Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Minun mielestäni on kyse rakkaudesta. Rakastanko minä Jeesusta enemmän kuin mitään täällä maailmassa ? Voi olla, että ihmiselle on jokin muu rakkaampi kuin Jeesus, esim. raha, maine, valta ja omaisuus.

Kun Jeesus tapasi Pietarin, Hän kysyi Pietarilta kolme kertaa, rakastaako Pietari Jeesusta. Mielestäni rakkaus Jeesusta kohtaan on tärkeintä. Hän on ensimmäisenä mielessä, kun herään, Hän on viimeisenä mielessä, kun nukahdan. Hän on kaikki, minkä tähden elän. Minulla ei ole elämää ilman Häntä.
  2. Oletko käynyt jokaisessa helluntailaisten kokouksessa vaikka kymmenen vuoden aikana, koska tiedät, mitä siellä tapahtuu ?

Eiköhän Jumala ole tuomari, joka voi tuomita. Sinulla ei tosiaankaan ole tuomiovaltaa, ei missään tapauksessa. Vai onko ?

Me uskomme siihen, että Jeesus on pelastajamme ja se on Raamatun sanoma. Jeesus kuoli ristillä syntimme tähden, että meillä olisi pääsy Isän Jumalan luo. Eikö se ole Raamatun mukaista ? Jeesus on ainoa tie, ei ole muuta tietä pelastukseen. Siihen me uskomme.

Millainen on väärä Jeesus ? Missä väärästä Jeesuksesta puhutaan ?

Mistä ihmeestä sinä olet saanut päähäsi moisia juttuja ? Tiedätkö mihin minä uskon ?

Minä uskon Raamatun sanaan, joka on Jumalan sanaa. Minä uskon, että Jumala alussa loi maan ja taivaan. Minä uskon, että Jeesus maan päällä ollessaan paransi kaikkinaisia sairauksia. Minä uskon, että Jeesus ristillä kantoi meidän syntimme ristillä ja Jumala tuomitsi ne siellä. Minä uskon, että Jeesus kolmantena päivän nousi kuolleista. Minä uskon, että Hän nyt istuu Jumalan Kaikkivaltiaan oikealla puolella ja on tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.

Vaikka sinä olet olevinasi täydellinen ihminen, täydellinen tiedossa ja taidoissa, yritä ymmärtää, että kaikki eivät ole sinun vertaisiasi. Me muut olemme vajavaisia ihmisiä, yritä ymmärtää, ettemme ole niin täydellisiä kuin sinä. Tule alas sieltä ylhäisyydestäsi ja yritä olla ihminen. Ihminen, joka ei tuomitse.
  3. Jumala näkee.
  4. Lue useampi jae, että tiedät mihin yllöoleva jae kuuluu.

Joh. 13: 14-16 "Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat. Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt. Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei ole palvelija herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi."
  5. Eipäs valehdella.