Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1505

1. Ei kukaan voi pakottaa sinua uskomaan. Jokaisella on kuitenkin oikeus kertoa, mihin uskoo ja mihin ei usko. Lapset uskovat joulupukkiin, toiset uskovat Allahiin, toiset taas Buddaan. Joku uskoo, että maa on litteä kuin pannukakku, joku taas siihen, että hän on apinan sukulainen. Ihminen voi uskoa ihan vapaasti mihin haluaa.

Minä uskon Jeesukseen, joka eli täällä maapallolla ja kuoli ristillä meidän syntiemme tähden. Johannes sanoi, kun näki Jeesuksen: "Katso Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin."

Ennen kuin tulin uskoon, mieleeni tulivat sanat: "Rauhan minä annan, minun rauhani." Ihmettelin, minkä tähden sellaista ajattelin. Se sattui monta kertaa. Kun annoin elämäni Jeesukselle, sen jälkeen ymmärsin, minkä takia ne sanat tulivat mieleeni. Minä silloin harkitsin itsemurhaa, ajattelin, että ajan pyörällä auton alle. Mutta en voinutkaan tehdä sitä, koska ajattelin auton kuskia, joka joutuisi kärsimään, jos olisi ajanut minut kuoliaaksi. Mutta itsemurha ajatukset olivat mielessäni. Jeesus antoi minulle elämän, jota on hyvä elää. Minä, joka aikaisemmin etsin kuolemaa, iloitsen siitä, että saan elää.
  2. Älä puhu palturia. Mistä tiedät minun uskoontuloni, kuinka se tapahtui. Olitko mukana, kun annoin elämäni Jeesukselle ja pyysin anteeksi syntejäni. Olitko sinä siellä ? En huomannut sinua.