Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Tiedätkö,+kuinka+monta+prosenttia+odottavista+äideistä+saa+näitä+tauteja+?+Voisiko+se+olla++noin+puolet+raskaana+olevista+naisista+?Minun+serkullani+todettiin+raskausmyrkytys,+mutta+hän+synnytti+terveen+tytön.+Miniällänikin+oli+verenpaineet+koholla+ja+hän+synnytti+pojan+keinopoltoilla.+Minulla+verensokeri+oli+koholla,+kun+odotin+toista+lastani.+Poika+oli+samankokoinen+kuin+veljensä.+Koko+ajan+sanottiin,+että+hän+syntyy+keskosena+ja+jouduin+jäämään+sairauslomalle.+Mutta+poika+syntyi+10+päivää+lasketun+ajan+jälkeen+keinopoltoilla.+Ei+se+aina+mene,+niin+kuin+ajatellaan.Kun+teen+sukututkimusta,+on+siellä+välillä+lapsia,+jotka+ovat+kuolleet+samana+päivänä,+tai+äitejä,+jotka+ovat+kuolleet+synnytksen+jälkeen.+Mutta+ei+niitä+kauheasti+ole,+ainakaan+minun+suvussani.+Isomummoni+kuoli+synnytyksen+jälkeen,+samoin+hänen+poikansa+päivän+vanhana,+mutta+hän+oli+yli+40+vuotta+vanha.
  2. Kyllä+Suomessa+naisilla+on+ollut+pitkän+aikaa+samat+ihmisoikeudet+kuin+miehillä.+Minä+en+ymmärrä+sitä,+mitkä+ovat+ne+ihmisoikeudet,+jotka+naisilla+pitäisi+olla+samat+kuin+miehillä.+Minusta+naisilla+on+jo+samat+ihmisoikeudet+kuin+miehillä,+tuleeko+sinulle+joku+sellainen+ihmisoikeus,+mikä+naisilta+puuttuu,+mikä+on+miehillä.Feminismi+ajaa+sitä+asiaa,+että+naisille+pitäisi+antaa+valta+hallita+niin+perheissä+kuin+firmoissakin.+Minä+olin+kahdessa+työpaikassa,+missä+naiset+olivat+olevinaan+pomoja.+He+olivat+kuin+riivinrautoja.+Heidän+miehensä+olivat+mukavia,+mutta+vaimot+olivat+olevinaan+sellaisia,+jotka+halusivat+nöyryyttää+alaisiaan.+Ja+sellaisia+naisia+on+paljon,+kun+he+saavat+valtaa.Minulla+oli+mummo,+joka+oli+pomo+perheessä.+Pappa+oli+hämäläinen+ja+mummo+savolainen.+Mummo+päpätti+koko+päivän+ja+pappa+raukka+ei+saanut+sanottua+sanaakaan+siihen+puheen+lomaan.+Äitini+oli+samanlainen+liukaskielinen,+isäni+oli+hiljainen.+Se+siitä+feminismistä.+Perhetilanteet+ovat+erilaisia+riippuen+paljon+ihmisten+luonteesta.+Ajattelen,+kuinka+moni+päpättävä+nainen+on+lähettänyt+miehensä+toisaalle.+Isänikin+teki+töitä+ilta+myöhään,+että+sai+olla+rauhassa+äidin+päpätykseltä.+Äitini+puolella+naiset+olivat+kauheita+pirttihirmuja.+Onko+se+tasa-arvoa,+että+naiset+jyräävät+miehet+omassa+taistelussaan+ja+voivat+nostaa+itsensä+korkealle+?+Siellä+omassa+ylhäisyydessään+voivat+nautiskella+vallanhimostaan.
  3. Olipa+sinulla+erikoinen+kirjoitus.+Taidat+olla+hyvin+vihainen+ihminen.Kuinka+monta+prosenttia+niistä+naisista,+jotka+tekevät+abortin,+ovat+raiskattuja.+Onko+sinulla+tietoa+siitä.+Oletko+sinä+kokenut+hakkaamista+ja+raiskaamista,+kun+noin+vuodatat+vihaasi+?Abortti+ei+ole+helppo+juttu,+tuosta+noin+vain.+Tilanteita+on+monia,+mutta,+kun+olen+ajatellut,+en+olisi+voinut+tehdä+aborttia.+Jos+minut+olisi+raiskattu+ja+mies+hakkaisi+minua,+lähtisin+tuollaisen+miehen+luota+pois.+Minun+esiäitini+synnytti+1800+luvulla+8+aviotonta+lasta+ja+jos+hän+selvisi+siitä,+niin+uskon,+että+minäkin+olisin+selvinnyt,+jos+olisin+saanut+aviottoman+lapsen.+Mutta+minulle+elämä+on+arvokas,+jopa+syntymättömän+lapsen.Mutta+minun+on+tietysti+helppo+sanoa+näin,+koska+en+ole+joutunut+kohtaamaan+sitä,+että+olisin+joutunut+miettimään+aborttia.+Raiskaus+on+aina+väärin,+insesti+on+väärin+ja+monet+joutuvat+koko+elämänsä+kärsimään+niiden+seurauksista.+.+Raiskaajien+tappaminen+ei+auta,+mutta+rangaistava+teko+raiskaus+on+aina,+samoin+insesti.Millainen+on+sekasikiö+?+Voitko+selittää+minulle+sen.+Minulle+kaikki+lapset+ovat+lapsia,+en+voisi+kenestäkään+lapsesta+sanoa+sekasikiö.+Minusta+se+on+todella+rumaa+haukkua+syntymätöntä+lasta+noin.En+halua+esitellä+omaa+erinomaisuuttani,+koska+minulla+ei+sellaista+ole.+Olen+tavallinen+kaduntallaaja,+mutta+kuuntelen,+mitä+sydämeni+sanoo.+Minä,+joka+en+tapa+kärpästäkään,+en+voisi+tappaa+lastani.+Näin+minun+sydämeni+sanoo.Minun+koulutoverini+kertoi+minulle,+että+hänelle+oli+tehty+abortti.+Kuuntelin+sen,+mitä+hän+kertoi,+mutta+ei+tullut+mieleenikään+alkaa+haukkua+häntä+siitä+abortista.+Hän+oli+sen+tehnyt+ja+minulla+ei+ollut+oikeutta+tuomita+häntä+vaan+kuunnella+hänen+tuskaansa.