Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
valitim1000
profiilit
valitim1000
valitim1000
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
76
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko+Ruottin+Veijo+vieläkin+palstalla??+Hauska+tavata.
12.08.2021 20:41
Jos+pitäö+itseään+pienessä+nälässä+tai+muuten+hillitsee+ruokahaluaan+niin+oppii+syömään+leipää+ilman+päällysteitä.+Parhaiten+silloin+maistuu+itselleni+monet+eri+näkkileivät.+Leipää+myös+kastaa+vaiika+jahviin+tai+teehen.+Ei+muutama+leipäviipale+päivässä+pahaa.+Mässäily+on+asia+erikseen.
12.08.2021 20:32
Suositan+että+vain+kääntäisit+selkäsi+koko+tuolle+touhulle.+Miehellesi+joka+tapauksessa+tärkeintä+on+alkoholi.+Hän+ei+näy+tietävänsä+haluaako+olla+kanssai+vai+lähteä.+Ehkä+hänellä+on+jotain+tunteita+vain+kun+vieroitusoireet+tai+morkkis+on+pahimmillaan.+Muuten+hänelle+taitaa+riittää+pullo+seuraksi.+Omalle+toipumisellesi+ei+tee+hyvää+elää+alkoholistin+tuulen+mukaan.
11.08.2021 23:28
Jos+on+tosi+ylipainoinen+ja+selkä+romuna+niin+kyllä+siinä+käsien+ulottuvuus+alkaa+kärsimään.+Intiimejä+paikkoja+on+hankala+pestä+varvasväleistä+puhumattakaan.+Ihopoimujen+väliin+alkaa+kertyä+saastaa+joka+tulehtuu+mikrobeilla.+Liikahikoilukaan+ei+asiaa+auta.
11.08.2021 21:14
Maitotuotteiden+historiallisesta+käytöstä+kertoo+paljon+laktoositoleranssin+esiintyvyys.+Esiintyvyys+painottuu+Eurooppaan+ja+sielläkin+aluille,+jotka+parhaiten+sopii+lypsykarjan+pitoon.+Entisessä+Suomessa+muuten+suuren+osan+vuotta+lehmät+ei+tuottaneet+lainkaan+tai+vsin+hyvin+vähän+maitoa.+Maitotuotteiden+yltäkylläisyys+ja+edullisuus+on+vain+muutamien+vuosikymmenien+ilmiö.
11.08.2021 20:53
En+tiedä+pitääkö+paiķkansa,+mutta+tunnetusti+tehokkaita+hoitoja+sairauksiin+ei+2000+vuotta+sitten+juuri+ollut.+Ihan+sama+siis+mitä+poppakonsteja+on+tuolloin+kokeilleet.+Voin+fysikaaliset+ominaisuudet+sopii+kyllä+huonosti+nivelten+voiteluun.+Eikös+lämmin+voisula+valu+iholta+aika+nohevasti+lattialle.+Itse+ainakin+mieluiten+rasvaisin+itseäni+vaikka+kookosöljyllä.
11.08.2021 20:25
Enemmistö+suomalaisista+on+edelleen+normaalipainoisia.+Omassa+suvussani+olen+itse+ainut+ylipainoinen.+Kuinka+monta+miljoonaa+nimeä+pitäisi+luetella.+Lehdissäkim+on+kokoajan+juttuja+ihmisistä,+jotka+on+menestyksellä+laihduttaneet.
11.08.2021 20:09
Ahdistaa+voimaakkasti+kun+tajuaa+millainen+tylsimys+on+ollut.+Nukkuu+huonosti+kun+on+aiemmin+sammuttanut+itsensä+viinalla.+Tässä+vaiheessa+voi+olla+harhatuntemuksia.+
Energisyys+lisääntyy.+Alkaa+huomata+ja+tajuta+asioita.+Pyrkii+korjaamaan+ihmissuhteita.+Saa+enemmän+aikaan.+Alkoholin+himo+väijyy+mielessä.+Hikoilu+alkaa+vähentyä.+Uskaltaa+mennä+autolla+töihin.+Liikkuminen+lisääntyy.+Huomioi+myös+toisia+ihmisiä.
Mitään+ihmettä+ei+tapahdu.+Opettelee+elämään+normaalielämää.+Suolan+ja+rasvan+himo+vähenee.+Ruuasta+alkaa+saada+mielyhyvää.
04.08.2021 15:38
Samaa+mieltä+kuin+muutkin.+Kehonkoostumuksesi+muuttuu.+Lihas+painaa+enemmän+kuin+läski.+Ehkä+vaakan+sijasta+tulos+näkyisi+vyötärönympäryksessä+ja+ulkonäössä.+En+osaisi+olla+huolissani.
04.08.2021 15:29
Luulen+että+siinä+aiemmassa+ruokavaliossa+on+ollut+paljon+piilosuolaa.+Jotkut+on+hyvin+herkkiä+suolan+turvottavalle+vaikutukselle.+Täysi+dieetin+muutos+jossa+NaCl+saanti+tippuu+välittömästi+selittää+noin+nopean+painon+laskun.
04.08.2021 15:24
Tosiaan+dieetti+tarkoittaa+sitä+miten+vaikka+jossain+Kreetan+kylissä+on+syöty+jotain+70-80+vuotta+sitten.+Ruoka+on+ollut+tuoretta+ja+läheltä.+On+oltu+myös+fyysisesti+aktiivisia.+Ruokailu+on+ollut+sosiaalista,+on+syöty+vähän+ja+hitaasti.+Alkoholia+voinut+mennä+1-2+annosta+päivässä.+Oliiviöljyä+on+käytetty+kohtuudella.+Välillä+on+oltu+nälissäänkin.+Aurinkoa+on+saatu+paljon+ja+ympärivuoden+on+voitu+ulkoilla.
Tätä+mallia+on+vaikea+monistaa+toiseen+aikaan+ja+paikkaan+ja+ihan+erilaiseen+elämäntapaan.
04.08.2021 15:16
Tupakka+kyllä+nostaa+Leukosyyttejä.+Statiineilla+voi+olla+lihashaittoja,+mutta+ei+ole+tyypillistä+että+yksi+nivel+kipeytyy+ainoastaan.
02.08.2021 06:51
Hyvin+rasvapitoisen+ravinnon+terveysvaikutuksista+on+vasta+vähän+ja+ristiriitaista+näyttöä+ja+nekin+lyhytaikaisista+kliinisistä+kokeista.+On+paljon+luontaisempia+ja+paremmin+tutkittuja+keinoja+saada+sokerit+ja+insuliinit+alas.+Jokainen+saa+tietenkin+olla+omana+koekaniininaan.
02.08.2021 06:44
Silloin+kun+olin+lihotusfaasissa+niin+en+ainakaan+havainnut+tuota+proteiinin+ylivertaista+kyllöisyysvaikutusta.+Erilaista+prosessoitua+lihaa+saatoin+syödä+niin+että+napa+ratkui.+Sama+tietysti+leivän+kanssa+kun+päällä+oli+isot+juusto-ja+kinkkusiivut.+Kuidusta+ja+kasviksista+olen+kanssasi+samaa+mieltä.
02.08.2021 06:22
Itse+lihoin+monista+syistä.+Söin+leipääkin+mutta+annokset+oli+noin+10+kertaa+suuremmat+kuin+suositukset+ja+päälle+paksut+siivut+juustoa+ja+kinkkua.+Nyt+1.+kertaa+aion+yrittää+suositusten+mukaista+paria+siivua+päivässä.
02.08.2021 06:15
Aikaisemmin+kun+yritin+katkaisua+minulta+katkaistiin+samalla+rauhoittavat+lääkkeet+joita+olin+syönyt+vuosia.+Seurauksena+olin+kuukausia+zombietilassa.+En+nukkunut.+Yöt+oli+tuskaa.+Aloitin+tiukat+yömyssyt+uudelleen.
02.08.2021 06:01
4 / 4