Vapaa kuvaus

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

23

  1. Tää on kanssa samaa mieltä!
    Onhan jotkut tietty sellaisia että haluavat tasaisen ja ehkä ennalta-arvattavankin elämän. Jospa ne jotkut osaavat sitten ottaa iloja irti siitäkin tyylistä taikka sitten eivät vaan tiedä muutakaan keinoa elää elämäänsä. Tuntuis kuitenkin, että vaikkahan olis millainen kuvio, niin kyllä jonkinasteinen ilo pitää löytyä kaikkeen tekemiseen.
    Ja kun noita ilmoituksia laitellaan, niin kandee itekkin lukaista oma profiili silleen objektiivisesti. Että onko se sellainen, jota se toivotunlainen kamu alkaisi lukea ja sen perusteella haluais tietää susta enemmänkin.
    Noita ilmoituksiahan on tosi paljon ja kyllä siellä on hyvä erottua jotenkin porukasta jo ekoilla lauseilla. Jokin koukku on hyvä olla. Rehellinen koukku =) Positiivisuus ei aina ole perseestä.
  2. All for one-One for all
  3. on syvältä. Mut oon samaa mieltä ton Rinan kanssa. On sillä jokin tarkotus, että jotkin jutut ei onnistu ja niistä pitää sitten vaan ottaa opikseen. Opittavaa löytyy aina!
    Eikä kunnon suhdetta löydy mistä vaan. Ei kannata tarttua kaikkeen, mitä eteen heitetään.

    Kannattaa vähän kartoittaa tilannetta, ennenkuin paneutuu enemmän uuteen ihmiseen. Itestäni tiedän sen, ettei mun pidä alkaa tutustumaan esim sellaiseen mieheen, jolla on erilaiset haaveet tulevaisuudesta, kuin mulla. En ikinä alkais suhteisiin lapsettoman miehen kanssa joka haaveilee lasten teosta, koska mun lapset on jo tehty. Enkä alkais enää kaukosuhteisiin, koska toista ei opi tuntemaan mesessä tai tekstareilla. En nyt ala kaikkea luetella, mutta on muutamia mulle tärkeitä asioita, jotka mun on pidettävä mielessä, kun tulee jokin "jutska" elämään.
    Mulla tämä kyllä toimii. Mutta jos ihastunkin sellaiseen mieheen, jonka kanssa tiedän homman olevan hankala/mahdoton, niin itseäänhän siitä saa syyttää. Silti asiat kannattaa ottaa aina puheeksi. Koskaan ei voi tietää, vaikkahan ne järjestyisivätkin jollain lailla!

    Jalat kantsii pitää maassa aina..mut silti saa pääkin olla pikkasen pilvissä =)