Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

1. Room+1:25-27+nuo,+jotka+ovat+vaihtaneet+Jumalan+totuuden+valheeseen+ja+kunnioittaneet+ja+palvelleet+luotua+enemmän+kuin+Luojaa,+joka+on+ylistetty+iankaikkisesti,+amen.+Sentähden+Jumala+on+hyljännyt+heidät+häpeällisiin+himoihin;+sillä+heidän+naispuolensa+ovat+vaihtaneet+luonnollisen+yhteyden+luonnonvastaiseen;++samoin+miespuoletkin,+luopuen+luonnollisesta+yhteydestä+naispuolen+kanssa,+ovat+kiimoissaan+syttyneet+toisiinsa+ja+harjoittaneet,+miespuolet+miespuolten+kanssa,+riettautta+ja+villiintymisestään+saaneet+itseensä+sen+palkan,+mikä+saada+piti.
  2. Minä+vastustan+aborttia,+koska+lapsella+on+oikeus+elämään.Homojen+avioliittoja+vastustan,+koska+Raamatun+mukaan+avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen+liitto.+Jos+homot+tahtoo+asua+yhdessä,+se+on+heidän+asiansa+ja+Jumalalla+on+tuomiovalta.Minusta+on+surullista,+että+kaupoissa+myydään+olutta,+koska+olen+nähnyt+monia+ihmisiä,+joiden+elämän+olut+on+tuhonnut.+Minun+enoni+elämän+olut+tuhosi.++Monet+nuoret+alkavat+oluen+juomisella+ja+sitten+päätyvät+vahvempiin+aineisiin.+Itsekin+nuorena+olen+maistanut+olutta+ja+minusta+se+maistui+pahalle.En+ole+lukenut+elämänkatsomuskirjoja,+joten+en+osaa+sanoa+siitä+mitään.+Mutta+se+on+ikävää,+että+uskontotunnit+on+poistettu.+Ainakin+minulle+on+niin+sanottu.En+vastusta+naispappeja,+mutta+itse+en+olisi+alkanut+papiksi.En+vastusta+muslimien+maahanmuuttoa,+minusta+he+ovat+tervetulleita+tänne.Vastustan+huumeita.+Alkoholi+tuhoaa+usein+ihmisen+elämän,+mutta+huumeet+tuhoavat+pahemmin.+En+kenellekään+toivoisi+sellaista+elämää,+johon+huumeet+voivat+viedä+ihmisen.Raiskaus+avioliitossa,+en+pysty+kuvittelemaan+naisen+tuskaa,+jos+hänen+miehensä+raiskaa+hänet+esim.+kännipäissään.+Tai+pahoinpitelee+ja+sitten+raiskaa.+Ei+se+varmaan+kenenkään+mielestä+ole+oikein.En+hyväksy+sitä,+kun+aviopuolisot+pettävät+toisiaan.+Syvät+ovat+ne+haavat,+joita+näissä+tilanteissa+syntyy.Valtajengi+varmaan+haluaisi+juoda+olutta+tai+alkoholia+niin+paljon+kuin+pystyisi.+Valtajengi+varmaan+haluaisi+raiskata+kenet+vaan+haluaisi.+Valtaväestö+haluaisi+varmaan+tehdä+kaikkea+sitä,+mitä+vaan+päähän+pälkähtäisi.+Mitä+hullumpi+idea+tulisi+jonkun+päähän,+sen+valtaväestö+haluaisi+tehdä.+Ajatelkaapa,+millainen+maailma+olisi,+jos+kaikki+saisivat+tehdä,+mitä+vaan+päähän+juolahtaisi.
  3. Raamattu+on+Jumalan+sanaa.+Ennustukset+vanhassa+testamentissa+totetuvat+tälläkin+hetkellä.+Jumala+on+ne+tuonut+julki+profeetoilleen+ja+nyt+me+saamme+katsella,+kun+ne+totetuvat.Ettekö+te+näe,+että+te+palvelette+epäjumalaa+?+Islam+on+vihan+uskonto.+Kun+olen+lukenut+koraania,+olen+tullut+surulliseksi+siitä+vihan+määrästä,+mitä+siellä+on.+Koraani+on+aika+tylsä+kirja,+ei+sitä+jaksanut+kylläkään+kauaa+lukea.
  4. 1+Moos.+19+5+:5+Ja+he+huusivat+Lootia+sanoen+hänelle:+"Missä+ne+miehet+ovat,+jotka+tulivat+luoksesi+yöllä?+Tuo+heidät+tänne+meidän+luoksemme,+ryhtyäksemme+(qal)+heihin."Hebreankielinen+sanaa+qal+on+käytetty+1+Moos.+4:1+Ja+mies+yhtyi+(qal)+vaimoonsa+Eevaan;+ja+tämä+tuli+raskaaksi+ja+synnytti+Kainin+ja+sanoi:+"Minä+olen+saanut+pojan+Herran+avulla".Ryhtyäksemme+ja+yhtyä+hebreankielinen+sana+on+qal.Jumala+loi+ihmisen+mieheksi+ja+naiseksi.+Siinä+on+perhe.+He+pystyvät+keskenään+saamaan+lapsia.+Kaksi+miestä+ja+naista+eivät+voi+saada+keskenään+lapsia.Me+olemme+kaikki+syntisiä.+Minä+en+voi+osoitella+ketään+sormellani.+Jeesus+sanoi:+"Joka+on+synnitön,+heittäköön+ensimmäisen+kiven."+Mutta+en+voi+poistaa+Raamatusta+sitä,+mitä+sinne+on+kirjoitettu.Minun+ystävälläni+on+poika,+joka+on+homo.+Kohtelen+häntä,+niin+kuin+muitakin+ihmisiä.+Kun+hänen+äitinsä+kuoli,+hän+tuli+meille,+halasin+häntä,+koska+tiesin+sen+surun,+mitä+tunsi+äitinsä+kuoleman+jälkeen.+Minä+halasin+ihmistä,+en+homoa.En+pysty+tuomitsemaan+ketään,+koska+jos+osoitan+jotain+ihmistä+sormellani,+kolme+sormea+osoittaa+minua+itseäni.Jeesus+kuoli+kaikkien+ihmisten+puolesta.+Hänen+päällään+oli+kaikkien+ihmisten+synnit.+Kun+ihminen+ottaa+Jeesuksen+vastaan+ja+tunnustaa+syntinsä,+hän+saa+armon,+oli+hän+sitten+hetero+tai+homo.+Kaikille+kuuluu+armo+Jeesuksessa+Kristuksessa,+mutta+se+armo+täytyy+ottaa+vastaan,+että+sen+saa.Tokmanni+usein+ilmoittaa+ilmaisista+ämpäreistä.+Sitä+ei+saa,+jos+ei+lähde+hakemaan.+Sama+on+pelastuksessa,+se+pitää+ottaa+vastaan+ja+se+on+paljon+suurempi+asia+kuin+ämpäri.+Siinä+ratkaistaan,+missä+ihminen+viettää+iankaikkisen+elämänsä.