Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täytyy tunnustaa että nuo Yrjönkatuviestit huvittavat, vaikka ilkeilyähän sellainen on ja itse en moisia kirjoittaisi.
14.10.2022 14:28
Ei kannata lyödä vetoa vastaan, sillä se menee helposti, jos siihen uskoo.
12.10.2022 23:21
2000m Cooperi on amiksille kova paikka
09.10.2022 16:33
Sanovat vaan, etteivät edes yrittäneet, ettei kunto näyttäisi niin huonolta kuin mitä se on. 2000m Cooperi on aluksille kova paikka. Näin aiemmin viikolla yhden lenkkeilijä 8min/km vauhdilla ja puuskututa oli kovaa. Ei ne kaikki todellakaan pääse kolmen tonnin Cooperia kunhan vain yrittäisivät.
09.10.2022 16:32
Kuule kyllä halua ja yritystä on testitilanteessa. Mutta koitappa itse painaa semivammaisena tavisläskinä tulosta pöytään. Pitäisi tehdä tuhansia toistoja lenkillä että kunto paranisi ja siihen ei näistä vetelyksistä ole.
08.10.2022 17:35
Kolme kertaa viikossa kevyttä hölkkää, kerran pitkä sauvakävelylenkki ja kerran tonnin vetoja, jonka päälle yksi tupakki. Näin keski-ikäisen aloittelijan kunto nousee optimaalisesti.
05.10.2022 16:07
Eivät jaksa Vantaalla kävellä puoli kilometriä lähtöpaikalle. Siksi vammainen varttimaraton.
04.10.2022 23:30
Saako polttaa tupakin juhlan merkiksi, jos menee alle 2x Raitasen ajan?
04.10.2022 23:12
Ylipainoiselle vesijuoksu rennompaa.
01.10.2022 17:46
Ukko ei juokse enää metriäkään. Uhoaminen vaihtunut radiohiljaisuuteen.
01.10.2022 17:43
UTMB 2022 podiumit. Missä Hoka? Vetelillä partaukkeleilla Suomessa?
Adidas Terrex 5
The North Face 4
Salomon 4
Asics 3
Scarpa 2
01.10.2022 17:33
Makkinelosella Suomi hölköttää. Intervallit alle neljän/km ja tavo myöskin alle neljän.
01.10.2022 14:16
Maraton liikkeelle 4min/km vauhtia ja tavo alle neljän. Rentoa.
01.10.2022 14:13
Hokat ylihintaiset imurit. XXL:ssä Bondi 8 tarjouksella 139€, normaalihinta 169€. Hinnasta 50€ menee Ambassadoreiden tohveleihin.
30.09.2022 13:24
Maltti on valtti. Ainakin 8h määrää viikossa ja tavo parin vuoden päähän, niin hyvä tulee.
29.09.2022 17:11
Intersport boikottiin. Tiskin alta järjestävät tapahtumia, joihin ei miehet ole tervetulleita.
29.09.2022 16:17
Sammakot jatkaa uskollisesti Hokalla rentoa DNF perinnettä.
29.09.2022 15:56
Ei ole Sauconyt Hokaa paremmat. Ukot vaihtaa leiriä sen mukaan mistä saavat ilmaisia tohveleita. Onneksi Adidas ei jaa tossuja someturhuuksille, niin ei leimaudu merkkiä käyttämällä hönöksi.
29.09.2022 13:31
Nyt myös Nike Downshifter puoleen hintaan 39€.
27.09.2022 16:12
Itsellä saman suuntaisia kokemuksia kävelystä. Lapin patikointireissujen jälkeen kympin testijuoksu kulkee iloisesti. Oikein tuntee kuinka happi virtaa suonissa. Mutta etelässä kun juoksee viikot, on aina niin väsynyttä ja tahmeaa kovempi pyristely. Enkä edes juokse paljon. Pitäisi kai koittaa sitä sauvakävelyä treeninä.
27.09.2022 14:39
14 / 21