Jehovan todistaja vanhimmat ja erioten kierrosvalvojat inhoavat köyhiä ja sairaita seurakuntalaisia. Heitä pilkataan ja ivataan julkisesti seurakunnan kokouksissa.On ilo kun joku väsyy ja eroaa itse,erottamisessa on niin suuri vaiva.Yhdysvaltalaisen kultin toiminta perustuu rahan keräykseen päätoimistolle,ainoastaan raha,omaisuus ja testamentit järjestölle ovat koko toiminnan tarkoitus.Rahaa tarvitaan yhä enemmässä määrin seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi joutuneiden hiljaiseksi maksamiseen
Yhdysvalloissa jopa vauvaikäiset ovat joutuneet seurakunnan pedofiilivanhinten uhreiksi.
Köyhien ja sairaiden halveksiminen
Anonyymi-ap
5
272
Vastaukset 5
- Anonyymi
Soopaa!
- Anonyymi
Tämä mies/ nainen on kuin sokea olmi. Kaikki järjestölle epämieluisa on soopaa.
Mitenkäs se nyt menikään raamatussa:" sokea vartiotornilainen sokeaa taluttaa ja ne molemmat kuoppaan lankeavat."
- Anonyymi
uskon
Mutta kaikkein eniten halveksutaan -ja jopa kartetaan- niitä, joilta ei irtoa Peräilmaa kunnolla. Sillä sanoihan mooses marialle Epytkissä, että lappaa sitä kiksautushernevelliä vaan napaasi, jotta irtoaa kunnolla Peräilmaa. Sitä se vaaraokin arvostaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32468- 66419
- 33415
- 32405