Vapaa kuvaus

Kristuksessa, rehellinen ja koko sydämestä uskossa.

Kotisivu. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

Linkit: http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Varattu

Lapset: ---

Email: [email protected]

Hakusanat: Usko, Jeesus, Kristus, Raamattu, pelastus, Pyhä Henki, Kirkko. Jumala

Aloituksia

96

Kommenttia

455

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Oletko+uudestisytynyt+ja+oletko+pysynyt+Jeesuksessa+Kristuksessa.+Nimi+voidaan+sieltä+elämän+kirjasta+poiskin+puuhkiä,+jos+antautuu+haureuteen+yms+synteihin,+eikä+niistä+luovu.Ilm.+3:5+Joka+voittaa,+se+näin+puetaan+valkeihin+vaatteisiin,+enkä+minä+pyyhi+pois+hänen+nimeänsä+elämän+kirjasta,+ja+minä+olen+tunnustava+hänen+nimensä+Isäni+edessä+ja+hänen+enkeliensä+edessä.+2Moos.+32:32+Jospa+nyt+antaisit+heidän+rikoksensa+anteeksi!+Mutta+jos+et,+niin+pyyhi+minut+pois+kirjastasi,+johon+kirjoitat."+2Moos.+32:33+Mutta+Herra+vastasi+Moosekselle:+"Joka+on+tehnyt+syntiä+minua+vastaan,+sen+minä+pyyhin+pois+kirjastani.+Ps.+69:29+Pyyhittäköön+heidät+pois+elämän+kirjasta,+älköönkä+heitä+kirjoitettako+vanhurskasten+lukuun.+>+Matt.+10:32+Sentähden,+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+minäkin+tunnustan+Isäni+edessä,+joka+on+taivaissa.+>+Luuk.+10:20+Älkää+kuitenkaan+siitä+iloitko,+että+henget+ovat+teille+alamaiset,+vaan+iloitkaa+siitä,+että+teidän+nimenne+ovat+kirjoitettuina+taivaissa."Luuk.+12:8+Mutta+minä+sanon+teille:+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+myös+Ihmisen+Poika+tunnustaa+Jumalan+enkelien+edessä.+Fil.+4:3+Myös+sinua,+sinä+minun+oikea+Synsygukseni,+minä+pyydän:+ole+näille+vaimoille+avullinen,+sillä+he+ovat+taistelleet+minun+kanssani+evankeliumin+hyväksi,+yhdessä+sekä+Klemensin+että+muiden+työtoverieni+kanssa,+joiden+nimet+ovat+elämän+kirjassa.+Ilm.+13:8+Ja+kaikki+maan+päällä+asuvaiset+kumartavat+sitä,+jokainen,+jonka+nimi+ei+ole+kirjoitettu+teurastetun+Karitsan+elämänkirjaan,+hamasta+maailman+perustamisesta.+Ilm.+19:8+Ja+hänen+annettiin+pukeutua+liinavaatteeseen,+hohtavaan+ja+puhtaaseen:+se+liina+on+pyhien+vanhurskautus."+Ilm.+20:12+Ja+minä+näin+kuolleet,+suuret+ja+pienet,+seisomassa+valtaistuimen+edessä,+ja+kirjat+avattiin;+ja+avattiin+toinen+kirja,+joka+on+elämän+kirja;+ja+kuolleet+tuomittiin+sen+perusteella,+mitä+kirjoihin+oli+kirjoitettu,+tekojensa+mukaan.+Ilm.+21:27+Eikä+sinne+ole+pääsevä+mitään+epäpyhää+eikä+ketään+kauhistusten+tekijää+eikä+valhettelijaa,+vaan+ainoastaan+ne,+jotka+ovat+kirjoitetut+Karitsan+elämänkirjaan.+>+Siirry
  2. Jeesus+lähetti+toisen+puolustajan+olamaan+uskovaiseten+kanssa+ja+jossa+ei+Pyhää+Henkeä+ole,+se+ei+ole+Jumalan+lapsi.+Tässä+muutamia+kohti+raamatusta+missä+Pyhä+Henki+mainitaan.+Pyhä+Henki+tekee+edelleen+työtä+ja+kastaa+voimalla+niitä+jotka+sit+anovat+ja+jakaa+myös+armolahjoja+seurakunnan+parhaaksi,+joka+on+Kristuksen+ruumis+ja+morsian.+Pyhä+Henki+myös+todistaa+Jeesuksest+ja+valmistaa+morsianta,+että+se+olisil+valmis,+kun+Herra+Jeesus+tulee+takaisin.Apostolien+teot:+1:8+vaan,+kun+Pyhä+Henki+tulee+teihin,+niin+te+saatte+voiman,+ja+te+tulette+olemaan+minun+todistajani+sekä+Jerusalemissa+että+koko+Juudeassa+ja+Samariassa+ja+aina+maan+ääriin+saakka."+>>+Jakeen+lisätiedot1:16+"Miehet,+veljet,+sen+raamatunsanan+piti+käymän+toteen,+jonka+Pyhä+Henki+on+Daavidin+suun+kautta+edeltä+puhunut+Juudaasta,+joka+rupesi+niiden+oppaaksi,+jotka+ottivat+kiinni+Jeesuksen.5:32+Ja+me+olemme+kaiken+tämän+todistajat,+niin+myös+Pyhä+Henki,+jonka+Jumala+on+antanut+niille,+jotka+häntä+tottelevat."10:44+Kun+Pietari+vielä+näitä+puhui,+tuli+Pyhä+Henki+kaikkien+päälle,+jotka+puheen+kuulivat.11:15+Ja+kun+minä+rupesin+puhumaan,+tuli+Pyhä+Henki+heidän+päällensä,+niinkuin+alussa+meidänkin+päällemme.13:2+Ja+heidän+toimittaessaan+palvelusta+Herralle+ja+paastotessaan+Pyhä+Henki+sanoi:+"Erottakaa+minulle+Barnabas+ja+Saulus+siihen+työhön,+johon+minä+olen+heidät+kutsunut."15:28+Sillä+Pyhä+Henki+ja+me+olemme+nähneet+hyväksi,+ettei+teidän+päällenne+ole+pantava+enempää+kuormaa+kuin+nämä+välttämättömät:16:6+Ja+he+kulkivat+Frygian+ja+Galatian+maan+kautta,+sillä+Pyhä+Henki+esti+heitä+julistamasta+sanaa+Aasiassa.19:6+Ja+kun+Paavali+pani+kätensä+heidän+päälleen,+tuli+heidän+päällensä+Pyhä+Henki,+ja+he+puhuivat+kielillä+ja+ennustivat.20:23+Sen+vain+tiedän,+että+Pyhä+Henki+jokaisessa+kaupungissa+todistaa+minulle+ja+sanoo,+että+kahleet+ja+ahdistukset+minua+odottavat.20:28+Ottakaa+siis+itsestänne+vaari+ja+kaikesta+laumasta,+johon+Pyhä+Henki+on+teidät+pannut+kaitsijoiksi,+paimentamaan+Herran+seurakuntaa,+jonka+hän+omalla+verellänsä+on+itselleen+ansainnut.21:11+Ja+tultuaan+meidän+luoksemme+hän+otti+Paavalin+vyön,+sitoi+sillä+jalkansa+ja+kätensä+ja+lausui:+"Näin+sanoo+Pyhä+Henki:+'Sen+miehen,+jonka+vyö+tämä+on,+juutalaiset+näin+sitovat+Jerusalemissa+ja+antavat+pakanain+käsiin.'"28:25+Ja+kun+he+olivat+keskenään+erimielisiä,+erosivat+he+toisistaan,+Paavalin+sanoessa+ainoastaan+nämä+sanat:+"Oikein+on+Pyhä+Henki+puhunut+profeetta+Esaiaan+kautta+teidän+isillenne,