Vapaa kuvaus

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

23

1. Mulle on käynyt ihan samoin. Siitä ei pääse mihinkään, että ulkonäöllä ja olemuksella on iso merkitys. Pituus, paino, hartioiden leveys... Sit taas jos mies ei ookkaan toivotun raamikas, vaan sillä onkin pälyilemätön katse ja hermoon osuva hymy, niin ei sitä voi heti ohittaa.
    Kuvallinen ilmoitus antaa pitkästi suuntaa sille, mitä hakee. Kuvattomilta taas saa kuvan. Pitää vaan ottaa se riski, että näyttääkö se toisen naama räystäältä vai ei.
  2. All for one-One for all
  3. on syvältä. Mut oon samaa mieltä ton Rinan kanssa. On sillä jokin tarkotus, että jotkin jutut ei onnistu ja niistä pitää sitten vaan ottaa opikseen. Opittavaa löytyy aina!
    Eikä kunnon suhdetta löydy mistä vaan. Ei kannata tarttua kaikkeen, mitä eteen heitetään.

Kannattaa vähän kartoittaa tilannetta, ennenkuin paneutuu enemmän uuteen ihmiseen. Itestäni tiedän sen, ettei mun pidä alkaa tutustumaan esim sellaiseen mieheen, jolla on erilaiset haaveet tulevaisuudesta, kuin mulla. En ikinä alkais suhteisiin lapsettoman miehen kanssa joka haaveilee lasten teosta, koska mun lapset on jo tehty. Enkä alkais enää kaukosuhteisiin, koska toista ei opi tuntemaan mesessä tai tekstareilla. En nyt ala kaikkea luetella, mutta on muutamia mulle tärkeitä asioita, jotka mun on pidettävä mielessä, kun tulee jokin "jutska" elämään.
    Mulla tämä kyllä toimii. Mutta jos ihastunkin sellaiseen mieheen, jonka kanssa tiedän homman olevan hankala/mahdoton, niin itseäänhän siitä saa syyttää. Silti asiat kannattaa ottaa aina puheeksi. Koskaan ei voi tietää, vaikkahan ne järjestyisivätkin jollain lailla!

Jalat kantsii pitää maassa aina..mut silti saa pääkin olla pikkasen pilvissä =)