Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. ystävyys on rakastamisen jälkeen seuraava tunnetaso. Eilen seurasin sinun ja hatsan saamaa ryöpytystä. Se oli todella epämielyttävää luettavaa. Eilen en viitsinyt sanoa puolesta tai vastaan mitään, sillä ajattelin hänen mielialaan vaikuttaneen pettymyksen lisäksi jonkinasteinen humalatila. Jospa te saisitte sovittua keskenänne ko. asian? Toivonpa tottatosiaan, että löydätte jonkinasteisen sovun, te molemmat ja hatsa myös. No hatsan 'tiedän' kestävän lähes mitä vain, sillä olen hänen kanssaan ottanut palstalla mittaa oikein 'kunnolla'. Sortuen itse vähättelyyn ja tarkoitushakuisesti horjuttamaan hänen egoaan keinoista välittämättä. Silti hän ei ole menettänyt malttiaan ja siksi kunnioitan häntä kovasti. [vaikkei se siltä monasti näytäkään.:)] Samoin sinä, olet yksi tämän palstan valopilkku, jolla on hyvä itsetunto. Koettakaahan jaksaa, kukin tahoillaan ja hyvää sunnuntaita minunkin puolesta. jk.Minä lähden puolentunnin kuluttua kohti Saloa. Lyön kaksi kärpästä yhdellä kertaa, menen katsomaan crossi-kisaa ja ennenkaikkea minulla on "treffit" nuoremman tyttäreni kanssa. Hän tulee Espoosta 80 km. ja samalla vaihdamme autoja, jotta hänenkin ajopelinsä saa kesäiset renkaan allensa. Hän on myös innokas crossi-fani, joten hyvässä seurassa saan kisat katsoa, ja vielä iso mahdollisuus, että saan matkaseurakseni hänen iso-siskonsa, joten minulla pitäisi tulla ja olla loistavan hyvä ja hauska sunnuntai.:))
  2. Veneestä puheenolllen, yleensä veneet pitävät hintansa hyvin verrattuna kaksi tai nelipöyräisiin. Ostin joskus -88 vuonna liukuvan dieselkäyttöisen retkiveneen 120-tuh. mk.(oli oikeasti halpa hinta). Möin sen eräälle tuttavalleni jo edellisen laman hellitettyä v-95. 40-tuh. mk., joten aikas kehno 'sijoitus venonen oli. Silloin yhdeks'kyt luvulla elin niin ympäripyöreitä työvuorokausia, etten ehtinyt neljään vuoteen vesille kertaakaan vaan vene seisoi trailerissa pressutettuna neljä kesää. Siksi annoin edullisesti tarvitsevalla ja olihan siinä ajassa mm. honmevaurioita tullut ym. Hän omistaa veneen edelleen, joten ostaja ei ollut jobbari vaan veneilyä harrastava kaveri, ja siis 'osoite aivan oikea'. Pieni ht- vene tossa pihassa seisoo ja veljen pihassa kaskymmentä vuotta sitten ostamani kovia kokenut pulpettivene. Kotomaisia ja samaa merkkiä molemmat.