Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju2
profiilit
kotipaju2
kotipaju2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
1383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamattu sen todistaa, Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. 1.kor15:50.
Tiedämme, että koska Kristus on herätetty kuolleista, hän ei enää kuole eikä kuolemalla ole enää valtaa häneen.
Autuaita ja pyhiä ovat ne, jotka pääsevät osallisiksi ensimmäisestä ylösnousemuksesta! Heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he ovat Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat Kristuksen kanssa tuhat vuotta.Ilm 20:6.
25.05.2023 18:46
Ruumis kuolee henki paljaa Jeesus on se elämän lähde jota ovat Jeesusen omia kuolemalle ole mitään valtaa, meidä ulkokuori riisutaan kyllä pois liha ja veri kun ei pääse elämään taivaan kotiin henkemme pääsee Jeesusen sovinto työn kautta, siinä on ainut jokan kautta on pelastus kaikille ihmisille, jota se hyväksyvä itselleen siinäpä
on kin miettimistä jotka eivä usko.
25.05.2023 08:07
Ei kristin uskolla ole mitään tekemistä idän uskonnon kanssa, on täysin pakana uskonto ei tuopelastuskesta mitään opetusta minkä kautta ihminen voi pelastus kuoleman kidasta.
25.05.2023 08:01
Ei alkanut auringon jumalstasi vaan, Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita. Matt16:18 seurakunna perustus.
25.05.2023 07:57
Pakanllaiset jumalt niitä ei todelissudssa edes ole, ihminen ajatus se on keksinyt koska ihmisellä on tarve palvella mitä tahansa tekemäänsä, koska luulee sen auttavan häntä hädän heltkellä mutta ei auta koka on kuolut jumala mitä hän palvoo. Kristity palvomme elävää jumalaa joka voi ja haluaa autaa hädässä olevaa.
25.05.2023 07:53
Ajattelmaton ja jumalaton Jeesus on sanansan kautta jokaisen uskovan sydämmessä, koska me olemme hyväksyneet hänen armonsa, me tummehänet maaima ei voi tuntea, miksi koska se on salttu maailmalta. Tarjoavat omia mielipitetiään kaikke mikä viitta pelastukseen he ovatkin sen vuoksi pimeydessä .
25.05.2023 07:47
Paholaisen sanelemia hänen oppilaansa niitä satuilevat, joilla ole mitään merkitystä Raamussa oleville profetioille, on aivan eri asia.
24.05.2023 19:27
Maaiman elämä on katoavalla aterialla, joka häviää Jeesusksen toisessa tulemisessa.
24.05.2023 19:25
Profeetat ovat Jumalan hengen vaikutuseta ilmoittavat olenaisen asian, mitä on edessä päin tai lähi aikoina tapahtuva.
24.05.2023 15:45
Tuntee ajatukset jo kaukaa, ne joita tulevat peastumaan tesi jo maailman perustamisesta sakka kekä ovat ijankaikkiseea elämää, on ihmisellä valinnan vapaus, hänen halunsa on että kaikki tulisvat peastetuksi, on hän kärsinyt koko ihmiskuunnan puolesta.
23.05.2023 19:38
Vastuu on jokatapausessa, ei edes hyvät tysi sinua pesasta ihmisille.
Joka hylkää tarjolla olevan armo olet auttamatta hukassa.
23.05.2023 16:02
Aterian asttamisesta,joka syö ja kelvottomastia on syysyyää kelvoton hänen yhteyteensä. Kuuluu vain hänen opetus lapsilleen eikä tälle maaimalle.
23.05.2023 06:41
Sitä toivovat kaikea saastaa ohjelmissa, häpeää.
23.05.2023 06:37
Jeesus palaa kun pakanain luku on tullut sisälle elämään.
21.05.2023 11:09
Helteillä kin on merkityksensä se on kutsu syntiesetä elämästä Jeesusen yhteyteen, toiset tulevat toiset eivä, vaan pilkaavat siitä huolimatta Jumalaa.
21.05.2023 07:54
Jeesus on se joka tuli ihmiseksi, kärsi sinunkin synti velkasi vuoksi ristillä, mitäs teet huolitko hänet vapahtajaksesi vai hylkäätkö, jos hylkäät, hän on kerran hylkäävä sinut helvettiin kuten raamatussa kerrotaan.
21.05.2023 07:49
pitäis kutsusa imisiä karitsan häihin. Enkeli sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaita ne, jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle." Ja hän jatkoi: "Nämä ovat tosia Jumalan sanoja. Ilm.19:9
20.05.2023 20:14
katsotaan mitä sana sanoo, Sitten hän otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."Luuk.22:19
Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne. jae 20.
Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet. Joh 6:54
Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma.
Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.
20.05.2023 08:46
Se sun mielikuvitustas .
16.05.2023 09:36
Eitaita sulta kysyä olemassa olemista.
16.05.2023 09:33
20 / 70