Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Paison
profiilit
Paison
Paison
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kunnioitusta+on+kyllä+nimenomaa+molemminpuolin.+Ehkä+joskus+suurinta+rakkautta+on+päästää+irti+vaikka+se+sattuu+eniten
02.05.2021 17:02
Hän+ei+ole+vapaa.+Hänkin+mh-nainen.+Ei+pysty+saamaan+vapauttaan+vielä.+Kaksoiselämä+vaatii+liikaa+joten+jatkamme+ystävinä.+Tunteet+ei+ole+kuollut,+mutta+ei+niille+ole+tilaa.+Itselle+vaikeaa+kun+rakastaa+niin+paljon
02.05.2021 09:26
Tääl+oli+niin+monta+ihanaa+kommenttia+teidän+tavoista+koskettaa,+rakastaa,+tyydyttää+toista,+wau.+Olis+niin+ihanaa+saada+hitaasti+hyväillen+ja+suudellen+riisua+vaatteet+toiselta+koska+ne+näyttää+paremmalta+lattialla+anyway+ja+jatkaa+huipentumaan+asti+silmiin+katsoen
01.05.2021 21:17
Itsekin+menettänyt+äskettäin+elämäni+rakkauden+vallitsevien+olosuhteiden+vuoksi.+Se+repii+ja+raastaa.+Itkettää+loputtomiin+välillä.+Tunteet+on+edelleen+olemassa+mutta+niitä+ei+hänelle+voi+enää+osoittaa.+Kaipaan+läheisyyttä+ja+rakkautta+niin+paljon.
01.05.2021 21:06
No+hitsi+ku+kukaan+ei+o+koskettanut+kohta+vuoteen+mua.
01.05.2021 21:00
Kontaktia+kaipaisin+uuteen+ihanaan+ihmiseen+jonka+kanssa+vois+olla+läheinen.+Täältä+Kanta-Hämeestä+oleva+45v+mukava+mh-nainen.+Olen+hellä+ja+hauska,+romanttinen+ja+kiltti.
01.05.2021 20:58
Täällä+45v+4+lapsen+äiti.+Eronnut+4v+sitten.+3v+sitten+kolahti+ja+ymmärsin+että+olen+kiinnostunut+naisesta.+En+o+koskaan+saanu+kicksejä+poikabändeistä+eikä+o+ollu+edes+kaukoihastuksia+miesnäyttelijöihin+mutta+olen+ihaillut+vahvoja+naisia+ja+halunnut+olla+kaltaisensa.
Rakastuin+naiseen+3v+sitten+totaalisesti+ja+mitään+niin+huikeaa+en+ikinä+ole+kokenut.+Tajunnassa+räjähti.+Rakkaus+sai+uuden+merkityksen+todella.+Niin+luontevaa+ja+ihanaa+osoittaa+ja+sanoittaa+rakkautta+hänelle+ja+kehon+läheisyys,+täydellistä.+Mutta+nyt+olen+vapaa+ja+epävarma+löydänkö+uuden+rakkauden.+Haluaisin+tutustua+kaltaisiin+ja+ystävystyä.+Kenties+siellä+jossain+on+toinen+jonka+rinnalla+voisi+arjen+jakaa+joskus+tai+viettää+ihania+hetkiä+elämässä
01.05.2021 20:49
Tollasen+mäkin+haluaisin+ja+mulla+sellanen+hetken+olikin.+Ihaninta+ikinä
01.05.2021 20:34
Ihanasti+sanottu
01.05.2021 19:45
1 / 1