Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
FelisLeo24
profiilit
FelisLeo24
FelisLeo24
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jösses!+Usko-ja-tieto.+Ei+taida+olla+kumpaakaan,+mutta+mistä+moisen+harhaluulon+olet+saanut+päähäsi?+Tietääkseni+hän+on+naimisissa+naisen+kanssa.+Ja+sitä+paitsi+...+Kuka+meistä+on+synnitön?+Kenen+synti+on+suurempi+kuin+sinun,+minun+tai+vaikkapa+Hauserin?+Sen+verran+myönnytyksen+sulle+teen,+että+Hauser+on+taiteellisesti+ja+tulkinnallisesti+yksi+parhaimmista+sellisteistä,+joita+olen+saannut+kuulla,+oli+hän+sitten+hintti,+bi+tai+hetero.+Saman+arvoisia+yhtä+kaikki.
11.10.2021 19:15
Hmm...+Mistä+tiedät,+että+Stjepan+Hauser+on+homo?+Hän+on+kyllä+oikein+hyvännäköinen+ja+komea+mies,+mutta+tuskin+se+tekee+hänestä+homo.+Oletko+...,+no+antaa+olla.+Voios+sinäkin+paremmin.
18.09.2021 22:02
Tiedätkö,+että+on+muitakin+kaikkivaltiaaseen+jumalaan+ja+Jeesukseen+uskovia+kuin+helluntailaiset.+Kun+menen+ehtoolliselle,+tiedän+ja+tunnustan,+että+olen+syntinen+ja+vain+armosta+olen+pelastettu.+En+halua+tuomita,+mutta+syyllistyn+siihenkin+myös+tässä+kommentissa.+Mitä+Kristus+sanookaan+tuomitsemisesta+mm.+kun+havaitsemme+joidenkin+tekevän+huorin.+Minulle+riittää+usko+Isään,+Poikaan+ja+Pyhään+Henkeen+ja+kristinuskon+perimmäiseen+sanomaan.+Osallistun+pyhään+ehtoolliseen+aina+suurella+pelolla+ja+uskolla+Jumalan+armoon,+vaikka+olen+heikko+ja+syntinen+ihminen.+En+tuomitse+sinua,+sinulla+on+vapaus+ja+oikeus+mielipiteeseesi,+mutta+mistä+sinulle+on+annettu+oikeus+ja+valta+tuomita+muita.+Eikö+tuomiovalta+ole+vain+Jumalalla?
18.09.2021 21:37
Jösses+mitä+sielun+köyhyyttä!
18.09.2021 21:26
1 / 1