Kiinnostavia kasveja ja puita?!

Anopinkieli, Echinopsis kaktus ja Viikunaopuntia kaktus, Kultaköynnös, Aloe Vera-Lääkealoe, Kiinanruusu, Auringonkukka, Pullojukka, Pullukka, Piikkikruunu, Kärpäsloukku, Kihokki, Kannukasvi ... Näistä helpoimpia ovat: Anopinkieli, Echinopsis kaktus ,Kultaköynnös , Auringonkukka -ulkona.
Viikunaopuntia, Aloe Vera, Pullukka, Piikkikruunu, Kannukasvi, kärpäsloukku ei ole niin helppoja elinympäristön ymmärtämisen vuoksi, hienoja silti. saa nähdä tuleeko enemmän viikunaopuntian hedelmiä kauppoihin myyntiin ja milloin, ne oli kyllä maistuvia, kiitos...
Piikkikruunun taimien kasvatuksen pilasin neuvosta kun "se ei tarvitse paljoa vettä" pitää kokeilla uudestaan.

Mitä puita aion kokeilla kasvattaa siemenistä: Punatammi, Tammi, Douglaskuusi, Mammuttipetäjä, Euroopanlehtikuusi, Syys ja kesä Omenapuu!
jossain Euroopassakin on kuulemma Mammuttipetäjää kasvamassa?!

Hienoa sain kasvatettua toriomenasta (rubinola) puun taimia ja istutettua ne maahan, mutta ne eivät mahdollisesti tuota hyvää hedelmää silti(?!) Onpa perusomena hurjan ymmärrettävä aihe, alkuviidakosta sekin on joskus kauan kauan sitten jäänyt olemassaoloon?! Huh hellettä!?

10

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ortinologia on minustakin hyvin mielenkiintoista puuhastelua. Minä kasvatan joka vuosi luomuna Peräilmakaalia ja -hernettä, koska kaupan tehoviljellyt kehittävät vain mitätöntä suhnua. Vanhat pesemättömät Raappahousut ovat muuten oivaa lannoitetta. Paraslaatuisin Peräilmahernesato on tullut käytettyyn kumiteräsaappaaseen tungettuihin Raappahousuihin. Mutta sato on tietysti valitettavan pieni .

• Anonyymi

Tää jätkä ei tarvi muuta kuin perseen mustelmilla, eiköhän kk kuuri riitä näin aluksi, jos ei jatketaan joka pv edelleen

• Anonyymi

Ilo valtaa sydämen kun keskusteluketjussa viihdyttää itseään enää pölhökuninkaat makek88, kookoo5 ja verilettumies. Silloin tietää tehneensä itse jotain oikein. Terveisin tiedättekylläkuka.

• Mitä jotain tiedättekylläkuka tietää tehneensä oikein? Littynee joko jeesukseen tai Peräilmaan?
        Ps. jeesus lähettää myös pusipusi-terkkuja tiedättekylläkakalle.

• Anonyymi

Veriletut on parasta ruokaa. Kun syö kunnolla niin ei kuukahda tuonne kärryjen eteen kesken kentän. Pakasteena löytyy sekä verta että lettutaikinaa kaupassa.

• Anonyymi

Ei vaan kiinnosta enää keskustella Jehovista. On muuta ajateltavaa. Tämä lahko ei kiinnosta enää ketään yleensäkään ja te kiehutte omissa liemissä ongelmienne kanssa, ihan sama muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan kiinnosta enää keskustella Jehovista. On muuta ajateltavaa. Tämä lahko ei kiinnosta enää ketään yleensäkään ja te kiehutte omissa liemissä ongelmienne kanssa, ihan sama muille.

Näkyy kiinnostavan sinuakin ainakin sen verran, että kirjoitat tänne.

• Anonyymi kirjoitti:

Näkyy kiinnostavan sinuakin ainakin sen verran, että kirjoitat tänne.

Jopa anonyymejä kiinnostaa..

• Anonyymi

Kuka loi kaikkien näiden ym siemenet, jumala!

• ei mikään pikkupikku anonyymien epäjumala pienellä j:llä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6594
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4472
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3158
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1564
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1349
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1273
    Aihe