Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1481

1. Näin+on.
  2. En+tiedä,+miten+olisin+suhtutunut,+jos+äitini+olisi+kuollut+synnytykseen.+Minun+mielestäni,+jos+isäni+olisi+mennyt+uusiin+naimisiin,+en+olisi+voinut+saada+huonompaa+äitiä,+kuin+minulla+oli.+Tietysti+hän+oli+minun+oma+äitini+eikä+äitipuoli.Sukututkimusta+tehdessä+huomasin+sen,+että+minun+suvussa+molemmilla+puolilla+oli+aviottomia+lapsia.+Äitini+puolelta+oli+Eva+Hiekkanen,+joka+synnytti+8+aviotonta+lasta+1800+luvun+alussa.+Hän+oli+monissa+taloissa+piikana,+ei+ollut+varmaan+helppo+elämä+hänellä+eikä+lapsilla.+Hänen+tyttärensä+sai+myös+aviottoman+lapsen+Wilhelmin,+joka+oli+minun+isopappani.+Jos+Eva+olisi+tehnyt+abortin,+olisi+monta+lasta+jäänyt+syntymättä.+Isäni+puolella+oli+myös+näitä+aviottomia+lapsia.+Taitaa+hyvin+monissa+suvuissa+olla+näitä+aviottomia+lapsia,+jos+lähtee+omaa+sukuaan+tutkimaan.+Kuinkahan+paljon+olisi+jäänyt+lapsia+syntymättä,+jos+silloin+nämä+naiset+olisivat+pystyneet+surmaamaan+lapsensa+ennen+syntymistä.+Hiekkasten+suku+on+aika+pieni+suku,+mutta+olisi+todella+pienentynyt+paljon,+jos+nämä+Evan+synnyttämät+lapset+olisi+tapettu.+Minäkään+en+tässä+kirjoittelisi+kaikenlaista.
  3. Mitä+ne+palestiinalaisterroristit+tekevät+?+Ne+kylvävät+kuolemaa.+Me+levittävät+vihaa+juutalaisia+ja+kristittyjä+kohtaan.+Juuri+luin+facebookista,+kun+joku+islamuskoinen+kertoi,+että+kohta+tämä+maailma+on+kokonaisuudessaan+islamuskoinen.+Olisitko+sinä+iloinen,+kun+näin+tapahtuisi+?+Mutta+onneksi+ei+tapahdu.+Muslimit+palvovat+paholaista+ja+tekevät+sen+tekoja.+Monet+ihmiset+ovat+sokaistuneita+Abbasiin,+eivätkä+huomaa,+että+hän+julistaa+valhetta.+Abbas+etsii+vain+omaa+etuaan,+ei+hän+välitä+palestiinalaisista,+kunhan+hänellä+on+vain+paljon+rahaa,+hän+on+tyytyväinen.Jokainen+maa+puolustaa+omia+kansalaisiaan,+jos+heitä+uhataan.+Näin+tehtäisiin+Suomessakin.+Jos+meilläkin+joku+terroristiryhmä+alkaisi+heitellä+polttopulloja+meidän+päällemme+ja+yrittäisi+polttaa+viljaamme,+kyllä+valtio+ottaisi+nämä+terroristit+kiinni.+Kun+Israel+julistautui+itsenäiseksi,+monta+muslimivaltiota+hyökkäsi+Israeliin.+Heillä+ei+ollut+muuta+mielessään,+kuin+se,+että+juutalaiset+ajettaisiin+Välimereen.+Mutta+Jumala+oli+Israelin+puolella,+he+eivät+pystyneet+ajamaan+juutalaisia+Välimereen.+Muslimit+saivat+valtavat+alueet+Lähi-idästä.+Mutta+ne+alueet+eivät+riitä+muslimeille+ja+heidän+jumalalleen,+paholaiselle.Jumala+lupasi+sen+maan+Aabrahamille,+Iisakille+ja+Jaakobille+ja+Jaakobin+pojille.+Ja+nyt+juutalaiset+ovat+omassa+maassaan,+siinä,+minkä+Jumala+heille+lupasi.
  4. Olipa+sinulla+erikoinen+kirjoitus.+Taidat+olla+hyvin+vihainen+ihminen.Kuinka+monta+prosenttia+niistä+naisista,+jotka+tekevät+abortin,+ovat+raiskattuja.+Onko+sinulla+tietoa+siitä.+Oletko+sinä+kokenut+hakkaamista+ja+raiskaamista,+kun+noin+vuodatat+vihaasi+?Abortti+ei+ole+helppo+juttu,+tuosta+noin+vain.+Tilanteita+on+monia,+mutta,+kun+olen+ajatellut,+en+olisi+voinut+tehdä+aborttia.+Jos+minut+olisi+raiskattu+ja+mies+hakkaisi+minua,+lähtisin+tuollaisen+miehen+luota+pois.+Minun+esiäitini+synnytti+1800+luvulla+8+aviotonta+lasta+ja+jos+hän+selvisi+siitä,+niin+uskon,+että+minäkin+olisin+selvinnyt,+jos+olisin+saanut+aviottoman+lapsen.+Mutta+minulle+elämä+on+arvokas,+jopa+syntymättömän+lapsen.Mutta+minun+on+tietysti+helppo+sanoa+näin,+koska+en+ole+joutunut+kohtaamaan+sitä,+että+olisin+joutunut+miettimään+aborttia.+Raiskaus+on+aina+väärin,+insesti+on+väärin+ja+monet+joutuvat+koko+elämänsä+kärsimään+niiden+seurauksista.+.+Raiskaajien+tappaminen+ei+auta,+mutta+rangaistava+teko+raiskaus+on+aina,+samoin+insesti.Millainen+on+sekasikiö+?+Voitko+selittää+minulle+sen.+Minulle+kaikki+lapset+ovat+lapsia,+en+voisi+kenestäkään+lapsesta+sanoa+sekasikiö.+Minusta+se+on+todella+rumaa+haukkua+syntymätöntä+lasta+noin.En+halua+esitellä+omaa+erinomaisuuttani,+koska+minulla+ei+sellaista+ole.+Olen+tavallinen+kaduntallaaja,+mutta+kuuntelen,+mitä+sydämeni+sanoo.+Minä,+joka+en+tapa+kärpästäkään,+en+voisi+tappaa+lastani.+Näin+minun+sydämeni+sanoo.Minun+koulutoverini+kertoi+minulle,+että+hänelle+oli+tehty+abortti.+Kuuntelin+sen,+mitä+hän+kertoi,+mutta+ei+tullut+mieleenikään+alkaa+haukkua+häntä+siitä+abortista.+Hän+oli+sen+tehnyt+ja+minulla+ei+ollut+oikeutta+tuomita+häntä+vaan+kuunnella+hänen+tuskaansa.