Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Heze69
profiilit
Heze69
Heze69
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
-niin+ja+keskellä+tietä+kun+kävelee+ja+vielä+useampi+rinnan+niin+kyllä+siinä+jo+tarpeettomasti+estetään+muuta+liikennettä+->+eli+kävellään+joko+oikeaa+tai+vasenta+reunaa,+jotta+🚴♀️++jää+edes+se+keskikaista+mistä+pääse+ohitse!
-eikä+sitten+tehdä++kävellessä+niitä+arvaamattomia+äkkiliikkeitä+puolelta+toiselle++puhelinta+räplätessä
18.11.2021 10:41
tässäkin+lienee+kyse+"luonnonvalinnasta"+💀+ja+omasta+valinnasta+kun+lähdetään+fillarilla+sekoilemaan+ilman+valoja+tielle,+jonne+pyörällä+ei+ole+edes+mitään+asiaa...+🛑
17.11.2021 10:13
-ainakin+itse+haluan+että+valoni+myös+valaisee+tietäni+kulkusuunnassa,+että+näen+mitä+mahdollisia+esteitä+/+haittoja+siellä+edessäpäin+on+-ei+minulle+riitä+pelkkä+se+että+tulen+itse+nähdyksi+vaan+haluan+myös+itse+nähdä+eteenpäin+(myös+ne+mahdolliset+pimeät+jalankulkijat+/++pyöräilijät+ajoissa)
17.11.2021 09:59
-kyllähän+se+on+jalankulkijankin+velvollisuus++katsoa+eteen+/+taakse+ennen+kuin+vaihtaa+"kaista"+varomattomasti+tienreunalta+toiselle+-kääntyäkseen+johonkin+tai+sitten+ihan+muuten+vain-++ihan+yks+kaks+ennakoimattomasti
17.11.2021 09:53
1 / 1