Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo5
kookoo5
kookoo5
Vapaa kuvaus
עֲזָאזֵל
Liittynyt 3v sitten
44
aloitusta ·
2313
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rakkauteen? No joo, mutta kyllä Peräilmaan perustuva on kaikkeinsta perenmpi.
19.02.2024 18:18
Peräilmaa jt eivät karta.
19.02.2024 12:21
Lihaksi? Jauhe- vai paistilihaksi?
19.02.2024 11:57
לא HOHOHHOHOO, לא
19.02.2024 11:54
Ei toki . Minä olen demoni עֲזָאזֵל , teidän kielellä Azazel.
18.02.2024 13:48
Ei tarvitse olla happamatonta leipää, perusruisleivästä irtoaa jopa paremmin Peräilmaa. raamatun lukeminen ei ole välttämätöntä, samat asiat löytyy Aku Ankasta ja vanhoista Jalluista.
Hienoa, että sinulla on herännyt kiinnostus oikeaa uskoa kohtaan, Kysy kaikin mokomin lisää, kookoo5-setä vastaan niin henkistytyneesti kuin vain osaa.
18.02.2024 13:16
Mitä jotain tiedättekylläkuka tietää tehneensä oikein? Littynee joko jeesukseen tai Peräilmaan?
Ps. jeesus lähettää myös pusipusi-terkkuja tiedättekylläkakalle.
17.02.2024 21:44
Kirja jt? Heh. Kirja, joka sisältää kaiken olennaisen jt hämäyslahkosta, olisi maailman ohuin kirja. Kansien lisäksi siinä on yksi sivu, jossa lukee: jt huuhaa on täyttä pas*aa.
17.02.2024 18:20
Ortinologia on minustakin hyvin mielenkiintoista puuhastelua. Minä kasvatan joka vuosi luomuna Peräilmakaalia ja -hernettä, koska kaupan tehoviljellyt kehittävät vain mitätöntä suhnua. Vanhat pesemättömät Raappahousut ovat muuten oivaa lannoitetta. Paraslaatuisin Peräilmahernesato on tullut käytettyyn kumiteräsaappaaseen tungettuihin Raappahousuihin. Mutta sato on tietysti valitettavan pieni .
17.02.2024 18:12
jt kirjoista puheen ollen keväällä tulee myös uusittu painos kirjasta Puhu perustellen hämättävälle Peräilmasta. Siinä on paljon tarkennettua Uutta Valoa© Peräilmasta ja jeesuksesta. Upeana pikku lahjana on kaavat ja tarkat valmistusohjeet juuri löydetyistä jeesuksen Raappahousuista. Nehän löydettiin 6.07 viime vuonna Kolkatan palkokunnantalon kellarista.
16.02.2024 13:50
Mutta kaikkein eniten halveksutaan -ja jopa kartetaan- niitä, joilta ei irtoa Peräilmaa kunnolla. Sillä sanoihan mooses marialle Epytkissä, että lappaa sitä kiksautushernevelliä vaan napaasi, jotta irtoaa kunnolla Peräilmaa. Sitä se vaaraokin arvostaa.
16.02.2024 08:01
Jeesus ilmeisesti on tulossa, kun pistävät jäsenten rakentamat, maksamat ja ylläpitämät jeesusliiterit lihoiksi. Täytyyhän sitä pomojen saada vähän reilummin humputella jäsenten rahuskeilla ennen maailmanloppua. HOHOHOHO. Tyhmyydestä sakotetaan.
16.02.2024 07:57
Olihan nooa toki vidkiivinen henkilö, mutta ihmeellisesti Peräilma ja se nooa-ralli olivat todellisia.
14.02.2024 21:36
Väärinkäytösten etsimistä = köyhien kurittamista? Siis köyhillä on oikeus huijata?
12.02.2024 11:42
Juu nooa saarnasi siitä ja sen pituudesta, sekä jollotti kyseistä kammorallia vuosisadan. Ja laski myös Peräilmaa siinä sivussa.
12.02.2024 00:17
Ovat keksineet. Nooan ainoa saavutus on se kaamea ralli: Ukko Nooa.
On todellakin Nooan sävellys ja jeesus sovitti.
Tässä aivan alkualkualkualkuperäisillä sanoilla.
” ukko-nooa ukko-nooa oli kunnon mies.kun hän päästi Peräilmaa, kakka tuli irtos pyllystä, ukko-nooa ukko-nooa oli kunnon mies.kun hän päästi Peräilmaa,tappi irtos pyllystä. ukko-nooa ukko-nooa oli haka laskemaan Peräilmaa.”
Riimitys ei ihan istu, mutta asia on tärkein..
11.02.2024 19:19
Vihdoinkin kaapu-ukkeli saapuu. Kenties astraali-aasilla ratsastaen. Onhan persidentin homma vähän arvonalennus jumalan pojasta ja messiaasta. Mutta omnipotentista jessulista Suomen persidenttinä on kyllä hyötyä maan päällä enemmän kuin taivaassa, koska näkee mm. piippalakkien juonet etukäteen. Ja kenties sääennustuksetkin tarkentuvat.
11.02.2024 11:59
Kyllä. Kenttäraportit jäävät historiaan. Tilalle on tullut henkilökohtaiset Peräilmaraportit. Eli jokainen vuoden 1914 jälkeen syntynyt jt on velvollinen tekemään Peräilmaraportin viikottain. Siinä täytyy mainita tarkka paikka ja ajankohta, lukumäärä, laatu (mm. äänekkyys ja tuoksu) ja onko tapatumalla vähintäin kaksi todistajaa. Lisätiedoissa pitää mm. mainita ruokavalio. Sillä siitä vanhimmat voivat päätellä onko tullut syötyä henkistyttetyä Peräilmarikasta ravintoa vai onko vuskannut, vältellyt sellaista ravintoa.
10.02.2024 02:44
Suolikaasujumala Seppo taas toteaa: Minä olen suhnu ja äänekäs Peräilma, joka niitä riemumiellä päästää, on elossa, vaikka olisi välillä hetekalla sammuneenakin.
09.02.2024 02:21
Minä lasken Peräilmaa siten, ettei oikea jalka tiedä mitä vasen käsi tekee. Vasen ja oikea korva kyllä kuulevat heikkonakin hetkenä henkistytyneen tapahtuman. Onko tämä siunauksellista?
09.02.2024 02:17
97 / 116