Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lavrov+ei+tiedä,+mitä+on+puhua+totta.+Hän+on+valheen+isä.+Jos+hän+olisi+Pinokkio,+hänellä+olisi+nenä+kiertänyt+jo+muutaman+kerran+maailman+ympäri.+On+erikoista+katsella+ihmistä,+joka+ei+tiedä,+mikä+on+totta.+Hän+silmät+ymmyrkäisenä+latelee+valhetta.+Taitaa+raukka+itsekin+uskoa+siihen+omaan+puheeseensa.+Mitä+on+tapahtunut+ihmiselle,+joka+ei+erota+totuutta+valheesta+?+Mitä+on+tapahtunut+ihmiselle,+joka+on+vaihtanut+touuden+valheeseen+?
13.03.2022 09:13
Kyllä+minun+kin+isäni+vietti+sodassa+5+vuotta.+Kyllä+Suomi+taisteli+monia+vuosia+Neuvostoliittoa+vastaan.
+Jos+katsoo+historiaa,+miten+monia+kertoja+historian+aikana+venäläiset+ovat+raiskanneet+silloista+Ruotsiin+kuuluvaa+Suomea.+Vuosisatojen+aikana+vihollinen+numero+ykkönen+on+ollut+Venäjä.+Kuinkanhan+paljon+he+ovat+tuoneet+kärsimystä+suomalaisille+?
Suomessa+on+ihana+asua,+suurin+vika+tässä+maassa+on+tuo+itäraja+ja+meidän+rajanaapurimme.
13.03.2022 09:06
Venäjä+aloitti+sodan.+Tietysti+siinä+aina+kaksi+vaihtoehtoa,+antautua+tai+puolustaa+maataan.+En+tiedä,+mitä+sinä+tekisit,+jos+Venäjä+olisi+hyökännyt+Suomeen.+Olisitko+ollut+antautumisen+kannalla+?
Jos+noin+ihannoit+Venäjää,+miksi+et+muuta+sinne.+Kyllä+minä+mieluummin+elän+Suomessa+kuin+Venäjän+vallan+alla.+On+meillä+kuitenkin+täällä+vapaus+ilmaista+ajatuksiamme.+Sinäkin+saat+tuoda+julki+älyttömiä+ajatuksiasi.
Sota+on+aina+kauheaa.+Siellä+kuolee+ihmisiä.+Putin+on+syyllinen+tähän+sotaan.+Hänen+käsissään+on+kaikkien+venäläisten+ja+ukranalaisten+uhrien+veri.+Putin+kylvää+sotaa,+mitä+hän+tuleekaan+niittämään.+On+aina+kylvön+ja+niiton+laki.
Onko+Putinilla+mennyt+niin+valta+päähän,+että+hän+uhraa+omia+kansalaisiaan+päästäkseen+Venäjän+keisariksi.+Hän+vallanhimossaan+haluaa+enemmän+maata,+että+voi+loistaa+kukkona+tunkiolla+tarkoitin+keisarina+muiden+ihmisten+ihastellessa+hänen+suuruuttaan.+Ottaako+Putin+uuden+nimen+sitten,+hänestä+voi+tulla+uusi+Iivana+Julma.
13.03.2022 08:59
Mark.+7:3-4+Sillä+eivät+fariseukset+eivätkä+ketkään+juutalaiset+syö,+ennenkuin+ovat+tarkoin+pesseet+kätensä,+noudattaen+vanhinten+perinnäissääntöä,+torilta+tultuaan+he+eivät+syö,+ennenkuin+ovat+itseään+vedellä+vihmoneet;+ja+paljon+muuta+on,+mitä+he+ovat+ottaneet+noudattaakseen,+niinkuin+maljain+ja+kiviastiain+ja+vaskiastiain+pesemisiä.
Miten+fariseukset+vihmoivat+itseään+vedellä+?
10.03.2022 16:07
Onko+niin,+kun+lapsi+on+kastettu+ja+synnit+on+pesty+pois,+niin+sen+jälkeen+saa+tehdä+syntiä+niin+paljon+kuin+pystyy+ja+kaikki+synnit+on+jo+etukäteen+pesty+pois.+Minun+esi-isäni+ja+-äitini+tappoivat+yhdessä+miehen.+Heidät+teloitettiin.+Heiltä+jäi+kuusi+lasta,+nuorin+oli+4+vuotias.+Pääsisätkö+he+taivaaseen+sen+takia,+että+heidät+oli+kastettu+ja+he+olivat+saaneet+etukäteen+kaikki+syntinsä+anteeksi,+myös+tämän+murhan.
10.03.2022 16:00
Jos+olen+vyötäröä+myöten+järvessä,+minä+kahlaan+rantaan.+En+nouse+ilmaan,+vaan+kiltisti+kävelen+rantaan+ja+siitä+maalle.+Olisihan+se+aika+hassu+näky,+jos+olisin+vyötäröä+myöten+vedessä+ja+yrittäisin+pomppia+rannalle.+Ylös,+ylös,+mutta+en+pääsisi+minnekään.+Olisin+paikallani+hyppimässä+ylös.
En+ymmärrä,+miksi+kasteesta+väitellään,+koska+kaste+ei+pelasta+ketään.+Jeesus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.
10.03.2022 15:45
Matt.+3:16+Kun+Jeesus+oli+kastettu,+nousi+hän+kohta+vedestä,+ja+katso,+taivaat+aukenivat,+ja+hän+näki+Jumalan+Hengen+tulevan+alas+niinkuin+kyyhkysen+ja+laskeutuvan+hänen+päällensä.
Saksankielisessä+raamatussa+(Lutherbibel+1812)+on+ylös+vedestä+(herauf+aus+dem+Wasser).
10.03.2022 15:32
Ei+hyväksy.
10.03.2022 15:22
Miksi+et+voi+mennä+Venäjälle+?+Mikä+sinua+estää+menemästä+?+Minä+ainakin+menisin,+jos+noin+haikailisin.
Minä+en+halunnut,+että+Suomi+liittyisi+EU:iin.+Mutta+kuitenkin+asun+paljon+mieluummin+Suomessa+kuin+Venäjällä.+Minusta+olisi+kauheaa+asua+Venäjällä.+Maa,+missä+ei+saa+sanoa+omaa+mielipidettään.+Jos+olet+eri+mieltä+kuin+johto,+sinut+tapetaan+tai+myrkytetään.+Sanoisin,+että+Venäjä+on+kauhea+maa+asua,+ei+ehkä+niin+paha+kuin+Kiina+tai+Pohjois-Korea.
08.03.2022 13:25
Anteeksi+vain,+mutta+minä+olen+eläkkeellä.+Minulla+on+aikaa+kirjoitella+kaikenlaista.+En+käytä+alkoholia.+No+välillä+tulee+meikäläiseltä+surkeita+teorioita,+kun+niitä+täällä+yksinäisyydessä+mietiskelee.+muta+onneksi+on+ihmisiä,+jotka+laittavat+aina+välillä+ojennukseen.
08.03.2022 13:11
Suomi+puolusti+rajojaan.+Jos+isämme+eivät+olisi+lähtenyt+sotimaan,+me+emme+olisi+itsenäinen+valtio.
On+eri+asia+hyökätä+johonkin+maahan,+kuin+puolustaa+omaa+maataan.+Jos+nyt+Venäjä+hyökkäisi+Suomeen,+mitä+me+tekisimme,+antaisimmeko+me+heidän+tulla,+vai+puolustaisimmeko+me+maatamme.+Sota+on+aina+julmaa.+Sodan+takana+on+aina+ihminen+tai+ihmisiä,+jotka+haluavat+sotaa+syystä+tai+toisesta.+Usein+on+vallan+halu+syynä.+Hitler+halusi+Suur-Saksaa,+Putin+haluaa+Neuvostoliiton+rajat+takaisin.+Siinä+onkin+Putinille+tekemistä+vähäksi+aikaa.+Koska+venäläiset+kyllästyvät+tuohon+itsevaltiaaseen+?
08.03.2022 13:08
No+sinun+mielestäsi+Venäjä+voisi+rauhassa+vallata+Suomen,+Ruotsin+ja+Baltian+maat.+Se+olisi+sinulle+varmaan+mieleen.+Olisitko+onnesta+soikeana,+kun+venäläiset+tulisivat+Suomeen.+Kädet+levällään+menisit+toivottamaan+heidät+tervetulleeksi+tänne.+Onnesi+olisi+varmaankin+ylitsevuotavainen.+Voisit+vaikka+opetella+tanssamaan+ripaskaa,+kun++olisit+onnesi+kukkuloilla.
Venäjä+voi+voittaa+sodan,+varsinkin,+jos+se+ottaa+ydinaseet+käyttöön.+Silloin+on+meillä+vitsit+vähissä.
08.03.2022 12:51
Kyllä+se+Putin+on+niin+ihana,+kun+hän+niin+on+armollinen+kaikkia+ihmisiä+kohtaan.+Putin+haluaa+aina+neuvotella,+kunhan+kaikki+vain+menee+Putinin+mielen+mukaan.+Putin+on+niin+suloinen,+aivan+ihana+mussukka.+Hän+on+täydellinen+ihminen,+joka+rakastaa+kaikkia+ihmisiä.+Hänen+rakkautensa+ihmisiä+kohtaan+on+ihmeellistä.+Hänen+puheensa+on+suloista+kuin+virtaavan+puron+solina.++Hän+katselee+toisia+ihmisiä+niin+rakkaudellisesti,+että+siinä+ihan+toinen+häkeltyy.
Onhan+se+kauheaa,+että+joku+pakottaa+Putinin+lähettämään+sotajoukkoja+sotimaan.+Kun+Putin+haluaisi+vaan+julistaa+rauhan+sanomaa.+Voi+Putin+parka,+kun+hän+joutuu+toimimaan+omia+tunteitaan+vastaan.
08.03.2022 12:41
Kyllä+ne+venäjänkieliset+olisivat+saaneet+mennä+Venäjälle,+koska+he+niin+rakastavat+sitä.+Jos+he+tuntevat+olevansa+venäläisiä,+menkööt+kipin+kapin+Venäjälle.+Mitä+ne+Ukrainassa+luuraavat+?
Miksi+Putin+pelkää+Natoa+?+Onko+Putinilla+mennyt+valta+päähän,+että+sen+täytyy+alkaa+valloittaa+muita+maita.+Kiiluuko+Putinilla+silmissään+entisen+Neuvostoliiton+alueet+ja+hän+haluaa+saada+ne+kynsiinsä.+Putin+on+saanut+liian+kauan+olla+vallassa.+Nyt+hänen+käsissään+on+monien+ihmisten+veri.+Niiden+venäläisten,+jotka+joutuivat+lähtemään+sotaan+ja+niiden+Ukrainan+sotilaiden,+jotka+kuolivat+puolustaessaan+Ukrainan+itsenäisyyttä.+Ja+kaikkien+siviilien,+jotka+kuolevat+tässä+sodassa.
Haluavatko+jotkut+suomalaiset,+että+Eurooppa+olisi+yhtä+kuin+Venäjä+?++Olisi+vain+Euroopassa+yksi+valtio,+äiti+Venäjä.+Sitäkö+te+haluatte+?
08.03.2022 12:30
Mitenkä+sinä+järjestäisit+neuvottelut,+jos+Venäjän+joukot+ilmestyisivät+itärajalle+?+Kerro+minulle,+millaiset+neuvottelut+pitäisi+olla,+että+Venäjältä+kuunneltaisiin.+Eiköhän+siinä+olisi+kaksi+vaihtoehtoa,+antautua+tai+sotia.+Kumpi+olisi+parempi+vaihtoehto+?
Jos+me+antautuisimme,+meistä+tulisi+osa+Venäjää.+Jos+me+alkaisimme+puolustaa+maatamme,+sekään+ei+ole+hyvä+vaihtoehto.+Monet+äidit+menettäisivät+poikansa,+monet+vaimot+menettäisivät+miehensä+ja+monet+lapset+menettäisivät+isänsä.+Ja+sodan+jälki+on+kauheaa.+Kukaan+ei+toivo+sotaa.+Toivokaamme,+että+emme+joudu+koskaan+ratkaisemaan,+antaudummeko+me+ehdoitta,+vai+alammeko+me+puolustautua.
08.03.2022 12:15
Kuinka+Putinin+kanssa+neuvotellaan+?+Kummassa+maassa+sinä+mieluummin+asut,+Venäjällä+vai+Suomessa+?+Jos+niin+olet+Venäjään+päin+kallellaan,+niin+voithan+muuttaa+sinne.+Olisiko+se+sinulle+taivas+maan+päällä+olla+Venäjällä+?
Lännessä+on+omat+virheensä,+mutta+Suomessa+saa+vielä+sanoa+mielipiteensä.+Täällä+ei+ole+täydellistä+valtiota,+koska+epätäydelliset+ihmiset+asuvat+niissä.+Mutta+on+valtioita,+joissa+on+parempi+tavallisen+ihmisen+asua.+En+itse+menisi+millään+asumaan+esim.++Venäjälle+enkä+Kiinaan.
08.03.2022 12:04
Jos+Venäjä+tulisi+Suomen+rajalle,+pitäisikö+Suomen+sinun+mielestäsi+antautua+äiti+Venäjän+käsiin,+Siinähän+meillä+olisi+mahtavat+olot.++Olisitko+sinä+onneliinen+Venäjän+alaisuudessa+?+Onko+oikein+hyökätä+mielestäsi+toisen+kansan+kimppuun+?
08.03.2022 11:54
Kaikki+ihmiset+ovat+syntiä+tehneet,+niin+heterot+kuin+homotkin.
22.02.2022 11:05
Täytyisikö+ensin+opetaa+suomalaisille,+ettei+saa+raiskata,+varastaa+ja+murhata+ketään+?
22.02.2022 10:21
Tämä+maailma+on+pahan+vallassa.
Millainen+olisi+valtio,+missä+toteltaisiin+esim.+kymmentä+käskyä.+Kukaan+ei+varastaisi,+ei+murhaisi,+ei+himoitsisi+toisen+puolisoa+ja+omaisuutta,+Kaikki+yrittäisivät+elää+toista+ihmistä+kunnioittaen.+Ei+olisi+riitoja,+ei+panettelua,+ei+juoruamista.+Kaikilla+olisi+hyvä+olla+keskenään.+MIstä+löytyy+tuollainen+valtio+täällä+maailmassa+?
22.02.2022 10:15
41 / 59