Tupakointi vain juostessa

Anonyymi-ap

Maratonin juokseminen on vaativaa hommaa jo itsessään, mutta vaikeustasoa voi lisätä vaikka polttamalla ketjussa tupakkaa samalla.

Tätä ei tietenkään kenellekään kannata suositella, mutta sitä kokeili Uncle Cheniksi kotimaassaan Kiinassa nimetty 50-vuotias ultrajuoksija.

Kiinalaisessa Weibo-palvelussa levisivät kuvat, joissa Chen sauhuttelee menemään juostessaan Xinjiangin maratonia marraskuun 6. päivänä. Ahkerasta kessuttelusta huolimatta kokenut juoksija paineli matkan kelpo aikaan 3.28,45 ja sijoittui 574:nneksi. Kisaan osallistui vajaat 1500 osallistujaa.

Aika saattaa selittyä, sillä erään raportin mukaan kiinalaisia some-käyttäjiä käytöksellään sokeerannut herra polttaa tiettävästi ainoastaan juostessaan. Chen on kuvattu aikaisemmin tupakka suussaan myös kahdelle muulla maratonilla.

30

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      erittäin jees kiinalainen

    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa olla vähän vajaa.

      • Anonyymi

        Aloittaja kopioi suoraan lehtijutun.
        Tee perässä vai nikotteletko kun palaa?


    • Anonyymi

      Ymmärrän. Hölkätessä himottaa nortti ja viina.

      • Anonyymi

        Kummalla tulee maralla parempi tulos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummalla tulee maralla parempi tulos?

        Backyard ultrassa kannattaa herätellä itteä raakaa vodkaa huulilla käyttämällä.


    • Anonyymi

      Ukko on sub 3h juoksukunnossa, mutta tupruttelee mieluummin alle 3.30 hölkkääjien joukossa.

      • Anonyymi

        Mutta kun sillä kolmen tunnin alittamisella ei pääsisi lehtiin ympäri maailman.


    • Anonyymi

      Rööki suussa juossut kiinalaismies saa rajun tuomion: ”Idioottimaista”
      Arto Bryggare ei arvosta Uncle Chenin suoritusta

    • Tupakoin vain viikonloppuisin lenkin jälkeen. Ihanaa.

    • Anonyymi

      Tupruttelu erittäin rentoa.
      Mitä artsi ymmärtää hölkästä.

      • Anonyymi

        Etuskunnassa moni urheilumies ratkennut tupruttelemaan. Tiukat mielipiteet viestii kaappitupruttelusta.


    • Anonyymi

      joonas rinne oli imenyt 2 tupakan verran häkää.

    • Anonyymi

      Näkyvyyttä voisi saada juoksemalla kovassa humalassakin tms.

    • Anonyymi

      Tupakoinnissa vereen menee häkää, mikä laajentaa verisuonia, ja parantaa suorituskykyä. Kannattaa siis polttaa juuri ennen juoksua, ei sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Keuhkoihin sitä häkää menee ja hapenotto huononee.


      • Anonyymi

        Häkä syrjäyttää hapen verenkierrossa ja lihakset väsyvät.


    • Anonyymi

      Vieläkö ukoille maistuu nortti vai menikö pupu housuihin?

      • Anonyymi

        Juu. Punaista Westiä palaa aski päivässä. Maraton menee alle neljän.


      • Sankaritreenien ja kisojen jälkeen juhlistan polttamalla yhden tupakan. En ole riippuvainen.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Sankaritreenien ja kisojen jälkeen juhlistan polttamalla yhden tupakan. En ole riippuvainen.

        Sankari vorest kuuri.


    • Oliko Vantaalla muita tupruttelijoita juoksemassa?

      • Anonyymi

        Vilkkuiko kalju kahen metrin korkeuvessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vilkkuiko kalju kahen metrin korkeuvessa?

        Juu vilkkui.


    • Anonyymi

      Eikö maratonilla ala tehä mieli ryyppyä? Tekee mieli keskeyttää kahden tai kolmen kierroksen jälkeen viinan pirun takii

      • Olen luonut itselleni säännöt, että saa rentoutua vasta maratonin maaliviivalla. Ei auta keskeyttää, kun silloin ei saa palkintoa.


      • Anonyymi

        Enää ei kehtaa keskeyttää kun yleisö ajattelee että ukko halusi ryyppäämään.


    • Anonyymi

      Syttyykö satteella?

    • Enää ei saa tupakoida juuri missään. Pitää mennä kadulle kävelemään. Hyvää reeniä juosta röökin kaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe