Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1465

1. Mitenkä kommentoit itse aamulla, kun aurinko näyttäytyy sinulle ? Sanotko, että aurinko nousee vai millä tavalla sen esität ?
  2. Minä vaan kysyn, miksi muslimeille annettiin valtavat alueet ja juutalaisille vain pieni pläntti ja senkin muslimit haluaisivat itselleen. Täytyy sanoa, että muslimit ovat ahneuden huippua, he haluavat kaiken.

Olen lukenut, kun ottomaanit hävisivät ensimmäisen maailmansodan jälkeen ja silloin jaettiin ottomaanien alueita. Muslimit saivat isot alueet ja yksi pläntti luvattiin juutalaisten kotimaaksi. Mutta, vielä kerran mutta, muslimit halusivat senkin pienen alueen. Eikö juutalaisilla saisi olla kotimaata. Se oli ollut heidän kotinsa noin 2000-vuotta sitten. He uurastivat ja tekivät siitä keitaan, kun se ennen oli ollut pelkkää aavikkoa. Ei siellä ollut kuin joitain muslimeja lammaslaumansa kanssa viettämässä siestaa.

Heti, kun Israelin valtio syntyi vuonna 1948, muslimit hyökkäsivät sinne. He halusivat ajaa heidät mereen. Ja edelleen he haluavat ajaa heidät pois omasta maastaan.

Iran vie aseita hamasin ukkeleille ja rahoittaa heitä. Kohta Iranilla on valmiudet atomipommin valmistamiseksi ja miten käy juutalaisten ja kristittyjen silloin. Voi meilläkin olla hätä kädessä, kun muslimijoukot alkavat vyöryä pitkin ja ja poikin Eurooppaa. Oliko isku Moskovaan esisoittoa tulevalle ? Silloin länsimaalaiset ihmiset surevat, kun veljeilivät muslimien kanssa. Muslimit eivät tunne sääliä, kun he tappavat meitä.

Sota on aina kauheaa. Minunkin isäni oli sodassa viisi vuotta. Se jätti jälkensä häneen. Suomalaisia lapsia kuoli, kun pommi tipahti esim. Helsinkiin. Lahteenkin niitä tippui, en tiedä, kuinka monta lasta kuoli silloin. Nälkä kaihersi silloin monien lasten vatsaa, kun ei ollut ruokaa.
  3. Kyllä Ukrainassakin kuolee lapsia. Kyllä Ukrainassakin lapset näkee nälkää. Mutta siitä vaietaan, koska syyllinen on Venäjä.

Jos Gazassa on tapettu 30 000 ihmistä, mihin heidät on haudattu. Miksi emme ole nähneet hautajaiskulkueita ? Yleensä, kun joku muslimi kuolee, niin siellä kulkee mieletön määrä muslimeja huutaen ja rääkyen arkun vierellä. En ole nähnyt niitä.

Mitä ajattelivat hamasin teurastajat, kun alkoivat tappaa juutalaisia naisia, miehiä ja lapsia ? Eivätkö he osanneet ajatella, että Israel puolustaa omia kansalaisiaan. Kyllä he tiesivät ihan tarkkaan, mitä tapahtuisi teurastuksen jälkeen.

Jos Suomessa olisi vuosikymmenten ajan muslimit heitelleet meitä suomalaisia kranaateilla, kivillä ja joillain pommeilla, olisimmeko vain hymyillen väistelleet niitä. Kuinka kauan meillä olisi kestänyt, kun olisimme puuttuneet asiaan vai olisimmeko antaneet heidän rauhassa heitellä pommejaan. Jos muslimit olisi laitettu yhteen kaupunkiin asumaan ja sieltä lähetettäisiin edelleen pommeja meidän kiusaksi, mitä me tekisimme. Eikö Suomi alkaisi puolustaa omia kansalaisiaan vai pelkäisimmekö niin paljon muslimeja, että heittäisimme rukkaset naulaan ja väistelisimme vain pommeja, ettei osuisi omaan päähän.

Nyt muslimit hyökkäsivät Moskovassa, missä seuraavaksi. Ääriainekset haluavat aina tappaa ja hamas on sellainen, joka haluaa vain tappaa. Hizpollah on toinen järjestö, joka syytää pommeja Israeliin.

Täytyykö minun toivoa, että ääriainekset alkavat syytää tykistötulta, että minäkin saisin kokemusta siitä. Israeliin hamasin miekkoset syytävät pommeja joka päivä, kyllä juutalaisetkin saavat pelätä henkensä puolesta. Ja heilläkin on nälkä. Minäkin avustan heitä, koska minun tuttuni on Israelissa ja vie niille ruokaa, joilla sitä ei ole.

Hamasin miekkoset pitävät panttivankinaan ihmisiä, nuorin on alle 2 vuotias.
  4. Minä saan suomalaiselta, joka asuu Israelissa, kirjeitä ja hän kertoo, että kyllä sinne Gazaan menee ruokaa, mutta, kun hamas nappaa ne ja myy ne sitten torilla kovaan hintaan. Kun avustusautot tulee, niin ihmiset ryntäävät autojen luo ja monia ihmisiä tallautuu jalkoihin ja on jäänyt autojen alle.

Hamasin miekkoset puhuvat valheita, että korvat heiluvat. He eivät osaa puhua totta.

Minä en ole nähnyt yhtään laihaa palestiinalaista, he ovat ihan hyvässä kunnossa olevia. Afrikassa on niitä nälkiintyneitä, ei Gazassa. Heillä on hyvät vaatteet, kun länsimaalaiset hyvää hyvyyttään heitä vaatettavat. Nämä palestiinalaiset vain laiskottelevat siellä ja eivät tee mitään muuta, kuin tappelevat. Patalaiskoja, sanon minä.