Vapaa kuvaus

Aloituksia

99

Kommenttia

361

  1. Onhan se vaikeampi kuvitella, että Venäjän tarpeita moinen yksittäinen ohjus Puolaan palvelisi. Ainoastaan, jos mielikuvittelee, että Venäjä olisi saanut lahjottua ukrainalaiset ohjusmiehet ampumaan, niin sitten...
    Vahinkolaukauksillahan ei ole tarkoitusta, mutta kun Ukraina ei myönnä vahinkoa tapahtuneeksi, niin sitten siinä tosiaan hiippi ajatuksiin tarkoituksellisuus. Jos ohjuksella Puolaan olisi ollut tarkoitus, niin helpostikin se olisi sodan laajentamisen tarkoitus. Sitä taas Venäjä ehkä tarvitsee vähemmän kuin Ukraina?
  2. Ja lähde oli?