Vapaa kuvaus

It's rare to walk anywhere in public and not see some religious advertisement every few moments. Imagine if the cause of non-belief were promoted to even one hundredth this degree? Theists would be totally outraged. Yet if an atheist decides to react to the overwhelming pro-religion propaganda that's in his face on a daily basis, he's labeled as "militant", "intolerant" and "extremist."

—Morgan Matthew, Why atheists care about religion

Aloituksia

125

Kommenttia

1735

  1. ”Jumala on kyllä tuomion Jumala syntiä kohtaan…”

    Eli ankara ja pikkusieluinen kyttääjä.

    ”Ei Jumalan tarvitse kytätä - Hän näkee !”

    Hiuksikaan ei tipu päästä Jumalan tietämättä. Ihmisellä ei ole mitään yksityisyyttä. Juuri tuo on kyttäämisen määritelmä. Ei ihme, että niin monella uskovaisella hihna luistaa. Kyllä itselläkin olisi mielenterveys kovilla, jos kamerat valvoisivat 24/7 kaikkea tekemistä. Onneksi Jumala on meille ateisteille olematon eikä näe meidän tekemisiä. Meillä on sentään yksityisyys jumalien kyyläämiseltä.
  2. Pidän Saunatontun olemassaoloa hieman enemmän mahdollisena kuin Jumalan tai Jeesuksen olemassaoloa. Saunatontusta on silminnäkijähavaintoja alle 100 vuotta sitten ja silminnäkijöitä on haastateltu luotettavasti ja dokumentoidusti. Jumalasta ja Jeesuksesta sen sijaan ei ole yhtään ainutta Raamatun ulkopuolista silminnäkijähavaintoa ja Raamatun havainnot ovat ristiriitaisia ja jo 2000 vuotta vanhoja. Raamatun kirjoittamisen jälkeen Jumala ja Jeesus ovat kadonneet kuin pieru Saharaan.

    "Kun miehet menivät erääseen saunaan kylpemään, ilmestyi valkoisessa puvussa oleva nainen kiukaan takaa ja lupasi kaataa saunan ylösalaisin elleivät miehet poistuisi saunasta." -Jaakkima, 1935–1936

    https://yle.fi/a/3-10258480