Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Rastegaisa
profiilit
Rastegaisa
Rastegaisa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onneksi, minun mielestäni, ihmiset tykkäävät erilaisista kehoista, tuo on sinun mielipiteesi. Ainoa asia kommentissasi josta en pidä, on tuo käyttämäsi sana "rumapainoinen", se miltä kukakin näyttää, eivät voi välttämättä sille mitään. Mielestäni jokainen pitää hyväksyä sellaisina kun ovat. Tuo kommentti ei ole varmasti kivaa luettavaa alkuperäisen viestin lähettäneelle. Aina kun kirjoitetaan jotain, varsinkin julkisiin paikkoihin, niin pitäisi miettiä tarkkaan sanansa.
01.11.2025 18:55
Minun vaimoni on isokoinen ja olen koko liittomme ajan sanonut hänelle, että minä pidän hänen kropastaan sellaisenaan, on tärkeämpiäkin seikkoja mm se, että nauttii toisen seurasta muutenkin. Harmi vaan, että hänen seksuaaliset halut katosivat, joten meillä ei ole enää seksuaalista kanssakäymistä. Haluaisin osoittaa haluni sellaiselle joka sitä halajaa.
30.10.2025 19:22
Tuo Treffit palsta on läpi käyty, jonne en aio palata. Ihan jo siitä syystä, että meitä miehiä(sinkkuja varsinkin) on paljon tyrkyllä kyseisellä ja muilla seuraa hakevilla palstoilla, joten mahdollisuudet parisuhteessa tai kämppissuhteessa niin kun minä, löytää joku, on häviävän pieni.
Miksi en kokisi tarvetta jutella kanssasi, se vähä mitä täällä on kirjoiteltu kertoo sinusta, sen, että olet fiksu ihminen. Uskaltaudunkin laittamaan tähän s-postini(markovou,at,hotmail.com), kirjoittele tuonne jos tuntuu siltä, että luotat minuun sen verran?
Mukavaa viikonloppua:)
25.10.2025 18:24
Kyllä kokeilin treffit palstaa, mutta siellä ei seikkailunhaluiset ukkomiehet naisia kiinnosta. Ajattelin, että ehkä joku löytyisi, sillä puutteessa eläviä naisiakin varma on, sekä sinkkuja että naimisissa olevia.
Vaikutat sellaiselta, jonka kanssa vois keskustella muualla kun täällä, ongelma vain on se että täällä ei yhteystietoja sääntöjen mukaan saa jakaa.
Hyvää viikonloppua:)
24.10.2025 18:06
Kiitos onnittelusta, ihan Suomen sukuinen olen, vanhemmat kotoisin Keski- ja Etelä-Suomesta, edesmenneen isäni työ oli pohjoisessa.
Voitko kerto vähän tarkemmin mitkä tai minkälaiset huvitukset takanapäin?
On kaupungeissakin hienoja luontoalueita, minä pidän tosi paljon pääkaupunkiseudun saaristosta.
22.10.2025 22:25
Totta kai rohkenen, Olen juuri täyttänyt 57 vuotta, kroppa on sopusuhtainen ja tukka on valitettavasti puoliksi kadonnut(sukuvika). Olen enemmän introvertti kun ekstrovertti ja tykkään rauhallisesta elämästä nauttien luonnosta ja automatkailusta. Olen myös erittäin eläinrakas, josta syystä olen vieraillut aika monessa eläin- että kotieläintilalla.
21.10.2025 20:45
Heissan, on pitänyt vähän kiirettä viime aikoina, niin en ole päässyt vierailemaan täällä, vaikka itselle tärkeästä aiheesta onkin kyse.
En asu pohjoisessa enää( vietin siellä lapsuuteni ja osan teiniajasta), josta on jo todella pitkä aika. Rastegaisa on Norjalainen tunturi Pohjois-norjassa.
21.10.2025 20:40
No eipä ole apua löytynyt. Mukavaa nähdä, että joku olisi kiinnostunut .
16.10.2025 21:01
Itse olen pohtinut vieraissa käymistä useaan otteeseen, kun oma tilanteeni seksin suhteen vaimoni kanssa on niinkin huono kun nolla. Jos sinulla rohkeutta riittää ja asut kenties pääkaupunkiseudulla, niin voisimme kenties alkuun jutella asiasta keskenämme???
08.10.2025 18:28
Inarissa+vielä+2+vrk.
24.02.2021 21:43
1 / 1