- Miten niin? Ei synnin sanominen synniksi ole väärin. Eihän Päivi itse lesboile
- Eipä yllätä syyttäjän touhut
Syyttäjällä on vain semmonen ongelma että Raamattu on kokonaan Jumalan sanaa eli homoilu on syntiä ja tulee aina olemaan syntiä eikä sitä faktaa millään syytteillä muuteta
Raamattu vs. syyttäjä 6-0
victory in Jesus - Mitä sitten?
Koko maailmasta on hyvää vauhtia tulossa samanlainen gulag mitä Kiina on.
Olen kristitty joten eipä paljoa nappaa tämän maailman meno. Ei ole mitään uutta auringon alla. Tietenkin voi olla uutta teknologiaa mutta syntiinlankeemuksen jälkeen ihmiskunnan meno on mennyt kokonaisuutena vain pahempaan suuntaan. Viimeisellä Tuomiolla kyllä katsotaan että kuka kyttäili laittomasti ja ketä - Jumala on kaiken Venäjän uhoamisenkin kostaja
Venäjä - päiväsi ovat luetut - totta
- onko todisteita väitetylle taksikyyditykselle?
- ei sodissa ole mitään hyvää.
- joo tuo on totta että ei ole todellakaan tarkoitus perustaa teokratiaa
itse rukoilen päättäjille viisautta - ai eli jos Jumala on johdattanut jonkun esim eduskuntaan ni sielläkö se uskova ei saa rukoilla viisautta Jumalalta?
- joo siteerauksia nyt
eikä tuommosia epämääräisiä väitteitä - et sinä sitä tiedä
- No jos tuo on oikeasti sitaatti Ahviolta niin huhhuh mitä touhua koska sehän oli tunkeutuminen ja mellakka.
- Miten niin ei annettaisi? Voihan joku uskova vaikka olla verotoimiston työntekijä. Silloin hänellä on maallista valtaa
- Ei niin. Meidän tulee vain rukoilla päättäjien puolesta
- Niin no eikös oikea nimitys olisi valejuutalaiset koska en usko että aidot juutalaiset mitään globalistieliittiä ovat. Valejuutalaiset ovat niitä jotka väittävät olevansa juutalaisia mutta eivät ole - eli ovat saatanan synagoga
- Miten niin?
- laitappa sitten sitaatteja väitetyistä harhaopeista
- Miten niin pimeyteen?
- Esitä todisteet väitetystä väärin sovelluksista.
- http://www.kotipetripaavola.com/palautettamotohjelmastajafarmakeiasanasta.html
tuossa selitystä