Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
minna.lamsa
profiilit
minna.lamsa
minna.lamsa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaurarieka leivinuunissa on parasta mitä tiedän.Eikä tule sitkasta!!!
Ohje:1kg kauraryynejä(myllyn paras on paras)
3litraa kuumaa vettä
puoli kiloa vehnäjauhoja
puoli kiloa ohrajauhoja
3ruokalusikallista suolaa
Laita edellisenä iltana kauraryynit turpoamaan kuumaan veteen,itse olen monesti laittanut vasta aamulla ja hyvää tulee.Siihen vain suola ja jauhot ja vaivaa vähän aikaa.Ja eikun leipomaan ja paistamaan.Käytä leipomisen aikana jauhoja runsaasti.Nämä ovat todella hyviä rieskoja,joita teen aina.Tästä ohjeesta tulee noin 18-20kpl rieskoja.
13.07.2007 08:33
Jotkut ei vaan ilmeisesti ymmärrä koneista mitään eivätkä siksi osaa kysyä sitä yksiselitteisesti. en itsekää ymmärrä mut tän kirjoituksen ja kysymyksen ymmärsin.
25.06.2005 18:14
Anna olla ja heitä menemään....
25.06.2005 18:06
No ehottomasti kärpät uusii mestaruuden nyt kun hifk kaatui noinkin helposti vaikka eihän ne ole osannut kiekkoilla vaan tapella ja joka pelissä tosi törkeästi ei ainoastaan viimeisessä pelissä.Mutta luulen että jokerit laittaa tosi kampoihin joten joko kärpät tai jokeri voittaa.......
28.03.2005 09:17
kun mä odotin lähdin ensin 5 km lenkille ja sitten kaveri heitti lattialle 175 pyykkipoikaa jotka keräsin yksitellen kyykky asennosta lattialta ja sitten saunomaan oikein kunnolla ja eiköhän ensi yönä tule lähtö.......
11.03.2005 20:47
Ei ne lääkärit kaikkea tiedä mullakin piti olla yli 4kg mut eihän se ollukkaan ku 3.5kg.Ja tiedän muitakin kavereita joille on arvioitu väärä paino.
11.03.2005 20:43
1 / 1