinensä Messiaansa puoleen???
      Tilanne on järkyttävä ja Hamasin puolella olevat suomalaiset ovat piruja myös. Tietenkin itkettää ja kauhistuttaa palestiinalaisten osa. Mitä tehdä, Israel on mielestäni pakon edessä tahtomattaan ja ihmisiä hekin vaan ovat?

(Jos näissä olosuhteissa Israel lakkaa sotimasta, Hamas ja muut terroristit eivät lakkaa ikinä. Aloittaja puhuu ikävä kyllä totta, eikä ole ainoa tapaus Hamasin julmuuksista.)

PKTNH

• Anonyymi

"Jos nyt kahden valtion malli olisi ratkaisu maailman mielestä, niin kuka takaa, ettei Hamas ja vastaavat silloinkin jatkaisi kiusaamistaan ja ..."

Hamas on tehnyt sekä puheissaan että teoissaan selväksi että ei hyväksy kahden valtion mallia!!

• Anonyymi

Eilisessä pressatentissä yleisönä on Hesan yliopiston opiskelijoita, jotka näyttivät olevan vain terrorismia tukevia idiootteja.

• Anonyymi

Sellaiset, jotka eivät itse ota asioista selvää, vaan ovat vain median aivopesun uhreina, laulavat samaa Israel-vastaista laulua kuin median enemmistö.
        Tämähän on jatkunut jo v 1967-sodan jälkeen, kun Israel erehtyi voittamaan kuuden päivän sodan.
        Israel hyväksytään vain, jos juutalaisia tapetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaiset, jotka eivät itse ota asioista selvää, vaan ovat vain median aivopesun uhreina, laulavat samaa Israel-vastaista laulua kuin median enemmistö.
        Tämähän on jatkunut jo v 1967-sodan jälkeen, kun Israel erehtyi voittamaan kuuden päivän sodan.

Juuri niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tosiaan niin sinisilmäinen että pidät Israelia pelkkänä uhrina? He ovat yksi raaimista kansoista mitä on olemassa. Ei haittaa naiset tai lapset. Ihan samanlaisia kuin muslimiterroristit.

• Anonyymi

"Osa suomalaisista on kiivaasti hamasin/palestiinan puolella!"

Hamas ja Palestiina eivät ole sama asia. Hamas on terroristijärjestö, joka pitää Palestiinaa panttivankinaan ja Israelia kannatuksensa edistäjänä.

• No aloittaja ei vaan voi ymmärtää kuinka ihmiset ei nyt oikein hyvällä katso kun Israel tappaa tuhansia siviilejä.

• Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

No aloittaja ei vaan voi ymmärtää kuinka ihmiset ei nyt oikein hyvällä katso kun Israel tappaa tuhansia siviilejä.

Miksei Hamas puolusta siviilejä? 😺

• Anonyymi

90% Gazan asukkaista kannattaa Hamasin terrori-iskuja Israeliin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on ihan keksittyä mutta suosio saattaa kyllä nousta näiden Israelin tekojen jälkeen. Kansanmurha kun harvemmin painetaan ihan villaisella. Kyllähän Israelilaisetkin on aina vetämässä holokausti korttia ja siitä alkaa sentään olla 80 vuotta.

• Anonyymi

Tuohan on ihan keksittyä mutta suosio saattaa kyllä nousta näiden Israelin tekojen jälkeen. Kansanmurha kun harvemmin painetaan ihan villaisella. Kyllähän Israelilaisetkin on aina vetämässä holokausti korttia ja siitä alkaa sentään olla 80 vuotta.

Ei ole vaan tutkittu tieto.

• Anonyymi kirjoitti:

Että niin on satavavarmasti?

Israel ei siis ole ollut mukava naapurimaa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ei vaan lähes kaikki musut tukevat terrorismia.

Etkö sinä RumaJammu osaa edes lukea🤔

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Eikö, vaikka elättää tämän roskajoukon?

• torre3 kirjoitti:

No siis potaskaahan tuo luku on mutta kannatukseen yleisesti saattaa vaikuttaa se että ihmiset saavat jännittää ihan normaalioloissakin että milloin tulee joku Israelin latinki olohuoneeseen. Eikä siinä ole kyse pelkästään siitä että jäisi sen illan jakso Emmerdalea näkemättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"90% Gazan asukkaista kannattaa Hamasin terrori-iskuja Israeliin."

Aika hyvin pitää paikkansa, sillä muutenhan Hamas ei olisi voinut tunkeutua lähes kaikkiin siviiliasuntoihin, sairaaloihin, kouluihin, lastenkoteihin ym. koska koko Gaza oli valjastettu terroristitukikohdiksi ja vielä YKn silmien alla. Tähän Hamas viittasi että Israelille tulee tiukat paikat jos hyökkäävät Gazaan maajoukoillaan. Hamas oli varma että tappaa kaikki Israelin sotilaat, mutta terroristien taistelukyky taas kerran petti, Israel on jo tunkeutunut tosi syvälle ilman merkittävää vastarintaa. Hamas on hyvä koulutuksissa ja paraateissa mutta ei taistelukentällä. Kaikki on itseasiassa mennyt pieleen vaikka voiton piti olla varma.

Mitä tästä seuraa, niin arabien voimaton raivo nousee potenssiin kolme ja on vaarallinen jopa heille itselleen. Raivon valtaama ihmisporukka ei kykene järkevään taistoon, missä taas Israel on vahva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hyvin pitää paikkansa, sillä muutenhan Hamas ei olisi voinut tunkeutua lähes kaikkiin siviiliasuntoihin, sairaaloihin, kouluihin, lastenkoteihin ym. koska koko Gaza oli valjastettu terroristitukikohdiksi ja vielä YKn silmien alla. Tähän Hamas viittasi että Israelille tulee tiukat paikat jos hyökkäävät Gazaan maajoukoillaan. Hamas oli varma että tappaa kaikki Israelin sotilaat, mutta terroristien taistelukyky taas kerran petti, Israel on jo tunkeutunut tosi syvälle ilman merkittävää vastarintaa. Hamas on hyvä koulutuksissa ja paraateissa mutta ei taistelukentällä. Kaikki on itseasiassa mennyt pieleen vaikka voiton piti olla varma.

Mitä tästä seuraa, niin arabien voimaton raivo nousee potenssiin kolme ja on vaarallinen jopa heille itselleen. Raivon valtaama ihmisporukka ei kykene järkevään taistoon, missä taas Israel on vahva.

Ja kaiken lisäksi Gazan nuoret ja lapset ovat kaikki koulutettu ja aivopesty tappamaan elämässään vain juutalaisia eli Hamasin kannatus nuoressa porukassa lienee 100%. Eräällä tavalla menetetty sukupolvi ja suurena esteenä rauhalle ja kahden valtion mallille.

• Anonyymi

No siis potaskaahan tuo luku on mutta kannatukseen yleisesti saattaa vaikuttaa se että ihmiset saavat jännittää ihan normaalioloissakin että milloin tulee joku Israelin latinki olohuoneeseen. Eikä siinä ole kyse pelkästään siitä että jäisi sen illan jakso Emmerdalea näkemättä.

Vai sellaista sinä katsot. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel on ainakin innokas. Ampuu omansakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö, vaikka elättää tämän roskajoukon?

No miten selität sen, että Israel ei ole niin mukava että voi olla yhtä rauhassa kuin Suomi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaiken lisäksi Gazan nuoret ja lapset ovat kaikki koulutettu ja aivopesty tappamaan elämässään vain juutalaisia eli Hamasin kannatus nuoressa porukassa lienee 100%. Eräällä tavalla menetetty sukupolvi ja suurena esteenä rauhalle ja kahden valtion mallille.

Tämä Gazan lasten ja nuorten koulutus tappamaan juutalaisia on suoritettu lähinnä lännen ja YKn rahoilla. Antisemitismi on tullut rytinällä takaisin.

• Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Israel ei todellakaan ole maa, jonka haluaa naapuriin.

Ennen ihailin Israelia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan lähes kaikki musut tukevat terrorismia.

Etkö sinä RumaJammu osaa edes lukea🤔

Maahanmuuttajat tukevat terrorismia?

Miksi he sitten lähtevät surmansuuhun?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Miksi tuet terrorismia, RumaJammu🤔

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ihailet musuterroristeja, RumaJammu.
        🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihailet musuterroristeja, RumaJammu.
        🤓

Torren kimpussa oleva iilimato ruma kuin faas

• Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Eli nyt pitäisi antaa Hamasin rauhassa tietyin väliajoin tappaa israelilaisia koska Iran ja nyt Putinkin sitä haluavat? Ainoat jotka todella haluavat Palestiinan valtiota lienevät Israelin vasemmistolaiset.
        Eivät arabimaat, kaikkein vähiten joku Hamas sehän on hallinnut Gazaa lähes 20 vuotta mutta ei ole tehnyt mitään Gazan asukkaiden hyväksi paitsi kurjistanut näiden oloja. Hamasin omaan kukkaroon on mennyt kaikki se suuri raha joka Gazan on virrannut .
        Holokaustikorttia käyttävät nyt lähinnä muslimit: kohtelette meitä ihan samoin kuin natsit teitä, haluatte tappaa kaikki arabit, uusi holokausti on taas menossa. Monet kristityt: ette te ole mitään oppineet edes holokaustista jolla yritettiin teitä opettaa, pitää kääntää toinen poski, ei saa ampua eikä haluta omaa valtiota.

Kuinka monta kertaa olemme jo palestiinalaisetkin kansanmurhanneet ? Olen lukenut Hamasia tukeneiden mielenosoitusten plakaatteja netistä, ne kertovat mitä toivotaan tapahtuvan juutalaisille joen ja meren välissä ja muuallakin. Toivotaan uutta todellista holokaustia koska olemme Hamasin ja sen muun uskoisten kavereiden mielestä vieraita ja muukalaisia aivan kaikkialla. Ainoa ihmisryhmä joka ei kuulu mihinkään, milloinkaan ja josta muut saavat väittää mitä tahansa ja se on aina monien mielestä totta ja kannatettavaa, ovat juutalaiset. Joku pysyvä vakio maailmassa näköjään on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torren kimpussa oleva iilimato ruma kuin faas

Ruma LäskiKuutio siinä kännissä.
        🤓

• torre3 kirjoitti:

No miten selität sen, että Israel ei ole niin mukava että voi olla yhtä rauhassa kuin Suomi?

Onko Suomi ollut rauhassa vaikka nyt mitään Hamasia ei naapurissa olekaan, voidaanko rajat pitää auki, eikö tarvinnut kiireellä liittyä Natoon? Ei se aina ole itsestä kiinni, nykyinen tilanne Lähi-idässä alkoi syntymäpäivälahjasta eli tappo-ja kidutusorgiasta Israelin rajakylissä ja kibbutseissa jonka Hamas ja Iran antoivat varmasti sovitusti Putinille 7.10 .Iran on Israelin suurin vihollinen ja Hamasin ylläpitäjä ja molemmat Putinin auttajia tämän tuhotessa Ukrainaa joka ei myös ollut uhka kenellekään. Ei hyökkäyspäivän valinta vahinko ollut.

• torre3 kirjoitti:

Israel ei todellakaan ole maa, jonka haluaa naapuriin.

Ennen ihailin Israelia.

Aha, paras naapuri Israel on kuitenkin on ollut joka naapurilleen silloinkin kun ne ovat aloittaneet sodan sitä vastaan ja Israel on ne voittanut, koskaan Israel ei ole tehnyt niille mitä arabimaat ovat tehneet toisilleen, vähemmistöilleen tai ilmoittaneet Israelille tekevänsä jos voittaisivat. Pitäisit ilmeisesti Venäjän mieluummin Suomen naapurina kuin Israelin?

• dikduk kirjoitti:

Aha, paras naapuri Israel on kuitenkin on ollut joka naapurilleen silloinkin kun ne ovat aloittaneet sodan sitä vastaan ja Israel on ne voittanut, koskaan Israel ei ole tehnyt niille mitä arabimaat ovat tehneet toisilleen, vähemmistöilleen tai ilmoittaneet Israelille tekevänsä jos voittaisivat. Pitäisit ilmeisesti Venäjän mieluummin Suomen naapurina kuin Israelin?

Venäjä nyt vihoviimeinen.

Mutta Israel naapurina ei ole antanut hyvää.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Tuet Putinia ja Hamasin terroristeja, RumaJammu.
        😔

• torre3 kirjoitti:

Kyllä on milloin on voinut yhteistyötä on monien arabimaiden kanssa ollut jo ennen rauhansopimuksia tuhannet syyrialaiset joita oma diktaattori vahingoitti ja myrkytti myrkkykaasuin yrittäessään pysyä vallassa ovat saanet hoitoa israelilaisissa sairaaloissa . Israelissa kehitettyjä alueen kuiviin oloihin sopivia maanviljelymetodeja ja muuta teknologiaa on viety naapurimaihin. Moni arabimaa/muslimimaa on hätään joutuessaan pyytänyt israelilta apua, Irakin ja Iranin sodassa sitä pyysi ensin Hussein sitten ajatollah khomeini.
        Israelin tiedotusvälineissä ei ole arabivastaista rummutusta mutta arabimaissa juutalaisvastaisuus on valtavirtaa. Niin tv kuin lehdet käsittelevät niin israelilaisia kuin juutalaisia yleensä samoin kuin Sionin viisaiden pöytäkirjoissa kaikki se vanha eurooppalainen roska elää nyt arabimedioissa totena .

• dikduk kirjoitti:

Kyllä on milloin on voinut yhteistyötä on monien arabimaiden kanssa ollut jo ennen rauhansopimuksia tuhannet syyrialaiset joita oma diktaattori vahingoitti ja myrkytti myrkkykaasuin yrittäessään pysyä vallassa ovat saanet hoitoa israelilaisissa sairaaloissa . Israelissa kehitettyjä alueen kuiviin oloihin sopivia maanviljelymetodeja ja muuta teknologiaa on viety naapurimaihin. Moni arabimaa/muslimimaa on hätään joutuessaan pyytänyt israelilta apua, Irakin ja Iranin sodassa sitä pyysi ensin Hussein sitten ajatollah khomeini.
        Israelin tiedotusvälineissä ei ole arabivastaista rummutusta mutta arabimaissa juutalaisvastaisuus on valtavirtaa. Niin tv kuin lehdet käsittelevät niin israelilaisia kuin juutalaisia yleensä samoin kuin Sionin viisaiden pöytäkirjoissa kaikki se vanha eurooppalainen roska elää nyt arabimedioissa totena .

Hyvä.

Tämä todistaa, että Patmos ja Meller valehteli Israelissa olevan nälänhätä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuet Putinia ja Hamasin terroristeja, RumaJammu.
        😔

En tue.

Lopeta tuo älyttömyys hyvän sään aikana.

• torre3 kirjoitti:

Hyvä.

Tämä todistaa, että Patmos ja Meller valehteli Israelissa olevan nälänhätä.

Nälänhätä Israelissa ????? Gazassa varmaan on mutta tuskin Meller sinne rahaa kerää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vielä. Israel päättää onko asia näin tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Hamas on menettänyt paljon siviilitaisteilijoita.

• Anonyymi

Niinpä, pääpaino sanalla siviili…..

• Anonyymi

Tämä jumalten kansa on itse aiheuttanut USA n tuella terrorismin lähi itään. Ei saa pätkääkään sympatioita ihmisiltä jotka ymmärtävät asian .

• Anonyymi

Suuren osan länsimaisista ihmisistä terroristien tukeminen on käsittämätön ilmiö. Ilman antisemitismiä tämä kummallinen ilmiö ei selity. Antisemitismin historia-ohjelma tuli vähän aikaa sitten teeveestä ja siinä tuotiin esiin että antisemitismin perusteet vaihtuvat vuosisadasta toiseen mutta ongelma on aina sama. Ja taas toistuu myös Suomessa natsismin perusperiaate tuhota juutalaiset. Natsismi on tehnyt paluunsa!

• Oikeisto on nykyään vallalla maailmalla.

• Anonyymi

Ne on ne Persut.

• Anonyymi

Antisemitismi ja natsismi on jostain käsittämättömästä syystä vallannut äärivasemmiston, eivät kai ole itsekään huomanneet tätä, mutta tämä asiantila paljastui eilen pressavaalitentissä Li Anderssonin Hamasin terroristeja puolustavan puheenvuoron jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Antisemitismi ja natsismi on jostain käsittämättömästä syystä vallannut äärivasemmiston, eivät kai ole itsekään huomanneet tätä, mutta tämä asiantila paljastui eilen pressavaalitentissä Li Anderssonin Hamasin terroristeja puolustavan puheenvuoron jälkeen.

Kysymys. Pitääkö Suomen tuomita Israel?

Sari Essayah... Moitti Hamasia. Huono vastaus.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kysymys. Pitääkö Suomen tuomita Israel?

Sari Essayah... Moitti Hamasia. Huono vastaus.

Hyvä vastaus Sarilta.

Sinä RumaJammu sitä vastoin tuet Hamasin terroristeja.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vastaus Sarilta.

Hyvä vastaus olisi ollut, että Suomen ei pitäisi tuomita Israelia.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Mässäys on alkanut taas jo siellä.

Älä mene joulukirkkoon sen toisen Iihavan ToIIon kanssa. Paikka ei ole teille.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

PyIIyIeikit siellä mielessä taas.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinkö Jeesus opetti?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Niinkö Jeesus opetti?

Älä mene kirkkoon jouluna sen toisen nàismaisen Paksun kanssa.

Mitä sinä RumaJammu siellä teet? Solvaat lisää uskovia ja Jeesusta?

• Anonyymi kirjoitti:

Älä mene kirkkoon jouluna sen toisen nàismaisen Paksun kanssa.

Mitä sinä RumaJammu siellä teet? Solvaat lisää uskovia ja Jeesusta?

Jeesusta ei voi pilkata kertomalla mitä hänen on sanottu puhuneen.

Ja kun pidän kummallisena sitä, että lähes kaikki maailman ihmiset uskovat johonkin Jumalaan. Onko siinä joku järki?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ja kun pidän kummallisena sitä, että lähes kaikki maailman ihmiset uskovat johonkin Jumalaan. Onko siinä joku järki?

Vihaat ja solvaat uskovia täällä päivästä toiseen, RumaJammu.

Älä mene jouluna kirkkoon sen toisen älyttömän nàismaisen Paksukaisen kanssa, vaan jääkää lääväänne mässäämään‼️‼️‼️
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

OIet tosiaan TäysToIIo ja kuuluisa solvaaja, RumaJammu.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Niinkö Jeesus opetti?

Et oIe tervetullut kirkkoon sen toisen Nàismaisen Iäskin kanssa.

Meneekö tämä perille, RumaJammu?

• Anonyymi kirjoitti:

Sen päättää kyllä kirkkoherra. Sinä olet pelkkä suunsoittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se ruma torakka täällä räksyttää. Sinä et päätä kuka kirkkoon on tervetullut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OIet tosiaan TäysToIIo ja kuuluisa solvaaja, RumaJammu.
        🤓

Torren kimpussa oleva torakka se täällä silvaa ja hyökkää jopa Henk koht

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaat ja solvaat uskovia täällä päivästä toiseen, RumaJammu.

Älä mene jouluna kirkkoon sen toisen älyttömän nàismaisen Paksukaisen kanssa, vaan jääkää lääväänne mässäämään‼️‼️‼️
        🤓

Torren kimpussa oleva torakka äärettömän ruma itse tällä solvaa ja päivästä toiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PyIIyIeikit siellä mielessä taas.

Torren kimpussa oleva torakka aina seksi mielessä liekö kateellinen

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Et ole tervetullut kirkkoon solvaamaan Jeesusta sen toisen ruman Iäskik kanssa.

Pysykää mässäämässä sikoIätissänne‼️‼️‼️‼️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torren kimpussa oleva torakka ruma kuin rotan perse.sinähän et päätä kuka kirkkoon menee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vastaus Sarilta.

Torren kimpussa oleva torakka äärettömän ruma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torren kimpussa oleva torakka se täällä silvaa ja hyökkää jopa Henk koht

Miksi OIet taas kaatokãnnissä tähän aikaan päivästä ja räyhäät täällä, Kuutio🤔

• Anonyymi

Sinähän se äärettömän ruma Iäskikasa oIet, Kuutio.

Ja taas OIet kaatokãnnissä.
        🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukapa kahdelle Iäskikasalle siellä kateellinen olisi.

Tyhmät ToIIot siellä kuin saappaat.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Pidä ruma Iäskikasa Kuutio aisoissa.

Tuli taas umpikännissä räyhäämään tänne.
        🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että siellä aina pervoiIut mielessä naismaisilla Iaardikasoilla.
        🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se ruma torakka täällä räksyttää. Sinä et päätä kuka kirkkoon on tervetullut

OIet järkyttävän ruma Iaardikasa, Kuutio.

• Anonyymi kirjoitti:

Pidä ruma Iäskikasa Kuutio aisoissa.

Tuli taas umpikännissä räyhäämään tänne.
        🤓

Et sinä ainakaan pysy aisoissa. Mutta toimi luonteesi mukaisesti.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kuutio ei siis pysy aisoissa.

Lähes aina kännissä se Laardikads.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kyse oii Kuutiosta.

Etkö ymmärtänyt taaskaan, RumaJammu🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Kyse oii Kuutiosta.

Etkö ymmärtänyt taaskaan, RumaJammu🤔

Ymmärrän, että et pysy sen paremmin aisoissa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ymmärrän, että et pysy sen paremmin aisoissa.

Mikset kykene pitämään humaIaista Kuutiota siellä aisoissa🤔

• Anonyymi

terroristijärjestökö joka on rakentanut koulut ja sairaalat. eikö terroristit tuhoa niitä ,kuten ukro natsit?

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan terroristeillä tätä USA n ja Englannin luomaa ns, jumalten kansaa ,joka istutuksensa jälkeen arabien maille on haalinut luvatta lisä alueita toisten maalta, Saanut oppinsa intiaaninen valloittajilta ja Hitleritä. Gasa samanlainen keskitysleiri kuin Hitlerin aikaan Puolassa .

• Anonyymi

Sinähän vitsin murjaisit: "Tarkoitat varmaan terroristeillä tätä USA n ja Englannin luomaa ns, jumalten kansaa"!!!

USA ja Englanti ovat kaukana Jumalan kansasta, sillä siellä rehoittaa synti paljon pahemmin kuin missään muualla maailmassa. Kaikki perverssit syntimuodot ovat voimissaan varsinkin USA:ssa josta ne leviävät vähitellen myös tänne.
        Mutta tuon tappamisen ne ovat ulkoistaneet muslimiterroristeille, jotka innolla tappavat juutalaisia ja muita vääräuskoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän vitsin murjaisit: "Tarkoitat varmaan terroristeillä tätä USA n ja Englannin luomaa ns, jumalten kansaa"!!!

USA ja Englanti ovat kaukana Jumalan kansasta, sillä siellä rehoittaa synti paljon pahemmin kuin missään muualla maailmassa. Kaikki perverssit syntimuodot ovat voimissaan varsinkin USA:ssa josta ne leviävät vähitellen myös tänne.
        Mutta tuon tappamisen ne ovat ulkoistaneet muslimiterroristeille, jotka innolla tappavat juutalaisia ja muita vääräuskoisia.

"terroristijärjestökö joka on rakentanut koulut ja sairaalat"???

Ei, vaan ne on rakennettu EU:n ja muiden maiden avustuksilla. Terroriristit ottavaan niistä aina osan omiin tarkoituksiinsa.
        Siksi heidän joukossaan on niin paljon miljonäärejä.

• Anonyymi

Mitä terroristeja tarkoitat?
      Amnesty International toteaa vuoden 2022 raportissaan, että Israelin valtion palestiinalaisiin kohdistamat sortotoimet täyttävät apartheidin tunnusmerkistön. Samanlaisia arvioita ovat esittäneet useat muutkin tahot, esimerkiksi kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö Human Rights Watch ja israelilainen ihmisoikeusjärjestö B’Tselem. Sorto kohdistuu niin Israelissa, miehitetyillä palestiinalaisalueilla

Israelin valtion sortotoimet täyttävät apartheidin tunnusmerkistön.
      Kuinka kirkastaa Jeesusta, maailmankaikkeuden Herraa?

Katsomossa on sisäinen maailma pahuuden tilassa joka kannustaa raakaan sotaan.

Tehkää parannus ymmärtäkää mitä tarkoittaa rauhan Ruhtinas!
      Miekat Hän takoo auroiksi.

• Anonyymi

"Israelin valtion sortotoimet täyttävät apartheidin tunnusmerkistön."

No tuo on vain antisemitismiä, "perusteet" ovat keksittyjä. Israel vain puolustaa juutalaisia terrorismia vastaan kuten kaikkialla muualla maailmassa torjutaan terrorismia koska he vain tappavat ihmisiä kansallisuuden perusteella.

On todella outoa ja jopa pelottavaa että länsimaissa on porukkaa mikä on alkanut tukea terrorismia ja leimateen piirit jotka joutuvat taistelemaan henkensä edestä tätä tappavaa terrorismia vastaan.

Mikä on mennyt varsin yliopistopiireissä vikaan?

• Anonyymi

Mitä sinä höpötät:
        "Israelin valtion sortotoimet täyttävät apartheidin tunnusmerkistön.
        Kuinka kirkastaa Jeesusta, maailmankaikkeuden Herraa?"

Ei Israelin valtio ole kristillinen eikä se kirkasta Kristusta. Eikä kukaan kristitty kannusta sotaan.
        Eikä Israel ole rakentanut noita kouluja ja sairaaloita Israeliin, vaan ne on rakennettu MEIDÄN , kristittyjen varoilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä höpötät:
        "Israelin valtion sortotoimet täyttävät apartheidin tunnusmerkistön.
        Kuinka kirkastaa Jeesusta, maailmankaikkeuden Herraa?"

Ei Israelin valtio ole kristillinen eikä se kirkasta Kristusta. Eikä kukaan kristitty kannusta sotaan.
        Eikä Israel ole rakentanut noita kouluja ja sairaaloita Israeliin, vaan ne on rakennettu MEIDÄN , kristittyjen varoilla.

Kaksi Maailmansotaa on käyty lähinnä kristittyjen mailla.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kaksi Maailmansotaa on käyty lähinnä kristittyjen mailla.

Kuutio se vasta tuhdissa kunnossa on.

Ja jouIumässäukset vielä edessä.
        🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuutio se vasta tuhdissa kunnossa on.

Ja jouIumässäukset vielä edessä.
        🤓

Torren kimpussa oleva torakka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mässäät jatkuvasti, Kuutio.
        🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mässäät jatkuvasti, Kuutio.
        🤓

Taidat olla uskovainen koska olet noin paha ihminen?

• Anonyymi

Jo Raamatun ajoista asti ollut tämä skisma. Määrittelevät toisiaan uskon, aatteen tai vähemmistöjen kautta. Rauhan aatteelle ei jää sijaa. ... ikävä kyllä sama ahdasmielisyys ja "määrittely" löytyy suomalaisesta yhteiskunnasta oli syytä tai ei. Jos jonkun teiniavioliitto on esim kariutunut hän on jonkun tahon määrittelemä ja ikuisesti " vahdittava". S-kauppa mm kutsuu heti vartian paikalle. Vaikka olisi normi ostokset. Myymälänhoitajan pitäisi katsoa hieman omiensa historiaan ja mitä sieltä löytyykään, jälkikasvut ovat sarja varkaita jne. Varkaan kuva oli menneinä vuosina jopa kauppojen pukukaapeissa varoituksena myymälävarkaista. Side silmien kohdalla peittona. Ollaan niin mahtavaa vaikka omista penskoista löytyy vaikka mitä. Tällainen pikku pyrokraatti löytyy mm Pendolino myymälästä Tampereelta. Onko väärää informaatiota oikeus antaa. Poliisin mukaan vaarallisuus tai varkausluokitusta ei ole. Hyvää joulua riidan haastajille ja kytille.

• Anonyymi

Mutta lännessä nopeasti kehittyvä antisemitismi on paha ongelma, varsinkin yliopistonuorison keskuudessa. On alkanut eräänlainen uusnatsismin voittokulku ja tällä kertaa äärivasemmiston piirissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta lännessä nopeasti kehittyvä antisemitismi on paha ongelma, varsinkin yliopistonuorison keskuudessa. On alkanut eräänlainen uusnatsismin voittokulku ja tällä kertaa äärivasemmiston piirissä.

Yliopistot ovat vasemmiston pelikenttiä.

• Anonyymi

Oliko Juudas Iskariot Jumalan mieleinen juutalainen, samassa tilassa on nytkin juutalaise ja Israel.

Kukaan ei voi mennä totuuden yläpuolelle.

Heb: 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

Apt: 3:22 Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu.
      3:23 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'

joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'

Jeesus on rokotus pahuutta vastaan, kun ei ole taudin kantaa pahuus häviää. Näin se vaan käy.
      Aamen!

• Ei juutalaisia ole sen takia hävitetty kansasta, jos ei kuule sitä profeettaa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ei juutalaisia ole sen takia hävitetty kansasta, jos ei kuule sitä profeettaa.

Juutalaisten kansanmurhaa ei voida perustella sillä, että he eivät hyväksy tiettyä profeettaa tai uskontoa. Kansanmurhat, kuten holokausti, ovat monimutkaisia ja kauhistuttavia tapahtumia, joissa poliittiset, ideologiset ja historialliset tekijät ovat olleet keskeisessä roolissa.

Holokausti oli natsi-Saksan toteuttama juutalaisten, romanien, homoseksuaalien, vammaisten ja muiden vähemmistöjen systemaattinen joukkotuho, joka tapahtui toisen maailmansodan aikana. Se perustui antisemitismiin eli juutalaisvihaan, ja se oli osa Adolf Hitlerin ja natsien ideologista pyrkimystä "puhtaaseen rotuun" ja maailmanvalloitukseen.

Vaikka uskonnolliset erot voivat olla konfliktien taustalla, holokausti ei ollut vain uskonnollinen vaino vaan laaja joukkotuhoamisyritys, johon liittyi poliittisia, taloudellisia ja sosiaalisia tekijöitä. On tärkeää ymmärtää ja tunnustaa historian tapahtumat oikein ja kunnioittavasti, ilman yleistyksiä tai vääriä syitä sellaisten hirvittävien tekojen taustalla.

Juutalaisten kansanmurhaa ei voida perustella sillä, että he eivät hyväksy tiettyä profeettaa tai uskontoa.

Mitä on tehty juutalaisille sitä saa tehdä juutalaiset toisille ihmisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juutalaisten kansanmurhaa ei voida perustella sillä, että he eivät hyväksy tiettyä profeettaa tai uskontoa. Kansanmurhat, kuten holokausti, ovat monimutkaisia ja kauhistuttavia tapahtumia, joissa poliittiset, ideologiset ja historialliset tekijät ovat olleet keskeisessä roolissa.

Holokausti oli natsi-Saksan toteuttama juutalaisten, romanien, homoseksuaalien, vammaisten ja muiden vähemmistöjen systemaattinen joukkotuho, joka tapahtui toisen maailmansodan aikana. Se perustui antisemitismiin eli juutalaisvihaan, ja se oli osa Adolf Hitlerin ja natsien ideologista pyrkimystä "puhtaaseen rotuun" ja maailmanvalloitukseen.

Vaikka uskonnolliset erot voivat olla konfliktien taustalla, holokausti ei ollut vain uskonnollinen vaino vaan laaja joukkotuhoamisyritys, johon liittyi poliittisia, taloudellisia ja sosiaalisia tekijöitä. On tärkeää ymmärtää ja tunnustaa historian tapahtumat oikein ja kunnioittavasti, ilman yleistyksiä tai vääriä syitä sellaisten hirvittävien tekojen taustalla.

Juutalaisten kansanmurhaa ei voida perustella sillä, että he eivät hyväksy tiettyä profeettaa tai uskontoa.

Mitä on tehty juutalaisille sitä saa tehdä juutalaiset toisille ihmisille.

"Mitä on tehty juutalaisille sitä saa tehdä juutalaiset toisille ihmisille."

Onneksi juutalaiset eivät sitä tee, vaan heidän armeijallaan on korkea moraalinen taso, eikä se suvaitse viattomien tappamista.
        Nuo terroristit ovat eri asia. Ellei heitä tapeta, he tappavat ja sehän on nähty Gazan sodassa.
        Mutta valitettavasti sodassa kuolee aina viattomia.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mitä on tehty juutalaisille sitä saa tehdä juutalaiset toisille ihmisille."

Onneksi juutalaiset eivät sitä tee, vaan heidän armeijallaan on korkea moraalinen taso, eikä se suvaitse viattomien tappamista.
        Nuo terroristit ovat eri asia. Ellei heitä tapeta, he tappavat ja sehän on nähty Gazan sodassa.
        Mutta valitettavasti sodassa kuolee aina viattomia.

Ei suvaita, mutta viattomia kuolee sodassa.

Vähän ristiriitaista.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Vähän ristiriitaista.

Fanitat Hamasia ja musuja, RumaJammu.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Vähän ristiriitaista.

Kuutio on siis nyt jo sammunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuutio on siis nyt jo sammunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torren kimpussa oleva iilimato räksyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torren kimpussa oleva iilimato räksyttää

Kuutio siinä räyhäämässä kännissä.

Paksu naismainen iiIimato.

• Anonyymi kirjoitti:

Valetta. En ole koskaan fanittanut kuin Uriah Heepiä.

• Anonyymi

Vassarit vaan voi.

• Anonyymi

Tämä on juutalaista kulttuuria jota Ylekin levittää.

Liberaalinen kulttuurin muutos: LGBT+-yhteisön, asemaan ja kohtaamaan valtarakenteisiin perustuviin haasteisiin. Se saattaa korostaa normatiivisuuden purkamista ja pyrkiä haastamaan perinteisiä näkemyksiä seksuaalisuudesta ja sukupuolesta.
      BDSM (bondage, discipline, dominance, submission, sadism, masochism) sisältää valtavan kirjon erilaisia mieltymyksiä, joissa yksi osapuoli voi nauttia alistumisesta tai hallinnasta, kivusta tai sitomisesta. Tässä voi olla mukana erilaisia fetissejä ja mieltymyksiä.
      Tämä kaikki täytyy niellä kokonaisena jotta voi harrastaa intellektualismia.

Nimi Isebel on siirtynyt vuosisatojen halki yleisnimenä tarkoittaen kaikkia pahoja ja ilkeitä naisia. Juutalaisten ja kristittyjen vastenmielisyys Isebelia kohtaan johtui ihmisuhrien (erityisesti lasten) uhraamisesta Baal-kultin mukaisesti. Isebel oli kuningas Ahabin vaimo. Tämä kannusti häntä palvomaan Israelin Jumalan sijaan sään ja hedelmällisyyden jumalaa Baalia.

(erityisesti lasten) uhraamisesta Baal-kultin mukaisesti Gazassa.

Pahuus on valittu.

• Anonyymi

Ei se oikeuta juutalaisia tappamaan Gasan siviilejä

• Anonyymi

Minä olen täysin islamia vastaan kaikin tavoin. Minusta islam on uhka maailman rauhalle ja ihmisoikeuksille.

Mutta se että mitä Israel tekee on pahempaa ja sairaampaa kuin mikään mitä muslimit tekevät.

Ajattelin aina että muslimit ovat verenhimoista
      väkeä. Vaikuttaa siltä että juutalaisten verenhimolle ei voi kukaan vetää vertoja. Sehän tulee selväksi jo Raamattua lukemalla.

Israelia puolustavat ovat ihmisyytensä hukanneet. Heidän kätensä ovat kastettu viattomien lasten vereen.

• Anonyymi

"Mutta se että mitä Israel tekee on pahempaa ja sairaampaa kuin mikään mitä muslimit tekevät."????

Miten sinä ajattelit, että Hamasin jatkuva terrorismi voitaisiin lopettaa? Hehän ovat vannoutuneet tuhoamaan Israelin valtion.
        Pitääkö Israelin vain vuodesta toiseen kestää Hamasin raketti-iskuja?

• Anonyymi kirjoitti:

"Mutta se että mitä Israel tekee on pahempaa ja sairaampaa kuin mikään mitä muslimit tekevät."????

Miten sinä ajattelit, että Hamasin jatkuva terrorismi voitaisiin lopettaa? Hehän ovat vannoutuneet tuhoamaan Israelin valtion.
        Pitääkö Israelin vain vuodesta toiseen kestää Hamasin raketti-iskuja?

Älä ole älytön. Hamas on luopunut peruskirjan sanasta tuhota Israel. Israel on sentään aivan liian suuri sotilasmahti Hamasiin verrattuna.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Älä ole älytön. Hamas on luopunut peruskirjan sanasta tuhota Israel. Israel on sentään aivan liian suuri sotilasmahti Hamasiin verrattuna.

Kuutio on jo sammuut.
        🤓

• Anonyymi kirjoitti:

Kuutio on jo sammuut.
        🤓

Miten menee elämä sinulla valehtejilla?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Miten menee elämä sinulla valehtejilla?

Kerro miksi eIät jatkuvassa VaIheessa🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro miksi eIät jatkuvassa VaIheessa🤔

Sinun ei ole pakko uskoa, että Israel on suuri sotilasmahti Hamasiin verrattuna.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Sinun ei ole pakko uskoa, että Israel on suuri sotilasmahti Hamasiin verrattuna.

Kerro heti miksi tuet Hamasin terrorismia, RumaJammu?

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro heti miksi tuet Hamasin terrorismia, RumaJammu?

Kerro äkkiä miksi tuollaista luulet.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kerro äkkiä miksi tuollaista luulet.

Vastaa kysymykseen äläkä kiemurtele, RumaJammu‼️‼️‼️

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaa kysymykseen äläkä kiemurtele, RumaJammu‼️‼️‼️

Ei voi vastata.

On kysyttävä miksi noin luulet?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ei voi vastata.

On kysyttävä miksi noin luulet?

En luule mitään.

Kysyn uudestaan.

Miksi tuet Hamasin terrorismia, RumaJammu⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️

• Anonyymi kirjoitti:

En luule mitään.

Kysyn uudestaan.

Miksi tuet Hamasin terrorismia, RumaJammu⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️

Miksi kyselet tyhmiä? Olisit todella huono toimittaja.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Miksi kyselet tyhmiä? Olisit todella huono toimittaja.

OIet surkea kaikessa.

Ja kehtaat tukea Hamasin terrorismia.

Kuutio ei ole enää montaa tuntia pystyssä. Viinan kittaus jo alkanut.
        🤓

• Anonyymi kirjoitti:

OIet surkea kaikessa.

Ja kehtaat tukea Hamasin terrorismia.

Kuutio ei ole enää montaa tuntia pystyssä. Viinan kittaus jo alkanut.
        🤓

Olisit todella huono toimittaja.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

OIet huono kaikessa.

Itse kerron aina miten asiat ovat.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Pidä muuten se hervoton IäskikasaKuutip aisoissa.

Taas se naismalnen LaardiKasa on rähissyt täällä kãnnissä.
        🤓

• Anonyymi

Oli hienoa marssia gazalaisten naisten, lasten ja vanhusten puolesta!
      \O/

t.
      KTS

• Anonyymi

Terrorin puolesta kts marssii ei yhtään minkään muun.

• Anonyymi

Raiskaamisen ja kiduttamisen puolesta marssiville lienee oma erityinen paikkansa kuolemanjälkeisessä helvetissä.

• Anonyymi

Marssit myös Hamasin terroristien puolesta.

Sellainen sekopää siellä.

• Anonyymi

Media aivopesee. Kyllähän jengi on nykyään muistakin asioista pihalla kuin lumiukot.

• Anonyymi

Settlerit ovat terroristeja. Israel on rasistinen apartheid joka harjoittaa kansanmurhaa. Yrittävät tappaa gazalaiset nälkään ja tauteihin.

• Anonyymi

Tämä on sitä nykyajan antisemitismiä ja itseasiassa natsismia eli käyttäydytään samoin argumentein kuin natsit 1930-luvulla. Juutalaisten savuttaminen tulee sitten seuraavassa vaiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on sitä nykyajan antisemitismiä ja itseasiassa natsismia eli käyttäydytään samoin argumentein kuin natsit 1930-luvulla. Juutalaisten savuttaminen tulee sitten seuraavassa vaiheessa.

Teot ja tapahtumat on objektiivisia, eikä mielipiteitä, - ja vielä aivopestyjä.
        Millä kansalla ei ole oikeutta tehdä pahaa Jeesuksen silmissä, eikä kenelläkään persoonalla.
        Paholainen on toista mieltä. -et kai vaan sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aivan sama mitä jumalaa pyllistää jos toimii niin kuin Israel tekee. Siviilien tappaminen ei koskaan ole oikein.

• Gazan arabit valitsivat täysin tietoisesti terroristijärjestön johtamaan aluetta ja ovat myös kannattaneet Hamasin terroria ja jopa iloinneet siitä. Gazan arabit ovat täysin tietoisia siitä, millainen hallinto Israelissa on - siis tämä Netanjahun hallinto. Gazan arabit ovat siis saaneet juuri sitä mitä ovat tilanneet. Gazan arabien itkuilta voisi siis aivan hyvin sulkea korvat. Asian voi nähdä niin, että gazalaiset ovat uhranneet lapsensa terrorismin alttarille ja käyttävät nyt lapsiuhreja terroristisen politiikkansa välineinä. Voin kyllä tuomita Israelin armottoman kovat otteet sillä perusteella, että vaikka gazalaiset eivät välitä omista lapsistaan niin Israelin pitäisi silti välittää koska lapset ovat lapsia riippumatta siitä mihin kansaan kuuluvat. Tuomitsen siis Israelin ylilyönnit ja humanismin puutteen, mutta en silti missään tapauksessa asetu Gazan arabien puolelle.

• Anonyymi

Israelin valtion palestiinalaisiin kohdistamat sortotoimet täyttävät apartheidin tunnusmerkistön.
        Samanlaisia arvioita ovat esittäneet useat muutkin tahot, esimerkiksi kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö Human Rights Watch
        ja israelilainen ihmisoikeusjärjestö B’Tselem.

Sorto kohdistuu niin Israelissa, miehitetyillä palestiinalaisalueilla kuin muissakin maissa pakolaisina eläviin palestiinalaisiin.
        Israelin pääministeri Benjamin Netanjahun kansansuosio perustuu profiloitumiseen kovan turvapolitiikan puolustajana.

Molemmat on pahuuden pesiä. Ja kristityt hajaantuu, menettää uskottavuutensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelin valtion palestiinalaisiin kohdistamat sortotoimet täyttävät apartheidin tunnusmerkistön.
        Samanlaisia arvioita ovat esittäneet useat muutkin tahot, esimerkiksi kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö Human Rights Watch
        ja israelilainen ihmisoikeusjärjestö B’Tselem.

Sorto kohdistuu niin Israelissa, miehitetyillä palestiinalaisalueilla kuin muissakin maissa pakolaisina eläviin palestiinalaisiin.
        Israelin pääministeri Benjamin Netanjahun kansansuosio perustuu profiloitumiseen kovan turvapolitiikan puolustajana.

Molemmat on pahuuden pesiä. Ja kristityt hajaantuu, menettää uskottavuutensa.

"Israelin valtion palestiinalaisiin kohdistamat sortotoimet täyttävät apartheidin tunnusmerkistön."

Israelin valtio on sorra ketään, puolustautuu vain tappamiseen motivoituneita palestiinalaisia terroristeja vastaan kuten kaikki valtiot maailmalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Israelin valtion palestiinalaisiin kohdistamat sortotoimet täyttävät apartheidin tunnusmerkistön."

Israelin valtio on sorra ketään, puolustautuu vain tappamiseen motivoituneita palestiinalaisia terroristeja vastaan kuten kaikki valtiot maailmalla.

Tappamalla lapsia ja naisia? Miksinte uskovaiset olette tuollaisia hirviöitä?

• Anonyymi

Kyseessä on juutalaisviha.

• Anonyymi

Onko esinahkasi jo ripustettu orrelle.

• Mitä järkeä on noin ajatella? Miksi olisi viha juutalaisia kohtaan?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Mitä järkeä on noin ajatella? Miksi olisi viha juutalaisia kohtaan?

Miksi vihaat juutaIaisia, RumaJammu🤔

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ankaraa mässäystä ja viinan juontia tänään ToIIoilla siellä.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Voi kuvotus mitä moskaa taas esittelit.

• Anonyymi kirjoitti:

Vuoristokinkkua, kinkkua Andalusiasta, sienisalaattia, laatikoita, juustoja, joululimppua, silliä, kananmunaa.

Ihme moskaa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Vuoristokinkkua, kinkkua Andalusiasta, sienisalaattia, laatikoita, juustoja, joululimppua, silliä, kananmunaa.

Ihme moskaa.

Mässäys jo käynnissä Laardikasoilla ja viinatkin jo korkattu.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ihme moskaa.

Mässäys käynnissä ToIIoilla‼️‼️‼️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja BottomTurrelle sukIaayIIätys.
        🤓

• Anonyymi kirjoitti:

Ja BottomTurrelle sukIaayIIätys.
        🤓

Pandan Juhlapöydän konvehdit on äänestetty Suomen parhaaksi

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kuutio Iykkii takaa, siinä suklaayIIätys.
        🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halvinta mahdollista ToIIoilla.

Mässäys riittää niille.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kolme kympillä! Eivät todellakaan ole parhaat vaan halvimmat.
        Samaa suttua ruokasi kuin aina. Samat paskaiset kipot!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina mahdollisimman halpaa niillä.

Laadusta viis.

• Anonyymi kirjoitti:

Pandan Juhlapöydän konvehdit on äänestetty Suomen parhaaksi.

Se ei tarkoita sitä, että sinä tykkäisit niistä. Meidän rasia maksoi päälle 10 euroa. Sinä olet pahin ruokien vihaaja.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Pandan Juhlapöydän konvehdit on äänestetty Suomen parhaaksi.

Se ei tarkoita sitä, että sinä tykkäisit niistä. Meidän rasia maksoi päälle 10 euroa. Sinä olet pahin ruokien vihaaja.

Kaikki halpa ja epäterveellinen kelpaa ToIIoille.
        🤓

• Anonyymi kirjoitti:

Aina mahdollisimman halpaa niillä.

Laadusta viis.

Esimerkiksi vuoristokinkkua saa halvimmillaan 17 euroa kilo, tai ainakin sai. Nykyään ostamme 20 EUR kilo maksavaa.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Esimerkiksi vuoristokinkkua saa halvimmillaan 17 euroa kilo, tai ainakin sai. Nykyään ostamme 20 EUR kilo maksavaa.

Mässäys ja viinan juonti tärkeintä ToIIoille.
        🤓

• Anonyymi

Osa palestiinalaisista on kristittyjä. Näin etenkin Nasaretin, Betlehemin ja Jerusalalemin kaupungeissa.

Mitä tarkoittaa "palestiinalaisten puolella"? Se ei tarkoita, että terrorismin ja väkivallan puolella. Se voi olla myös, että toivoo ratkaisua valtiottoman kansan ongelmaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

No eikös Israelilaiset ole tuolta mallia ottaneetkin.

• Anonyymi

Islam on epäjumalan palvontaa eli saatanan palvontaa.

• Anonyymi

Hamasin terroristit viilsivät raskaana olevan naisen vatsan auki, ottivat vauvan ulos ja leikkasivat vauvan pään irti. Sitten he leikkasivat naisen pään irti. Ovatko muslimit ihmisiä vai hirviöitä ihmisen valepuvussa? Heidä rikokset ovat suoraan kadotuksesta, paholainen on heidän työnantajansa. Onneksi tulee viimeinen tuomio ja Israelin Jumala tuomitsee muslimit.

• Muslimeja on pari miljardia.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Muslimeja on pari miljardia.

Ja täynnä Pahuutta.

Kuten sinäkin RumaJammu oIet.

• Anonyymi

Ja missä näin tapahtui? Ja miten tämä antaa oikeuden Israelille tappaa lapsia ja naisia?

Jos jumalasi tämän hyväksyy on hän yhtä julma kuin muslimi ja Israelin terroristit.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja täynnä Pahuutta.

Kuten sinäkin RumaJammu oIet.

Tässä kaupungissa on asukkaita 120 valtiosta. Ei ongelmia

Avarra maailmaasi. Eivät kaikki sentään pahoja ole. Viime vuonna tässä kaupungissa suomalainen mies tappoi ja paloitteli suomalaisen naisen. Mies oli ollut tunnettu suomalaisissa paikoissa.

Ja Raamatussa Jumala käski tappamaan 3000 ihmistä miekoilla.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Avarra maailmaasi. Eivät kaikki sentään pahoja ole. Viime vuonna tässä kaupungissa suomalainen mies tappoi ja paloitteli suomalaisen naisen. Mies oli ollut tunnettu suomalaisissa paikoissa.

Muslimi tappaa ja raiskaa joka päivä.

Sinä hurraat sen toisen LaardiToIIon kanssa.

Ihmettelen joka päivä kuinka sairas oIetkaan päästäsi.
        😔

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

OIet täynnä Pahuutta.

Haluaisit tappaa kristityt.

Siinä on se syy miksi palvot musuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Muslimi tappaa ja raiskaa joka päivä.

Sinä hurraat sen toisen LaardiToIIon kanssa.

Ihmettelen joka päivä kuinka sairas oIetkaan päästäsi.
        😔

Olen 66 v. Elän vieläkin.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Et ole koko maailma, vaikka sellaista luulet.

OIet TäysToIIo tosiaan.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Näytät 98-vuotiaalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole koko maailma, vaikka sellaista luulet.

OIet TäysToIIo tosiaan.
        🤓

Ei siis näytä siltä, että muslimi tappaa joka päivä. Ei varsinaisesti minään päivänä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ei siis näytä siltä, että muslimi tappaa joka päivä. Ei varsinaisesti minään päivänä.

Näyttää tosiaan siltä että kaksi Iihavaa ja nàismaista ToIIoa ei ole koko maailma.

MusIimi tosiaan tappaa ja raiskaa ihan joka päivä. Kuuluu kuItuuriin.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kaksi ToIIoa mässää ja juo viinaa siellä joka päivä.

Jopa jouluna ja kännissä jouIukirkossa.

• Anonyymi

Hamasin sakki on terroristeja mutta ei likikään yhtäläisiä kuin Israelilaiset juutalaisterroristit. Toisen maailmansodan jälkeen ne valtasivat palestiinalaisten maata terrorilla tappamalla miehiä, naisia ja lapsia että saivat asukkaat pakenemaan ja ottivat maat "omikseen". Hitlerin porukkaa uudessa muotissa!

• Anonyymi

Onko pakko ihan kokomailman ikkunaan kirjottaa kaikkea pöljiä tietämättömyyksiään !?

Onko !

• Anonyymi

Miten lukutaidon maassa voi olla noin yksinkertaista kansaa miten se on mahdollista ei käsitä ei !

• Anonyymi

Onpas täällä joulunhenki koholla. 😂

🎄 Lähdenpä tästä takaisin juhlan viettoon.

• Terroristi on paksu sana
      Amerikka sanoi Vietnami terroristia
      Venäjä sano Ukraina terroristi
      Maailmasta terroristi loppu kun ensi maailma istuvat ja mieti Kuka on terroristi kuka ei

• Anonyymi

"Hamasin terroristit viilsivät raskaana olevan naisen vatsan auki, ottivat vauvan ulos ja leikkasivat vauvan pään irti. Sitten he leikkasivat naisen pään irti. Ovatko muslimit ihmisiä vai hirviöitä ihmisen valepuvussa? "

Tämä on lännessä nykyajan käsittämättömin ilmiö, että miksi media ja varsinkin yliopistonuoret ovat alkaneet tukemaan tälläista toimintaa. Eivät edes natsit menneet näin pitkälle ja nyt tämä natsismi potenssiin kolme on noussut hornastaan länsi-eliitin ja nuorten mielissä. Tämä osoittaa selvästi että maailmalla ei ole tulevaisuutta.

• Anonyymi

Tällä palstalla tämän toiminnan tukijoita myös.

Esimerkiksi torre3.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi torre3.

Torre3 ei kykene tuomitsemaan Hamasin hirviömäisiä raakuuksia.

Mitä se kertoo hänestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se kertoo hänestä?

Miksi olet noin ihastunut torreen? Eikös hänellä ole jo poikaystävä, tuskin hän sinua haluaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi torre3.

Miksi luulet minun tukevan raakuuksia ja edes pahantekijöitä? Mikä sinulla on?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

En luule mitään.

Et eilen kyennyt tuomitsemaan Hamasin raakuuksia ja terrorismia.

Voit todistaa tässä että olen väärässä?

Tuomitse tässä Hamasin raakuudet ja terrorismi, äläkä sotke mitään muita tekijöitä siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet noin ihastunut torreen? Eikös hänellä ole jo poikaystävä, tuskin hän sinua haluaa.

En osaa sanoa miksi olet lääpällässi Turreen alias RumaJammuum?
        🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se kertoo hänestä?

Kyseessähän on täysin sairas mieIipuoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista projisointia Hinaajalta.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Miksi tuet Hamasin raakuuksia ja terrorismia?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuet Hamasin raakuuksia ja terrorismia?

Miksi luulet kaikenlaista?

Minä kun olen se, joka haluaa nähdä terroristit kuolleena. Ei väliä mistä maasta ovat.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Miksi luulet kaikenlaista?

Minä kun olen se, joka haluaa nähdä terroristit kuolleena. Ei väliä mistä maasta ovat.

En luule mitään.

Tiedän ettet kykene tuomitsemaan Hamasin terrorismia ja raakuuksia.

Sellaista.
        🤓

• Anonyymi kirjoitti:

En luule mitään.

Tiedän ettet kykene tuomitsemaan Hamasin terrorismia ja raakuuksia.

Sellaista.
        🤓

Miksi niin luulet? Hamas on ollut Israelia vastaan. Jokainen tietää syyn. Ylilyöntejä ja ruumiita on tosiaan tullut.

Mutta muistan ikuisesti mitä Israelin pääministeri sanoi aikoinaan:"Jokaista tapettua Israelilaista vastaan tapetaan 100 palestiinalaista". Sekin on kyllä aika raaka meininki.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Miksi niin luulet? Hamas on ollut Israelia vastaan. Jokainen tietää syyn. Ylilyöntejä ja ruumiita on tosiaan tullut.

Mutta muistan ikuisesti mitä Israelin pääministeri sanoi aikoinaan:"Jokaista tapettua Israelilaista vastaan tapetaan 100 palestiinalaista". Sekin on kyllä aika raaka meininki.

Et siis kykene tuomitsemaan Hamasin raakuuksia ja terrorismia.

Sellainen sinä; täynnä Pahuutta.
        🤓

• Anonyymi

Miksi suomalaiset tukee Ukrainan natsi kommareita

• Anonyymi

Inhoan Israelin petoja.

• Anonyymi

Hamasin hirviömäisiä raakuuksia. Mutta Israel vastaa vielä pahemmilla hirveyksillä.
      Ja länsi tukee: Nimi Isebel on siirtynyt vuosisatojen halki yleisnimenä tarkoittaen kaikkia pahoja ja ilkeitä naisia. Juutalaisten ja kristittyjen vastenmielisyys Isebelia kohtaan johtui ihmisuhrien (erityisesti lasten) uhraamisesta Baal-kultin mukaisesti. Isebel oli kuningas Ahabin vaimo. Tämä kannusti häntä palvomaan Israelin Jumalan sijaan sään ja hedelmällisyyden jumalaa Baalia. (Gazassa toteutuu).

Isebelia kohtaan johtui ihmisuhrien (erityisesti lasten) . (Gazassa toteutuu).

BDSM (bondage, discipline, dominance, submission, sadism, masochism) sisältää valtavan kirjon erilaisia mieltymyksiä, joissa yksi osapuoli voi nauttia alistumisesta tai hallinnasta, kivusta tai sitomisesta. Tässä voi olla mukana erilaisia fetissejä ja mieltymyksiä.
      Tämä kaikki täytyy niellä kokonaisena jotta voi harrastaa intellektualismia.

Israel ei kikasta Jeesusta. Ilman Jeesusta kaikki ovat pakanoita Jumalan silmissä. Objektiivinen totuus jota ihminen ei voi muuttaa.

Vuonna 48 rakennettiin kommunismia ja kaikki ei ollut edes israelilaisia, jotka venäjältä tuli.
      Saatana on sekoittanut maailman käsitteet, ketä te seuraatte?

• Jos ei ole muuta valittavana kuin kaksi pahaa, täytyy valita pienempi paha.

• Anonyymi

Hams-terroisteja ei sitten tyydyttänyt ruahomianen elo Israelin kanssa vaan ruakkmisesti hyökättin Israelin puolelle yön pimeydessä.
      Nyt sitten märmättävät, etteivät saa Israelia lopettamaan hyökkäystään tunneleihin, pakoloisiinsa ja sairaaloihinsa.
      Siten vielä Suomessa annetaan osoittaa mieltään terroristien puolesta Stadin keskustassa!
      Israelille voimia voittaa terroristit!

• Anonyymi

Hamas-terroristeille ei sitten riittänyt kuten sanotaan laiha sopu parempi kuin lihava riita.
        Israel voittoon!

• Anonyymi

Seuraavaksi mielenosoitus terroristi, diktatuuri valtion Venäjän puolesta, kun ei Ukraina lopeta maansa puolustamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavaksi mielenosoitus terroristi, diktatuuri valtion Venäjän puolesta, kun ei Ukraina lopeta maansa puolustamista.

Outoa tekopyhyyttä on se, että eräät ovat kovasti huolissaan siitä, että, kun Israelin joukot yrittävät tuhota terroristijärjestöä, niin siviilien kohtalo on heidän suurin syynsä syyttää Israelia julmuudesta.
        Mutta kun terroristijärjestö Isisiä tuhottiin, ei kukaan ollut huolissaan siitä, että siinä rytäkässä kuoli n 40000 siviiliä.
        " Esimerkiksi Mosulin vapauttaminen Isisin vallasta kesti yhdeksän kuukautta, jonka jälkeen 1,2 miljoonaa ihmistä oli paennut kaupungista, 90 prosenttia sen infrastruktuurista oli tuhoutunut ja kurdien arvion mukaan noin 40 000 siviiliä kuollut."

Palestiinalaisfanit sulkevat silmänsä muiden kansojen kärsimyksiltä, koska niistä ei voi syyttää Israelia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoa tekopyhyyttä on se, että eräät ovat kovasti huolissaan siitä, että, kun Israelin joukot yrittävät tuhota terroristijärjestöä, niin siviilien kohtalo on heidän suurin syynsä syyttää Israelia julmuudesta.
        Mutta kun terroristijärjestö Isisiä tuhottiin, ei kukaan ollut huolissaan siitä, että siinä rytäkässä kuoli n 40000 siviiliä.
        " Esimerkiksi Mosulin vapauttaminen Isisin vallasta kesti yhdeksän kuukautta, jonka jälkeen 1,2 miljoonaa ihmistä oli paennut kaupungista, 90 prosenttia sen infrastruktuurista oli tuhoutunut ja kurdien arvion mukaan noin 40 000 siviiliä kuollut."

Palestiinalaisfanit sulkevat silmänsä muiden kansojen kärsimyksiltä, koska niistä ei voi syyttää Israelia.

Kyllähän 10000:n terroristin kuolema on aina suurempi uutinen kuin neljänkymmenentuhannen kurdin kuolema.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että sinä et ole huomannut että ihmiset ovat kyllä huomanneet nämä siviilien kärsimykset Afganistanista on vain sinun ongelmasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että sinä et ole huomannut että ihmiset ovat kyllä huomanneet nämä siviilien kärsimykset Afganistanista on vain sinun ongelmasi.

Täh: Milloin Mosul on siirretty Afganistaniin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän 10000:n terroristin kuolema on aina suurempi uutinen kuin neljänkymmenentuhannen kurdin kuolema.

Gazassa kuolee vain siviileitä. 😂

• Anonyymi

Kyllä vassarit voi!

• Anonyymi

Ne onkin röyhkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne onkin röyhkeitä.

Vassari ei tiedä, että Mosul ei ole Afganistanissa. Sillä on niin kiire syyttää Israelia, että on unohtanut katsoa karttaa.

• Anonyymi

Älä yleistä, sillä eivät kaikki palestiinalaiset kuulu tai hyväksy hamasia. Eivät kaikki suomalaisetkaan ole juoppoja, vaikka maailmalla ovat juopottelussaan kuuluisia. On käsittämätöntä, että Israel saa tappaa mielen määrin kuten amerikkalaiset, eivätkä joudu vastuuseen. Muu maailma on hiljaa kuin pissa sukassa ja kääntävät katseensa. Se vasta on kaksinaamaista peliä ja osoittaa kuinka raakoja ja koston himoisia me ihmiset olemme.

• Anonyymi

Miksihän maailma oli hiljaa, kun Syyrian joukot venäläisten ja Turkin avustamina tappoivat . 40000 kurdia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksihän maailma oli hiljaa, kun Syyrian joukot venäläisten ja Turkin avustamina tappoivat . 40000 kurdia?

Hamasin pomlywood on mennyt hyvin perille.

• Anonyymi

Islam on antikristuksen luomus.

• Anonyymi

Niin on.

• Anonyymi

Päivittäinen muistutus: Hamasilla on täysi kansainvälisen lain mukainen oikeus puolustautua Israelin miehitykseltä.

• Anonyymi

Ei kukaan terve voikaan.

• Anonyymi

Me toki tietenkin toki tuemme terveesti palestiinalaisia!

HYVÄ!

KTS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me toki tietenkin toki tuemme terveesti palestiinalaisia!

HYVÄ!

KTS

Muista huivi siellä kosteissa tunneleissa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista huivi siellä kosteissa tunneleissa !

Täh; "Päivittäinen muistutus: Hamasilla on täysi kansainvälisen lain mukainen oikeus puolustautua Israelin miehitykseltä."???

Mitä? Miehittääkö Israel noita tunneleita?

• Anonyymi

Suomi uhkaa jäädä pois euroviisuista, mikäli israelilaisia siellä nähdään ja urheilukilpailuista mikäli Venäjä sinne päästetään.

Suomen ulkopolitiikka on siis nykyään paljon enemmän ihmisoikeuspainotteisempaa kuin ennen muinoin jolloin oltiin kusi sukassa.

HYVÄ!

KTS

• Anonyymi

Toivottavasti jää pois.
        Tuollaisia ilveilykilpailuja ei tarvitse rahoittaa valtion kustannuksella.
        Nuo huutokilpailut voitaisiin pitää vaikka noissa tunneleissa. Silloin ei tykin melu häiritisi.

• Anonyymi

Otan osaa tuskin on mukavaa kosteissa tunneleissa ja vielä pissat ruutusukissa !

Onhan hamaspastilleita kuitenkin mukana !

• Anonyymi

Antisemitismiä se on.

• Anonyymi

Se on sairautta.

• Anonyymi

Israel taistelee koko länsimaista sivistystä uhkaavaa vihollista vastaan. Islam on järkyttävää saastaa, joka vain tuhoaa ja eksyttää epäjumalan palvontaan.

• Muslimeille on Allah, joka on Jumala.

• Anonyymi

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Muslimeille on Allah, joka on Jumala.

AIIah on Paha, kuten sinäkin oIet.
        🤓

• Anonyymi kirjoitti:

AIIah on Paha, kuten sinäkin oIet.
        🤓

Miksi pidät Jumalaa pahana, kuten minuakin?

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

AIIah on sinun ja musujen jumaIa, ei minun.

OIet tosiaan täynnä Pahuutta ja kasvosikin ovat vääristyneet Pahuudesta.
        🤓

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Et siis kykene rehellisesti kertomaan paljonko viinaa OIet kitannut jouIun aikaan sen toisen ToIIon kanssa?
        🤓

• Anonyymi

Tämä juutalaisvastainen terrorismin tukeminen räjähti suorastaan silmillämme lähinnä vasemmiston ja yliopisto-opiskelijoiden piirissä, kehittyi nopeammin kuin Saksassa 1930-luvulle. Tapahtui siis eräänlainen natsismin uudelleenherääminen ja tällä kertaa asialla ovat vasemmisto, kirkko ja opiskelijat.

• Anonyymi

Vasemmistolainen ideologia tarvitsee aina jonkun kohteen, jota vastaan se taistelee . Muutenhan aate kuolee, ja kun Suomessa asiat ovat suhteellisen hyvin, he keksivät ottaa vihan kohteeksi Israelin ja juutalaiset , ja siksi vihervasemmisto käy raivolla Israelin kimppuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistolainen ideologia tarvitsee aina jonkun kohteen, jota vastaan se taistelee . Muutenhan aate kuolee, ja kun Suomessa asiat ovat suhteellisen hyvin, he keksivät ottaa vihan kohteeksi Israelin ja juutalaiset , ja siksi vihervasemmisto käy raivolla Israelin kimppuun.

Uskovat ottavat kohteeseen esimerkiksi kirkon, papit, homot, eduskunnan, islamin...

• Anonyymi

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Uskovat ottavat kohteeseen esimerkiksi kirkon, papit, homot, eduskunnan, islamin...

OIet täynnä Pahuutta kuten IsIam.
        🤓

• Anonyymi

Israel on roistovaltio.

• Anonyymi

Sitten Suomikin on.

• Anonyymi

Gazassa harjoitetaan Isebelin ja Baalin kultin kautta tapahtuneita ihmisen uhrauksia ja muita epäjumalanpalveluksia.

sebel oli Raamatun Vanhan testamentin henkilö, joka oli kuningatar Israelissa 800-luvulla eKr. Hänet tunnetaan erityisesti profeetta Elian vastustajana ja Baalin palvonnan edistäjänä. Isebelin ja Baalin kultin kautta tapahtuneita ihmisen uhrauksia ja muita epäjumalanpalveluksia pidetään merkittävinä syinä kristittyjen vastenmielisyydelle häntä kohtaan.

Raamatun mukaan Isebel edisti Baalin palvontaa ja jopa vainosi profeetta Elian kannattajia. Baalin palvonta liittyi moniin epäjumalanpalveluksen muotoihin, mukaan lukien ihmisen uhraaminen. Tämä käytäntö oli vastoin Israelin Jumalan, Jahven, käskyjä, jotka kielsivät uhraamisen epäjumalille ja vaativat yksinomaan Jahven palvontaa.

Kristityt pitävät Raamatun kertomusta Isebelistä ja Baalin palvonnasta tärkeänä opetuksena siitä, miten uskollisuus Jumalalle ja tottelevaisuus hänen käskyilleen on tärkeää. Isebelin toimet ja Baalin palvonta symboloivat uskottomuutta ja epäjumalanpalvontaa, mikä herättää kristittyjen vastenmielisyyttä hänen hahmoaan kohtaan.

Ihmise sisäisesti elävät vielä kivikautta. Taantuma seksuaalikulttuuri osoittaa ja raaka sodankäynti ilman sivistyneitä tapoja, mitä nyt saame lukea ja nähdä mediasta

• Anonyymi

"Gazassa harjoitetaan Isebelin ja Baalin kultin kautta tapahtuneita ihmisen uhrauksia ja muita epäjumalanpalveluksia."

Eräs historian kummallisuuksia on juuri tämä, Joosua tuhansia vuosia sitten valloitti Kaanaan maan juuri siksi että siellä harjoitettiin ihmisuhrausta.

Nyt on taas menossa sama peli, Hamas uhraa tuhansia siviileitä ihmiskilpinä kouluissa, sairaaloissa ja siviilirakennuksissa mitkä on varastettu kaikki sotilaskäyttöön - tai paremminkin sanoen terrorismiskäyttöön. Tästä syystä täytyy kaikki rakennukset Gazassa tuhota koska siellä ei ole siviilirakennuksia yhtäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Gazassa harjoitetaan Isebelin ja Baalin kultin kautta tapahtuneita ihmisen uhrauksia ja muita epäjumalanpalveluksia."

Eräs historian kummallisuuksia on juuri tämä, Joosua tuhansia vuosia sitten valloitti Kaanaan maan juuri siksi että siellä harjoitettiin ihmisuhrausta.

Nyt on taas menossa sama peli, Hamas uhraa tuhansia siviileitä ihmiskilpinä kouluissa, sairaaloissa ja siviilirakennuksissa mitkä on varastettu kaikki sotilaskäyttöön - tai paremminkin sanoen terrorismiskäyttöön. Tästä syystä täytyy kaikki rakennukset Gazassa tuhota koska siellä ei ole siviilirakennuksia yhtäkään.

Siinä on Baalin kultin kannattaja.
        Häpeäksi Kristukselle Ihmisen Pojalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hamasilla oli täydellinen hyökkäyssuunnitelma, jossain vaiheessa vaan taaaaas kerran arabien taistelukyky petti ja samoin petti Gazan puolustus. Vaikka KAIKKI rakennukset oli valjastettu sotilaskäyttöön aina sairaaloita ja avustusjärjestöjen rakennuksia myöten niin silti Israel kykeni tunkeutumaan Gazaan aika helposti. Alkutoimet vaan vaati KAIKKIEN rakennusten ja niissä olevien sotilastarvikkeiden tuhoamista. Varsinkin sairaalat ja koulut oli tosi hyvä tuhota koska niissä oli tärkeimmät johtokeskukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hamasilla oli täydellinen hyökkäyssuunnitelma, jossain vaiheessa vaan taaaaas kerran arabien taistelukyky petti ja samoin petti Gazan puolustus. Vaikka KAIKKI rakennukset oli valjastettu sotilaskäyttöön aina sairaaloita ja avustusjärjestöjen rakennuksia myöten niin silti Israel kykeni tunkeutumaan Gazaan aika helposti. Alkutoimet vaan vaati KAIKKIEN rakennusten ja niissä olevien sotilastarvikkeiden tuhoamista. Varsinkin sairaalat ja koulut oli tosi hyvä tuhota koska niissä oli tärkeimmät johtokeskukset.

Itse uskon että arabimaailma ei toivu tästä kun niin uskomaton määrä rahaa, suunnittellua ja harjoittelua oli tähän operaation satsattu minkä aivan varmasti olisi pitänyt tuhota ja tappaa juutalaiset viimeiseen mieheen.

Mutta kaikki meni heti kättelyssä pieleen kun rajalinjan murtoporukka alkoikin raiskata ja tappaa siviileitä vaikka sillanpääasema piti varmistaa toista aaltoa varten, mitkä olivat jo tunneleissa kuorma-autoissa, kun tunnelit oli rakennettu autojakin varten. Mutta ei niin ei!

• Anonyymi

<<Nyt on taas menossa sama peli, Hamas uhraa tuhansia siviileitä ihmiskilpinä kouluissa, sairaaloissa ja siviilirakennuksissa<<<
      Hamas syöttää ja Israel toimii uhraavana yli-pappina. Saatanan teollista ja tehostettua toimintaa.

• Anonyymi

Käsittämätöntähän se on - ja yhtä käsittämätöntä on, että vasemmistolaiset, jotka ylpeilevät liberaaleilla (?) arvoillaan ovat niin kiihkeästi musulmaanien puolella niin Israelissa kuin Suomessakin. Musulmaanien arvot eivät todellakaan ole vähääkään liberaaleja. Islam on arkaainen ja sotainen uskonto, jonka kannattajat vihaavat kaikkia, jotka eivät ole musulmaaneja ja toisia musulmaanejakin, jotka eivät kuulu samaan musulmaanilahkoon kuin he itse. Karmeaa ja vastenmielistä porukkaa kaiken kaikkiaan nämä musulmaanit jihadeineen. En nyt sano niin, että vain kuollut musulmaani on hyvä musulmaani, mutta sanon, että musulmaani on sitä parempi ihminen, mitä vähemmän hän on musulmaani. On islamistakin sentään vähän siedettävämpiä muotoja kuin tämä jihad-islam. Hamas ja Hamasia kannattavat gazalaiset ovat jihad-muslimeja pahimmasta päästä.

• Anonyymi

Suomenkin vasemmisto ihailee ja kannattaa kirkkoa myöten Hamasta, ISISstä, Hispollaa, Talibania, Jihadisteja, Bokom Haramia, mitkä Jouluna polttivat Nigeriassa elävältä 150 kristittyä. Vähän ovat lännen vasemmiston arvot menneet vinksalleen. Kuvastaa kuinka hullu tämä maailma myös näinä aikoina on, jos asioita katsoo Jumalan näkökulmasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomenkin vasemmisto ihailee ja kannattaa kirkkoa myöten Hamasta, ISISstä, Hispollaa, Talibania, Jihadisteja, Bokom Haramia, mitkä Jouluna polttivat Nigeriassa elävältä 150 kristittyä. Vähän ovat lännen vasemmiston arvot menneet vinksalleen. Kuvastaa kuinka hullu tämä maailma myös näinä aikoina on, jos asioita katsoo Jumalan näkökulmasta.

Itse olen Vihreä, ja inhoan noita, jotka toit esille.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Itse olen Vihreä, ja inhoan noita, jotka toit esille.

Kaikki inhoavat sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin kirkon kannattaminen näitä islam-liikkeitä kuten Hamasta, ISISstä, Hispollaa, Talibania, Jihadisteja, Bokom Haramia tuntuu jotenkin oudolta.

• Anonyymi

Pakolaisleiristäkin Hamas oli tehnyt sotilaskohteen varastoineen ja terroristeineen ja pakottaneet joukon pakolaisia ihmiskilviksi kuolemaan jotta uhriluvut kasvavat lännen Israelin vastaisen median iloksi ja onneksi. Lännen medialle Gazan siviilien veri on nyt elinehto, tekevät paljon rahaa itselleen.

• Anonyymi

Outoa on se. että vasemmistolta unohtuu heti demokratiavaatimus, kun saavat syyttää Israelia ja puolustaa terroristeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoa on se. että vasemmistolta unohtuu heti demokratiavaatimus, kun saavat syyttää Israelia ja puolustaa terroristeja.

Vasemmiston ja vihreiden kannattajat ovat samaa Hamasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmiston ja vihreiden kannattajat ovat samaa Hamasia.

Persu on sama aliälyinen Hitlerin kengännuolija, vaikka saippualla pesisi.

• Anonyymi

TUKEA TERRORISTEILLE
      PEKKA HAAVISTO ON AINA HALUNUT TERRORISMIA JA TUKENUT TERRORISTEJA. MIELELLÄÄN PUHUU MYÖS NIISTÄ.
      HÄN PYRKII TEKEMÄÄN TÄMÄN HUOMAAMATTOMASTI, PUHUMALLA RAUHASTA.
      KOSKA TERRORISTIEN KANSSA RAUHA ON TÄYSIN MAHDOTONTA.
      MUUTOIN KUIN HÄVITÄMÄLLÄ TERRORISTIT.
      KUTEN ISRAEL ON PÄÄTTÄNYT TEHDÄ.
      TERRORISTI ON KAVALA, SE ISKEE AINA TILAISUUDEN TULLEN JA SILLÄ EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ.

• Anonyymi

Älä mölö huuda niin kauheasti.

• Anonyymi

Suomalainen on aina pienemmän puolella, koska itsekin olemme uusnationalistisia "pieniä ihmisiä".

Samasta syystä kannatamme Pyhää Venäjää sodassa USAa ja Rahakeisarien maailmanvaltaa vastaan.

• Anonyymi

”Fere Palestiina” tarkoittaa juutalaisten tuhoamista.

• Kyllä. Jordania-joelta Välimerelle ( = Israelin valtio ) ei saisi olla yhtään juutalaista.

• Anonyymi

Mikä en ainakaan tue.

• Anonyymi

Muslimeita ja ateisteja yhdistää yhteinen vihollinen.

• Anonyymi

Pieni äänekäs vasemmisto tulee islamisteja.

• Anonyymi

Ne on niitä eloapinoita.

• Anonyymi

Emme me voikaan vaan pinavihteät.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3392
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      2001
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1466
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1328
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1247
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe