Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
Vapaa kuvaus
41v turkulainen tietokonepelinörtti.
Viestiä voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]
Liittynyt 2v sitten
26
aloitusta ·
363
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvää huomenta ja kiitos! Ahkerasta en tosin tiedä. 😄 Ihmetteli opettajakin, kun mulla ei ollut mitään suunnitelmia pariin näyttöön tai en ollut edes harjotellut.
16.01.2024 05:35
Hyvää huomenta ja kiitos!
16.01.2024 05:33
Hyvää huomenta ja kiitos! Paitsi minä. 😉
16.01.2024 05:33
Hyvää huomenta ja kiitos!
16.01.2024 05:32
En usko että jokainen sitä tekee. On henkilöitä kenellä ei ole genitaaleja, tai saa niiden stimuloinnista mitään mielihyvää. Jos on vaikka se sairaus, ettei ole tuntoaistia esimerkiksi.
Jokainen meistä on kuitenkin erilainen ja seitsemään miljardiin ihmiseen mahtuu poikkeuksia.
15.01.2024 21:27
Ei minulle ainakaan. Itsehän vemputan useampaankin kertaan viikossa. Se on vain tabu, jos siitä tekee sellaisen.
Mielestäni kaikesta voi puhua, kunhan tekee sen suhteellisen asiallisesti.
15.01.2024 21:05
En tiedäkään onko kukaan kiinnostunut siinä mielessä. En lähde enää arvuuttelemaan. Sen verran on mennyt harhaan ja pelleilty tunteilla ajan saatossa.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin saa tulla ihan suoraan sanomaan. Muuten olen vain perusystävällinen, enkä elättele minkäänlaisia haavekuvia sen enempää.
15.01.2024 20:27
Ikävä kuulla. Have a warm hug. 🤗
15.01.2024 18:35
WoWittaa ja Wemputtaa? Harrastaa haureutta samalla kun pelataan?
Tosin olen melkein aina hyvällä tuulella. Niin ei tämä sitten onnistu.
Eikä tämä minulle ollutkaan. Kas siinä pohdintaa.
15.01.2024 16:57
En varsinaisesti käytä somea. Pelifoorumit, S24 palsta ainoastaan. Ei oikein kiinnosta facebook missä ihmiset päivittelevät syöneensä tillilihaa ja käyneensä kävelyllä sekä ties missä. Hyvä heille.
Netissä muuten: Etsin tietoa tarvittaessa mistä milloinkin, YouTube (opetus, viihde, pelit, mytologia, kauhu- ja scifitarinat yms), leffat, poke, Imgur. Vähän sitä ja tätä.
15.01.2024 13:03
Hyvää yötä!
Ei ole omaa kultaa. Niin katselen toivottavasti jotain hyvää ja mielenkiintoista tuotosta. On ollut aika laimeita unia viimeaikoina. Jos vaikka vierailisi toisella planeetalla tai ajanjaksolla. Kuka tietää. 🤷♂️
Muistakaa myös vemputella! 😉
14.01.2024 23:31
Tisukuvia saa! Mulle voi lähetellä. 😉 Annan luvankin siihen vielä. 😇
14.01.2024 20:32
Humala ei ole tekosyy. Ihmiset ovat myös rehellisimmillään humalatilassa, koska estot ovat huomattavasti alentuneet.
14.01.2024 16:37
Luonne. Se on tärkein. Toiseksi tärkein on, että saako viisarin värähtämään. Kun henkinen ja fyysinen kemia pelaa, niin ei siinä muuta tarvita.
14.01.2024 15:26
Hyvää huomenta.
Jos Avaruus on ääretön, niin silloin siellä on ääretön määrä kaikkea. 😉 Välimatkat ja kuinka lähellä joku sivilisaatio olisi. Onkin sitten eri asia. Sekä ollaanhan mekin Avaruudessa.
Sitä miettinyt, kuinka paljon ihmiskunnan teklologia on kehittynyt sadassa vuodessa. Niin jos joku sivilisaatio olisi meitä vaikka 10000 vuotta edellä. Niin mitä kaikkea heillä mahtaakaan olla.
Mukavaa päivää!
14.01.2024 08:44
😄 Olen ihmisjäte. En ota siitä mitään itseeni. Etkä sä loukkaa mua. Eikä kukaan loukkaa. Mua voi tuntemattomat kutsua ihan millä nimityksellä haluaa. Eriasia on sitten miten lähimmäiset kohtelee.
Jos vaikka random ihminen tulee sanomaan että olen aivokuollut luuseri. Niin siinähän sanoo. Naurahdan vain ja totean "totta", sekä eipä kaverin elämä taida kovinkaan kondiksessa olla, jos pitää tuntemattomille avautua Kai sitäkin joku rakastaa.
13.01.2024 16:18
Mitäs suotta suupielesi nurinpäin kääntyi. En ole kaipaamasi henkilö, koska ihmisjätettä ei kukaan kaipaa.
Kukaan ei ole osoittanut kiinnostusta minuun, niin en ajattele ihmisiä keneltä ei voi saada vastavuoroisuutta minkäänlaista. Se on sattuva tie se, jos haaveilee turhia. Se on koettu ennenkin. Enkä lähde arvuuttelemaan, tervehtiikö ihmiset vain ystävällisyyttään työmaailmassa.
Täällä palstalla rekkaamattomia on liian monta, en kuvittele kirjoittavani pelkästään yhden ihmisen kanssa. Välillä ajattelen, että onko tuo hän, mutta sitten onkin eri henkilö. Mahdollisesti se voi olla myös tynnyrimahainen reiska 50v makkara kädessään. Kuka vain voi olla kuka vain. Jolloin ei ole mitään konkreettista yhtä henkilöä kenen kanssa juttelen, vain kollektiivinen kokoelma eri henkilöitä.
13.01.2024 15:13
Kiitos vastahalista. 😊
En tiedä mitä sanoa, mutta eiköhän se onni vielä tule kukoistamaan sinulle. Toivotaan ainakin niin. 🙃 Sateen jälkeen osaa arvostaa taas auringonpaistetta. Ja ennemmin tai myöhemmin se aurinko aina paistaa.
🤭 Pesen ja rasvaan. En ehkä aina siinä järjestyksessä. 😉
13.01.2024 12:43
Kiitos kaunis, oi sinä kauris. 😊
Ah, voi ei. Harmillista. Ota random hali aamuun. 🤗
Toivottavasti murheet pian väistyy ja kuvaannollinen aurinko paistaa jälkeenpäin.
Mukavaa päivää ja viikonloppua!
13.01.2024 11:30
😄 Mulla on ihan hyvä itsetunto. Voin sanoa itseäni ihmisjätteeksi, koska se on totuus. Vemputtelen enkä sitä häpeä sanoa. Koska sekin on totuus. Siihen ilmeisesti viittaatkin. Kuka tahansa voi sanoa minusta mitä vain. Eikä se hetkauta pätkääkään.
Pidän huolta itsestäni, tiedän kykyni. Osaan mitä vain, mutta en sillä elvistele, tai kuvittele olevani palkinto kenellekkään ennen tutustumista. Enkä silloinkaan. Toinen ihminen päättää, olenko hänelle palkinto vai en, ja minä päätän onko hän minulle palkinto vai ei. Ei hän itse.
Jos huutelisin olevani palkinto tuntemattomalle ihmiselle, ja kertovani olevani paras mahdollinen hänelle. Niin alkaisi jo omat hälytyskellot soimaan, että mitä helkkaria. 😅 En mene sanomaan toiselle, mikä olisi parasta hänelle ja mikä ei. Se olisi sairaalloista omistamista.
13.01.2024 11:24
3 / 19