Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satama100
profiilit
satama100
satama100
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
166
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tottakai pitää olla oikeus sanoa ei, sillä joskus tarvitsee jokainen sitä omaa tilaa eikä sen pitäisi loukata toista millään tavalla vaan toinen kyllä ymmärtää tämän, mikäli on yhtään järkee päässä.
12.11.2022 18:26
Eiköhän se mee niin, että oli kyseessä mikä tahansa suhde, hetero, homo, mikä vain, että seksiin tarvitaan kummankin osapuolen tai jopa kaikkien osapuolten suostumus, muutenhan se olisi raiskaus. Tietysti parisuhteeseen kuuluu mielestäni kaikki läheisyys, koskettelu, läsnäolo, huomioiminen jne. Olla siinä sitä toista varten jopa. Ja tuo ei tarkoita, että siinä "pitää" olla toista varten vaan sehän tulee luonnostaan, mikäli välittää toisesta. Samoin suukottelut, hellimiset, hieronnat, ihon hivelyä sormen päällä, silittelyt ja tuhansia muita pieniä tekoja, jotka liittyvät oleellisesti suhteeseen. Mutta miten sitten öööö jos haluaa herättää toisen "hellästi" 😇 aamuun, uuteen päivään .. siinä pitää tietää, että se on sallittua, muuten voisi sekin tuntua toisesta epämiellyttävältä. Nämä asiathan yleensä puhutaan ja on keskinäiset "sopimukset", mitä saa ja voi tehdä ja mistä toinen tykkää ja mistä ei. Puhumalla selviää nuo kaikki ja siinä myös oppii tuntemaan toista paremmin. Eipähän tule sitten ikäviä yllätyksiä, jos toimiikin toisen mielestä väärin ja ainakin parisuhteen alussa oltava huomioiva kaikessa ennenkuin tosiaan oppii tuntemaan ja tietämään toisen mieltymykset. Mutta kaikkeen kuuluu siis se vapaaehtoisuus ja oma tahto eikä niitä rajoja saa ylittää, sillä jokaisella on oikeus koskemattomuuteen niin halutessaan. Toivottavasti en nyt saa taas hirveetä kritiikkiä mielipiteistäni, mutta toi on mun näkökulma ja käyttäydyn itse tuon mukaisesti. Ja en tykkäisi, jos en saisi suhteessa mennä vapaasti toista halaamaan tai silittelemään tai ettei toinen tulisi lähelleni, koska oon sen verran hellyyskpee kuitenkin lähes jatkuvasti, että haluan tuntea toisen läsnäolon, vaikka hän olisi missä tahansa eikä just siinä samassa tilassa kanssani. Taisin mennä osittain ohi aiheesta, sori, mutta halusin vain tuoda esille tuonkin puolen.
12.11.2022 18:16
Tässä ei ollut värikynällä kirjoitettu yhtään ainoaa sanaa. Kaikki täysin totta.
29.10.2022 18:27
Ne ehkä ihanimmat treffit oli ne, kun treffini tuli luokseni kylään ja oli puhe, että hän jää ehkä yöksi kahdeksi, koska tuli luokseni kylään toiselta paikkakunnalta ja ne treffit kestikin muutaman viikon. Sitten seurasi jälleen muutamat uudet muutaman viikon kestäneet freffit, ja tämä kaikki sitten poiki muutaman vuoden kestäneen suhteen.
Ja ne ehkä pahimmat treffit oli, kun tavattiin ravintolassa, tämä deittini oli siellä jo istumassa ja menin pöytään. Nautittiin muutamat drinksut ja puhumisen jouduin hoitamaan minä lähes kokonaan, sillä tämä deittini vain tuijotti minua, tuijotti eikä paljoa suustaan ulos päästänyt. Tulihan siinä hieman vaivautunut olo ja mietin, mikä on vikana, kun vain tapittaa. Minun oli kuitenkin pakko lähteä pois, hän tiesi, että joudun lähtemään tiettyyn aikaan pois ja kysyin, voinko saattaa hänet jonnekin, mutta sanoi jäävänsä vielä hetkeksi istumaan sinne ravintolaan. Olisiko mennyt jotain kymmenisen minuuttia, kun tuli viesti häneltä, jossa pahoitteli tuota hiljaisuuttaan ja kertoi, että hän oli saanut minusta eri käsityksen viestien perusteella ja kuvailujeni perusteella myös, kuvia ei oltu vaihdettu ja hän oli kuulemma niin häkeltynyt ja myytyä, ettei siksi löytänyt sanoja, joilla puhua. Tuo viesti nostatti pienen hymynkareen huulilleni ja sovittiin, että voisimme tavata uudestaan. Ja näin sitten tapahtuikin, mutta sillä kerralla selvisi, että hänellä on avopuoliso - mies - jonka luvalla hän saa tapailla naisia, muttei miehiä. Deittini oli kuitenkin valmis eroamaan tuosta miehestään minun takiani, mutta tässä kohtaa mun oli lyötävä jarrut päälle, koska eihän me keretty edes tutustua niin hyvin, että tuollaista ratkaisuja voisi tehdä ihan yhtäkkiä. Tämä hänen kanssaan viesteily sitten hiipui siitä hiljalleen pois eikä olla sittemmin enää yhteyttä pidetty.
Nyt sitten vain odottelen, milloin mahdan saada tilaisuuden treffeille, joka poikisi enemmänkin kuin vain sen yhden tapaamisen. Olen luonteeltani sellainen, että lähden deittaamaan ajatuksena pitkä parisuhde, en siis kevyin perustein. Tätä odotellessa .. mukavaa loppusyksyä kaikille 😁
26.10.2022 09:03
Ei hitsi, alkoi naurattaa, kun luin tämän riitaisan kirjeenvaihdon tästä ketjusta läpi. Siis en tarkoita ap:n pohdinnalle nauramista vaan näitä kommentteja, mitä täällä on kirjoitettu :) ihan hyvä ois kyl muuten, mutta tais lähtee "aavistuksen" ohi tuosta itse aiheesta XD kenen napaa se kutittaa, jos joku haluaa pelkästään peuhata ilman että sillä olisi mitään merkitystä jatkossa muuten kuin ehkä hienona/huonona muistona joskus myöhemmin, mikäli ei kenenkään toisen kumppanin kanssa mee peuhaamaan? Onko se keltään pois? Meitä todellakin on moneksi ja vaikken itse harrastakaan irtojuttuja, niin emmä ala niistä tuomitsemaan siltikään ketään, jos se ei satuta ketään millään tavalla tai jos sattuukin, niin omasta tahdosta saakin sattua ;) wirn .. oikeesti en voinut nauramatta lukea loppuun asti kommentointia tähän aloitukseen XD ja kenen napaa se kutittaa, jos joku haluaa touhuta jonkun toisen mielestä ruman ja lihavan ihmisen kanssa, kun eihän se ihminen varmaan ole kovinkaan ällö, ei ainakaan tämän mielestä, joka hänen kanssaan haluu leikkiä, eiks ni? Yritetään ymmärtää ja muistaa ihmisten erilaisuus, sehän on vain rikkaus. Tylsää olisi, jos meistä jokainen olisi kuin samasta puusta veistettyjä toinen toistensa kopioita. Ja oikeesti kun ajatellaan hieman pidemmälle tätä, niin mistä ihmiset saavat nämä ihanteet itselleen omittua .. niitäkin kun näyttää olevan niin montaa erilaista kuin on ihmistäkin. Jostainhan me ollaan opittu ja omittu esimerkiksi nuo ihanteemme ja niiden vastakohdat. Mutta mutta .. kolikolla on tässäkin kaksi puolta: se mikä näyttää toisesta hyvälle, voi näyttää jostain toisesta ei-niin-hyvälle ja se, mikä tuntuu jostain toisesta hyvälle, ei välttämättä tunnu taas toisesta. Riitelyllä ei ainakaan yleensä pääse mihinkään hyvään .. paitsi tänä aamuna naurattamaan minua :) kiitän puheenvuorosta :)
17.10.2022 05:36
Mun mielestä toi riippuu niin tilanteesta/tilanteista, olosuhteista ja ties mistä, ettei ainakaan mun kohdalla voi yleistää kaikkien kanssa käyvän sama asumismuoto. Monitahoinen juttu. Pitää kuitenkin huomioida todella monta seikkaa ja todella monelta kantilta katsottuna. Ei kai mikään estäisi sitäkään, vaikka olisikin eri osoitteet, mutta silti voisi olla yhdessä saman katon alla? Vaihtoehtoja varmasti löytyy ja jokaiselle se oma sopiva siis. Tässä olisi kuitenkin huomioitava niin käytännön kuin myös tunnepuolen kannalta ja punnittava ja valittava joko järjen tai tunteen tai molempien kannalta. Ja kun kaikki jutut eivät päde kaikkiin samalla tavalla, niin se tekeekin asiasta vielä mutkaisamman .. hmm ..
12.10.2022 21:35
😉🍀😊
12.10.2022 20:51
Mä mieluusti tapailisin jotakuta kaltaistasi, EoEt. En pelkkää ystävällisyyttäni vaan nähdäkseni, onko sinunkinlaisin ihmisiä vielä olemassa. Tässä vastikään olen kokenut turhauttavan menetyksen ja puhun nyt suhteesta, muttei se ole taustalla tässä sanoakseni tätä. Todellakin .. olisi enemmän kuin hienoa tutustua johonkin kaltaiseesi naiseen. Mitä olen lukenut kirjoituksiasi/kommenttejasi, vaikutat naiselta, joka seisoo sanojensa takana eikä heitä toiselle vain sitä, mitä toinen haluaa kuulla. Hyvä sinä! Enemmän tällaista!
11.10.2022 21:19
Itse olen aina ollut enemmän tuon kyljessä kyöhnäämisen kannalla, koska minulla on tarvetta fyysiselle läheisyydelle. Näin on ollut aina. Ja vielä paremmalta se tuntuu, kun toinen vain tulee siihen kyöhnäämään, tulee eikä kysele. Nam!
04.10.2022 15:18
Peruuntui+suunniteltu+illanvietto.+Nyt+ei+vähään+aikaan+ole+siihen+uutta+mahdollisuutta.+Olen+kyllä+ajatellut,+että+vastaavanlaisen+kohtaamis-+ja+jutustelupaikan+voi+itse+asiassa+järjestää+vaikkapa+piknikin+muodossa+tai+makkaranpaistoretki+jonnekin+kivaan+paikkaan+etc.+Mikäli+täällä+Savon+seudulla+löytyy+innokkaita+tähän,+niin+laittakaa+viestiä+tuonne+Treffit-puolelle,+niin+aletaan+yhdessä+suunnittelemaan+jotain+mukavaa+yhdessäoloa.
25.08.2022 13:26
Et+tule+olemaan+yksin.
12.08.2022 16:42
Mitä+ovat+nuo+perinteiset+arvot?+Jos+tarkoitat+tuolla,+että+kun+on+yhden+kanssa,+niin+silloin+on+yhden+kanssa+eikä+vieraissa+hypitä.+Täällä+on+sellainen+perinnearvoltaan+oleva+yksilö,+tosin+sitä+pyöreyttä+on+hieman,+mutta+tätimäisyys+on+minusta+kaukana+😂
12.08.2022 16:36
Ks.+ylempi+teksti.
04.08.2022 00:15
Antaa+vain+palaa,+naiset+👍
04.08.2022 00:14
Kenkkua,+että+nämä+välimatkat+ovat+usein+niin+pitkiä,+jos+olisi+haluja+osallistua+mukaan.
03.08.2022 21:45
Onko+liian+kaukana?+Voi+harmi+😔
03.08.2022 21:42
Kiitos+ja+juu,+toivotaan+että+toteutuu+tuottaen+hyvää+"+tulosta"+eli+uusia+ystäviä+ja+kenties+uusia+pareja,+mutta+ennen+kaikkea+olla+miellyttävä+ilta+jokaiselle.+Sellainen,+mistä+jää+hyvä+fiilis.+Ihan+vain+haluan+kokeilla,+toimisiko+tällainen+tällaisena+aikana,+kun+on+koronaa,+on+sotaa,+on+rokkoa,+on+liikaa+kaikkea+negaa+lisänä+se,+ettei+ole+välttämättä+tunnettuja+paikkoja+lähimailla,+että+voisi+tutustua+uusiin+ihmisiin.+Mietin,+että+tätä+voisi+kokeilla.
03.08.2022 21:38
Kyllä.+Kannattaa.+Muuten+voi+jäädä+paljon+kokematta.
31.07.2022 17:35
Moi,+kyllä+löytyy+myös+minun+nimelläni.+Kirjoittaa+sinne+hakukenttään+suoraan+sen+nimen,+kenelle+haluaa+kirjoittaa,+niin+pitäisi+löytyä+kyllä.+Ainakin+catfish+löysi+minut+tai+minä+itse+asiassa+hänet.+Minulle+saa+sinne+kirjoittaa+kaikki+naiset,+jotka+ovat+halukkaita+osallistumaan+tämän+miitin+tai+illanvieton+suunnitteluun.+Mieluiten+jos+laittaisitte+esim.+meiliosoitteenne+suoraan+siihen+tekstikenttään+tai+Whatsappin+puhelinnumero+ne,+niin+pyydän+teitä+ryhmään,+jonka+olenkin+jo+luonut+sinne+valmiiksi.+Kyse+on+siis+joko+muutaman+hengen+illanistujaisista+minun+luonani+lähiaikoina+tai+sitten+miitti+jonnekin,+mikä+käy+edes+enimmille.+Yleensä+on+niin,+ettei+sama+aika+käy+kaikille.+Tervetuloa+mukaan+järjestelemään+ja+miettimään+yhdessä,+mitä+mukavaa+keksitään.+Itselläni+heräsi+halu+auttaa+ihmisiä+tutustumaan+toisiinsa,+kun+ilmeisesti+bileitäkään+ei+ole+tiedossa+ainakaan+näillä+leveleillä.
30.07.2022 16:18
Sinulle+on+tullut+postia+😊
29.07.2022 13:02
8 / 9