Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1505

1. Istuisitko sinä mielelläsi sähkötuoliin ? Ei kannata suositelle toisille sellaista, mihin itse ei haluaisi mennä.

Me kuulemme paljon sellaista televisiosta, että voimme osan niistä heittää kompostiin. Jokaisen kannattaa etsiä totuutta, vaikka joskus se on vaikeaa. Mutta jokainen voi niistä puheista tehdä oman mielipiteensä. Jo ihmisen esiintyminen kertoo paljon.

Minä en usko ollenkaan Lavrovin, Putinin ja Medvedevin puheita. Heidän puheensa on pelkkää valhetta. Se puhe voi olla heille totta, mutta minulle se on valhetta.

Olemme tulleet aikaan, jolloin valhe on vaihdettu totuuteen ja totuudesta on tehty valhe.
  2. Olen samaa mieltä.
  3. Minä+olen+ainoa+lapsi.+Äitini+jätti+minut+kauppaan,+kun+olin+noin+4+vuotta+vanha.+Hän+oli+ostamassa+itselleen+hametta+ja+yhdestä+kaupasta+lähtiessään,+hän+ei+muistanut+ollenkaan+minua.+Isäni+tuli+myöhemmin+kaupungille+ja+löysi+minut+itkemässä+kaupasta.+Kun+näin+isäni,+juoksin+hänen+luokseen.+Kaupassa+olleet+naiset+olivat+olleet+ihmeissään,+kenen+lapsi+minä+olin.+Isäni+näki+äitini+ja+äitini+innoissaan+kertoi,+että+hän+oli+löytänyt+kivan+vaatteen.+Vieläkään+äitini+ei+huomannut+sitä,+että+oli+jättänyt+minut+kauppaan.+Isä+vihaisena+sanoi,+että+hän+lähtee+kotiin+ja+otti+minut+mukaansa.Näin+voi+käydä,+vaikka+äidilläni+oli+vain+yksi+lapsi.
  4. Viime+yön+valvoin+ja+mietin,+missä+minä+näin+ensimmäisen+kerran+Trumpin.+Se+oli+joko+joku+väittely+tai+puhetilaisuus.+Minä+hämmästyin+siinä,+koska+Trump+huusi+ja+haukkui+toisia+ihmisiä.+Ymmärrän+myös+sen,+että,+kun+on+vaalit,+siellä+haukutaan+vastaehdokkaita.+Mutta+se+Trumpin+haukkuminen+osui+minuun+kovaa+ja+lujaa.+En+muista,+kävinkö+silloin+sitä+läpi,+miten+äitini+kohteli+isää+ja+minua.+Kävinkö+sitä+läpi,+miltä+tuntui+koko+elämänsä+ajan+pelätä+äitiä+niin,+että+joutui+menemään+välillä+piiloon+komeroon.+Isä+häipyi+töihin+ja+minä+yritin+olla+näkymätön.+Se+Trumpin+puhetilaisuus+sai+minut+vihan+valtaan.+Silloin+huomasin,+että+olin+kätkenyt+sisälleni+vuosien+aikana+vihaa.+Näin+Trumpin+käytöksessä+äitini+käyttäytymisen.+Silloin+se+avautui+minulle,+miksi+minusta+tuli+nyhverö+ja+muitten+ihmisten+mielistelijä.+Sain+purkaa+vihaani+monta+kuukautta+ja+Trump+auttoi+minua+siinä.Jumala+hoiti+vihaani,+koska+en+halunnut+vihata+ketään.+Luulin+jo+päässeeni+eroon+lapsuuden+aikaisesta+vihastani,+mutta+nyt+se+putkahti+esiin+ja+valitettavasti+se+kohde+oli+taas+Trump.+Yöllä+mietiskelin+sitä+ja+kerroin+Jumalalle+sen,+että+en+tahdo+kantaa+vihaa+ketään+kohtaan.+Varsinkaan,+kun+Trump+ei+ole+tehnyt+minulle+mitään+pahaa.Minä+luin+Juha+Ahvion+ja+monien+muiden+kirjoituksia,+jotka+olivat+Trumpin+puolella.+En+paljoakaan+arvosta+lehtien+kirjoituksia+ihmisistä.+Yksi+on+sitä+mieltä+ja+toinen+taas+toista+mieltä.+Yritän+aina+luoda+oman+kuvan+ihmisestä.+Kun+on+elänyt+lapsuutensa+"sotatantereella",+haluaisi+elää+nyt+rauhan+satamassa.Yön+mietiskelyn+jälkeen+ajattelen,+että+Jumala+käytti+Trumpia,+että+minä+pystyin+purkamaan++vihaani+täällä+kotona.+Olin+pyytänyt+Jumalalta,+koska+tiesin,+että+minulla+on+paljon+vihaa+sisälläni,+etten+vahingoittaisi+ketään+vihassani.+Kyllä+silloin+oli+räiskettä+kotonani,+mutta+sain+kaiken+sen+painolastin+purkaa+Jumalan+kanssa.Ihmettelen,+että+näin+voimakkaana+tuli+minulle+negatiiviset+tunteet+Trumpia+kohtaan,+kun+pitkiin+aikoihin+hän+on+ollut+minulle+yhdentekevä.+En+ole+lukenut+häntä+koskevia+kirjoituksia,+koska+ne+eivät+kiinnosta+minua.+Eilinen+purkaus+Trumpia+kohtaan+oli+jonkinlainen+tunneryöppy+jostain,+mistä+en+saa+kiinni.+Oliko+se+vielä+jonkinlainen+vihanpurkaus,+että+pääsisin+vihasta+kokonaan+eroon.+Jouduin+myös+katsomaan+totuutta+itsestäni+ja+näkemään+sen,+että+me+emme+kukaan+ole+toistamme+parempia.+Minullakaan+ei+ole+oikeutta+haukkua+ketään.Ehkä+minä+jätän+Trumpin+rauhaan+ja+lopetan+hänen+haukkumisensa.+Jos+jotain+haukun,+haukun+itseäni.+Oli+vähän+sekainen+kirjoitus,+koska+en+ole+nukkunut+kuin+muutaman+tunnin.