Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ukim
profiilit
Ukim
Ukim
Vapaa kuvaus
Aloituksia
11
Kommenttia
491
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä." ( 1. Johanneksen kirje 2:22-23 )
10.11.2023 15:48
Jos sinä et ole kuuliainen Jumalalle, sinä elät Jumalan vihan alla. "Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta JOKA EI OLE KUULIAINEN POJALLE, SE EI OLE ELÄMÄÄ NÄKEVÄ, VAAN JUMALAN VIHA PYSYY HÄNEN PÄÄLLÄNSÄ." ( Johanneksen evankeliumi 3:35-36 )
10.11.2023 14:52
"Sillä katso: se päivä on tuleva,
joka palaa kuin pätsi.
Ja kaikki julkeat
ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on,
ovat oljenkorsia;
ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on,
sanoo Herra Sebaot,
niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte,
on koittava vanhurskauden aurinko
ja parantuminen sen siipien alla,
ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat
ja tallaatte jumalattomat;
sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne
alle sinä päivänä, jonka minä teen,
sanoo Herra Sebaot." ( Malakia 4:1-3 )
10.11.2023 14:28
"JUMALA EI VIHAA KETÄÄN."
"Sillä sinä et ole se Jumala, jolle jumalattomuus kelpaa. Paha ei saa asua sinun tykönäsi. Ylvästelijät eivät kestä sinun silmiesi edessä, SINÄ VIHAAT KAIKKIA VÄÄRINTEKIJÖITÄ." ( Psalmit 5:4-5 )
10.11.2023 13:47
"Jumalista ei ole yhtään ainoaa todistetta eikä ympäröivää todellisuutta tarkkailemalla voi päätyä johtopäätökseen, että ”jumala on”."
Onko sinulla todisteita siitä, että jumalista ei ole todisteita?
10.11.2023 01:52
"En tiedä, kenestä tässä puhutaan"
Minä tiedän, siinä puhutaan Jumalasta.
09.11.2023 20:35
"todellinen Jumala on kaiken vihaamisen yläpuolella."
Jumala on hyvä ja oikeamielinen Jumala, joka ei siedä pahoja ihmisiä.
"Väärämieliset ovat Herralle kauhistus, mutta nuhteettomasti vaeltaviin hän mielistyy." ( Sananlaskut 11:20 )
09.11.2023 19:46
"Jumala ei vihaa ketään,"
"Herra, jonka istuin on taivaassa -
hänen silmänsä näkevät,
hänen katseensa tutkii ihmislapset;
Herra tutkii vanhurskaat,
mutta jumalattomia
ja niitä, jotka vääryyttä rakastavat,
hänen sielunsa vihaa.
Hän antaa sataa jumalattomien päälle pauloja,
tulta ja tulikiveä;
polttava tuuli on heidän maljansa osa.
Sillä Herra on vanhurskas
ja rakastaa vanhurskautta;
oikeamieliset saavat katsella hänen kasvojansa." ( Psalmit 11:4-7 )
09.11.2023 19:41
"Jumala ei luotujaan vihaan, on harha ajatua synitä kylläkin vihaa"
"Sillä sinä et ole se Jumala, jolle jumalattomuus kelpaa. Paha ei saa asua sinun tykönäsi. Ylvästelijät eivät kestä sinun silmiesi edessä, SINÄ VIHAAT KAIKKIA VÄÄRINTEKIJÖITÄ." ( Psalmit 5:4-5 )
"Herra tutkii vanhurskaat, mutta JUMALATTOMIA JA NIITÄ, JOTKA VÄÄRYYTTÄ RAKASTAVAT, HÄNEN SIELUNSA VIHAA." ( Psalmit 11:5 )
04.11.2023 17:15
"Synti kyllä vihaa, rakstaa ihmistä jonka hän on suonut elämän."
"Herra tutkii vanhurskaat, mutta JUMALATTOMIA JA NIITÄ, JOTKA VÄÄRYYTTÄ RAKASTAVAT, HÄNEN SIELUNSA VIHAA." ( Psalmit 11: 5 )
31.10.2023 16:47
"Uuden liiton uskossa ei ihminen itse edes yritä kelvata Jumalalle"
En usko ihmisen oman "hyvyyden" kelvanneen Jumalalle vanhankaan liiton aikana. Eiköhän Jumalan tahto ole aina ollut sama; eiköhän Jumalan tahto ole aina ollut se, että ihmiset rakastaisivat Häntä ja olisivat kuuliaisia Hänelle.
31.10.2023 16:20
"Uudessa liitossa kun ihminen tunnustaa syntinsä ja vajavaisuutensa ja hän puhdistuu Kristuksen sovitustyön kautta, Jumala lahjoittaa häelle Henkensä, jonka voimasta hän voi elää pyhää ja Jumalalle mieluista elämää."
Sinä siis tunnustat sen, että ihmisen täytyy tehdä jotakin voidakseen pelastua.
31.10.2023 16:10
"Se on Jumalan teko , että te uskotte häneen , jonka Jumala on lähettänyt"
Joh: 6: 29
Miksi Jumala ei pelasta kaikkia? Miksi Jumala ei anna uskoa kaikille ihmisille? Eikö Jumala tahdo, että kaikki pelastuisivat?
31.10.2023 08:49
"Olen minä nuorena varastanut omenan ja jos sitä voi verrata Hitlerin tekoihin niin siitä vaan jumala."
Sinä pidät itseäsi hyvänä ihmisenä, mutta sinun hyvyytesi ei kelpaa Jumalalle. Ihmisen oma hyvyys on Jumalan silmissä kuin saastainen vaate.
24.09.2023 14:10
"Olemmeko me muita parempia ? Emme lainkaan. Olenhan jo esittänyt sen syytöksen
että KAIKKI , niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin on synnin vallassa." Room: 3: 9
Tarkoittanee sitä, että kristitty ei itsessään ole muita parempi. Tämähän ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kristitty ei Kristuksessa olisi muita parempi.
24.09.2023 08:10
"Jumala pelasti aina sen ja auheutti kymmenien miljoonien viattomien kuoleman."
Sinäkin olet syntinen ihminen, aivan kuten Hitlerkin oli. Tulisiko Jumalan siis hävittää sinut, jotta et enempää tekisi syntiä/vääryyttä?
23.09.2023 17:52
"Uskovat eivät hyväksy Jumalan tahdon vastaisia tekoja. Itse ihmisen he kyllä hyväksyy. Ei pidä sekoittaa tekoja ja tekijää toisiinsa."
Jumala ei tuomitse vain pahoja tekoja, vaan Hän tuomitsee myös pahat ihmiset. Jumala ei hyväksy pahoja ihmisiä.
"Sillä sinä et ole se Jumala, jolle jumalattomuus kelpaa. Paha ei saa asua sinun tykönäsi.
Ylvästelijät eivät kestä sinun silmiesi edessä; sinä vihaat kaikkia väärintekijöitä." ( Psalmit 5:4-5 )
23.09.2023 15:59
"Loppusi maailman sodat"
Sotiminen loppuisi, jos te pahat ihmiset tekisitte parannuksen ja kääntyisitte pois teidän vääriltä teiltänne.
23.09.2023 15:37
"Miksi uskovainen ei hyväksy muiden uskovaisten jumalaa/jumalia? Sekö on sitä suvaitsevaisuutta."
Miksi sinä et hyväksy sitä, että 2 + 2 = 7? Sekö on sitä suvaitsevaisuutta.
23.09.2023 15:33
"Miksi uskovainen ei hyväksy muiden uskovaisten jumalaa/jumalia? Sekö on sitä suvaitsevaisuutta."
Miksi sinä et hyväksy sitä, että minä en hyväksy muiden uskovaisten jumalaa/jumalia? Sekö on sitä suvaitsevaisuutta.
23.09.2023 15:31
23 / 25