Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

1. Minä en odota maailmaloppua. Sen tiedän, että siihen menee yli tuhat vuotta.

Mutta tämä maailma on tullut niin pahaksi, että täällä alkaa olla paha elää. Usein joutuu lukemaan, että joku tappaa vaimonsa, toinen tappaa miehensä, joku taas tappaa lapsensa. Tuntuu siltä, että ihmiset eivät osaa enää jutella toistensa kanssa, pitää tarttua kättä pitempään ja tappaa. Afrikassa kärsitään monin paikoin nälkää, ei ole lapsilla ruokaa.

Jos ajattelee Ukrainankin tilannetta, sitä kaikkea, mitä ihmiset kohtaavat päivittäin. Lapset joutuvat pelkäämään, kun suuren valtion päämies haluaa tappaa ihmisiä. Kun ajattelee lapsia, jotka joutuvat kyyristelemään maan alla, koska joku vihaa niin paljon heitä, että tahtoo tappaa heidät. Pieni lapsi kyselee mielessään: "Mitä pahaa minä olen tehnyt, että joku vieras mies haluaa tappaa minut."

Tällä hetkellä itsellä on hyvin asiat. On ruokaa, on hyvä koti, mutta on paljon ihmisiä, joilla ei ole. Olisinko onnellinen, jos lähimmäisen kärsii vilua, nälkää ? Olisinko onnellinen, kun näen kaiken sen tuhon, mitä sota saa aikaan ?
  2. Miksi nainen haluaa olla mies ja päinvastoin ? Haluaako nainen, joka tuntee olevansa mies, olla pomona. Hän ei hyväksy naisena olemistaan. Vai onko hänellä vain estrogeenivajaus, joka tekee hänen olonsa epämukavaksi. Mitä mies haluaa siitä, että hän haluaakin olla nainen. Haluaako hän pukeutua rimpsumekkoihin ja kävellä korkokengissä. Haluaako hän kasvattaa kyntensä pitkiksi ja lakata niitä ? Mitä mies kaipaa naisena olemisessa ?

Mitä miehellä on, jota minä kaipaisin, ei mitään. Olen syntynyt tytöksi ja nainen haluan olla. Joskus olen kyllä sanonut, että olisinpa pääskynen, voisin lentää vapaana taivaalla. Mutta en kyllä menisi lääkärille kertomaan, että nyt haluaisin, että minut leikattaisiin pääskyseksi. Taitaisi piipaa auto viedä minut sairaalaan.

Itse en ole koskaan tykännyt olla ihminen, koska ihmiset ovat kauheita. Ihmiset sotivat, tekevät pahaa toisilleen ja ovat todella paskamaisia. Minä olen myös samanlainen. Sen tähden en halua olla ihmisten kanssa tekemisissä. Jos olisi mahdollisuus, ottaisin monta koiraa ja olisin vain niiden kanssa. Mitä enemmän tunnen ihmisiä, sitä enemmän rakastan eläimiä.