Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kirsla
profiilit
kirsla
kirsla
Vapaa kuvaus
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
23
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulle on käynyt ihan samoin. Siitä ei pääse mihinkään, että ulkonäöllä ja olemuksella on iso merkitys. Pituus, paino, hartioiden leveys... Sit taas jos mies ei ookkaan toivotun raamikas, vaan sillä onkin pälyilemätön katse ja hermoon osuva hymy, niin ei sitä voi heti ohittaa.
Kuvallinen ilmoitus antaa pitkästi suuntaa sille, mitä hakee. Kuvattomilta taas saa kuvan. Pitää vaan ottaa se riski, että näyttääkö se toisen naama räystäältä vai ei.
17.10.2009 15:16
Tää on kanssa samaa mieltä!
Onhan jotkut tietty sellaisia että haluavat tasaisen ja ehkä ennalta-arvattavankin elämän. Jospa ne jotkut osaavat sitten ottaa iloja irti siitäkin tyylistä taikka sitten eivät vaan tiedä muutakaan keinoa elää elämäänsä. Tuntuis kuitenkin, että vaikkahan olis millainen kuvio, niin kyllä jonkinasteinen ilo pitää löytyä kaikkeen tekemiseen.
Ja kun noita ilmoituksia laitellaan, niin kandee itekkin lukaista oma profiili silleen objektiivisesti. Että onko se sellainen, jota se toivotunlainen kamu alkaisi lukea ja sen perusteella haluais tietää susta enemmänkin.
Noita ilmoituksiahan on tosi paljon ja kyllä siellä on hyvä erottua jotenkin porukasta jo ekoilla lauseilla. Jokin koukku on hyvä olla. Rehellinen koukku =) Positiivisuus ei aina ole perseestä.
17.10.2009 14:51
Aivan älytön tilanne. Ei tuu varmasti oleen helppo 2 vk. Mut jotenkin tuntuu, että tuut saamaan lisää viestejä. Jos joku haluaa noin rankalla tavalla vihjailla jotain, niin en usko että se tuohon jää.
Joko kerroit miehelles viestistä?
20.02.2008 00:24
All for one-One for all
19.02.2008 00:39
Mitäs siihen sanois ylläpito, kun sellainen palsta taas saattaa kuihduttaa näitä muita palstoja, jotka suorastaan kukoistaa pettämisen ansiosta? Tais olla kuollut idea. Huokaus.
19.02.2008 00:23
..tuli kannatusta =)
Mut sen palstan nimi olis silloin jotain muuta kuin tollaista kielteistä, koska ne tyypithän olis vastuuntuntoisia, kun menevät sinne!
19.02.2008 00:08
..idea vois olla pettäjien oma seuranhakupalsta. Sieltä voisivat samanhenkiset bongata itselleen elämänkumppaneita, eikä ketään loukattaisi, koska sinne mentäessä tietää, mitä saa. Sitä kautta voisivat kamuset yksissä tuumin aloittaa suhteita tietäen riskit jo etukäteen. Siellähän se pettäminen olis vähän niinku luvallista ja luonteenomaista.
Ja sille palstalle ei tarvitsisi itsensä luotettaviksi tunnistavien mennä ikinä koskaan ollenkaan. Voisivat rauhassa keskittyä löytämään luotettavaa kumppania ihan muualta.
Kaikkihan elämässään haluaa läheisyyttä ja hellyyttä, ei se nyt oo mikään uutinen. Mut jos jotkut haluaa sitä kaikkien kanssa jatkuvasti, niin olkoot he sitten onnellisia sillä viisiin. Ei siihen pitäis sotkee niitä, jotka haluaa olla onnellisia ihan vaan yhden ihmisen kanssa. Ugh.
18.02.2008 23:53
..tuo mitään rakkautta ole, että kusettaa omaa vaimoa tuolla lailla ja käyttää sen luottamusta hyväksi. Susta on vaan kiva, että siellä kotona on joku sua piikomassa ja lapsia tekemässä ja mitä lie.
Kerro vaimolles, millasen jannun kanssa se tätä elämäänsä elää ja anna sen itse päättää, tahtooko jatkaa sun kanssa. Voihan olla, että vaimos haluaa löytää itselleen kunnon miehen, joka arvostaa oikeeta rakkautta ja luottamusta. Entäs jos elätte vanhaksi asti yhdessä ja vasta sitten vaimo saa tietää, millainen vellihousu olet. Luuletko, että tulee hyvä mieli ja silleen?
Vai että jalkapohjissa kihelmöi, voi tsiisus kraistus...herää pahvi. Mahtaa lapset olla ylpeitä isästään aikanaan. Asioilla on taipumus tulla julki.
17.02.2008 22:53
Ei monikaan nykyään jouda liikkua "ihmisten ilmoilla" ja netissä voi saada jotain vinkkiä toisesta, joka kans hakee seuraa.
Varovainen joutuu olemaan, ei pidä uskoa hyvään tuuriin. Huijareita on vähintään yhtä paljon, kuin aitoja ihmisiä.
Varaudu muutamaan pettymykseen ja jo vain, jossain vaiheessa se aurinkokin ehkä paistaa risukasaan =)
17.02.2008 21:47
Ota nyt yksi asia kerrallaan käsittelyyn. Viimeinen asia voisi olla se, että mitä muut susta aattelee. Vaikka susta olis kuinka puhuttu skeidaa, niin kyllä asioiden oikea laita aina tulee esille, vaikka veis aikaakin. Mitä väliä sillä on? Itseään saavat katsoa peiliin kaikki ne, jotka ovat sen puheita uskoneet.
Lapsellehan toi on takulla ihan hirveetä katseltavaa ja kuunneltavaa. Hommaa sille ja itelles oma koti, vaikka toiselta paikkakunnalta. Mene esim perheneuvolaan puhumaan teidän tilanteesta. Sieltä osaavat neuvoa, miten saat asiat hoitumaan.
Miks sun pitää odottaa sitä "pitävää todistetta hänen valheistaan"? Mitäs sitten, kun sen saat? Tai jospa et saakaan ja elät lapses kanssa kituen ja oottaen. Eikö tuo mies nyt jo ole näyttänyt oikean luonteensa? Tommoselta sun on turha odottaa kunnioitusta ikinä koskaan.
Minkä takia pidät eroamista ja sinkkuna oloa pahempana vaihtoehtona,kuin tuota nykyistä tilannetta? Mieti pari vuotta eteenpäin..jos jäät, miten romu mahdat sitten olla. Jos nyt oot reipas ja lähdet sieltä, asiat ei voi mennä kuin parempaan suuntaan sulla ja tenavalla =)
17.02.2008 01:59
Siinä oli muuten lause täynnä asiaa Ü
16.02.2008 21:36
Jos kerran haluaa jatkuvasti vaan ihastua ja tutustua ja kokea yms, niin ei sit pidä esim mennä naimisiin. Tai menköön, jos kumppanikin sattuu olla vapaan suhteen kannalla!
Jos tietää itse olevansa pelkkä seikkailija, niin ei pidä lähtee leikkimään toisten tunteilla. Seikkailijat seikkailkoon ihan vapaasti, kunhan jättävät rakkausjutskat niille, jotka sen arvon hiffaavat.
Funtsin tässä vaan tuota eläinmaailmaa...Kun jotkut lajit ovat koko elämänsä yksiavioisia, toisilla on haaremit ja toiset siementävät itseään, minkä kerkeevät. Että mihinkäs tyylilajiin me ihmiset sitten kuulutaan. Voi sun nääs...
16.02.2008 21:18
..omassa suhteessa pitäis olla jotain pielessä, jos toinen haluaa lähtee pettämään? Eikös silloin siinä pettäjässä ole jotain pielessä? Luottavainen kumppani luulee kaiken olevan hyvin ja toinen salailee tuntemuksiaan ja mitä lie muuta.
Jos se pettäjä olis reilu sille omalle kumppanille ja kertois esim ettei suhde enää nappaa, niin kumppanikin vois alkaa tehdä uusia suunnitelmia elämässään, eikä tuhlais aikaansa sellaiseen ihmiseen, joka ei oo sitä mitä antaa ymmärtää.
Ja juu, mun mielestä voi kans ihastua, mut ei sen asian pidä antaa edetä mihinkään. Rakkaus on kuitenkin isompi jutska, kuin jokin hassu ihastus =)
16.02.2008 20:34
..minä oon ugly girlin kanssa vähän samaa mieltä.
Kyllä kai ihminen voi sortua mihin vaan paskaan ja selittää asian sillä, että on nyt vähän huonot nuo geenit ja silleen. Eikös siinä tutkimuksessakin ollut jotenkin niin, että alkoholismin kehitykseen ja oireisiin vaikuttavat geneettiset, psykososiaaliset ja ympäristölliset tekijät. Eli kasvuympäristöllä ja kavereillakin on osuutta asiaan. Ei voi vedota vaan siihen, että kun iskä ja äippäkin joi...
Sitäpaitsi koko tää maailma on houkutuksia ja sortumisen paikkoja täynnä. Pakkohan niitä on yrittää väistellä, ei tässä muuten hengissä selvitä.
Itsestäänhän se soppa ei sinne kurkkuun joudu. Kenen lie käsi sen sinne sitten kaataa... Kyllä siitä kroonisen sairauden saa itselleen hommattua.
Aatella, jos koko viinaa ei olis keksittykään.
16.02.2008 00:04
Ensinnäkään suhteessa ei tarvii olla jotain pielessä, jos toinen osapuoli on niin näyttämisenhaluinen, että pitää rellestää ja pettää kumppania. Vika on silloin siinä pettäjässä, joka ei kykene olemaan luottamuksen arvoinen.
Teot pitää kertoa toiselle ja toinen saa sen jälkeen itse päättää, haluaako jakaa elämänsä sellaisen ihmisen kanssa, joka saattaa jopa pettää uudestaan. Pettäminen on inhottavaa kumppanin nolaamista ja kukas sellaista haluaisi.
Pettäjän kannattaisi alkaa vapaaseen suhteeseen ja katsoa löytyykö se onni sellaisesta jutusta kenties. Siinähän se "pettäminen" lienee luvallista.
Minä ainakaan en haluaisi tuhlata elämääni pettäjän kanssa elämiseen ja ihmetellä muiden supatusta selkäni takana.
Pettäjillä on huono itsetunto, kun täytyy todistella itselleen ja samalla muille, että kyllähän meikäläisellä tuota kysyntää olisi ...Ja jos on olevinaan nymfomaani, niin menköön hoitoon.
Ai että mun veri kiehuu...kaaddääm...
15.02.2008 23:33
Tähän vielä lisäisin, että kannattaa mennä lääkäriin ja yrittää saada tueksi jokin lääkitys jos tuntuu että on vallan masentunu. Ja sitten muuttaa muualle ja vaihtaa ympyröitä kokonaan.
Kyllä niitä hyviä asioita alkaa tapahtua, kun saa tuollaisen ison mustan aukon pois elämästään.
Ja jos lääkkeet kammottaa, niin sisukkaasti vaan pois tuollaisen miehen vaikutuspiiristä omin voimin. Tottahan nyt moinen elämä imee ihmisestä viimeisetkin hyvät energiat. Kummasti alkaa taas virtaa löytyä, kun ei tarvii tuhlata voimiaan joutavan miehen asettamiin kompastuskiviin.
Kannattaa vaan lähteä, eikä jäädä odottamaan, että puhutaan ympäri! Kohta ei oo sitä vähääkään reippautta jäljellä..nyt vielä oli halua ja voimia hakea täältä neuvoja.
15.02.2008 22:43
on syvältä. Mut oon samaa mieltä ton Rinan kanssa. On sillä jokin tarkotus, että jotkin jutut ei onnistu ja niistä pitää sitten vaan ottaa opikseen. Opittavaa löytyy aina!
Eikä kunnon suhdetta löydy mistä vaan. Ei kannata tarttua kaikkeen, mitä eteen heitetään.
Kannattaa vähän kartoittaa tilannetta, ennenkuin paneutuu enemmän uuteen ihmiseen. Itestäni tiedän sen, ettei mun pidä alkaa tutustumaan esim sellaiseen mieheen, jolla on erilaiset haaveet tulevaisuudesta, kuin mulla. En ikinä alkais suhteisiin lapsettoman miehen kanssa joka haaveilee lasten teosta, koska mun lapset on jo tehty. Enkä alkais enää kaukosuhteisiin, koska toista ei opi tuntemaan mesessä tai tekstareilla. En nyt ala kaikkea luetella, mutta on muutamia mulle tärkeitä asioita, jotka mun on pidettävä mielessä, kun tulee jokin "jutska" elämään.
Mulla tämä kyllä toimii. Mutta jos ihastunkin sellaiseen mieheen, jonka kanssa tiedän homman olevan hankala/mahdoton, niin itseäänhän siitä saa syyttää. Silti asiat kannattaa ottaa aina puheeksi. Koskaan ei voi tietää, vaikkahan ne järjestyisivätkin jollain lailla!
Jalat kantsii pitää maassa aina..mut silti saa pääkin olla pikkasen pilvissä =)
15.02.2008 22:03
..todellakin pitää erota. Mikähän tässä nyt mahtaa olla se syy OLLA yhessä? Miks pitää tehdä elämästään noin vaikeeta? Mitä kaikkee paskaa sulle oikein pitää tehdä, että huomaat saanees tarpeeksi? Ei sinun tarvii uhrautua ja sitä ihmistä parantaa. Itse sinä tuota menoa sairastut.
En nyt tarkoita sua, mutta joskus jos ihminen on elämässään ehkä lapsesta asti tottunut tietynlaiseen "meininkiin", niin ei sen meiningin tarvii jatkua läpi elämän sentään. Sitä meininkiä pystyy muuttamaan ihan ite.
Tässä asiassa se riskinotto kannattaa, kun siitä erittäin tod näk seuraa onnellisuutta =)
15.02.2008 21:23
..suret sen miehen perään. Kurjaahan se on, kun huomaa tuhlanneensa aikaa moiseen heppuun. Mutta ei muuta kuin häntä pystyyn =)
Luuletkos, että se pystyy tarjoamaan kellekään muullekaan ton luotettavampaa sitoutumista? Sulle tulee vielä eteen sellainen mies, joka arvostaa samoja asioita, kuin säkin ja jolta löytyy samat aidot tunteet kuin sultakin.
Jos noin nopeesti toinen alkaa etsiä uusia suhteita, niin ei sen tunteet oo voineet kovin syvällisiä olla. Mieti vaan, miten pinnallinen sellainen tyyppi loppujen lopuks on. Kuka sellasta haluaa.. paitsi ehkä toinen samanlainen. Tai sit se uus kumppani ei vaan vielä tiiä haukanneensa shittiä.
Sekin pitää vaan niellä, että et ehkäpä ollu sille miehelle se oikea. Ja miks olisit ollutkaan, kun se ei olis sua tehny onnelliseks. Tsemppiä!
15.02.2008 20:52
..kanssa samaa mieltä. Joidenkin luonteelle ei vaan onnistu tarttua härkää sarvesta.
Onhan se varmaan ollut kolaus sille miehelle, kun oot ehdottanut taukoa. Etkö silloin selittänyt tilannettasi? Kyllähän se jättää montun auki kellä vaan, jos toinen tahtoo ottaa aikalisän. Monestihan se tulkitaan niin, että tauon haluaja tahtoo pehmeästi alkaa erota.
On sillä miehelläkin varmaan ollut oma myllerryksensä. Laita sille viestiä, vaikkei vastaisikaan ja selitä asiaa. Jos ei lue viestejäsi, niin omahan on valintansa.
15.02.2008 17:13
1 / 2